NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben .........
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
antonieq
27-11-2006 0:04 Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben ......... Reageer met quote




Ik kijk nu al een tijdje in dit forum.
Valt me op dat er veel dames zijn die hals over kop stapel verliefd zijn op een jongen/man die ze in Turkije ontmoet hebben.
Verliefs zijn KAN natuurlijk.
Maar meerdere gevallen hier lijken mij behoorlijk duidelijk op jongens/mannen daar die Nederland ( europa) nog steeds zien als een bepaald heiligdom.
Zolang men daarginds nog steeds 6 dagen per week 10 tot 12 uur per dag moet werken om zo'n 350€ per maand te verdienen blijft europa wel heel interresant.
En daarom wil ik de dames waarschuwen om a.u.b goed op te letten waar je aan begint.
Aan de vertaal verzoekjes zie je gewoon dat er een poging gedaan wordt om jullie hoofd op hol te brengen.
Veel te mooie en romantische taal.

Wat jullie met mijn bericht doen moeten jullie zelf weten .

Q
 




Gast
27-11-2006 12:02  Reageer met quote




hoi Q

Je hebt natuurlijk volkomen gelijk! Maar je hart en je verstand spreken elkaar soms tegen hé.

Ik wist dat er niks kon en mocht, maar inderdaad zijn mooie praatjes deden mij zweven..

groetjes
A
Gast
23-01-2007 15:05  Reageer met quote




Wil als 777 ook reageren op het berichtje van Q!!

Je hebt helemaal gelijk Q!

En er zijn er al zoveel mannen /jongens die meerdere dames/meisjes aan het lijntje houden, alleen maar voor een verblijfsvergunning, bleh!
Ook mijn advies luidt: trap er niet in!! Blijf wel alert op dat je echt op iemand verliefd kan raken, maar de kans is wel klein? De omgeving, tijdstip, vakantiegevoel, mooie woorden, emoties, alles speelt een rol en dan kan je verliefd worden op iemand. Is ook niets mis mee, maar dat iemand METEEN met je wil trouwen.... Ja, ja. Dat is wel lachen, daar moet je niet intrappen.
En verder: heel veel succes met de (echte) liefde, waar kortstondig van kon genieten....

777
Gast
23-01-2007 15:06  Reageer met quote




herstel:

waar ik kortstondig van kon genieten....

ps: tis toch zo erg dat ik mijzelf ben vergeten.....

777
Gast
21-06-2007 8:18 Re: Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben ..... Reageer met quote




Pas op met Turkse vakantieliefdes! Ik ben er zelf ook ingetrapt. Heb er bijna 5 jaar geleden een jongen leren kennen. Na een half jaar kwam hij me opzoeken in België. WAS een enorm lieve jongen! Tot we getrouwd zijn ... toen begon de nachtmerrie! Hij sprak af met andere meisjes, loog ontzettend veel, ...! Hij had helemaal niets toen hij hier aankwam. Mijn hele familie heeft voor hem gezorgd. Nu ziet hij ons niet meer staan! Pas echt op met die vakantieliefde: ze willen enkel naar hier komen om te trouwen en te werken voor hun ouders in Turkije! Hij is ook zo. Hij werkt hier nu al drie jaar, ik werk ook, maar zijn geld is van HEM daar mag ik niet aankomen. Geeft wel geld daar in Turkije. We zijn nu aan het scheiden want ik kan niet leven met zo'n dominante man.
Gast
25-06-2007 15:42  Reageer met quote




heej,

Ik heb ook een Turkse vakantieliefde. Maar ik weet dat je gelijk hebt! 90% van de turkse jongens zijn zo. maar mijn gevoelens zijn mijn verstand de baas. Hele week met hem gelachen, en hij is echt lief, en hij is tijdens zijn werk als ober nog het hotel uitgerent om me nog te zien, zijn nummer te geven, en me een goede vlucht te wensen. voordat ik het vliegtuig instapte. Daar stond hij dan met zijn mooie glimlach en tranen in zijn ogen... ik ben verkocht... maar diep in mijn hart weet ik dat je gelijk hebt.

xx
Gast
25-06-2007 19:56 niet alle maal Reageer met quote




Niet alle turkse jongens zijn toch zo? Sad ik hoop het in ieder geval niet, maar hetzelfde als bij moslims, niet alle moslims zijn hetzelfde! stel neem een nederlander, van een nederlander zul je het niet zeggen.

edit Numix: bericht gewijzigd, volgende keer graag goed Nederlands typen (het is niet 'tog', 'hetselfde', 'sul' etc.)
Gast
25-06-2007 22:01  Reageer met quote




Nee vast niet allemaal, maar ik denk de grote meerderheid wel. Maar op dit moment sms ik met zo'n jongen, hij is ontzettend lief en hij stuurt geweldige smsjes, maar heel diep van binnen weet ik wel dat het toch alleen om een uitkering gaat.. Maarja, toch blijf ik hopen van niet.
Gast
27-06-2007 0:27  Reageer met quote




Ik weet het wel, maar ik ben zo koppig om het niet te geloven.
Want ja, ook ik ben helemaal tot over mn oren verliefd geworden op een Turkse jongen. Toen ik weer weg moest, en de tijd hier weer in Nederland, het was gewoon vreselijk!
Ik mis hem heel erg. Ik had/heb gewoon het gevoel dat datgene wat ik voor hem voel écht is.
Maar de laatste tijd ben ik een beetje gaan nadenken, en ben tot de conclusie gekomen dat het gewoon onmogelijk is. Ik zit zo ver weg van hem, en hij zit daar lekker tussen de mooie meiden, en nu al helemaal als het hoogseizoen er aan komt!
Ik wou het moeilijk accepteren, maar het beste is toch om gewoon te denken.. Oké, ik heb een hele leuke tijd met hem gehad, en volgend jaar waarschijnlijk weer, maar nu is het gewoon over. Je leeft hier niet als in zo'n droom als daar.
Je kan wel blijven piekeren en denken hoeveel je hem niet mist, maar after all, dat laat hem niet bij je zijn.
Het is gewoon de harde realiteit, hij heeft waarschijnlijk meerdere vriendinnen, en jij betekend vast niet zo veel voor hem dan hij voor jou betekend.
Ik kan nu niet wachten tot volgend jaar, dan zie ik hem weer, en ik weet gewoon dat het geweldig wordt! Ik bekijk het maar zo, ík heb er geen last van wat hij daar allemaal uitspookt, zolang wanneer ik er ben kunnen we het gewoon gezellig en romantisch hebben?

Het ís moeilijk om het zo even 123 uit je hoofd te zetten, maar ik zou het wel proberen. Ik moet wel toegeven dat ik het nog steeds geweldig vind om smsjes van hem te krijgen, maar wijs hem er wel gewoon op als ik weer zo'n smsje krijg van: "Vannacht keek ik naar de sterren, ik vroeg me af of je van me houdt, ik hoor het in het geluid van de golven, het licht van de maan, jij bent de liefde van me leven".
Dan zeg ik gewoon, ok Erhan, doe even normaal, ik weet dat je het niet meent. Je kan ook gewoon zeggen dat je me leuk vind of zo.
En dat accepteert die dan ook gewoon, dus het komt allemaal wel goed.

Meiden, onthoud gewoon dat de tijd die je met hem had super was, maar het is redelijk onmogelijk om een realtie te krijgen.
Contact kan je houden, maar zoek er niet te veel achter!Smile
Gast
02-07-2007 8:20  Reageer met quote




voor mijn part doen jullie maar verder. Maar wie zijn kont verbrand zal op de blaren moeten zitten.En schuif de kosten nadien dan niet af op de maatschappij.
Gast
02-07-2007 18:01  Reageer met quote




hoe bedoel je dat?
Gast
05-07-2007 18:17  Reageer met quote




Och ja... Ik weet perfect wat je bedoelt. Ik heb ook iemand leren kennen in Turkije. De dokter van t hotel. 61 sms'jes op een week van: askim, I love you; you are my everything, ... En ik, zotte trien, heb zelfs geboekt om in augustus terug te gaan met een vriendin. Hij super blij natuurlijk. Maar raar maar waar, nu heb ik er al 3 dagen niets of niets meer van gehoord. Ik denk dat er een andere mooie patiënte zijn cabinet gepasseert is Smile
antonieq
07-07-2007 1:11  Reageer met quote




Vrees dat deze dokter een "zekerheidje"heeft ingebouwd.
Gast
07-07-2007 9:43  Reageer met quote




Heej allemaal ,, Ja, nu ik dit allemaal gehoord heb zet het mij ook heel erg aan het denken ,, Hij heeft mij ook allemaal smsjes gestuurd van askim i love you you are my everything,, echt precies,,!! ik heb er nu 9 maanden mee en ik voel nog steeds hetzelfde ,, hij zit nu in dienst en dan hoor ik natuuriljk niet veel meer van hem ,, af en toe belt hij wel eens. en zoals altijd blijf ik hopen dat hij ECHT van me houd,,
elke dag lig ik in bed,, te denken ik ga het uitmaken maar ja hoe ik dat moet doen weet ik niet,, en ik ben bang dat ik enorm veel spijt zal krijgen.. maar ja DE TOEKOMST ZAL HET BEPALEN.. hopen dat het dan niet te laat is , (even tussendoor, sorry voor mijn laatste typ fouten ,, )
Gast
07-07-2007 14:31  Reageer met quote




Ik heb hier de indruk dat julie enkel naar daar gaanom eens goed van jullie .......... te geven.Het gevolg is dat een ernstig iemand er de brui aan geeft. Men noemt jullie daar dan ook sletjes.
de zever loopt al van hun kin zodra ze een nieuwe buslading sletjes in het hotel zien aankomen.
En voor wie eventueel gaat met een dochter van ongeveer 10 of 12 jaar......let op want niets is veilig daar (met mijn eigen ogen gezien)...en nee het was niet mijn dochter.
Gast
08-07-2007 9:17 Vakantie Liefde Reageer met quote




hooi iedereen
ik heb wel eens een vakantie liefde gehad. en die liefde vergeet ik echt nooit meer. die 2 weken in turkije gingen zo snel met een liefde! ik weet nu niet meer precies hoe hij eruit zag. maar in mijn gedachten herken ik hem nog goed.

mijn vraag is nu of jullie ook wel eens een vakantie liefde hebben meegemaakt. zo ja..wil je er hier over praten met meer kinderen die dat hebben meegemaakt. Ik zou het leuk vinden als we onze Liefdes vehalen aan elkaar kunnen vertellen.

groetjes joline

edit Numix: bericht gewijzigd, typ normaal Nederlands, het is niet 'hep' 'egt', 'niej' etc.
Jennie24
09-07-2007 21:10  Reageer met quote




ik geloof zeker dat veel van de mannen in de toeristische gebieden maar op 2 dingen uit zijn, de dames en een verblijfsvergunning. Maar als je gevoel goed zit moet je er echt voor gaan. Het beste voorbeeld zit heb ik thuis: mijn ouders zijn na 37 jaar huwelijk nog altijd stapelverliefd op elkaar en ze zijn...vakantieliefde...

Dames, kijk nuchter naar je gevoel en de reacties van je 'vriend' maar laat je niet van de wijs brengen door de negatieve reacties die hollanders automatisch uiten zodra ze horen dat je verliefd bent geworden op een turk...

succes!
selenay
21-08-2007 23:04  Reageer met quote




een beetje dood dit topic maar goed.

ik ben net 1 dag terug uit turkije, en mijn vakantieliefde is helemaal niet uit op een verblijfsvergunning.
er zijn vast wel turken die wel zo zijn, maar gelukkig is niet iedereen daar zo.

bij mij ist zelfs zo, dat ik over anderhalve maand naar turkije terug ga voor hem. we hebben het niet eens over nederland gehad, dus ik ben er niet bang voor dat ie op een verblijfsvergunning uit is.
Jennie24
21-09-2007 14:21  Reageer met quote




selenay schreef:
een beetje dood dit topic maar goed.

ik ben net 1 dag terug uit turkije, en mijn vakantieliefde is helemaal niet uit op een verblijfsvergunning.
er zijn vast wel turken die wel zo zijn, maar gelukkig is niet iedereen daar zo.

bij mij ist zelfs zo, dat ik over anderhalve maand naar turkije terug ga voor hem. we hebben het niet eens over nederland gehad, dus ik ben er niet bang voor dat ie op een verblijfsvergunning uit is.


Het lijkt me normaal dat jij naar hem toegaat, hij kan namelijk niet zomaar naar nederland komen ivm de visumplicht en de kosten...niet om negatief te doen hoor, ik vlieg zelf binnenkort ook weer die kant op Wink
joyceke
04-04-2008 11:24 tickets Reageer met quote




Hallo,

weet er iemand waar je aan goedkope vliegtickets naar Turkije kan geraken?

groeten
Hakan
04-04-2008 17:44 Re: tickets Reageer met quote




joyceke schreef:
Hallo,

weet er iemand waar je aan goedkope vliegtickets naar Turkije kan geraken?

groeten


Google naar "Cheaptickets"
Jennie24
05-04-2008 10:21  Reageer met quote




sunexpress, pegasus airlines, jetair
dorien78
12-05-2008 16:49  Reageer met quote



Woonplaats: België/Antwerpen/Herentals

Anonymous schreef:
Heej allemaal ,, Ja, nu ik dit allemaal gehoord heb zet het mij ook heel erg aan het denken ,, Hij heeft mij ook allemaal smsjes gestuurd van askim i love you you are my everything,, echt precies,,!! ik heb er nu 9 maanden mee en ik voel nog steeds hetzelfde ,, hij zit nu in dienst en dan hoor ik natuuriljk niet veel meer van hem ,, af en toe belt hij wel eens. en zoals altijd blijf ik hopen dat hij ECHT van me houd,,
elke dag lig ik in bed,, te denken ik ga het uitmaken maar ja hoe ik dat moet doen weet ik niet,, en ik ben bang dat ik enorm veel spijt zal krijgen.. maar ja DE TOEKOMST ZAL HET BEPALEN.. hopen dat het dan niet te laat is , (even tussendoor, sorry voor mijn laatste typ fouten ,, )


Amai, da is exact hetzelfde als bij mij. Ik heb ook een turkse jongen (toch niet dezelfde zeker?:p)lere kennen en ook kreeg ik constant zo'n verliefde smsjes. Toen ik naar huis moest in aug. heb ik in sept. een reis terug geboekt. We waren trg samen! zo leuk! Ook deze week eindigde en nu zal ik pas terugkomen in augustus. Hij moest ook in dienst maar toch houden we tot hier toe nog contact via smsen en bellen. Ik hoop stiekem toch ook dat hij van me houd. Ik weet wel zeker dat het hem niet om belgie gaat.
Ook ik hoop dat de toekomst me wijzer maakt. Ik denk elke dag aan hem en tel de dagen/weken/maanden af tot het weer augustus is en ik op de vlieger stap...
ik weet perfect hoe je je voelt, ik hoop dat jij hier nu al een beter beeld op hebt hoe het werkelijk zit.Smile hopelijk positief.. :p
Lizzy
29-10-2008 9:02  Reageer met quote



Woonplaats: Den Hout

Ik heb in de vakantie ook een jongen leren kennen. Maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat hij mij niet voor een verblijfsvergunning aan het lijntje houdt en dat hij niet vreemd gaat. Hij wil mij zo snel mogelijk terug in Turkije hebben en wil voor mij ook best een keertje naar Nederland komen, maar dat ik naar hem kom is voor hem veel belangrijker. En inderdaad in Nederland krijg ik veel negatieve reacties van vrienden die me voor gek verklaren. Maar ik weet hoe mijn gevoelens zijn en ik weet hoe zijn gevoelens zijn dus ik laat het allemaal maar langst me heen gaan.
Iedereen heel veel sterkte!
l-ieke-v
09-09-2009 11:50  Reageer met quote




Ook ik heb op vakantie in turkije een leuke jongen leren kennen. Elke dag weer vroeg hij me of ik de volgende dag wou afspreken en als ik nee zei kreeg hij echt een slecht humeur omdat hij het zo erg vond. 1 keer moest ie zelfs huilen geloof ik al mocht ik dat natuurlijk neit zien. En ook toen ik wegging moest hij huilen. Hij wil ook heel graag dat ik naar Turkije kom en ik wil het ook echt graag proberen maar niemand in mijn omgeving steunt me wat ik ook erg begrijpelijk vind.. er kan zoveel fout gaan. Maar toch wil ik weten of het echt of niet echt is.
sweety1987
10-09-2009 17:20 l-ieke-v Reageer met quote




Hoi hoi!

Lijkt me wel dat hij het echt meend anders zou iemand niet zomaar gaan huilen lijkt me.
Die van mij was ook erg verdrietig toen ik weg ging, hij was ook echt chagerijnig ervan. Maarja ik heb hem beloofd dat ik zeker terug zou komen na hem rond oktober.. en dat ga ik ook doen, ook al zou het daarna niks worden ben je er wel achter gekomen. Je moet toch overal zelf achter komen of alles nog t zelfde is en of hij alles wel echt goed meend, mensen in je omgeving kunnen altijd wel (verkeerde) dingen zeggen over dat bijv. iedereen het zelfde is.. maar dat is ook zo voor-oordelend vindt ik.
Ik snap best dat ze dat zeggen, omdat natuurlijk veel turkse mannen wél zo zijn.
Maarja ieder persoon is anders, we zijn toch allemaal verschillende mensen en hebben allemaal gevoel toch?
Laat iedereen maar praten en ga gewoon je hart achterna! Doe ik ook. Very Happy Als je altijd naar je verstand of anderen moet luisteren loop je misschien ook wel heel wat mis waar je later toch spijt van zal krijgen dat je het nooit hebt geprobeerd of er nooit echt achter bent gekomen..

Dikke kuss sweetyy
l-ieke-v
11-09-2009 12:49 Re: l-ieke-v Reageer met quote




Zo denk ik er inderdaad ook over. Ik wil er gewoon heen om te kijken of het echt is .. en als het niet zo blijkt te zijn dan weet ik dat ook weer. dan hoef ik ook nooit meer terug te kijken. Maar als ik nu zou stoppen en hem nooit zou opzoeken zal ik me altijd afvragen of het wat zou zijn geworden:) ik weet wel zeker dat deze jongen serieus is want soms zegt hij zelfs misschien moeten we gewoon stoppen want ik ben zo ongelukkig zonder jou. en natuurlijk kan je hierheen komen maar daarna ben je weer weg en dan ben ik weer ongelukkig en jij ook. Hieruit kan ik wel opmaken dat hij snapt dat het moeilijk is en dat het veel doorzettingsvermogen gaat kosten. hij zegt dus vaak dat hij het eigenlijk wil uitmaken omdat hij weet dat ik op de universiteit zit en hij in alanya en het dus nog jaren gaat duren voordat we echt echt bij elkaar kunnen zijn.. nu alleen dmv vakanties etc en daarom is hij bang dat ik een ander zal vinden. Het is echt zo moeilijk.. ene keer zegt hij ik wacht voor altijd op je en de andere keer is hij redelijk en zegt hij van misschien moeten we er gewoon mee ophouden. Maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat we dat niet over ons hart krijgen en het gewoon gaan proberen:) t zal zeker moeilijk worden want wij zullen telkesn opnieuw afscheid moeten nemen en wat ik ook vreselijk jammer vind is dat turken zo moeilijk naar nl kunnen komen. maargoed het is niet anders
bubba
12-09-2009 23:10 Re: Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben ..... Reageer met quote




antonieq schreef:


Q

Nice topic.
Een paar adviezen van bubba.

Inderdaad is het zo dat de meeste turkse mannen (met name in het zuiden van Turkije) niet uit zijn op liefde/leuke vrouw. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving waarbij het heel vaak (8 van de 10) relaties stuk zijn gegaan. Veelal ook bij turkse dames!
En jah, verstand wordt vaak buitenspel gezet door het hart. Maar nogmaals, vraag je weleens af in wat voor situatie jij bent en diegene tegenover je is. dames? De sociaal-economische situatie waarin die mannen zitten zijn niet de onze. Ze zien (hoe lullig het ook klinkt) een mogelijkheid/kans om uit hun benarde situatie te komen. Die mogelijkheid/optie dat ben jij! Als die mannen echt van jullie houden, stel hem maar de volgende vraag.
Ik ga alles voor je opgeven, ik kom bij je intrekken. Ga je mij dan onderhouden? Zal je ook dan van me houden? Heel simpel toch, of niet? Als hij meteen ja zegt, zonder te aarzelen, zonder te treuzelen of smoesjes te bedenken waarom het niet kan, dan is hij (misschien) de ware. De Turkse man is heel erg op zijn eer gesteld. Als hij echt van iemand houdt, dan zal hij echt er ook voor gaan. Weet wat je binnenhaalt! Het is ook (feit van algemeen bekendheid) dat de mannen in het zuiden nogal losbandig zijn. Dat is niet om ze zwart te maken, maar velen houden wel van snoepen. "jij bent de enige, jij bent mijn ware... al die tijd was ik op zoek naar jou.... " ooh zo cliche... en veel gebruikte zinnen om naive hollandse meiden te strikken.

Hoe dan ook gebruik je verstand! Maak hem zo lastig als het kan, dring je jezelf op, ga bij hem intrekken, laat hem voor je zorgen etc. Kijken of hij dan terugdeinst of je met open armen onthaalt.

Met vriendelijke groet,

Bubba
l-ieke-v
13-09-2009 8:55 Re: Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben ..... Reageer met quote




Die van mij heeft zelfs voorgesteld dat ik gewoon alles achterlaat en bij hem intrek omdat hij me zo erg mist. En hij heeft ook al voorgesteld elkaars naam te tattoeren:P dus het lijkt me dat hij wel serieus is. Ik vind het eerder wat naief van hem maar het laat wel zien dat hij echt om mij geeft. Het moeilijke is alleen dat ik 18 ben dus nog harstikke jong en mijn ouders willen me echt niet alleen naar alanya laten gaan. Ze hebben zelfs gezegt dat als ik het echt wil ze wel meegaan. Het liefst wil ik natuurlijk alleen want nu voel ik me echt een kind van 6 maargoed we zullen zien. Ik ben nog steeds op mijn hoede want ja hij is ook 18 ( zijn precies op dezelfde dag jarig) en hij zit tussen allemaal mooie meiden in het zomerseizoen. En hij zegt wel dat ik de enige ben enzo maar ik kan het toch moeilijk geloven.. maar als hij dan weer zoiets zegt als trek bij me in ofzo ja .. dan zal het wel waar zijn:)
trianal6
13-09-2009 11:47 Re: Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben ..... Reageer met quote




bubba schreef:
Nice topic.
Een paar adviezen van bubba.

Inderdaad is het zo dat de meeste turkse mannen (met name in het zuiden van Turkije) niet uit zijn op liefde/leuke vrouw. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving waarbij het heel vaak (8 van de 10) relaties stuk zijn gegaan. Veelal ook bij turkse dames!
En jah, verstand wordt vaak buitenspel gezet door het hart. Maar nogmaals, vraag je weleens af in wat voor situatie jij bent en diegene tegenover je is. dames? De sociaal-economische situatie waarin die mannen zitten zijn niet de onze. Ze zien (hoe lullig het ook klinkt) een mogelijkheid/kans om uit hun benarde situatie te komen. Die mogelijkheid/optie dat ben jij! Als die mannen echt van jullie houden, stel hem maar de volgende vraag.
Ik ga alles voor je opgeven, ik kom bij je intrekken. Ga je mij dan onderhouden? Zal je ook dan van me houden? Heel simpel toch, of niet? Als hij meteen ja zegt, zonder te aarzelen, zonder te treuzelen of smoesjes te bedenken waarom het niet kan, dan is hij (misschien) de ware. De Turkse man is heel erg op zijn eer gesteld. Als hij echt van iemand houdt, dan zal hij echt er ook voor gaan. Weet wat je binnenhaalt! Het is ook (feit van algemeen bekendheid) dat de mannen in het zuiden nogal losbandig zijn. Dat is niet om ze zwart te maken, maar velen houden wel van snoepen. "jij bent de enige, jij bent mijn ware... al die tijd was ik op zoek naar jou.... " ooh zo cliche... en veel gebruikte zinnen om naive hollandse meiden te strikken.

Hoe dan ook gebruik je verstand! Maak hem zo lastig als het kan, dring je jezelf op, ga bij hem intrekken, laat hem voor je zorgen etc. Kijken of hij dan terugdeinst of je met open armen onthaalt.

Met vriendelijke groet,

Bubba


Hallo Bubba,

Geweldig! Ik zat me al af te vragen hoe ik 'mijn' jongeman kan testen, en jij geeft het antwoord.
Toch roept jouw advies wel een vraag op;
Mijn vriend in Turkije wil mij naar Turkije halen om daar samen te werken en te leven (zegt hij). Hij verdiend daar in het hotel 350 euro per maand. Stel dat ik hem jouw vraag stel, is 350 per maand dan voldoende om ook een vrouw te kunnen onderhouden? Want als dit niet mogelijk is, lijkt mij zo'n vraag onredelijk.

Groetjes,
Trianal
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden