NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
17-07-2012 14:26  Reageer met quote




Walnoten blijken ook te helpen. Wrijf het dagelijks na je tanden. Ze zullen dan witter worden. Maar of het goed voor je tanden is...

Nog een optie een sinaasappel. Haal alleen de schil er van af. Wrijf met het witte gedeelte langs je tanden. Ze zullen elke keer een beetje witter worden. En het lijkt me niet slecht voor je tanden :].
 




Gast
17-07-2012 22:28 tips witte tanden Reageer met quote




heyy

je moet het NIET met citroenzuur, bakpoeder of whatever doen, ZOO slecht voor je tanden, je glazuur gaat er immens snel kapot van, en dan krijg je van die doorschijnende tanden.

Mijn tip:

~coffie en thee vermijden
~niet roken
~tanden poetsen na het eten, maar niet als je sinaasappelsap hebt gedronken, dan slijten je tanden
~kauwgom kauwen waar weinig suiker in zit na alles wat je eet of drinkt. Je hebt van de kauwgom voor kinderen in een roze pakje, die is erg goed.
~Listerine mondwater gebruiken na het tandenpoetsen
~electrische tandenborstel
~GEEN tandpasta die je tanden hoort witter te maken, dat slijt je tanden ook
Gast
20-07-2012 12:42 Wittere tanden. Reageer met quote




Ik heb veel baat bij de waterpik 100. iedere avond voor het slapen gebruiken en daarna poetsen. Hij spuit pulserende straaltjes water op je tanden en tandvlees en hij is op sterkte in te stellen. Fantastisch apparaat en langzaamaan worden mijn tanden steeds witter. Hij maakt ook het tandvlees sterker. EEN AANRADER!!
Gast
27-07-2012 23:55  Reageer met quote




Ik denk niet dat zout je tanden aantast, want in parodontax zit ook zout...
Gast
04-08-2012 20:42 HET ANTWOORD VOOR ALLES ! Reageer met quote




Je kunt ook gewoon zout en Citroen enzo erop doen, en dan gelijk erna je tanden poetsen, dat zie mn tandarts omdat ik erom vroeg. En het helpt echt !! Want als je je tanden poetst dan komt het laagje er steeds weer op.

DIKKE KUS een meisje met wittere tanden
Gast
04-08-2012 20:44 jjjjj Reageer met quote




Gebruik houtskool, helpt echt !
Gast
04-08-2012 23:24 een aantal tips Reageer met quote




Verpulfer aardbeien breng ze aan op je tanden en laat 5min zo!
Neem sinaasappelschil en neem de binnenkant (het witte gedeelde) en wrijf dat langs je tanden !
Probeer mondspoeling zonder alcohol te nemen !
Goed tandenpoetsen en flossen

P.s doe die aardbeien en sinaasappel gedoe niet tevaak dit kan blijvende schade veroorzaken
Gast
05-08-2012 1:05 .. Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )
heydat komt door het verschil vam de belichting , thuis heb je ander licht dan op school xxxxxxx
Gast
12-08-2012 22:25 Drinken Reageer met quote




Ik wil ook graag wittere tanden. En ik drink vrij veel ice tea. Maar wat moet ik dan drinken? Alleen maar water?
Ook wil ik graag gezonder tandvlees, hoe kan ik dat doen?
Please help me!
Gast
31-08-2012 19:58  Reageer met quote




Tandpasta voor witte tanden NIET gebruiken vullingen en beuges laten daardoor los werk bij een drogist gewoon je tanden poetsen met elektrische tanden borstel
Gast
02-09-2012 11:49 Wittere Tanden Reageer met quote




Je moet je tanden niet poetsen met zout of bakpoeder dat tast je glazuur aan. Je moet juist spoelen met zout. Laat het zout oplossen in het water en spoel daarmee en je krijgt vanzelf wittere tanden. Je moet daarna wel een uur je tanden niet poetsen omdat je anders je glazuur wegpoetst. Ook moet je het niet elke dag doen dat is ook weer niet goed doe het gewoon 1 x per week ofzo.
Gast
02-09-2012 13:22  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


dit komt vast gewoon door het verschil tussen de lichtinval op school en thuis
Gast
05-09-2012 14:58  Reageer met quote




ik zag ergens in het begin staan dat houtskool poeder (norrit) goed werkt tegen witte tanden maar dat is toch zwart en worden je tanden toch niet witter van?
Gast
13-09-2012 18:46 Tanden bleken Reageer met quote




Gebruik crest white strips ! Goedkoop en super goed resultaat
Gast
22-09-2012 13:56 Bananenschil Reageer met quote




Je kan het ook proberen met de binnenkant van een bananenschil, erlangs schuren en dan 2 minuutjes in laten trekken, werkt super
Gast
23-09-2012 16:04 .. Reageer met quote




backing soda + citroensap mengen tot een pasta en daarmee je tanden poetsen las ik ergens maar ik heb geen idee of dat ook werkt !
Gast
27-09-2012 19:57 Witte tanden Reageer met quote




Ik gebruik Prodent WhiteNow!. En die werkt heel erg goed.
En anders kun je bij de kruidvat ofzo ook een soort 'Tandenverf' kopen. Dat werkt heel goed, en is goed voor je tanden aangezien het je glazuur verstevigt. Good luck!
XxxJulia
Gast
01-10-2012 11:44 witte tanden Reageer met quote




Je ken niet zelf je tanden witter maken. Het gele is je dentine dat bechermt word door het glazuur (het glazuur is gewoon doorzichtig zonder enige kleur) je beschadigt het glazuur waardoor het dof is en het licht niet meer weerkaatst met je dentine en je de gele kleur dus niet meer ziet. Wat je wel zou kunnen proberen is aan je tandarts vragen voor airflow. daar worden je tanden ook ietsjes witter van en het is niet zo heel slecht.
ik hoop dat jullie er iets aan hebben
xx
Gast
14-10-2012 12:31 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
witte tanden in 6 stappen

1. je tanden poetsen met zout niet doorslikken!
2. daarna met tandpasta
3. daarna koud water in je mond houden voor 5 min
4. daarna je tanden insmeren met olijfolie niet doorslikken! ( ik heb gewoon een slok olijfolie genomen en dat 5 min in mijn mond gehouden maar insmeren kan ook Very Happy
5. daarna met een paar wattenstaafjes je tanden poetsen ( olijolie eraf halen )
6. daarna weer 5 min met koud water in je mond zitten

en voilla witte tanden en je kunt het iedere dag herhalen behalve met zout ( zout zal ik als ik jou was maar 1 keer gebruiken )

succes groetjes gill




Wat doet het zout en de olijfolie voor je tanden? Deze hebben toch niet echt blekende eigenschappen of wel?
Gast
25-10-2012 17:33 tanden Reageer met quote




je tanden worden ook heel wit door heel lang op een aardbei te kauwen je neemt een hapje uit je aardbei en dat kleine stukje doe je weg en de aarbei is precies de vorm van je gebit good luck x
Gast
30-10-2012 19:54 Tanden witter Reageer met quote




Als je je tanden laat bleken gebeurt dat met uv-straling heb ik gelezen dus je kunt ook gewoon een uurtje naar de zon lachen.
Gast
30-10-2012 20:06  Reageer met quote




poest je tande met azijn helpt echt
Gast
02-11-2012 16:05 tanden Reageer met quote




ik heb een probleempje ik poets mijn tanden elkedag maar mijn tanden worden niet wit Sad zal ik voor 2 x tjes citroen zuur gebruiken ??
Gast
02-11-2012 16:05 tanden Reageer met quote




is azijn slecht of goed?? voor je tanden
Gast
06-11-2012 21:26 witte tanden Reageer met quote




beste,
ik heb gehoord dat iemand vertellen
thee is niet goed voor tanden (vergeel)
oplossing thee met citroen, het blijft mooi witte tand
is dat waar ??
Gast
07-11-2012 21:07 aardbeien Reageer met quote




Hoi ik weet het antwoord ik ben tandarts geen zout bakpoeder of citroen
Maar wel aardbeien pak twee aardbeien pak die blaatjes die er op zitten
Prak de aardbeien met een vork 1 min en dan op je tanden borstel doen
En dan 3 min poetsen en doe er dan ijskoude water op hou dat 50sec
In je mond en dan heb je echt witte tanden meer vragen want ik heb veel meer manieren om je tanden nog witter te krijgen en allemaal gezond tot ziens
Gast
08-11-2012 21:02 gele tanden Reageer met quote




Ik heb eigenlijk een hele gele tanden en ik wil zo graag dat ze gaan wiiitt worden ik kan niet lachen .. OMG voel me niet lekker door Mijn tanden wat kan ik dan doen ? :/ . is zout goed voor me tanden ? en als die goed is hoe kan ik hem gebruiken ? ..
Gast
13-11-2012 16:43 Witte tanden Reageer met quote




Hallo, zelf ben ik tandarts geweest. Wittere tanden krijg je alleen door ze 2 a 3 keer per dag te poetsen. Gebruik een goede tandpasta die niet alleen je tanden beschermt, maar bijv: Oral-B 3D white tandpasta, te krijgen bij de: drogisterij in jou buurt, supermarkt en sowieso de kruidvat. Deze tandpasta brengt een extra wit laagje op je tanden aan waardoor ze wit en glimmend worden. GEBRUIK GEEN KEUKENZOUT ETC! Keukenzout is slecht voor je tanden en breekt het tandsteen af.. Wanneer je keukenzout op je tanden zal doen zal het uitgerekend 19,6 minuten blijven zitten. Maar jij wil heel de dag door witte tanden! Gebruik een goede tandpasta van Oral-B of van Sensodyne. En daarna spoel je je mond met mondwater. Neem later in de dag ook nog een kauwgum. NIET METEEN NAAR HET TANDENPOETSEN, JE TANDPASTA ZAL ER NAMELIJK EEN HALFUUR OVER DOEN OM HET IN-TE-LATEN-TREKKEN. Ik wens je veel succes! X
Gast
18-11-2012 20:19 Beugel Reageer met quote




Heeej ik heb een beugel en poets me tanden 3x per dag met oral b 3d whiting en af en toe ook met signla whit now maar er gebeurt helemaal niets ze blijven gwn geel
Gast
22-11-2012 14:14  Reageer met quote




ik heb het al met zout geprobeerd maar dat helpt in enkel geval al niet
Plaats Reactie Pagina 20 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden