NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
09-02-2011 13:43 Re: Wasbenzine Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wasbenzine in je mond doen, dan tandpasta op je gezicht smeren en op je handen staan, werkt nog beter als zout en al die troep..

Gewoon normaal poetsen, niet te hard, eventueel synsodine whitening of iets dergelijks gebruiken, en als je ze ècht witter wil hebben naar je tandarts gaan.. Jesus mensen je verwacht toch niet dat er zomaar een wondermiddel is om de kleur van je tanden te veranderen.. Gewoon goed verzorgen en eventueel tandarts vragen om te bleken/polijsten..

wel een tegelijkertijd sigaretje aansteken!
 




Gast
09-02-2011 16:32 tand Reageer met quote




Ik weet het ik heb het uitgeprobeerd met een schuurpapiertje even schuren daarna poetsen en dan spoelen een week lang en het resultaat werkt ik had het gevraagd aan de tandarts en die zei dat het goed was als je het maar niet langen dan een week per jaar doet
Slimme ik !
Gast
09-02-2011 17:42 Re: tand Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik weet het ik heb het uitgeprobeerd met een schuurpapiertje even schuren daarna poetsen en dan spoelen een week lang en het resultaat werkt ik had het gevraagd aan de tandarts en die zei dat het goed was als je het maar niet langen dan een week per jaar doet
Slimme ik !

tuurlijk, zou graag een foto van jouw tanden willen zien dan
Gast
12-02-2011 16:52  Reageer met quote




je tanden schuren met schuurpapier of zoiets dergelijks, is ontzettend slecht voor het glazuur, dat slijt er zo af!
ik dacht ook serieus dat poetsen met zout een oplossing was, maar het deed alleen maar pijn aan mn tandvlees.
na 1x poetsen met zout had ik het dus ook wel gehad.
ik wilde zo graag wittere tanden dat ik maar naar een whitening praktijk ben gegaan, zoo veel beter dan thuis dingen proberen.
het duurde 1.5 uur en ze zijn meteen witter! *** hier kun je alles lezen over de behandelingen.

edit Numix: graag geen reclame vermeldingen, zie ook http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
12-02-2011 19:41  Reageer met quote




Let op: ook niet poetsen na het eten. Door het eten wordt je glazuur ook een klein beetje aangetast/week. Als je daarna direct gaat poetsen, poets je het glazuur weg. Dus pas een half uur ná het eten poetsen. 's morgens geen zin om een half uur te wachten? Dan kun je beter gewoon niet poetsen. (dit is een tip van een tandarts)
Gast
14-02-2011 11:42  Reageer met quote




Hüttekase werkt !
Gast
19-02-2011 15:59  Reageer met quote




Gowhite kopen!!dat is een soort mascara achtig vormpje met accelarator en whitning gel
Gast
20-02-2011 2:13  Reageer met quote




ik ga nú zout op me tandjes doen ;]
Gast
21-02-2011 13:50 Tanden witter Reageer met quote




nou ik spoel met zout en 1x in de maand poets ik m,n tanden met Cif.. heel raar maar het werkt uitstekend je moet het niet in slikken naatuurlijk maargoed.. eerst poets en flos je je tanden goed en daarnaar ga je met cif poetsen en daarnaar kun je altijd nog om de smaak weg te halen gewoon met zout spoelen of je tanden poetsen met extra wit in het tandpasta.. nou hoop dat het wat oplevert bij jullie =)

Groetjessss
Gast
22-02-2011 16:52 tipp ex Reageer met quote




Je kan ook tipp ex gebruiken. Met dat kwastje kun je netjes je tanden wit maken
Gast
23-02-2011 13:49  Reageer met quote




Inderdaad kun je ook jif gebruiken. Daar worden je tanden heel wit van. Maar dan moet je wel die witte jif nemen want als je die gele jif neemt dan worden je tanden juist geel.
Gast
25-02-2011 14:10 hoi Reageer met quote




hee allemaal,
ik ben 12 jaar en ik haat mijn tanden ;s.
ze zijn best wel geel en ik poets met witner van de ah maar dat helpt niet echt.
iemand wat tips??
Gast
25-02-2011 16:02 hey, Reageer met quote




menskes,
het is niet goed om je tanden met zout en dergelijke te poetsen.
deze dingen hebben maar een tijdelijke effect waardoor je dat vaker en vaken moet doen.
telkens dat je je tanden met zout poetst haal je een beetje glazuur weg, het glazuur beschermd je tanden.
als je deze weg doet dan krijg je gevoelige tanden, tand problemen enz.

als je witte tanden wilt poets dan 3 x per dag je tanden.
ga op tijd naar de tandarts ( zij hebben speciale apparaten en zo om je tanden op te poetsen.
fluch je tanden dagelijks.
drink let op je drank gebruik koffie en thee zijn een grote boosdoener net zoals sigaretten.

in de Kruidvat verkopen ze soms ook strips voor je tanden te bleken als je echt geen raad meer heb probeer deze anders eens.
deze zijn naar het schijnt wel goed maar je moet te wel iedere ochtend en avond gebruiken.

greetz
Gast
28-02-2011 12:34  Reageer met quote




Ik heb me tanden gepoetst met bakpoeder het kan geen kwaad als je het niet te vaak doet ik doe het elke maandag en mijn tanden zijn super wit
Gast
28-02-2011 20:01 witte tanden geel maken Reageer met quote




gebruik geen zout, behalfe als je je tanden mooi geel wilt maken met gaatjes!
Gast
04-03-2011 19:33  Reageer met quote




Anonymous schreef:
gebruik gwn witte verf yoh

dit is een raar antwoord, en bovendien heel slecht voor je tanden
Gast
06-03-2011 17:42  Reageer met quote




Zout werkt egt!!! maar het is wel heeeel slecht voor je gebit...
Gast
07-03-2011 20:00 witte tanden Reageer met quote




Als je het met zout gaat poetsen, moet je daarna met fluoride tandpasta poetsen;), maar het poetsen met zout helpt maar 2 dagen ofz.'xx
Gast
11-03-2011 7:18  Reageer met quote




Ik heb mijn tanden tenminste op een veilige manier laten witten bij een bekende tandenbleekkliniek in ***, voor nog 150 euries geef ik gewoon weer licht in de disco;)
Service was ook proffesioneel en je kan tijdens de behandeling relaxed tv kijken dus als je je tanden niet wilt ruïneren dan moet je niet luisteren naar die belachelijke adviezen hier!
Gast
11-03-2011 10:08  Reageer met quote




De beste manier is de vacht van een eenkhoorn.. dat zorgt ervoor dat je meteen witte tanden krijgt.. maar ja vang maar eerst een eenkhoorn
Gast
11-03-2011 22:19 witte tanden en mooie lippen Reageer met quote




als je een aardbei doormidden bijt kun je er 2 dingen mee doen:
1: je pakt het stukje met het blaadje en dipt het in de suiker zodat het helemaal onder zit, je zet het aan je lippen en begint te scrubben, zo krijg je makkelijk mooie en zachte lippen.
2: je pakt nu het andere deel van de aardbei en zet het tegen je gebit aan, nu ga je, niet te hard, drukken en zo over heel je gebit, het hoefd dus niet in te trekken ofzo gewoon smeren over je gebit. als je daar allemaal geen tijd voor hebt kun je ook gewoon wat langer op een aardbei blijven kauwen, dit geeft hetzelfde effect.
Gast
13-03-2011 19:03 Gebruik zo weinig mogelijk tandpaste Reageer met quote




Tandpasta is puur vergif. Houd het zo min mogelijk in je mond. Gebruik citroen, zout of mandarijnen(!). Maar overdrijf het niet. Als je meer dan 1 keer per week citroen, zout of mandarijnen gebruikt tast het je glazuur aan, en worden je tanden juist weer sneller geel !!!

"Amerikaanse" MTV witte tanden zijn nooit te bereiken met welke methode dan ook. In the USA gebruiken ze dunne witte kapjes over tanden. Die worden over je tanden geplakt. En die kosten 250 a 350 euro PER STUK.

Dus reken uit 24 tanden x 350 =... VEEL GELD!! En trouwens... spier, spier-spierwitte tanden is echt afschuwelijk. Net zoals een facelift bij een oudere vrouw

Mocht je toch je tanden willen poetsen voor witte tanden. Zendium Whitener. Werkt super... maar niet spoelen en rochelen. Je wangen gaan aan de binnenkant ontsteken. EN ZEKER NIET DOORSLIKKEN... Maagzweer!!!!
Gast
14-03-2011 21:20 zon Reageer met quote




Ik heb gehoord dat als je je mond wijd opentrekt in de richting van de zon en dat 10 minuten volhoudt wittere tanden krijgt.
het ziet er wel gek uit, en je krijgt er rimpels van XD.

zelf heb ik het nog niet geprobeerd, er is niet zoveel zon in nederland Sad.

XErika
Gast
14-03-2011 22:59  Reageer met quote




ga naar de tandarts .
laat een afdruk maken
koop gel
en maak ze zo wit als je wilt
Gast
15-03-2011 15:42 :P Reageer met quote




"Ik heb gehoord dat als je je mond wijd opentrekt in de richting van de zon en dat 10 minuten volhoudt wittere tanden krijgt.
het ziet er wel gek uit, en je krijgt er rimpels van XD. "

^Wel goed opletten anders vliegen er beesten in je mond.

Ontopic: Gewoon poetsen, desnoods met whitening.
Gast
16-03-2011 8:43  Reageer met quote




ik heb het 3 keer geprobeerd met citreon zuur het is zo slecht voor je tanden he. eerst werkt het wel een beetje. maar na een tijdej als je het nit gebreukt krijg je alllemaal witte vlekjes op je tanden heel goor
Gast
16-03-2011 20:55 witte tanden Reageer met quote




Doe het gewoon met typex
Gast
21-03-2011 18:27 tanden bleken Reageer met quote




zelf wil ik ook mijn tanden bleken maar weet nog altijd niet wat de beste manier is
Gast
26-03-2011 22:26 waarom Reageer met quote




wees blij dat je tanden hebt , somige mensen hebben geeneens tanden . Aleen tanden poetsen
Gast
29-03-2011 16:07 Gele tanden :p Reageer met quote




Ik heb nog nooit een gaatje gehad; is met zout poetsen dan geschikt?
Plaats Reactie Pagina 12 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden