NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
06-03-2012 16:24 Witte Tanden Reageer met quote




Kleine meloentjes helpen echt als je ze over je tanden heen raspst!!
 




Gast
06-03-2012 17:14 wittere tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nee nee nee! Géén zout of bakpoeder! Je schuurt je tandglazuur weg waardoor je hooguit een week mooie witte tanden hebt, maar alles wat je daarna eet tast je gebit nog twee keer zo hard aan omdat het geen bescherming meer heeft. Op lange termijn krijg je dus alleen maar gelere tanden wanneer je zout of bakpoeder gebruikt! Wat wél helpt:

- Poets je tanden na het eten
- Gebruik mondwater
- Rook niet en drink geen koffie of wijn
- Gebruik tandpasta speciaal voor een witter gebit
- Gebruik eventueel kaugum die je tanden witter maakt


Wees een weekje streng voor jezelf en volg deze adviezen op. Het resultaat zal er zijn. Maar blijf alsjeblieft van die schuurmiddelen af, dat is echt niet goed voor je.


heey,
ikwil wittere tanden want heb net mijn beugel eruit, ik poets goed, drink en eet geen slechte dingen vor mijn tanden en nog zijn ze super geel, kinderen zeggen tegen mij: poets je tanden beter!
is er een gezonde en goedkope manier om mijn tanden witter te krijgen?
niet met tandpasta die je tanden witter maakt want volgens mijn tandarts is die tandpasta ook niet zo goed voor je tanden!
please, help! iemand!
Xxx mij Smile
Gast
06-03-2012 21:39 Ik weet het echt nie meer Reageer met quote




Mijn ouders willen niet dat ik mijn tanden laat bleken Sad en ik poets elke dag 2 keer en soms wel 10 minuten! Wat moet ik doen? Xx
Gast
06-03-2012 21:41 Kun je nie Reageer met quote




Kun je eigenlijk niet van dat witte soort lak op je tanden doen dat kwam in zo,n reclame. Maar geen idee of het wel gezond is...
Gast
08-03-2012 16:03 witter tanden die wilik Reageer met quote




hallo ik wil wittee tanden ik wil het wel met zout doen maar hoe moet ik dat dan precies doen??


Help help help help
Gast
08-03-2012 16:44  Reageer met quote




melk ken heel goed werken e ken de zelfijus moroktie die in de melk zit als je die goed op je tande vrijft worden ze witter
ps zelfijus moroktie is het spul in melk wat melk wit maakt
Gast
13-03-2012 15:00 Niet doen met zout! Reageer met quote




Ik heb het een keer op me ondertanden uitgeprobeert. Het poetsen met zout maar doe het dus nooit meer! Het vreet heel je tandvlees weg dus let op als je dit gaat doen! Dit was voor mij de eerste keer en de laatste keer.
Gast
14-03-2012 20:52 Ik moest 1x iets slikken en binnen 1 week Reageer met quote




Waren mijn tanden lichtgelig en ik wil ze weer mooi wit hebben! Sad

Ik ben 11 oké Sad
Gast
17-03-2012 16:53 tanden wit Reageer met quote




eet maar eens een appel je tanden worden er wit van Smile en is gezond en lekker
Gast
19-03-2012 11:27 Tanden Reageer met quote




Hoii allemaal.
Je kan ook Tandpasta op je tanden leggen en beedje uitsmeren 10 min late in trekken wel je mond open houden hoor! En dan geod spoellen ff lekker sompen!! En dan heb je ook wittere tande ik doe het in ieder geval 2x per maand en je ziet het verschil best goed.

(Het Zout idee lijkt me vies maar het werkt wel toch?)

DikkeLabbersVanManon
Gast
19-03-2012 11:31 Re: Niet doen met zout! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb het een keer op me ondertanden uitgeprobeert. Het poetsen met zout maar doe het dus nooit meer! Het vreet heel je tandvlees weg dus let op als je dit gaat doen! Dit was voor mij de eerste keer en de laatste keer.



;x Je moet ook niet te hard poetsen gewoon Licht er over heen vrijfen Very Happy Ik ga het nu meteen probeeren
Gast
19-03-2012 14:24 Tanden Reageer met quote




Haha ben ik weer ik eb het gebrobeert en ja het werkt! maar niet te hard je krijgt wel bloed :S Maar ja ff door bijten Wink

-x- manon
Gast
20-03-2012 13:59 witte tanden Reageer met quote




Ik heb het ook wel eens geprobeerd, ik wil ook heel graag wittere tanden, maar ik gebruik tandpasta en kauwgum om je tanden witter te maken, en ik inderdaad, ik zou thee en koffie zoveel mogelijk vermijden, want daar wordt het echt geler van Wink

xxxx
Gast
23-03-2012 12:55 Witte tanden Reageer met quote




Nou ik en een thee lief hebber dus tja en zout gaat primma maar wel ff naar gaan met tanden borstel vol tandpasta
Gast
30-03-2012 14:07 witte tandjes Reageer met quote




beetje bakpoeder en mengen met beetje zout en water zodat je een pasta krijgt , 5 min poetsen daarna goed spoelen en dan 5 min poetsen met fluor tandpasta , dan hersteld de glazuur weer en binnen een week heb je witte parels in je mondje gegarandeerd ....... 2x per week het bakpoeder met zout en water absoluut niet vaker zo geef je de tanden de tijd om de glazuur te herstellen mensen en niet langer dan 4 weken doen..
Gast
01-04-2012 18:42 .. Reageer met quote




omg ik wil witte tanden
Gast
02-04-2012 16:48  Reageer met quote




ïk heb het zout geprobeerd c;
niet zö'n goede oplossing hoor ;f er is gelijk een stukje glazuur weg van men voorste tand, maar weet iemand mss nog tips ? met voedsel waarvan je tanden witter gaan worden ofso ? kwil echt zo graag spierwitte tanden ;c
Gast
03-04-2012 17:03 Gele tanden Reageer met quote




Heeelp meee, ik heb zulke gele tanden! maar ik krijg ze maar niet witter :'(
kan iemand mij echt goede advies geven zodat ik een celeb witte tandenlook krijg? ik poets 3 x perdag mn tanden maar nix helpt. kben pas 15 en mn leven is nu al verklloot
Gast
06-04-2012 23:23 bleken Reageer met quote




Ik heb optisch wit ook wel eens geprobeerd maar het feit dat het maar een optisch verschijnsel is stak mij een beetje.Op dit moment maak ik gebruik van de boomslak. Het klinkt vies maar valt reuze mee. Het slakkenslijm van de boomslak heeft een hoog reconstructief karakter. De Slak is in staat beschadigingen aan eigen behuizing te reparen. Voor optimale reconstructie van uw tandglazuur. Gelieve twee a drie boomslakken per week gedurende een maand vermengen met wat salade. kijk voor meer info op ***





iew
bende gij gek ofso hahahah
slakkeslijm ,, btw wel eens een citroen geprobeerd voordat je zulke radical dingen gaat doen.
je hebt ze zeker ook nog levend opgegeten of niet dat
bahbah
Gast
08-04-2012 21:15  Reageer met quote




geen zout gebruiken is heel slecht
Gast
11-04-2012 17:22 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Jenifir schreef:
maar is dat dan niet hartstikke goor met zout of bakpoeier poetsen?!? mij lijkt van wel!!!!

Kus Jenifir

het werkt wel maar het is echt slecht voor je tanden het verwijderd je tand glazuur en dat is niet zo goed
Gast
11-04-2012 22:26 witter tanden Reageer met quote




Mensen die witter tanden willen, het beste is een afspraak te maken met je eigen tandarts. Ik doe zelf nu de tandartsassistent opleiding . Wat ik toch heel graag even kwijt wil.met een goede tandenborstel en de juiste poetstechniek is het gebit met elke fluoridehoudende tandpasta goed te reiningen. Bij de tandarts kun je verschillende poetstechnieken leren. En als je dat goed toegepast hebt, zul je ook schoner en witter tanden hebben. Probeer nooit van zelf wat te verzinnen. Hard poetsen is zowiezo slecht ,want het is niet goed voor je tandvlees. Bovendien raad ik jullie allemaal aan om een zachte tandenborstel te gebruiken, want het is niet schahdelijk voor je tandvlees. De interdentale ruimtes van je tanden zijn ook vaak moeilijk te reiningen . daarvoor kun je 3 manieren gebruiken.
Ragers of interdentale borsteltjes (geschikt bij grote interdentale ruimtes)
Tandenstokers (goede alternatief voor mensen die moeite hebben met flossen)
Tandzijde of tandfloss ( zeer geschikt voor kleine interdentale ruimtes)

en owja ja ik ben ook een afghaan sorry voor mijn slecht nederlands misschien? ahha lol

Veel succes !

Nawid
kusjes Xxx
Gast
18-04-2012 17:11  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )

heeeei ik heb precies hetzelfde als ik wakker word: witte tanden op school: gele tanden en thuis weer :witte tanden egt bizar
Gast
20-04-2012 21:06 Re: h Reageer met quote




Anonymous schreef:
weet je wat je moet doen heb ik nog niet geprobeerd maar je schijnt hele witte tanden te krijgen je moet je tandeborstel pakken daar op een hele grote klodder leggen en dan tien min poetsen dan heb je geen gele tanden meer dat is zeker


volgens mij klopt daar niets van. je tanden verkleuren niet zomaar na 10 minuten. en het kan door het licht komen dat je tanden op school geler lijken.
Gast
20-04-2012 21:09  Reageer met quote




Mensen mijn tip is gewoon: hou je tanden gezond.
- drink veel melk
- poets je tanden vaak
- eet genoeg fruit (tandvlees)

na een tijdje is je glazuurlaag flink aangetast en dan worden ze alleen maar geler.
Gast
20-04-2012 21:10  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mensen mijn tip is gewoon: hou je tanden gezond.
- drink veel melk
- poets je tanden vaak
- eet genoeg fruit (tandvlees)

na een tijdje is je glazuurlaag flink aangetast en dan worden ze alleen maar geler.


met na een tijdje bedoel ik als je zout gebruikt ofzo trouwens
Gast
23-04-2012 8:03 door aardbeien witten tanden Reageer met quote




hoe je het moet aanbrengen:
je snijd de aardbei door midden,
hou hem vast met je vingers en zorg ervoor dat de aardbei bij alle tanden is geweest.

nadeel: er zit zuur in de aardbei waardoor je glazuur eraf gaat.
Gast
26-04-2012 15:15  Reageer met quote




Quote:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


Dit komt omdat je hoofd jezelf 15% mooier maakt dan je eigenlijk bent. als je in de spiegel kijkt zie je dus wittere tanden en een minder rood hoofd...
Gast
26-04-2012 17:35 Re: h Reageer met quote




Anonymous schreef:
volgens mij klopt daar niets van. je tanden verkleuren niet zomaar na 10 minuten. en het kan door het licht komen dat je tanden op school geler lijken.


het komt inderdaad door de verlichting, lampen, tl balekn in verschillende wit tinten geven andere huids, gebits kleuren
Gast
28-04-2012 21:57 - Reageer met quote




Ik heb ook super witte tanden en ik gebruik niet eens een zout of wat dan ook en dat is ook harstikke slecht voor je tanden. Het glazuur laagje gaat eraf en dan worden je tanden heel gevoelig. Als je veel groenten eet lukt het ook wel
Plaats Reactie Pagina 18 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden