NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
28-09-2010 14:23  Reageer met quote




helpt olijfolie???
 




Gast
05-10-2010 16:07 gelukt Reageer met quote




ik heb geprobeert eerst met zout en toen met tandpasta en het werkte ik kreeg witte tanden en de dag daarna nog steeds
Gast
10-10-2010 21:24 witte tanden Reageer met quote




Je krijgt witte tanden als je bijv. gaat fietsen en je tanden bloot steld aan de lucht/wind.
het helpt echt!
ik heb echt witte tanden!!!
Gast
11-10-2010 14:21 tanden Reageer met quote




poets je tanden gewoon goed 2 tot 3 keer per dag

bij de kruitvat hebben ze ook tandpasta die er speschaal voor werkt ik heb er en en ze zijn mooi wit geworden en dat is ook niet zo slecht tanden laten bleken kan ook maar vraag eens aan je ouders tandart wat hij zij aan aan raad wand het is per persoon verschillend

een iemand schreef als je op school is dat ze geel zijn en als ze tuis is wit dat heeft met het licht te maken kij daarom ook met natuurlijk licht
Gast
11-10-2010 15:36  Reageer met quote




je kan best je tanden poetsen met zout, maar dan moet je dat 1 dag doen en dan 2 dagen niet, en dan weer 1 dag wel enz. of eerst met zout en daarna met gewoon tandpasta achteraan! haha succes allemaal
Gast
11-10-2010 17:32  Reageer met quote




Poets je tanden met: pearldrops tandpasta.
Dat kan je kopen bij het kruidvat voor ongeveer 6/7 euro.
Ik gebruik het, het werkt echt!
Veel succes alemaal!
Gast
17-10-2010 13:40 -- Reageer met quote




Laat je tanden bleken. Of vraag t aan je tandarts. Want wat ik allemaal tot nu toe heb gelezen zijn allemaal eigenwijze mensen die zegge dat je met zout of bakpoeder kan bleken. Dat kan dus niet. En ik zeg het maar heelve voor zekerheid. niet vaker als 5x per dag je tanden poetsen! Wink Al die heftige dingen over dat je je tandglazuur weg kan laten brokkelen. Vraag het aan de tandarts! Daar zijn ze immers ook gewoon voor.
xx
Gast
20-10-2010 18:35 Re: vraagie Reageer met quote




Jenifir schreef:
Ik heb laats een ongeluk gehad waardoor ik nu een gebroken enkel en een diepe snee heb. Ik heb, tegen het ontsteken, anti-biotica gekregen. H0et nadeel daarvan is dat je gele tanden krijgt. Nu heb ik dus gele tanden en ik vind het er hartstikke goor uitzien.
Dus hoe kan ik op een gezonde manier wittere tanden krijgen?
Alvast bedankt!

Kus Jenifir

Toen ik 2 jaar was moest ik ook antibiotica nemen. & inderdaad daar krijg je gele tanden van. Ik heb nu nog gele tanden ( niet zo bemoedigend maarja ...)
Gast
21-10-2010 15:44 Bleken Reageer met quote




Ik zou best mijn tanden willen bleken, alleen als ik
een keer vraag aan me moeder, begint ze gelijk
Ja, moest je je tanden maar beter poetsen.

.-.
Gast
24-10-2010 23:59 witte tanden Reageer met quote




witte tanden in 6 stappen

1. je tanden poetsen met zout niet doorslikken!
2. daarna met tandpasta
3. daarna koud water in je mond houden voor 5 min
4. daarna je tanden insmeren met olijfolie niet doorslikken! ( ik heb gewoon een slok olijfolie genomen en dat 5 min in mijn mond gehouden maar insmeren kan ook Very Happy
5. daarna met een paar wattenstaafjes je tanden poetsen ( olijolie eraf halen )
6. daarna weer 5 min met koud water in je mond zitten

en voilla witte tanden en je kunt het iedere dag herhalen behalve met zout ( zout zal ik als ik jou was maar 1 keer gebruiken )

succes groetjes gill
Gast
27-10-2010 20:03 houtskool poeder Reageer met quote




waar kan je houtskool poeder kopen, ik wil het heel graag gegebruiken maar k weet niet waar je het kan kopen zou iemand zo snel mogelijk willen antwoorden.
Gast
27-10-2010 21:28  Reageer met quote




Toen ik klaar was met mijn beugel werden mijn tanden gepolijst nu 2 jr laterz zijn ze nog prachtig wit
Gast
28-10-2010 14:46 tandjess Reageer met quote




ik heb wel een tip,,is supper slecht maar helpt meteen.
je pakt een grote beker water en doet hier 1 drupje cloor in.
goed roeren,dan je tanden borstel er in goed poetsen maar als je tandvlees gaat bloeden meteen stoppen(i.v.m ontstekinge enzoo)slik het mengsel niet door, spuug het meteen uit en spoel je mond goed.
het is vies stinkt maar helpt perfekt!!
suc6
Gast
31-10-2010 11:15  Reageer met quote




schuuurmiddel!
Gast
01-11-2010 23:53 witte tanden Reageer met quote




ik poets elke dag 2x

ik gebruik mondwater.

ik drink en ik rook niet.

gewoon altijd doen ook als je geen zin hebt!

ps. als die rotzooi die ik tegen kom van zout, chloor, houtskool poeder, schuurmiddel, blijf daar van af, koop een tandenborstel en blijf elke dag poetsen!
Gast
02-11-2010 23:50 Wasbenzine Reageer met quote




Wasbenzine in je mond doen, dan tandpasta op je gezicht smeren en op je handen staan, werkt nog beter als zout en al die troep..

Gewoon normaal poetsen, niet te hard, eventueel synsodine whitening of iets dergelijks gebruiken, en als je ze ècht witter wil hebben naar je tandarts gaan.. Jesus mensen je verwacht toch niet dat er zomaar een wondermiddel is om de kleur van je tanden te veranderen.. Gewoon goed verzorgen en eventueel tandarts vragen om te bleken/polijsten..
Gast
04-11-2010 14:54 Tanden bleken Reageer met quote




Ik heb gewoon een thuis tanden bleek set gekocht bij **** werkt bij mij goed. Staat ook een test welk product bij je past.

edit Numix: link verwijderd, zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
08-11-2010 14:27  Reageer met quote




elmex tandpasta(Y)
Gast
08-11-2010 21:42 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

Dat doe ik elke dag, met bakpoeder.. het is wel een raar smaakje en in het begin een beetje gevoelig, maar het is niet slecht! ik gebruik het al een maand en het is wel een stuk witter!
Geloof me, het is NIET slecht!!
Gast
09-11-2010 15:07  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


ja dat heb ik ook altijd.
bij mij is mn rode gezicht ook gewoon van "spanning" van school enzo.
(niet echt spanning, maar je snapt me wel he)
mn tanden lijken dan ook supergeel,
Gast
12-11-2010 23:44  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?

dat heb ik toevallig op een filmpje op youtube bekeken;)
Dus je neemt een aardbei en laat het kruintje eraan , dan bij je het topje eraf en dan heb je die aarbei met een soort kap erin , die past perfect op je tanden aan en dan schuif je gewoon ermee van lings naar rechts en zo een paar keer , je lippen kan je dan inneens scrubben met het topje van de aarbei , gewoon de kant van de zaadjes nemen en er over je lippen mee wrijven .Maar het zuur uit de aardbei is niet al te best voor je tande ook , dus doe dit niet te vaak Very Happy
Gast
13-11-2010 1:26 witte tanden Reageer met quote




je moet echt geen zout op je tanden gaan doen,
like hoe goor zou dat zijn xD

je meot gewoon goed poetsen enzo,
maar als dat niet werkt kun je altijd
nog naar de kruidvat en daar gewoon
spul haken voor het bleken van je tanden.

dan koop je zo'n rugby bitje ofzo xD
die leg le een tijdje in kokend water
doet die terwijl da warm is in je mond
en duwd je tanden er goed tegen aan
en zorg er dan wel voor dat er geen lucht meer in zit xD
dan doe je gewoon tijdens het douchen
ofzo dat ding 10 minuutjes in want dat
bleekings spul is super vies! en tijdens het
douchen kun je dat wel uitspugen xD

hoop dat jullie wat aan mijn zeik verhaal hebben(A)

Xx'(ll)
Gast
13-11-2010 11:59 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia


Weet je wat je kan doen je moet de 5 ge's hebben gedaan voor dat je wat gaat doen de 5 ge's zijn * gepoetst
* gevlost
* gespoelt (listerine mondspoeling gebruiken)
*gezond eten ( worels, prei, banaan!!)
Gast
18-11-2010 18:35 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

doe wat citroensap op je tandenborstel en poets ermee, doe dat 1 keer per week
Gast
18-11-2010 20:59 Gastt! Reageer met quote




Veel melk drinken! dat helpt echt
Gast
19-11-2010 18:55  Reageer met quote




Zelf heb ik pearl drops instant whitening.
Je doet dan een soort dun wit verflaagje op je tanden dat opdroogd en als het ware erop geplakt zit. Hoe wittere tanden je wilt hoe meer laagjes je erop doet. En aan het einde van de avond poets je het er gewoon weer af.
Gast
20-11-2010 14:21 witter tanten krijgen ....??? Reageer met quote




misschien kan gebruiken met azijn of soda om witter te krijgen? bedoel mond spoelen dan tandpasta poetsen, ik zou niet durven, heeft iemand gedaan ?? weet iemand...???
Gast
27-11-2010 14:51 tanden Reageer met quote




ik laat mn tanden elk half jaar even schoon spuiten door de tandart omdat ik nogaal veel thee drink Smile help ook heel goed !!!
Gast
01-12-2010 17:33 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
witte tanden in 6 stappen

1. je tanden poetsen met zout niet doorslikken!
2. daarna met tandpasta
3. daarna koud water in je mond houden voor 5 min
4. daarna je tanden insmeren met olijfolie niet doorslikken! ( ik heb gewoon een slok olijfolie genomen en dat 5 min in mijn mond gehouden maar insmeren kan ook Very Happy
5. daarna met een paar wattenstaafjes je tanden poetsen ( olijolie eraf halen )
6. daarna weer 5 min met koud water in je mond zitten

en voilla witte tanden en je kunt het iedere dag herhalen behalve met zout ( zout zal ik als ik jou was maar 1 keer gebruiken )

succes groetjes gill



werkt echt doe nu al 2 weken en tanden zijn super wit
Gast
01-12-2010 22:10 witte tanden Reageer met quote




Ik heb een site gevonden waar ze crest whitestrips verkopen. Dit schijnt heel goed te werken om wittere tanden te krijgen. Ik heb ze net besteld. Het is een nederlandse site die crestwhitestrips verkoopt. Je kan ze ook vinden op marktplaats.
Plaats Reactie Pagina 10 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden