NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
01-06-2010 22:57  Reageer met quote




Gewoon rode lipstick opdoen, dan lijken je tanden spierwit!... en die rembrandt tandpasta.... niet doen! die schuurt te veel, als je daar elke dag mee poetst, poets je je glazuur weg! En dat haalt alleen aanslag weg.. dus als je van nature al wat gele tanden hebt, dan heb je dr eigenlijk niks aan!
 




Gast
02-06-2010 12:03 gele tanden Reageer met quote




ik gebruik nu elmex intensive cleaning is tegen verkleuringen werkt heel goed!!
ik gebruik het zelf ook ik heb ook gele tanden (omdat ik rook)
maar met deze tandpasta worden ze echt witten deze tanpasta mag je 2 x per week gebruiken
Gast
04-06-2010 16:47  Reageer met quote




Zout werkt echt! gwn wat met wat zout poetsen en je tanden zijn een stukkk witter en lkkr glad:)
Gast
06-06-2010 11:21 zout Reageer met quote




nou ik heb net mijn tnaden met keukenzout gepoets en ik zal je zeggen het smaakt niet echt lekker het smaakt heel zout maar ik was een beetje uitgeschoten met de zuit haha
Gast
07-06-2010 15:43  Reageer met quote




hoi, ik wil graag witte tanden maar ik heb een heel zwak gebit dus... en zout doe ik niet hoowr! maar heeft iemand nog tips die wel goed voor je tanden zijn?
xxx-Lin
Gast
14-06-2010 22:15  Reageer met quote




ge moet gwn ou tanden 2x poetse.. na da poetse, pakt nen handdoek en wrijf da over ou tanden. Flost uk goed na en die douchekop is uk geen slecht idee.
Die dinge gelijk zout enzo das zo slecht man ni normaal.
Dus:
-2x per dag poetse
-na het poetsen met de douchekop erover
-flos goed
-handdoek erover
-->--> niet roken helpt ook!

dit is de beste raad volgens mij Smile veel succes, ik doe't nu ook en heb schitterend resultaat

groetjes Dylan
Gast
16-06-2010 22:23 Aardbeien Reageer met quote




Veel aardbeien eten! Daar schijnt een stofje in te zitten dat je tanden witter maakt!
Gast
17-06-2010 7:19 wittere tanden Reageer met quote




ik heb het zelf een hele tijd met zout gedaan, maar het helpt niet echt en het schijnt ook nog eens heel erg slecht voor je tanden te zijn. Ik heb wel gehoord dat je van aardbeien wittere tanden krijgt? ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar het beste is gewoon goed je tandenpoetsen.
Gast
18-06-2010 17:23 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

-Gebruik een electische tandenborstel
-Gebruik een borstel voor je tong (op je tong zit veel Bacteriën)
- Met appels enzovoort eet je je tanden schoon
- Heb je een beugel poets vaker (Niet al te vaak) onder je beugel blijft veel Bacteriën
Gast
18-06-2010 17:28  Reageer met quote




wie heeft ervaring in buiten-bord-beugels ?
PLIESSS HELP ME!!!

Liefs:Cindy
Gast
21-06-2010 13:28  Reageer met quote




koop gewoon voor 10euro bij kruidvat zon potje wat je op je tanden moet doen, waardoor ze wit worden.
Gast
22-06-2010 20:07 - Reageer met quote




Gele tanden zijn genetisch bepaald en inderdaad je kan wel zout en alles gaan gebruiken maar het is niet echt goed voor je. eigenlijk is er niet echt een gezonde manier van tanten witter maken. je kan het wel voorkomen door geen koffie drinken, roken enz de standaard dingen die al opgenoemt zijn
Gast
29-06-2010 14:52 VERPEST JE TANDEN NIET Reageer met quote




okee, deze heeft dus echt heel veel verstand van tanden.!!! niet dus. ga niet aan de gang met zuur, zand of zout. het tast je tanden alleen maar aan. later krijg je er spijt van. Als je bijvoorbeeld tand erosie krijgt, wat je daardoor krijgt, worden je tanden doorzichtig, kleiner, brokkelen steedsmeer af. Laat het gewoon bleken door de tandarts, iets duurder misschien, maar wel 10 keer beter. er je hebt er veel langer iets aan!
Tandarts
Gast
30-06-2010 12:05  Reageer met quote




na elke maaltijd goed poetsen
2x daags mondwater <sochtends/savonds>
van links naar rechts poetsen en niet van boven naar onder(goed voor gezond roze tandvlees)
en wees zelfverzekerd, je tanden zijn vaak een stuk witter als jij denkt dat ze zijn, je beeld het erger in als het is.
Gast
02-07-2010 17:16 Gast Reageer met quote




gebruik chloor of bleek xD
Gast
03-07-2010 23:29 Re: Witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Is er ook bepaald voedsel waarvan je tanden witter worden? Ik zelf probeer het altijd met melk, en dat ff door je mond spoelen enzo Razz Het ziet er wel wat witter uit maar werkt het ook echt??



Van melk worden je tanden sterker.
Het is wel goed dat je melk door je mond spoelt want, melk dood slechte bactierën in je mond.
Als je iedere dag je mond met melk spoeld voor het poetsen.
Heb je dus grote kans dat je tanden witter worden. : ))
Gast
08-07-2010 3:29 Tanden witten! Reageer met quote




Ik heb door de jaren heen al diverse tandpasta's getest om af en toe is te kijken naar de resultaten ervan.
De beste en veiligste zijn Beverly Hills te krijgen bij Kruitvat of trekpleister of action die laatste verschilt nogal per winkel.
De pearldrops die zijn goedkoop bij action en die gebruik je dan nadat je je tanden hebt gepoetst je smeert een dikke laag over je voortanden en laat het ff en daarna afspoelen en ff niks eten.
Die in combi met Beverly krijg je zeker hele witte tanden van.
Nu op dit moment heb ik signal ontdekt een hele goedkope 2 grote tubes in een doosje en in de tandpasta zelf zit al baksoda en andere whitening spul wat niet gevaarlijk is en fris en ok aanvoelt.Zeker een aanrader ik heb altijd al witte tanden gehad en ieder halfjaar trouw naar de tandarts en nooit problemen of vragen, het enigste is soms te hard poetsen maar wie doet dat niet hahah!
Dus Beverly hills de gouden of zilveren.
Pearldrops van action lekker goedkoop en gewoon beetje mee smeren nadat je hebt gepoetst.
En signal ook van action zit alles in en word echt witter van.
Neem ook elke ochtend een vitamine pil zodat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt zodat je huid straalt, mocht je soms slecht eten want door verandering van huidskleur etc kunnen je tanden ook anders lijken.
Draag ook geen kleding die je flets maken.
En gebruik standaard een frisse dag nacht creme scheelt ook veel! Gewoon een paar tips uit een frisse mond XD
Gast
08-07-2010 11:54  Reageer met quote




Het poetsen met Keukenzout is niet ongezond , in genoeg tandpasta zit keukenzout
Gast
10-07-2010 9:32 tanden Reageer met quote




weet je wat je kan doen als je aardbeien in huis hebt aardbei pakken en over je tanden wrijven vooral bij de geelste plekken kun je naar drie dagen gelijk resultaat zien heb ik ok gedaan ze zijn nu echt spierwit en dan elke week weer een keer;)

success
Gast
14-07-2010 15:05 HELP Reageer met quote




mijn tanden zijn ook geelig en ik heb ook nog eens zo'n vreselijke plaatjes beugel!!!!!!!
met zo'n ijzerwinkel erop lijken ze zeker geel!
ik ben niet van plan of zout of houtskool en dergelijke te gebruiken of te laten bleken (ben nog geen 18 dus het mag nog niet) zijn er geen gewone middeltjes die je gewoon met tandpasta en/of water ofzo kan doen? ik geloof niet in zout enzo ookal werkt het, want 1 jaar later is je glazuur weg en zijn je tanden bruin!

help alsjeblieft!
sam
Gast
19-07-2010 22:27 Re: Standen een stukje eraf geschuurd... Reageer met quote




Anonymous schreef:
Zo'n 3 jaar terug heb ik mijn 2 voortanden en de onderkant een stukje eraf geveild omdat er stukjes van mijn tanden waren afgebroken. Het was best mooi geworden. Maar nu 3 jaar later heb ik er spijt van!! de de geschuurde plekker zijn vies bruin geworden. De rest van mijn tanden niets aan de hand. Maar die bruine plekken zien er best vies uit. Weet iemand wat ik kan doen om het weer goed te krijgen?? Het lijkt of het helemaal is doorgedrongen in mijn tanden ofzo....

En electrisch poetsen heeft mijn tandvlees verpest..geef mij maat en tandenborstel.

En ja ik weet het .....het was geen slimme actie;-)

Elektrisch poetsen verpest alleen het tandvlees als je te hard met je tandborstel op je tandvlees drukt, elektrisch poetsen is beter dan poetsen met een gewone tandborstel het is niet voor niks dat de meeste tandartsen elektrisch poetsen adviseren.
Gast
21-07-2010 10:18 Tanden bleken Reageer met quote




Ach mensen.. Jullie sporen niet! Je moet geen huis, tuin en keukenmiddeltjes gebruiken om je tanden te gaan bleken. Je smeert toch ook geen bleekmiddel in je haren om ze te blonderen? Als je echt op een "gezonde"" manier je tanden wilt laten bleken, dan moet je gewoon je tanden laten bleken bij de tandarts. Het duurt ongeveer twee weken en je moet waarschijnlijk een paar nachten met zo'n stom en irritant bitje slapen, maar het resultaat is fantastisch en je hebt er heel lang plezier van. Het kost wel wat geld, maar dan heb je tenminste niet zoveel schade aan je tanden, dan wanneer je al die rotzooi erop smeert. Soms moet je gewoon niet willen bezuinigen!
Gast
21-07-2010 15:13  Reageer met quote




selderij eten, daar worden je tanden echt wit van en het is nog gezond ook!
Gast
25-07-2010 11:44 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zou dat spul voor witte tanden niet kopen allemaal onzin ik heb het allemaal al geprobeerd niets werk volg gewoon mijn advice op page 5 met dat spa water en aquafresh dan heb je binnen 1 week witte tanden

paul



Niet gebruiken!!! het werkt niet!! ik heb het ook gekocht.
Het werkt voor geen ene meter!
Gast
26-07-2010 10:47  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?


Je moet een rijpe aardbei pletten en een beetje bakzout onder doen dat 5 min laten inwerken en daarna tanden gewoon poetsen

Groetjes
Gast
26-07-2010 12:01 ik zou toch oppassen met die extreme producten zoals zout... Reageer met quote




ja dat is waar ze zeggen dat je tandvlees dan open scheurt en je tanden losser worden
Gast
27-07-2010 11:52  Reageer met quote




Aardbeien werkt echt, je hebt een aardbei . Daar bijt je de helft van af , en dat wrijf je over je tanden heen . De zuren die in de aardbei zitten schijnen je tanden witter te maken .

Succes!
Gast
28-07-2010 12:17 zout Reageer met quote




Zout heb ik geprobeert het is vies en het werkt totaal niet! mijn tandvlees begon er erg van te bloeden en ik hb nog steeds een gore smaak!
Gast
30-07-2010 22:21 Re: vraagie Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey,

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. (kreeg je toevallig ook peniciline?)
Maarja, ik heb het gewoon laten bleken.. ikzelf ben nu 15, en heb het 3 maanden geleden laten bleken. Ik raad het je zeker aan!

Kus,
Loes


Mag ik vragen wat je betaald hebt bij mijn tandarts is het 70 euro kan dat kloppen of heb ik dat verkeerd gehoort ben namelijk 16 j.

Grtz Matthias
Gast
05-08-2010 9:53  Reageer met quote




Als je je tanden poetst dan moet je de borstel niet recht op je tanden zetten en ook niet te hard, je moet de tandenborstel een beetje schuin houden richting je tandvlees. Op deze manier maak je de miniscule ruimte tussen je tandvlees en je tanden schoon. Als men dit niet doet, blijft het maar zitten en het resultaat spreekt vanzelf. Nooit poetsen met bakpoeder of suiker. Dat is echt belachelijk..
Plaats Reactie Pagina 8 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden