NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

valse nagels en kunstnagels
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
12-10-2010 15:26 Pijnlijke nagels na het zetten powder gel nagels Reageer met quote




Ik heb vreselijke pijn in mijn/onder mijn nagels. Bij de minste druk wordt dit echt heftig.

Ik heb zelfs na drie dagen al een nagel laten verwijderen en overweeg de rest er ook maar af te laten halen.
Onder de aangebrachte nagel was mijn nagel zo dun dat hij op plekken vuurrood is.

Iemand ook dergelijke ervaring en wat heb jij gedaan en wat zij jouw nagelstyliste?
 




Gast
26-10-2010 17:12  Reageer met quote




Neeee hoor
Solar is een mengsel van Gel en Acryl
Groetjes Uit Den Haag
Gast
17-11-2010 11:46 er zijn hoop foute nagelstylistes Reageer met quote




ik ga al jaren met mijn vriendinnen na de beautysaloon in deventer, je kan er voor niet veel geld je nagels profesioneel laten verzorgen, acrylnagels en gelnagels nailart alles is mogelijk. Hier vijlen ze ook niet hard over je eigen nagels heen. We zijn wel eens ergens anders geweest maar dan werden onze nagels heel dun of rood. Bij de beauty en wellness studio de beautysaloon in deventer gebeurt dat niet. Erg vriendelijke mensen en ze hebben al verschillende prijzen gewonnen. Groetjes mechtelina

edit Numix: duidelijk reclame, links verwijderd, zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
01-01-2011 11:03 dunne nagels Reageer met quote




Beste gast,

Ik denk dat de nagelstyliste je nagels dan veel en veel te dun heeft gevijlt!!! er hoeft echt maar een heeeeel dun laagje af . de natuurlijke nagels hoefen alleen maar opgeruwt te worden. helaas zie ik dit probleem veel terug bij nieuwe klanten die naar mij komen en bij een vorige zijn geweest. Soms zeg ik dan dat ze even een tijd moeten wachten met de nagels er weer op te laten zetten dit is niet leuk!!! maar wel het beste ook voor jou!
Gast
01-01-2011 11:32 Re: Jaloers????? Reageer met quote




Anonymous schreef:
dames dames dames toch.... jullie zouden je moeten schamen! ( ik heb het tegen de nagelstylistes). Waarom kraken jullie toch allemaal die aziaatjes af? Het meest ijverige volk ter wereld weet echt wel hoe ze nagels moeten zetten hoor..... het neigt hier naar de jaloerse kant. Zijn jullie soms jaloers omdat jullie klanten 2 uur in de stoel moeten zitten voordat je 40 euro verdient hebt?( die aziaatjes doen het in 45 min.) Jullie zullen die ervaring ook nooit krijgen als je 1 of 2 setjes per dag zet naast je baan , en om acht uur weer klaar wil zitten voor GTST. Je zult er wel wat voor moeten doen!!! Het komt die vietnamese mensen ook niet aanwaaien hoor. Het is keihard werken, de meeste zijn geschoold in de VS en zetten daar zo'n 20 sets per dag 3 maanden lang voordat ze in Nederland terug komen.
En hoeveel sets denken jullie dat er door de Vietnamezen weer verwijderd moeten worden die veel en veel te dik gezet zijn door nederlandse nagelstylisten die het vak nooit zullen leren?
Aan alle mensen op dit forum, laat je niet omlullen door de dames hier, (zie enkele recensies van tevreden klanten van de zwarte markt) die vietnamese dames en heren leveren vakwerk met veel meer hart en ziel dan menig nederlandse collega. knoop dit goed in je oren!!!! dank u




Vind dit allemaal een beetje onzin wat u hier typt.
Heb niks tegen die mensen , laat iedereen in zijn eigen waarde!!
MAAARRR... net wat je zegt bij mij zitten ze 2 uur inderdaad en ze zijn erg tevreden , als ik ze in 45minuten moet doen nou dan zal het er niet uit zien!!

Ik besteed de tijd aan mijn mensen en dan is de kwaliteit beter!!!
en tuurlijk bij die vrouwen ziet het er de eerste paar dagen mooi uit totdat het uitgroeit verhoogde uitgroei!! is mijn ervaring.

En hou jullie dames niet tegen als jullie hier heen willen. maar ik ga voor kwaliteit en vind het niet erg als ik 2 uur moet zitten op jullie nails want wil dat jullie tevreden zijn!!! manon_kuiper1986@live.nl


mooie nagels laten zetten in Uden noordbrabant??

Beste dames, Ik heb een mooie salon in uden nail perfect.
Ik zet gelnagels van goede kwaliteit!! je zit bij mij ongeveer 2 uur of iets langer maar wil dat u met perfecte nagels naar huis gaat! alles is mogelijk rond vierkant of stiletto. met glitters of een kleurtje of gewoon een mooie witte french of naturel het kan allemaal!! Wink. Wilt u een afspraak maken dan kunt u mailen naar manon_kuiper1986@live.nl vermeld daar even je telnummer dan kan ik u zo snel mogelijk tewoord staan.
mvg Manon.

naturel 33,- ----28,- na 3 weken
french 40,- ----33,- na 3 weken
nailart 45,- ----40,- na 3 weken

edit Numix: berichten samengevoegd
Gast
02-01-2011 13:56 solar Reageer met quote




ben net terug uit de VS..heb daar solar nagels laten zetten bij aziatiche mensen.spraken amper engels maar wisten wel degelijk wat ze aan het doen waren! koste me $24 (omgerekend zo'n 20 euro!) waarom is het het hier toch zo duur vraag ik me af?

ze zitten nog steeds,en idd,zijn hard en heel natuurlijk.
Gast
04-01-2011 23:39 Nieuw nagelstudio Reageer met quote




Dameskapsalon Ferihan doet sinds kort ook nagelstyling. De winkel ligt in het wateringseveld, hoge veld, Den Haag. Ze gebruiken een bekende merk Christrio en geven tot 1 april 2011, 20% korting op alle nagelbehandelingen. Ik heb voor het eerst kunstnagels laten zetten, heel erg mooi. Ik ben hartstikke tevreden hiermee. Een aanrader.....
Gast
05-01-2011 17:14 ben tevreden Reageer met quote




ik ben zelf nagelstyliste geweest, toen gewerkt met gel. Daarna heb ik zelf de acrylnagels gehad maar trok iedere keer lucht en met veel problemen. Voor de Kerstdagen heb ik Solarnagels laten zetten in Den Haag bij Magistic??? in Chinatown, ze zitten er nu 4˝ week op en hoef ze nu pas te laten opvullen. Ik ben heel tevreden. Er dus wel degelijk verschil!!!!!! Veel suc6
Gast
06-01-2011 15:03  Reageer met quote




Anonymous schreef:
beste BIBI , mijn vrouw heeft solar nagels laten zetten in
china town [ beverwijk ]
we wonen in heerlen en om bij te werken is hier nog niets [ niemand weet wat solar nagels zijn ]
Weet jij waar ergens wij terecht kunnen [ en dan niet in beverwijk ]

Hallo,

De Chinezen noemen hun nagels Solar nagels maar eigenlijk bestaat dit helemaal niet en doen ze alsof dit iets heel nieuws is.
In de werkelijkheid bestaan er maar drie verschillende dit zijn fiberglass nagels, gelnagels en acryl nagels. De solar nagels zijn in werkelijkheid vaak acryl nagels. Dus uw vrouw kan gewoon naar een nagelstyliste die acryl nagels behandeld. In beverwijk nemen zij het trouwens niet zo nauw met hygiene en zijn zij binnen 45 sec, 1 uur klaar om een nieuwe set te zetten dit is ontzettend knap en zullen weinig mensen voor elkaar krijgen die zich aan de regels houden en de nagels netjes en hygienisch behandelen.

groeten,
Nagelstudio margreet
Gast
11-01-2011 17:39  Reageer met quote




Vandaag heb ik Solar nagels laten zetten bij Majestic, Chinatown Den Haag. Nooit eerder heb ik zulke mooie, natuurlijk uitziende nagels gehad. En nee, ze raffelen niet af, zijn gewoon een dik uur bezig. Ze werken keurig netjes, zijn vriendelijk en precies. Je ziet een heel duidelijk verschil tussen de normale acryl en de solar. Ze zijn veel dunner en er hoeft ook geen extra laage op om ze te laten glimmen. Daardoor heb ik nu niet zo'n kunstmatige glans maar een natuurlijke glans. Als iemand het telefoonnummer wil hebben dan hoor ik het wel!

Groetjes, Eline
Gast
20-01-2011 18:14 nagelstudio in Deventer De Beautysaloon Acryl de beste Reageer met quote




Ik ga ook al enige tijd naar Nagelstudio de beautysaloon in Deventer op de worp en die mevrouw is heel vriendelijk.

En doet het al 11 jaar. En solar nails is gewoon acrylnagels.
Je kan ze opglanzen maar wij vinden de afwerking met een quick finish toch het mooiste. En ze zetten ze daar soms voor 35 euro moet er wel een aanbieding zijn anders zijn ze 45 euro.

Groetjes Monique
Gast
09-02-2011 10:04 prachtige nagels bij Barbara in Den Haag Reageer met quote




Gister was ik bij Barbara in centrum den haag (nagelstudio bm design is dat) en was echt super schoon. iedereen krijgt ook je eigen vijlen daar.Ze heeft hele mooie acryl gezet en ze doet de nail art uit de losse hand en echt heel gaaf. Ik ging altijd naar china town maar nu ik bij Barbara ben gegaan weet ik het wel. ze is ook super gezellig en helemaal niet duur want voor nieuwe set betaalde ik 35 en de art 10 euro. en dan kreeg ik gezellig wat te drinken en zelfs een broodje omdat ik nog niet gegeten had:)
ze heeft ook een mooie site en daar staat mijn foto ook op!
Gast
09-02-2011 17:29 Solar nagels verwijderen Reageer met quote




Lieve dames,
Ik heb een goeie tip als jullie je nagels op een zachte, nagelvriendelijke manier willen verwijderen. Solar nagels de echte of goedkope nepversie met MMA verwijder je heel makkelijk door ze te weken in 100% aceton. Aceton is absoluut niet slecht voor je vel of nagels omdat het een lichaamseigen stof is. (je maakt het ook aan, en zweet het uit als je afvalt en vet verbrand Very Happy) Deze methode duurt wel wat langer als het laten loshakken en slijpen bij de nagelstyliste. Maar je kunt het rustig doen voordat je je nieuwe nagels gaat laten zetten. Dat scheelt de meiden bij de nagelsalon ook een hoop werk. Ben zelf biochemicus en het leek me wel eens leuk om te kijken hoe die solarnagels nu oplossen.

Stap 1: zorg dat je 100% zuivere aceton hebt waar geen andere rotzooi doorheen zit. Ik heb een literfles bij de internet drogist besteld voor een tientje ofzo.

Stap 2: Doe het in een kommetje zodat je je nagels net onder staan. Bij gevoelige huid eventueel een beetje vaseline of nagelriem olie op je vingertoppen doen. Dat beschermt tegen uitdroging. Dit kan ook na het afweken, maakt niet uit.

Stap 3: hang je nagels in de aceton en wacht tot de bovenste laag weer zacht en jelly-achtig wordt.

Stap 4: Schraap dit zachte laagje er voorzichtig af of veeg het weg met een doekje.

Herhaal stap 3 en 4 totdat de nagel weg is. Je natuurlijke nagel blijft dan volledig onbeschadigd op deze manier.

Mijn nagels waren de er afgelopen keer er heel dik opgezet (1,5 mm dik) maar ik had ze er in een half uurtje per hand af.

Ik hoop dat jullie iets aan de info hebben.

Groetjes Roxy

P.S. Als ik de salon een beetje viezig vindt. neem in wat ontsmettings alcohol mee om m`n opgeruwde nageltjes even gauw te ontsmetten voordat ze de tips en de acryl aanbrengen. Dan weet ik zeker dat ik niet met andermans vieze nagelbacteriën of schimmels onder m`n acryl zit. De acryl zelf vertrouw ik wel.
Gast
28-02-2011 16:30 mai nails beverwijk Reageer met quote




lieve dames ik heb ook nagels laten zetten in beverwijk... en ze neppen je idd....solar is gewoon acryl uit een ander potje...
ze desinfecteren helemaal nix...geen schone vijlen worden er gebruikt zie zelf maar...ik heb ze gezet bij mai nails.. niet doen zaten luchtbellen in en dat kwam volgens hun doordat ik koude handen had..de tips Zijn te klein voor mn vingers en ga zo maar door.... slecht gedaan dus zoek een andere uit grt
Gast
10-03-2011 14:01  Reageer met quote




Ik ben zelf nagelstylist en als je nagel rood is of pijnlijk betekend dat echt dat ze teveel over je eigen nagel hebben gevijl ook de vijl richting is enorm belangrijk,
je nagelplaat bestaat uit 3 lagen waarschijnlijk is de bovenste of bovenste 2 beschadigd, Solar is ook enorm hard en echt heel slecht voor je nagels daarom is het ook zo'n goedkoop product.
En over de chinese / aziate ik las zojuist iets over jaloesie en snel werken nou sorry hoor!! Maar snel werken betekend niet met een frees over een natuurlijke nagel gaan DIT MAG ECHT NOOIT! 1 het word rood en pijnlijk en ziet er niet uit! 2 je kunt er echt iemand zijn nagel permanent mee beschadigen ik heb mijn klantjes liever een uur of 2 aan mijn bureau zitten waarvan ik zeker weet dat 1 de nagels blijven zitten en 2 dat ik kwaliteit heb geleverd! en ja de nagels gaan erop achter uit 6% a 9% maar als je al begint met een frees over de natuurlijke nagel dan minimaal 60%!!!!!!!!!
Gast
13-03-2011 13:15  Reageer met quote




Toch word ik wel een beetje moe van al de kritiek op de Aziaten. Niet elke aziaat hoeft slecht en goedkoop te zijn. Ik heb nu voor de vierde keer bij Majestic in Den Haag solarnagels laten zetten en het is elke keer weer prachtig. Alle mensen die daar werken zijn vriendelijk, nemen de tijd en maken er een kunstwerkje van. Andere klanten die ik daar spreek zijn ook allemaal zo tevreden. Over solar zeggen ze in de salon dat het een vorm van acryl is maar door een toevoeging kan het dunner en wordt het natuurlijker. Ik ben het daar helemaal mee eens. Na drie weken zie je nog geen lelijke randen van uitgroei. Ze doen het gewoon perfect! Ik heb mijn adresje wel gevonden!
Gast
10-04-2011 9:09 mooie nagels laten zetten in Uden noordbrabant?? Reageer met quote




edit Numix: Berichten samengevoegd, zie boven. Het is niet de bedoeling dat dit een advertentietopic wordt!
Gast
11-04-2011 15:49 nagelstyliste in den bosch Reageer met quote




hoi,

Ik heb mijn nagels ook weleens laten zetten bij die Aziaten op de zwarte markt maar ze waren super mooi en ik had er geen last van. Nou zet ik voort zelf mijn gelnagels en dat gaat ook goed Smile
Vandaar dat ik wat extra cursussen ben gaan doen en ze vanaf juni ook bij anderen ga zetten. Ik doe (nog) geen Nail art ... daar wil ik toch eerst wat meer van leren. Maar gel en acryl wel. Daarbij kost het nu maar een tientje, puur de kosten van de nagels.
Maar als ik de mogelijkheid had was ik gewoon naar de zwarte markt gegaan voor m'n nagels Wink

liefs ester (EsMiLiJa)
Gast
16-04-2011 10:57 Re: Jaloers????? Reageer met quote




Hallo allemaal,
Ik snap best waarom er zoveel commentaar is op sommige aziatische nagelstylistes.
Nagels zetten kunnen ze en dit doen ze met een snelheid waarop ik jaloers ben.
Het is alleen de manier van werken wat gewoon niet kan.
Vijlen en kwasten worden voor alle klanten gebruikt zonder tussendoor schoon te maken.
Dat kan niet want dat is echt niet hygienisch.
VOORBEELDJE
Klant A heeft een nagelziekte die besmettelijk is en de werkmatrialen worden tussendoor niet schoongemaakt dan is er een grote kans dat de rest van de klanten dezelfde nagelziekte oploopt.
Dat wil je als nagelstyliste toch niet!!!
Gast
10-05-2011 20:57  Reageer met quote




Mijn nagelsyliste heeft ook een tijdje op de zwarte markt gewerkt. en die zei ook dat er goede en prutsers tussen zaten.
en dat ik aan haar vroeg waarom zij er dan werke zei ze het volgende erg simpel.
ze was net haar eigen studio hier in Zaandam begonnen en moest nog een klantenkring opbouwen.en die heeft ze nu want ze werkt al ruim anderhalf jaar niet meer op de markt.
en ze neemt echt de tijd voor je,en ik heb nog nooit last van iets gehad.

en het opvullen kost me maar 25 € (solar) een nieuwe set is wel erg duur.
Gast
16-05-2011 10:41 hoi hoi Reageer met quote




Je moet inderdaad ALTIJD goed letten op de hygiene, Kijk bij een styliste thuis of je nieuwe vijltjes krijgt (of eigen veltjes hebt), en of ze je nagels vaak ontsmet met alcohol. Let er ook op of ze de instrumenten na gebruik goed ontsmet met spray of een nageldoekje met alcohol die ze daarna gelijk weggooit. Ikzelf gebruik nooit een frees, de meeste mensen vinden die niet fijn omdat een frees heel veel tegelijk weg vijlt maar als je styliste die wel gebruikt moet ze die ook na gebruik goed ontsmetten. Is allemaal heel logisch maar niet iedereen doet dat ... alcohol helpt alleen niet bij schimmel ... bij mensen met schimmelnagels zet ik geen nagels, die stuur ik eerst naar de huisarts om dat te verhelpen want schimmel is snel verspreid.
Gast
16-05-2011 10:42 naam vergeten bij "hoi hoi" Reageer met quote




groetjes EsMiLiJa
Gast
16-05-2011 16:09 hollands hygiene gezeik Reageer met quote




dat gezeik over die hygiene hier in Nederland..... Waarom hebben wij allemaal hooikoorts en zijn we allemaal allergisch?? We zijn te hygienisch, we kunnen nergens meer tegen door dit gezeik. Je krijgt echt niks van een gebruikte vijl, dit heeft de ervaring geleerd. Mijn vrouw (aziatisch) heeft een salon aan huis en een salon in de binnenstad. Ze zet zo'n 20 sets per dag, ze gooit regelmatig haar vijl weg , maar gebruikt niet bij elke klant een nieuwe. Ze doet dit werk al 10 jaar en nog nooit een nare ervaring gehad met een of andere besmetting. Uiteraard worden klanten met schimmelnagels naar de huisarts verwezen en niet behandeld
Gast
22-05-2011 14:09  Reageer met quote




nou ... omdat wij dus zo hygiënisch zijn kunnen we er niet tegen ... zoals je zelf zegt.

gr. esmilija
Gast
31-05-2011 13:38 LOSERS Reageer met quote




Die mensen die hier commetaar geven op de aziaten. Kunnen zelf helemaal niks en zijn gewoon jarloers dat hun het zo snel doen. Ik heb mijn opleiding bij een aziatisch instituut gedaan, en heb nog nooit zulke perfecte nagels gezien. Dus mensen zoek alsjeblieft een leven en ga je eigen praktijk afzeiken ofzo.
Gast
08-06-2011 15:23 LOL Reageer met quote




Daar wordt ik nu vrolijk van , van bovenstaand antwoordt !!
Klopt, ik zie hier ongelofelijk veel jaloezie voorbij komen. Door andere mensen / salons af te zeiken ben je zelf nog niets beter geworden en blijft die ander dus beter als jij zelf….
Die Aziaten maakt het allemaal niets uit, ze hebben klanten genoeg. Ze werken zich kapot en maken zich niet druk om die trutjes hier
Gast
23-06-2011 5:06 nagels Reageer met quote




Ik laat mijn nagels zetten in veghel bij pepyn borrel !!!
helemaal super geen lucht en zitten nu al 4 weken en nu pas opvullen , 5 weken kan ik ook makkelijk uit houden:D
Gast
29-06-2011 14:42 solar by nails by huong hilverum Reageer met quote




hi,
ik laat al jaren acryl nagels zttten, en elke keer is er wel wat, stukjes die afbrokkelen, ene kant rond gefijld andere kant vierkant, ga zo maar door... sind 2 jaar zit ik in hilversum,bij Aziaten, ik vertelde wat ik wilde, sterke,natuurlijke nagels geen luchtbellen en uiteraard zo dun mogelijk en niet 3 uur lang zitten en onzin kletsen, daar hou ik niet van, kom voor mooie nagels niet voor de gezelligheid! Ik krijg daar ' solar', of het nou cnd is of what ever, het is geschikt voor mijn nagels,geen last van en ik ben erg tevreden!! En even vor de duidelijkheid: ze werken als paarden, zo hard! ondanks de hitten van van de week! Toppers!!
Gast
12-07-2011 16:12 verder lezen Reageer met quote




ik voel me nogal aangesproken ... maar als je verder leest ... of terug in dit geval. Vertel ik dat ikzelf ook naar hardewijk ging en dat dat hartstikke goed ging die van mij was dan niet supersnel, denk dat ik anderhalf uur gezeten heb dus dat is mooi gemiddeld. Alleen is mijn advies wel om op te letten, schimmelnagels zijn ontzettend besmettelijk en het kan 10 keer goed gaan maar ook mis.
groetjes esmilija
Gast
12-07-2011 18:18 nagels Reageer met quote




Wilt u mooie gelnagels , stiletto french art bruidsnagels
in Uden bent u aan het goede adres voor vragen foto's kunt u me mailen ***

edit Numix: dit forum is eigenlijk niet bedoeld voor reclame maar voor tips, ervaringen etc. Jouw e-mailadres is overigens reeds vermeld in dit topic.
Plaats Reactie Pagina 3 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden