NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
04-12-2010 14:22 gast Reageer met quote




poets gewoon 3 keer per dag je tanden minimaa,l en zorg er voor dat je niet meer dan 7 zoetmomenten op een dag heb Wink
 




Gast
04-12-2010 17:22  Reageer met quote




Elke dag gewoon 2 keer je tandjes poetsenn. xx
Gast
16-12-2010 15:10 Tanden Reageer met quote




hee, ik heb geprobeerd met citroenzuur & keukenzout.
ik merk wel dat als ik het 2dagen niet doe dat ik dan gelere tanden dan normaal heb, dus het is niet goed.
Ook heb ik egt last gehad van mijn tanden met eten enzo
Gast
18-12-2010 2:42  Reageer met quote




ik heb groene tanden:D geneens geel hihih
Gast
21-12-2010 14:34 witte tanden Reageer met quote




Volgens een artikel in de Consumentengids (mei 2009) is thuis bleken met bleeklepels op maat en goede gel verreweg de beste methode.
Gast
21-12-2010 22:03  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?

je moet het er niet op doen maar gewoon eten.
alleen volgensmij werkt het niet echt geweldig maar wel een heeeel klein beetje.
Gast
23-12-2010 19:00  Reageer met quote




Ik kan niet tegen een elektrische tandenborstel op de een of andere manier.
Dat kietelt ontzettend en dat is niet fijn,
Gast
24-12-2010 11:01  Reageer met quote




doe wat bakpoeder of backing soda in een potje maak je tandeborstel nat en dop het in de poeder dan poetsen goed spoelen

PAS OP
NIET doorslikken
het kan prikken
je tandvlees kan gaan bloeden
niet te vaak doen
maar je krijgt er wel mooi witte tanden van
Gast
26-12-2010 9:56  Reageer met quote




Anonymous schreef:
gebruik gwn witte verf yoh


Kom op ! Een beetje mens snapt dat dat niet werkt he!
Gast
27-12-2010 16:09 Re: tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik poets me tanden goed, ik heb witte tanden, ik hoef die dingen niet te gebruiken! Smile



Ja precies! 2 keer per dag goed poetsen en het liefst elektrisch.
Verder weinig mogelijk koolzuurhoudende producten, koffie, thee en rode wijn drinken. Dranken als 7up en Sprite zijn minder erg dan Cola, omdat ze weinig kleurstoffen bevatten! Toch graag een colaatje? Drink dan met een rietje! Dan raakt de vloeistof nauwelijks je tanden!

Houd dit gewoon vol en je tanden zullen in ieder geval niet geler worden, tot je het geld bij elkaar hebt voor het bleken bij de tandarts! En geen bleekrotzooi in de winkel kopen, dat is slecht!
Gast
28-12-2010 15:27  Reageer met quote




Mijn vader heeft vroeger zn tanden gepoetst met Jif :p Ze zijn spierwit, maar goed.. Tegenwoordig zit er veel meer rotzooi in dat soort producten dan nu.. Dus dat durf ik niet aan.. Ben trouwens naar de apotheek gegaan voor norrit..ze hebben er nooit van gehoord.. weet wel dat norrit n diareemiddel is dus lijkt me niet echt goed voor je!!
Gast
31-12-2010 12:30 Re: Tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee, ik heb geprobeerd met citroenzuur & keukenzout.
ik merk wel dat als ik het 2dagen niet doe dat ik dan gelere tanden dan normaal heb, dus het is niet goed.
Ook heb ik egt last gehad van mijn tanden met eten enzo


HAHAHAHAAHAHAHAH, nu heb je geen glazuur meer op je tanden, erg dom van je aangezien het niet meer terugkomt. Smile
Gast
04-01-2011 15:06 .. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je tanden poetsten met maagzout helpt ook goed.
Maagzout heeft een veel ingewikkeldere naam, maar die onthoud ik nooit.
Zelf doe ik het ook soms. Je mag het niet te veel doen, maar je tanden worden er wel witter van. Die tip kreeg ik van een tandarts.

Dat doe ik ook ooit, maar vind dat het niet echt helpt..
Gast
06-01-2011 23:43  Reageer met quote




jullie zijn best dom poets gewoon normaal je tanden effe serieus wtf man hoezo bakpoeder of zout, als je gewoon goed je tanden poetst is het goed, en als je al gele tanden hebt,

haha lekker voor je dan moest je je tanden maar beter poetsen Wink
Gast
07-01-2011 16:00 Witte tanden Reageer met quote




Ik heb mijn tanden vorige week laten bleken en het is erg mooi! Wel moet iedereen weten dat iedereen zijn eigen kleur tanden heeft. De ene persoon heeft van nature wittere dan de andere, hetzelfde als met je huidskleur. Bij de ene persoon kunnen ze dus witter bleken dan bij de andere. Mijn tanden zijn van nature al niet heel wit, maar waren echt geel geworden. Nu zijn ze weer zoals ze moesten zijn en het was de moeite en het geld waard. Wel moet ik meer opletten met tomatensauzen, thee, koffie e.d. Poetsen met witmaker helpt bij mij nooit, gewone tandpaste werkt bij mij het best. Succes!
Gast
07-01-2011 22:45  Reageer met quote




Een blaadje salie over je tanden wrijven werkt heel goed!
Aardbeien helpt tegen vlekken van koffie en thee, is lekker maar zoveel resultaat zie je niet.

En inderdaad elke dag goed poetsen. ^^
Gast
08-01-2011 13:12 wittere tanden Reageer met quote




zout is toch niet de goede manier? ik denk dat je inderdaad 10 min kan poetsen ga ik zo ook doen en dan lekker tv kijken ofzo GEBRUIK GEEN ZOUT ECHT VERSRIKKELIJK SLECHT!
xxxx Myrea
hansbots
11-01-2011 13:37 tanden bleken Reageer met quote




Ik las in een artikel in de Consumentengids (mei 2009) dat volgens ene Professor Roeters, hoogleraar tandheelkunde, dat het thuis bleken met bleeklepels, gemaakt van je gebitsafdrukken het beste resultaat oplevert. Ik kon het artikel niet vinden op internet maar wel een goed uittreksel op ***
Veel beter dan bijvoorbeeld met laser. Bovendien moet je je gebit onderhouden en daarvoor kan je die bleeklepels weer gebruiken.

edit Numix: graag geen websites vermelden
Gast
11-01-2011 17:44 tanden Reageer met quote




hee mensen...
al deze tips zijn echt heel slecht voor je.
wat je kan proberen is rouwe selderij op je tanden smeren en dat 5 min laten intrekken en dan het met lauw water eraf spoelen. & daarna je tanden goed poetsen met één zachte tandpasta
ik heb het oowk gedaan en het resultaat: mooie witte tanden.
maar....je moet sowiezo je tanden goed poetsen VERGEET DAT NIET MENSJES

kusjes.
Gast
14-01-2011 12:48 tips witte tanden Reageer met quote




Nooit met bakpoeder, zoek maar op op google, en lees alle reacties! je houd er veel pijn en inficetie aan over aan je tandvlees.
Normaal als ik tandvlees ontsteking heb dan gebruik ik geowon keuken zout en het werk binnen 2a3 dagen en je tanden worden er ook witter van.
Of het het gezond is weet ik niet, ik ben het sinds mn 10e gaan doen en ben nu 15 en in die 5jaar geen problemen gehad..

Mvg
Gast
15-01-2011 15:29  Reageer met quote




Ik weet niet of zout zo goed zou zijn, ik heb wel
al heel veel tandenpasta waar je witte tanden van moest krijgen gebrobeerd aleen dat werkt echt voorn geen meter joh! da werkt echt niet, zal ik toch maar zout gebruiken?
Gast
15-01-2011 15:31  Reageer met quote




Anonymous schreef:
jullie zijn best dom poets gewoon normaal je tanden effe serieus wtf man hoezo bakpoeder of zout, als je gewoon goed je tanden poetst is het goed, en als je al gele tanden hebt,

haha lekker voor je dan moest je je tanden maar beter poetsen Wink



Nou wat je hier zegt klopt neit,
zelfs van 3x tanden poetsen op een dag krijg
ik nog geenn witte tanden hoor!
Gast
18-01-2011 22:36  Reageer met quote




Anonymous schreef:
doe vuur rode lippenstift op, dan lijken je tanden witter..

juist niet, van rood schijnen je tanden geel doordat er een oranje/geel tint in zit
Gast
19-01-2011 19:24  Reageer met quote




Als je je tanden echt wilt ruïneren dan moet je vooral zelf aan de gang gaan met citroen, zout, houtskool, selderij, aarbeien, bakpoeder , chloor etc.. wie die belachelijke adviezen opvolgt moet niet raar staan te kijken als je tandglazuurlaag binnen de korste keren eraf spat.

Ik ben naar *** geweest en nu zijn mijn tanden echt superwit op een veilige wijze gebleekt door kundig personeel en nog voor een bodemprijs ook!

edit Numix: voor advertentiemogelijkheden, zie rubriek vragen => contact, bedankt
Gast
20-01-2011 9:22 witte tanden Reageer met quote




Waar ben je naartoe geweest dan??
Gast
22-01-2011 18:49 Re: Tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee, ik heb geprobeerd met citroenzuur & keukenzout.
ik merk wel dat als ik het 2dagen niet doe dat ik dan gelere tanden dan normaal heb, dus het is niet goed.
Ook heb ik egt last gehad van mijn tanden met eten enzo


zo jaah dat is ook bij mij :S
het zit er erger uit dan eerst.........
Gast
24-01-2011 19:40  Reageer met quote




Maar tandpasta is ook gewoon zout, maar dan met een smaakje. dus ik weet niet waar iedereen het zo druk over heeft maar in feite poets je al gewoon met zout.

ik raad je aan gewoon een keertje extra te poetsen en te spoelen met mondwater met whitening erin.
Gast
01-02-2011 0:52  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil graag witte tanden maar als ik dan houtskool gebruik is dat dan niet slecht voor mijn tanden ?


Tuurlijk is houtskool slecht voor je tanden
Je poest je tanden licht stuk waardoor er openingen intstaan
Normaal doet fluor zijn werk door daar in te kruipen
Waardoor je tanden witte worden
Als je nu gaat poetsen wat gebeurd er dan rara
De holtes worden gevuld met zwart er dan??

Juist geen effect
Alleen maar nog lelijkere tanden

Be smart en poest 2 keer per dag
En laat ze bleken als het zo erg is
Ik heb bleken ook gedaan niet veel verschil maar
Dit kwam omdat me tanden al wit waren

Dus ga alleen goed poetsen
2x 3 min en dat elke dag

Succes
Gast
03-02-2011 17:06  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Er is een speciale takje wat aan een boom groeit wat ze siwak noemen, als je t velletje eraf haalt en dan erop bijt wordt het net een tandborstel.
Ik zelf heb t ook een tijdje gebruikt en het HELPT ECHT!!
De boom waar het van komt is "de arak boom", wordt veel in moskeeën en zo verkocht met een plastic zakjes eromheen die m vers houdt...

Succes,

Jaap

Waar koop je dat spul?xx
Gast
05-02-2011 1:03  Reageer met quote




Nou, als je gewoon eens thee drinkt bijv. in de avond, en je zit rustig thuis kan het altijd maar fenanders moet je niet te vaak drinken het kan miss. lekker naar kauwgom smaken Smile maar het is ook heel erg slecht voor je tanden

Groet,,
Plaats Reactie Pagina 11 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden