NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
13-04-2010 9:16  Reageer met quote




Sinds ik een elektrische tandenborstel gebruik merk ik een enorm verschil!!! Zout en aardbeien zouden inderdaad goed zijn, gewoon effe een beetje zout op de vingers en lichtjes scrubben ook zo met de aardbei Smile
 




Gast
13-04-2010 16:39 tandpasta werkt niet Reageer met quote




Je moet echt proffesoinele bleekgel hebben..

Maar maximaal 20 % carbamindeperoxide..dat is wettelijk het maximale.. en wel zo veilig..

De bleekgel dringt je tandglazuur binnen en gaat daat oxideren, waardoor je tanden witter ogen.

Vragen over bleken, stel ze maar ! ben zelf een tandtechnicus, dus het antwoord is qua kennis onderbouwd Smile
Gast
14-04-2010 10:38  Reageer met quote




Tast de bleekgel je glazuur dan niet aan?
En kan het ook geen kwaad als er scheurtjes in je glazuur zitten?
Gast
15-04-2010 20:01  Reageer met quote




Heb zo,n thuissetje op *** gekocht, was € 7,99. Dacht zal wel niets zijn, maar toch mooi een paar tinten lichter binnen een week.
Voor geinteresseerden:
***

Groetjes Ien

edit Numix: sorry, graag geen links vermelden, voor advertentiemogelijkheden zie rubriek Vragen => Contact
Gast
16-04-2010 14:06  Reageer met quote




mensen luister, ik doe de opleiding voor tandartsassistente
het is heel slecht zout, citroensap etc te gebruiken. het haalt een stukje van glazuur weg, zodat er nieuw stukje glazuur zichtbaar word, omdat deze nog niet in aanraking is geweest met eten etc. is het nog mooi wit. maar als je langdurig steeds een stukje glazuur weg haalt, hou je geen glazuur meer over. ten eerste is dit hartstikke slecht voor je tanden omdat het glazuur je tanden beschermt, en ten tweede is je tandbeen bruinachtig. als je dus geen glazuur meer hebt, krijg je bruinachtige tanden. poetsen met speciale tandpasta voor witte tanden heeft de zelfde werking, het haalt stukje voor stukje je glazuur weg.
op het begin zijn je tanden dus wit, maar daarna zie je je tandbeen, en is het dus bruinachtig.
groetjes
Numix
16-04-2010 17:33  Reageer met quote
numix.nl



Anonymous schreef:
weet er iemand hoe je heel snel vet kunt verbranden? Heb namelijk een buikje...

verplaatst:
http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4908
Gast
17-04-2010 19:23 tanden poetsen Reageer met quote




heb mijn tanden van jongs afaan altijd gepoetst en kijk nu eens spierwitte tanden maar heb in een boek gelezen dat als ge u tanden geel laat worde en ge wilt ze weer wit krijge das heel moeilijk bijna nie mogelijk ma witte tanden onderhouden geen probleem xxd
Gast
24-04-2010 12:08  Reageer met quote




ik denk dat zout idd slecht is.
maar ik heb me helemaal lam gepoetst! elke dag 20 min poetsen, en ik zie nog geen verschil.

ik denk dat het gewoon per persoon verschilt. de een heeft wittere tanden dan de ander.maar ik ben er wel achter dat je he zelf altijd erger vindt dan dat een ander het ziet.

ik heb alleen geen egale kleur geel. sommige tanden zijn geler dan de andere. ik weet niet wat ik daaraan moet doen. dat poetsen hielp dus niet...
Gast
26-04-2010 9:21 écht witte tanden Reageer met quote




Al die fabeltjes dat je tanden witter worden van zout, zand, aardbeien, houtskool en citroen hebben juist een averechtse en een destructrieve werking op het tandglazuur! Als je écht witte tanden wilt dan kan je beter je tanden laten bleken, in 1 uur heb je weer een mond vol witte tanden.

Ik heb laatst mijn tanden laten bleken bij *** en nog niet eens duur ook!
Gast
01-05-2010 10:08  Reageer met quote




ja klopt, ik heb mn tanden laatst ook laten bleken, het duurde een uur en dan heb je meteen resultaat! veel beter dan houtskool, zout of aardbeien

ik heb het bij the white smile company laten doen, een behandeling kost 150 euro
Gast
02-05-2010 14:24 Re: witte taden Reageer met quote




Anonymous schreef:
idd houtskool poeder(norrit :verkrijgbaar bij apotheek ) is een adsorptie middel dus blijven edeeltjes aan hangen hbbe ik bij skeinde gehad je kan er ook bijv het geel uit bier mee halen dus werkt egt

houtskool is giftig
Gast
02-05-2010 14:25  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ja klopt, ik heb mn tanden laatst ook laten bleken, het duurde een uur en dan heb je meteen resultaat! veel beter dan houtskool, zout of aardbeien

ik heb het bij the white smile company laten doen, een behandeling kost 150 euro

hoeveel koste het
Gast
04-05-2010 22:02  Reageer met quote




Anonymous schreef:
gebruik gwn witte verf yoh

jij bent gestoord
Gast
04-05-2010 22:04 Hoe moet je goed poesten ? Reageer met quote




Ik poets steeds maar me tanden blijven geel!
Ik denk dus dat ik absoluut niet goed poets ,
Trouwens er komen ook steeds meer gaatjes ,
Ik ging naar de tandarst die zei dat ik goed moet poetsen
wie kan mij helpen?
Loverpets
06-05-2010 13:12 Re: h Reageer met quote




Anonymous schreef:
weet je wat je moet doen heb ik nog niet geprobeerd maar je schijnt hele witte tanden te krijgen je moet je tandeborstel pakken daar op een hele grote klodder leggen en dan tien min poetsen dan heb je geen gele tanden meer dat is zeker


op wat voor een klodder?
Gast
07-05-2010 16:34 Tip voor witte tanden Reageer met quote




Hee,
Met zout poetsen worden je tanden wel wit van,
Maar je krijgt wel sneller gaatjes, en als je gaatjes krijgt, en je hebt het zelf niet door, gaan je tanden rotten.
En de tandarts van mij heeft gezegt:
'Hoe geler de tanden, hoe sterker de tanden zijn. En hij raad mij aan om het niet met zout of troep te doen, maar gewoon goed te flossen en poetsen enzo.
En desnoods ga je naar de tandarts laten bleken, maar je moet niet zelf gaan prutsen met je tanden.
Dus ik ben gewoon beter gaan poetsen enzo, nieuwe tandenborsten (elektrisch) en mn tanden zijn weer wit. En sterk, ik heb nog nooit gaatjes gehad daardoor. Het is hartstikke goed ook nog.
Gast
09-05-2010 11:41 Peer Reageer met quote




Peer:D Dat helpt wel!!
Gast
09-05-2010 18:28 drink met een rietje Reageer met quote




ik zou geen zout of houtskool of chloor proberen.. wordt je niet alleen ziek van (als je de chloor per ongeluk inslikt) maar is ook schadelijk voor je tanden. minimaal 2x per dag poetsen maar zoiezo na iedere maaltijd (dus ook na je tussendoortjes) er schijnen kleine tandenborstelsetjes te bestaan die je kunt kopen bij een drogist en die je makkelijk mee kunt nemen, kun je op je werk achter je bureau desnoods even snel langs je tanden gaan met de borstel en verder drink ik zure frisdranken en koffie meestal met een rietje.. (niet in gezelschap van anderen, want staat wel raar) maar als ik thuis ben drink ik dus met een rietje, hierdoor gaat het drinken minder langs je tanden en kiezen, maar sneller door naar je keel. is het proberen waard, want mijn tanden zijn goed wit. ja, de hoektanden zijn wat geler, maar dat hoor je zo veel. succes allemaal!
Gast
10-05-2010 9:44  Reageer met quote




als ik jullie was zou ik niet gaan prutse met zout en bakpoeder
want dat ik aleen maar slecht want kappotte tanden helen niet meer. vraag aan je tandarts wat je het best kunt doen
daarom heet het een TANDARTS
Gast
13-05-2010 14:33  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )


Sooh dat is ook bij mij egt heel irritant enzo maar dit is wat ik doe neem je tandenborstel mee naar school maak het een beetje nat [alsje wil dat niemand dit ziet ] verfris het dan in de wc met de borstel je tanden . wat betrefd je gezicht ga voor de spiegel staan en ontspan tot het over gaat , dit komt bij mij tenminste omdat ik thuis heel erg zelfverzekerd ben en op school dus helemaal niet. [vandaar het ontspannen] En trek mooi maar gemakkelijke kleding[ boost je zelfvertrouwen een beetje op].
Gast
13-05-2010 20:46 Re: vraagie Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey,

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. (kreeg je toevallig ook peniciline?)
Maarja, ik heb het gewoon laten bleken.. ikzelf ben nu 15, en heb het 3 maanden geleden laten bleken. Ik raad het je zeker aan!

Kus,
Loes

hoeveel heeft dit je gekost?

xx
Gast
14-05-2010 12:49 Poetsen met zout kan ! ;) Reageer met quote




Je kunt het wel met zout poetsen, het is niet heel goed.. maar het is geen ramp als je het doet. Wink
kus
Gast
15-05-2010 11:44 tanden Reageer met quote




ik wil echt een hele goede tip(s) om je tanden witter te laten maken. Ik heb bakpoeder geprobeerd, en het hielp wel een beetje, maar dat gebruikte ik maar eenmalig (gister) maar nou lees ik dat het niet goed voor je is.
Ik ben radeloos.... aub. goeie,goedkope,(geenrare), gezonde TIPS!
Gast
16-05-2010 20:23 ... Reageer met quote




Nee joh, dat je tanden opeens geler lijken komt gwn door het licht. Mij ons op sgool in de meisjes wc hebben ze van diej TL-verlichting , daardoor ziet je huid er trouwens ook veel geler uit wist je dat??
Trouwens dat aardbei op je tanden heb ik al geprobeert en geloof me of niet -> het helpt !!
Ltrzz <3
Gast
18-05-2010 9:16  Reageer met quote




Heb me tanden 1x goed met houtskool gepoetst, is dit al heel schadelijk?
Gast
21-05-2010 15:59 tanden Reageer met quote




Mijn tandarts zegt juist dat het geen kwaad kan af en toe met zout te poetsen.
Denk eens even na, als jij een koekje of iets anders hards eet, dan schuurt dat toch ook niet je hele glazuur weg?
trouwens, van af en toe gaat je glazuur echt niet weg, het is namelijk een proces, het is niet zo : ik heb glazuur, nu ga ik mn tanden 'schuren' en weg is al mijn glazuur.
Wat wél belangrijk is, pas poetsen als je glazuur hard is geworden, dus ongeveer een half uur na het eten.
Glazuur zit niet voor niks op je tanden, en als het hard is geworden gaat het er ook niet zomaar af, anders zou je ook geen harde dingen meer mogen eten en zou tanden poetsen met een tandenborstel dus ook slecht zijn.
succes.
Gast
23-05-2010 23:28 tanden... Reageer met quote




weet je wat? poets u tanden elke dag minsten 3 keer. zeker voor dat je naar bed ga!!! dan heb je gezonde en misschien geen melkwit maar toch witte tanden...
Gast
25-05-2010 17:51 witte tandan Reageer met quote




ik heb iets gehoord over keukenzout maar moet je er dan ook nog tandpasta bij doen?
Gast
26-05-2010 18:51 Aarbeien Reageer met quote




Dat van die aardbeien werkt echt!
Ik heb ergens gelezen als je met een geplette aarbei over je tanden wrijft, je tanden echt witter worden!
(Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, ik ga het zelf ook proberen!)
x
Gast
31-05-2010 21:35 gele tanden Reageer met quote




dag mensen
ik ga binnenkort trouwen, maar ik heb een grote probleem, ik heb gele tanden ik heb van alles eraan gedaan maar zonder resultaat. kan iemand aub me helpen
Plaats Reactie Pagina 7 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden