NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
10-08-2010 12:56 witte tanden Reageer met quote




als je 10 tot 20 minuten in de zon gaat liggen met ontblote tanden worden ze ook witter!
 




Gast
11-08-2010 21:23 Wittere tanden Reageer met quote




Ik zou zeggen gebruik bleking gel, ik heb ook last van gele tanden, maar ik heb bij kruidvat pearl drops whitning gekocht, was 10 euro, met een pearl drops tandpasta voor 3 euro erbij gekocht. Ik heb ook freedent white (kauwgom) gekocht bij de jumbo voor wittere tanden. Ik gebruik ze alle 3 en ik merk en mijn ouders ook dat ze al witter zijn geworden. Ze zijn nog niet helemaal wit, maar iniedergeval al beter wit, ik ben 2 dagen bezig. Mijn tanden zijn nog steeds niet gevoelig en het tandglazuur word ook niet aangetast, dus een aanrader. Als je het niet vertrouwd of niet geloofd dan moet je het niet doen. Maar ik heb ook nog deze tips:
1. poets 2 á 3x per dag
2. poets niet te hard niet te zacht.
3. rook niet of rook weinig, je krijgt er ook nog rimpels van.
4. eet geen tot weinig snoep er zitten stoffen in wat je tanden geler maakt, en je blijft ook nog een slank.
5. gebruik mondwater
6. flos.
7.geen koffie of thee drinken.
8.eet groente en fruit.
9. met elektriche tandenborstel poetsen.
10. 1x per maand met weinig zout poetsen en met water, anders krijg je last van je gebit.
Niet echt in een goeie volghorde maar ja.
Gast
12-08-2010 21:17 tips witte tanden Reageer met quote




wat echt echt werkt is echt heeeeel slecht, mn opa deed eht altijd, maar jhij had echt een ijzer sterke tanden Razz en super wit, maar goed ik zal het neit doen

gewoon poetsen met vim schuur middel
Gast
14-08-2010 16:41  Reageer met quote




*** daarin het beauty gedeelte
staat vol met tips, ook voor wittere tanden!

edit Numix: link verwijderd, zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
14-08-2010 23:56  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nee het is een feit dat na het slapen je tanden witter zijn. Ze hebben dan de hele nacht niet gegeten en met vies makende stoffen in aanmerking gekomen.



Nou.. nee niet echt. Bij mij zijn ze als ik wakker word gewoon BRUIN!
Dat is echt heel lelijk. Maar met bleken worden je tanden tog ook niet beter op?? Ik wil gewoon een makkelijke manier.

Ik doe het zo:
~ ik poets 2x per dag mijn tanden.
~ Na het tandenpoetsen, poets ik nog een paar keer met water. (Werkt echt!)
~ Dan maak ik zo droog met handdoek.
Is dat wel een goede manier??

Kus.
Gast
15-08-2010 14:39  Reageer met quote




Anonymous schreef:
gebruik gwn witte verf yoh

haha ;D

awesome
Gast
16-08-2010 20:59 Vraagt tandenhulp Reageer met quote




Hee, Ik heb best wel gele tanden.. en ik wil er heel graag vanaf zoals iedereen hier.
Willen jullie me misschien helpen?

TIP: zout haalt glazuur van je tand, als dat weg is.. krijg je sneller gaatjes!! Niet doen dus, naja.. niet te vaak!!
Gast
19-08-2010 22:22 aaaaaaaaaaaaaaaa Reageer met quote




wil wiite tanden...
Gast
20-08-2010 9:42  Reageer met quote




je moet gewoon een stukje van een aardbei opeten
en met het andere stukje over je tanden poetsen
worden je tanden gelijk iets witter
Gast
20-08-2010 12:11 witte tanden Reageer met quote




special verf in de wimkel kopeen binnen 2 weken zijn je tanden zo wit als papier ik hbe ook gedaan het werk harstuke goed en na een maand mag je tanden laten bleken endan kanje zelfs een maand zonder poetzen en je tanden woorden er niet geel van en ook geen gatjes
Gast
22-08-2010 15:32  Reageer met quote




laxeer pillen helpen ook, alleen moet je het niet te vaak nemen.
Gast
23-08-2010 13:44 Ik ben radeloos, iemand goede tips voor witte tanden? Reageer met quote




Ik wil ook witte tanden, alleen ze zijn bij mij verkleurd door drank en bepaald eten, ik krijg het niet meer wt Sad
Ik zie alleen nog bleken als laatste oplossing alleen het is me weer ietsjes te duur en op den duur worden ze weer geel, iemand raad ??
Gast
23-08-2010 17:23 aardbeien Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?

bijt de aardbei doormidden en ga dan met de binnenkant langs je tanden heen wrijven, je kan het zo vaak doen als je zelf wilt door elke keer een stukje verder te eten of gewoon te raspen langs je tanden.
Gast
24-08-2010 1:23 Joahhh Reageer met quote




Je moet met een groene tandenborstel poetsen met een plaatje van mickey mouse er op!
Ik las dat Char daardoor witte tanden kreeg en ook nog eens contact met het rijk der overledenen! ;\
Gast
24-08-2010 12:33 witte tanden Reageer met quote




ik gebruik de rapid withe.
en dat werkt wel erg goed. en dat is ook niet zo duur...

alleen als je van nature al geen witte tanden hebt, dan heeft het niet zoveel nut, maar dat is wel aan te raden..
Gast
25-08-2010 14:25 Wittere tanden deze link Reageer met quote




http://zibb-introducties.blueskies.nl/i...mp;id=1535

deze tandpasta heeft mij tanden witter gemaakt Smile
Gast
26-08-2010 12:58  Reageer met quote




misschien wat zeep op je tandenborstel ????
gr. Karel
Gast
30-08-2010 10:43  Reageer met quote




Ik heb op ebay zo,n setje gekocht voor een tientje, werkte perfect, zelfde spul als wat die dure witklinieken gebruiken alleen voor een fractie van het geld.

Zoek maar eens op ebay in de zoekfunctie naar "witte tanden"
Gast
30-08-2010 16:59 witte tanden Reageer met quote




even eruit trekken en in bleekmiddel leggen 1 dag zijn ze hagelwit .maar er weer terug in krijgen .whaaaaa
Gast
31-08-2010 8:30 wit Reageer met quote




je kan het alleen krijgen door goed te poetsen
Gast
31-08-2010 16:27 Re: Witte tanden Reageer met quote




Ik gebruik tandpasta: pearl drops daily whitening.
het werkt heel goed. in het doosje van de tanpasta zit ook een stripje dat je kan kijken hoe wit je tanden zijn.
Verkrijgbaar bij albertheijn en volgens mij ook bij kruidvat.

wat ik ook altijd doe 1x per week: eerst tanden poetsen, dan de tandpasta op je tanden smeren, 2 a 3 minuten in laten trekken en je tanden weer poetsen. het helpt echt.
Gast
01-09-2010 13:14  Reageer met quote




Ik gebruik ook die pearldrops. die werkt echt super goed.
en het insmeren van je tanden met tandpasta werkt ook heel goed. maar als je gevoelig tandvlees hebt dan brand dat heel erg. verder gewoon goed poetsen is de goede methode. ik heb het eerst ook met zout gedaan. werkt. maar neit te vaak.
want ik geloof niet dat het gezond is :p
Gast
04-09-2010 0:06  Reageer met quote




zout is slecht voor je tanden, maar als je het maximaal 3x per week gebruikt kan het geen kwaad zei mijn tandarts. ik had last van zweertjes en gele tanden en de tandarts zei dat je lauw water moet mengen met zout en de zweertjes zullen minder worden en je tanden zullen witter worden
Gast
07-09-2010 8:25 veilig tanden bleken Reageer met quote




Ga nou niet je gebit slopen met allerlei middeltjes! je kan beter je tanden veilig laten bleken door een professioneel bedrijf en zo duur is dat ook niet meer want ik heb *** een behandeling gehad bij *** En nu heb ik pas echt witte tanden die ik onderhoud met die tandpasta van hun.

edit Numix: bericht aangepast, voor advertentiemogelijkheden zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
07-09-2010 18:34  Reageer met quote




heb ook probleempie.. ik heb een geel-achtig licht in me huis, dus alks ik dan tandjes heb gepoetst(verkleinwoordjes zijn leuk hoor! xd) dan lijken mijn tanden schoon, maar zijn ze niet.. ik hebnu een soort beige teint erop.. >.< en mijn onderkaak, die tandjes zijn redelijk klein bij mij.. die krijg ik dus ook niet zo goed schoon
Gast
12-09-2010 23:29 roken Reageer met quote




ik rook veel en heb daardoor gele tanden iemand tips?
Gast
13-09-2010 15:25  Reageer met quote




rode kool op je taden schijnt perfect te zijn.. er zitten vitaminde dC in die helpen het veouderingsproces ( dus ook van je tanden ) tegen te gaan! dit werkt prima voor de langere termijn. Voor korte termijn, heb je nog ..schil van sinasappel, schil van citroen en stukje gember, dit haal je een voor een langs je gebit, daarna zal je gebit schoon en zacht aanvoelen, ook ziet het er een stuk witter uit.
Gast
14-09-2010 16:50 tand Reageer met quote




ik heb vroegen ook perceline gehad, en mn tanden zijn geel, tipgraag!
Gast
15-09-2010 12:16 Witte tanden Reageer met quote




Poesten met Fluor met daarop iets zout kan geen kwaad, als je daarna nog maar een keer met alleen fluor poetst. Ja koffie roken en blabla geeft geletanden, en als je hier mee stopt betekend het nog niet dat je tanden witter worden, dan heb je als nog een behandeling nodig. En als het zo makkelijk was om te stoppen met roken en koffie drinken deed ik het meteen. Maar het zijn de mensen die niet roken die het hardts schreeuwen STOPPEN . was het maar zo makkelijk. Ik poest 2 x daags en 1 perweek met fluor en zout en het helpt. Krijg je last van gevoelige tanden ga dan ff naar de arts en die helpt je dan.
Gast
22-09-2010 14:13 WITTERE TANDEN Reageer met quote




Bij de acction kun je een potje kopen (3,50) wat je met een kwasje moet aanbrengen super makkelijk. en niet schadelijk.

-poets je tanden schoon
-ga met het kwastje over je tanden heen
-laat dit 2 min intrekken
-weer poetsen
Tadaaaaa een paar tinten lichter.
(niet voor dagelijks gebruik)

OFFFf waterstofperoxide. 3%
met een make-up kwastje er in dippen ook laten intrekken en dat dagelijks herhalen paar dagen later Very Happy
Plaats Reactie Pagina 9 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden