NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
30-11-2012 14:54 witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


ander licht thuis?!
 




Gast
02-12-2012 15:13 glazuur Reageer met quote




neeeeeeeeeee nooit met citroen ik dey het en ook bsk poeder je krijgt een perstoringg in je glazuur je kan we zout doen ik heb geprobeerd en ik heb nu wel witten tanden je kan ook bleeken of aardbij over ej tanden smeeren het klinkt meschien gek maar selderij kan je ook bebriken en geen koffie of the drinken vooral drop tast je tanden aan 3 x perdag e tsnde poetsen dat helpt beter
Gast
04-12-2012 14:39  Reageer met quote




Niks doen gewoon je tanden 2x per dag poetsen en niks ander. Tanden horen juist een beetje geel te zijn
Gast
16-12-2012 17:01 nis Reageer met quote




je moet gwn je tanden poetsen maar ik zou ook gwn 10 minuten poetsen en veeel tandpasta maar!!!NIET ALTIJD TE VAAK POETSEN IS NIET GOED EN OOK NIET TE VEEL TANDPASTA!!!!!!!!
Gast
16-12-2012 17:24 poets Reageer met quote




en als je te veel tandpasta gebruikt krijg je fijn een rode mond en dan bedoel ik niet echt fijn!!!!
Gast
17-12-2012 19:32 raar maar misschien waar,.. Reageer met quote




uhm, ik zie bakpoeder, keukenzout,.. aardbeien ,.
nou nu heb ik eentje gehoord vandaag! de binnenkant van een bananen schil! wow! is dit echt waar? ik zie mezelf niet als een aap die schil tegen m'n tanden drukken,. weet iemand of dit waar is?
Gast
19-12-2012 20:25 . Reageer met quote




Met een bananenschil over je tanden gaan werkt echt! Smile
xx
Gast
27-12-2012 20:56  Reageer met quote




1 keer in de week na het tanden poetsen je tanden nog een keer napoetsen met maizena
Gast
28-12-2012 20:20 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het ligt niet eraan of het keukenzout of iets anders is..
Door de korrels worden er stukjes van je tand af geschuurd.. niet zo heel goed voor je tanden dus..

Je kan een bitje Kopen of je tanden laten bleken..
allebei ook niet gezond...

verder zal ik zeggen:
niet roken
geen koffie of thee
en elke dag 2 keer tandjes poetsen ~
kus bibi


Hoe bedoel je "bitje" kopen?
Gast
29-12-2012 11:35  Reageer met quote




Wat je ook kan doen is een aardbei pletten met een soeplepel bakpoeder...het is minder slecht voor je tanden dan puur bakpoeder en het smaakt niet zo slecht succes ermee!
Gast
20-01-2013 18:03 melkpoeder Reageer met quote




je tandpasta vermengen met melkpoeder zou helpen...

Groetjes
Xx.
Gast
23-01-2013 21:14 Witte tanden Reageer met quote




Ik wil een start kit van merk het beconfiDent proberen. Heeft hier iemand ervaring mee?

Groetjes Anja H.
Gast
06-02-2013 12:50 Advies Reageer met quote




Witte tanden wil natuurlijk iedereen! Maar pas op met zout, bakpoeder, citroenzuur etc. Dit schuurt letterlijk een laagje van je tanden (glazuur) af waardoor je sneller gaatjes en pijn in je tanden krijgt. Het beste is om het er eens met je tandarts over te hebben. Wij geven altijd een persoonlijk wit-advies, zo weet je precies waar je aan toe bent en wat het verwachte resultaat bij jou zal zijn.
Gast
10-02-2013 15:36  Reageer met quote




Vitamine D pilletjes en in de zon zitten een voor een paar minuutjes per dag helpt ook heel goed en kan geen kwaad. Door de vitamine D wordt de calcium beter opgenomen. Trouwens, af en toe een calcium- of magnesiumpilletje kan ook helpen. Voor de rest weinig koffie en thee, niet roken, minimaal 2x per dag je tanden poetsen, mondwater gebruiken (zonder alcohol, dat tast je gebid enigszins ook aan), flossen na elke poetsbeurt (etensresten hopen vaak op tot gele rommel tussen je tanden) en veel groente en fruit eten. Dit helpt allemaal heel goed en tast je tanden niet zo aan als zout en citroenzuur.
Gast
24-02-2013 11:18 Re: tandenenz. Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet niet of ik dat allemaal moet geloven, over zout enz.
Weet iemand toevallig een goede tandpasta voor witte tanden?
kus, annemiek

"email diamant" is een super goeie tandpasta. Hij is rood en kleurt je tandvlees ook roder wat je tanden nog eens extra wit laat lijken. Het is ook niet slecht voor je tanden ofzo, want hij bestaat alleen uit plantenextracten Smile Bij mij werkt het!
Kusjes Jana
Gast
04-03-2013 19:01  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?


Dat is echt waar!! je moet een aardbei doormidden doen en met het binneste van een aardbei over je tanden heen gaan.
Schijnt heel goed te werken.
Appels eten werkt ook goed en Xtyol kauwgom ook.
Op een site stond dat elke morgen een eetlepen zonnebloem olie nemen en 2 minuten in je mond houden ook heel goed werkt.
Maarja het lijkt me niet heel erg lekker ofzoow..
Die aardbei lijkt me het veiligst en het lekkerst Smile

Succes ermee meiss xx Anouk
Gast
06-03-2013 15:01 Tips voor wittere tanden Reageer met quote




Spoel je mond twee minuten lang met zout. Maximaal twee keer per week. Ook kun je een halve aardbei gebruiken en daarmee zolang over je gebit gaan als je ook je tanden poetst. Doe dit niet al te vaak want dat is niet heel goed voor je tanden. Ook een aanrader u om kauwgom te eten met xylitol te eten. Je kan ook je mind elke ochtend met zonnebloemolie spoelen. Doe dit wel op een nuchtere maag want erg lekker is het niet.
Gast
06-03-2013 22:20 aardbeien Reageer met quote




ik heb ook gelezen dat je van aardbeien witte tanden krijgt ik ben nu aan het proberen
k zal je een 2 weken later zeggen wat het resutaat is XD
Gast
12-03-2013 19:55 houtskool (norrit) Reageer met quote




werkt dat Houtskool echt? en hoe moet je dat dan op je tanden doen? x
Gast
14-03-2013 16:07 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Geen bakboeder, zout, citroen etc. Je moet geen dingen doen waarvan je zelf niet zo veel weet. Het is alleen maar heel slecht voor je tanden en het helpt vaak niet. Ik gebruik nu Colgate Max White One, kan je gewoon bij de Kruidvat kopen en het werkt heel goed. Ze zeggen elke week 1 tint winter maar bij mij zag je het al na 2 dagen! Het is echt super en ook niet slecht voor je tanden want het is tandpasta.
Gast
17-03-2013 11:49 sinasappelschil Reageer met quote




heey! ik las op een ander forum dat je met de binnenkant van de schil van een sinasappel (het witte deel dus) over je tanden moet wrijven. ik heb het vannochtend geprobeerd en bij mij werkt het! xx
Gast
18-03-2013 16:28 snel witte tanden Reageer met quote




- 3X poetsen per dag (na elke maaltijd)
- Eleltris poetsen
- Mondwater gebruiken
- 2min of meer poetsen
- Na je hebt gepoest met je tong over tanden gaan en als je plak voelt extra poetsen
- Aarbij en annas sap
- Koffie en frisfrank vermijden
- Water om je gebid gezond te houden
- Geen zout, Citroën etc

Mvg, Thomas

Succes!!!
Gast
20-03-2013 15:55 snel witte tanden Reageer met quote




Ik heb laatst iets gekocht Mirawhite gelee nano whitening treatment, ik maakt je tanden snel wit, geen schade aan het tandglazuur integendeel het fluor helpt het terug opvullen (flour mag je wel niet inslikken kan buikrampen veroorzaken) het kost 15EUR en het is een tandpasta te kopen bij de drogist, je mag hem wel maar 1a2x per week gebruiken.
Maar het werkt!
Gast
24-03-2013 17:38 HELLUP Reageer met quote




ik heb gele tanden en ik weet niet wat ik er aan moet doen TIPS TIPS TIPS
Gast
31-03-2013 9:55 witte tanden Reageer met quote




ik heb ook best wel gele tanden, ik heb al vanalles uitgeprobeert maar het gaat maar niet weg! HELP!!!
Gast
31-03-2013 21:04 Belichting Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


Ja, ik dacht eerst ook dat ik dit had, maar volgens mij komt het door het licht. Op school kan het licht witter zijn, waardoor je alles eigenlijk in z'n echte kleur ziet. Thuis is het licht vaak wat geler en onduidelijker.
Ik heb meestal ook een rood gezicht, maar dat heb ik gewoon altijd. Op school is het soms meer, maar dan heb ik het meestal warm... Het kan ook aan de belichting liggen.

Ik hoop dat het heeft geholpen!

Een meisje
Gast
06-04-2013 10:32  Reageer met quote




Anonymous schreef:
gebruik gwn witte verf yoh

Hahahah zal zeker ook heel goed zijn voor je tanden ;p
Gast
15-04-2013 6:12  Reageer met quote




Hey aardbeien helpen ook, er zit iets in waardoor je
tanden witter worden. Gewoon ff fijn stampen je tandenborstel erin dopen
En poetsen maar...
Gast
19-04-2013 15:59 witte tanden Reageer met quote




ik HAD ook gele tanden maar toen had ik maar 3 minuten gepoetst met goeie tandpasta en toen waren ze zzzzooooooooooooooo wit net of ik ze heb laten bleken probeer het ook ,het werkt echt!
Gast
20-04-2013 11:39 Aardbei! Reageer met quote




Hee! Vergeet dat gedoe met zout en andere slechte dingen, het is ge heel simpel, pak een aardbei, bijt er in en ga dan met dat stuk over je tanden heen en weer, doe dat met 2 aardbeieen en je tanden worden een stuk lichter, want in een aardbei zit een zuur dat je tanden witter maakt, doe het niet elke dag maar 1 keer per week ofzo doe ik ook Smile
En het is niet slecht voor je tanden!
Xxx Wendy X
Plaats Reactie Pagina 21 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden