NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
13-02-2009 21:10 witte tanden Reageer met quote




ik gebruik houtskool, na een maandje mooie witte tanden.
wanneer je die witte tanden hebt moet je gwn elke dag goed poetsen en flossen en stoppe met houstkool. en houtskool schuurt niet echt want het is een poedertje, niet korrelig zoals zout
 




Gast
17-02-2009 0:07 Re: vraagie Reageer met quote




Jenifir schreef:
Ik heb laats een ongeluk gehad waardoor ik nu een gebroken enkel en een diepe snee heb. Ik heb, tegen het ontsteken, anti-biotica gekregen. H0et nadeel daarvan is dat je gele tanden krijgt. Nu heb ik dus gele tanden en ik vind het er hartstikke goor uitzien.
Dus hoe kan ik op een gezonde manier wittere tanden krijgen?
Alvast bedankt!

Kus Jenifir


Heey,

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. (kreeg je toevallig ook peniciline?)
Maarja, ik heb het gewoon laten bleken.. ikzelf ben nu 15, en heb het 3 maanden geleden laten bleken. Ik raad het je zeker aan!

Kus,
Loes
Gast
06-03-2009 15:13  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )
nee dat komt door de kleur van het licht dat de zon uitstraalt
Gast
18-03-2009 22:39  Reageer met quote




kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )

haha misschien gewoon twee verschillende spiegels Wink
Gast
24-03-2009 14:23  Reageer met quote




Je tanden poetsten met maagzout helpt ook goed.
Maagzout heeft een veel ingewikkeldere naam, maar die onthoud ik nooit.
Zelf doe ik het ook soms. Je mag het niet te veel doen, maar je tanden worden er wel witter van. Die tip kreeg ik van een tandarts.
Gast
15-04-2009 21:49 witte tanden Reageer met quote




wat heel goed is is bij de tandarts laten bleken met een bitje, het witte moet uit de binnen kant van je tand komen.
Bij mij heeft het gewerkt

bianca
Gast
17-04-2009 15:06  Reageer met quote




Werkt houtskool echt? Razz
Gast
17-04-2009 22:08 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia




Met keukenzout helpt heel goed, ik heb het net voor de 1ste x gedaan, mijn tanden zijn van geel naar wit geworden, maar zou het niet te vaak doen
Gast
01-05-2009 14:26 Over Aardbeien Reageer met quote




Dat over aardbeien,, daarmee wordt aardbeienpulp bedoeld en perzikpulp heeft dezelfde werking.
hiermee maak je je tanden gezond witter..
Gast
01-05-2009 14:29 Over Aardbeien Reageer met quote




omg !
srry :$
het is Ananas en aardbeien sap of pulp i.p.v. Perzik :O
was een vergissing
mijn fout ..
Gast
01-05-2009 22:44 witte tande Reageer met quote




ik heb een paar dinge gehoord.
zand: verwijder bacteriën.
zout: helpt tegen ontstekingen.
en water: om ze glanzend en mooi te houden.

veder elke dag 2 keer poeten flossen en nooit vergeten af te spoele
Gast
06-05-2009 0:50  Reageer met quote




Van dat aardbeien heb ik ook gehoord, maar dat komt doordat aardbeien een zuur bevat, en dat maakt je tanden dus witter, maar eigenlijk tasten ze je tanden aan. Net als bij citroenzuur, dat geeft ook een witter effect bij je tanden of op je huid en je kan het ook als highlighter in je haar gebruiken;) haha
maar goed, allebei is slecht!
Gast
09-05-2009 22:28  Reageer met quote




Er is een speciale takje wat aan een boom groeit wat ze siwak noemen, als je t velletje eraf haalt en dan erop bijt wordt het net een tandborstel.
Ik zelf heb t ook een tijdje gebruikt en het HELPT ECHT!!
De boom waar het van komt is "de arak boom", wordt veel in moskeeën en zo verkocht met een plastic zakjes eromheen die m vers houdt...

Succes,

Jaap
Gast
15-05-2009 12:02  Reageer met quote




doe vuur rode lippenstift op, dan lijken je tanden witter..
Gast
17-05-2009 20:30 ... Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )

ja joehoe! dat ligt of aan de verlichting of aan de spiegel.....
bij jou thuis of op school....
ik bedoel als je stressed ben ben je dat op school maar ook thuis, enne, daar worden je tanden echt niet geler van,
en je rode gezicht, 'lang leven de FOUNDATION' en anders, wat minder warm aankleden...
Gast
21-05-2009 15:48  Reageer met quote




Ik doe altijd zout in een beetje water en dan ff roeren, tandenborstel er ff in en poetsen maar.
En daarna nog een keer met alleen tandpasta.
En dat een paar dagen.
Gast
26-05-2009 19:16  Reageer met quote




De oplossing voor gele tanden is gewoon om de twee dagen een dikke 20 minuten je tanden poetsen (In de ochtend, middag én avond). Het moet niet per sé tandpasta voor wittere tanden zijn, maar het mag ook gewone tandpasta zijn. Dat maakt niet veel uit, alhoewel ik de tandpasta die niet per sé voor witte tanden beter vind.

x
Gast
01-06-2009 20:09  Reageer met quote




euhm ik denk niet dat zout kwaad kan hoor! ik heb zelf tandpasta met zout in, die had de tandarts me gegeven dus het zal wel niet slegt zijn. ahja het is tandpasta voor gevoelig tandvlees
Gast
03-06-2009 16:53 tip witte tanden Reageer met quote




hoi luitjes, zover ik weet zijn tandpasta's met een schuurmiddel slecht voor je tanden. Het tast je tandglazuur aan. Zelf heb ik vorig jaar mijn tanden laten bleken bij de ***. Die bleken je tanden op een veilige manier en de gele kleur word dan helemaal uit je tanden gehaald. Mijn tanden zijn nu nog net zo wit als vorig jaar. Je blijft lang plezier houden van je witte tanden. Heb veel gezocht op internet en ze zijn ook niet zo duur. Voor 149,- voor een hele behandeling
Gast
04-06-2009 15:01 witte tanden Reageer met quote




wat goed helpt is optisch wit uit waspoeder voor witte was.
Optisch wit is een fluoriserende stof. absorbeerd uv licht en je tanden stralen weer mooi. beetje waspoeder voor witte was oplossen en spoelen maar. wit montage kit schijnt ook zijn werk te doen. gelieve wel even je lippen van elkaar huoden tijdes het drogen.
Gast
04-06-2009 15:07 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat goed helpt is optisch wit uit waspoeder voor witte was.
Optisch wit is een fluoriserende stof. absorbeerd uv licht en je tanden stralen weer mooi. beetje waspoeder voor witte was oplossen en spoelen maar. wit montage kit schijnt ook zijn werk te doen. gelieve wel even je lippen van elkaar huoden tijdes het drogen.



voor een goede fluoriserende werking van het optisch wit zul veel moeten lachen om zonlicht te absorberen. zo straal je het mooie witte licht weer terug. Houd er wel rekening mee dat het alleen maar een optisch verschijnsel is.
Gast
04-06-2009 15:33 jante de kwakzalver Reageer met quote




Anonymous schreef:
voor een goede fluoriserende werking van het optisch wit zul veel moeten lachen om zonlicht te absorberen. zo straal je het mooie witte licht weer terug. Houd er wel rekening mee dat het alleen maar een optisch verschijnsel is.



Ik heb optisch wit ook wel eens geprobeerd maar het feit dat het maar een optisch verschijnsel is stak mij een beetje.Op dit moment maak ik gebruik van de boomslak. Het klinkt vies maar valt reuze mee. Het slakkenslijm van de boomslak heeft een hoog reconstructief karakter. De Slak is in staat beschadigingen aan eigen behuizing te reparen. Voor optimale reconstructie van uw tandglazuur. Gelieve twee a drie boomslakken per week gedurende een maand vermengen met wat salade. kijk voor meer info op ***

edit Numix: graag geen websites vermelden
Gast
05-06-2009 16:20 re tanden witten Reageer met quote




Nou dan laat mij maar eens in de paar jaar mijn tanden laten bleken, dan met slakkenslijm bahbah. Dan ben je in anderhalf uur geholpen en heb je er lang plezier van en dan weet ik zeker dat het helpt voordat ik vanalles ga uitproberen en dat toch niet werkt
Gast
05-06-2009 17:28 Re: re tanden witten Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nou dan laat mij maar eens in de paar jaar mijn tanden laten bleken, dan met slakkenslijm bahbah. Dan ben je in anderhalf uur geholpen en heb je er lang plezier van en dan weet ik zeker dat het helpt voordat ik vanalles ga uitproberen en dat toch niet werkt


slakkenslijm en optisch wit is natuurlijk onzin. een geintje van mij "jantje de kwakzalver".montage kit lijkt me al helemaal niet echt handig. Ik denk dat niet roken en niet te veel rode wijn, koffie en thee drinken zoieso al goed helpt. verder denk ik dat je gewoon moet poetsen met een fluoride tandpasta.fluor is een halogeen.Het schijnt dat het fluoride ion een binding aangaat met je glazuur zodat het beter bestand is tegen aantasting van zuren.
Gast
10-06-2009 16:28 re tanden witten Reageer met quote




Ja klopt wel, met roken enzo. Maar ja als je eenmaal rookt dan krijg je toch die verkleuringen. En ik denk dan dat je helemaal niks meer mag eten en drinken waar donkere kleuren inzitten. Dan moet je er altijd rekening mee houden. Om t dan een beetje bij te houden om ze wit te houden, laat ik ze gewoon om de 4 - 5 jaar bleken. Groetjes Alyshia
Gast
16-06-2009 23:37 norit Reageer met quote




kan iemand me vertellen hoe je je tanden poetst met houtskool/norit,,, en is resultaat blijvend?
groetjes
Gast
18-06-2009 22:55  Reageer met quote




Mensen ga aub niet aan de slag met zout en dergelijks.
Ik heb de beste tip. ( en het kan natuurlijk geen kwaad )

* Laat kokend water afkoelen tot kout water.
* Stop het in je mond en laat het zou een paar minuten rond dwarrellen.
* Daarna met olijfolie goed insmeren en 5 minuten laten intrekken.
* Dan met een watje de olijfolie verwijderen.

- herhaal dit elke dag en je zult zien dat je na een week een prachtig gebit met spierwitte tanden hebt.

Succes.
Gast
23-06-2009 20:30 Re: vraagie Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey,

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. (kreeg je toevallig ook peniciline?)
Maarja, ik heb het gewoon laten bleken.. ikzelf ben nu 15, en heb het 3 maanden geleden laten bleken. Ik raad het je zeker aan!

Kus,
Loes



Hoi Loes,
ik wil ook graag mijn tanden laten bleken, ik ben 14.
Maar ik ben naar een gebit deskundige of zoiets geweest,
en die zei dat je je tanden pas mag laten bleken als je 18 bent! Sad
waar heb jij dat dan laten doen ?
kus Marissa
Gast
28-06-2009 8:09  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mensen ga aub niet aan de slag met zout en dergelijks.
Ik heb de beste tip. ( en het kan natuurlijk geen kwaad )

* Laat kokend water afkoelen tot kout water.
* Stop het in je mond en laat het zou een paar minuten rond dwarrellen.
* Daarna met olijfolie goed insmeren en 5 minuten laten intrekken.
* Dan met een watje de olijfolie verwijderen.

- herhaal dit elke dag en je zult zien dat je na een week een prachtig gebit met spierwitte tanden hebt.

Succes.


Werkt dat echt ik zou denken dat je van olijfolie juist GELE tanden krijgt maarja ik ga nu porberen
Gast
28-06-2009 14:49 drinken Reageer met quote




ik heb dus een beetje gele tanden maar dat komt denk ik vooral omdat ik ice thee drink en fenanders.
maar wat drinken jullie dan ?
ik heb al heel veel geprobeer maar me tanden blijven geel.
ik weet bijna zeker dat het komt door fernandes en ice thee maar waar worden je tanden niet geel van?
alleen water en melk?
kusje
Plaats Reactie Pagina 2 van 23
Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden