NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

jongerencamping
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
01-02-2006 13:16 Onder de 15 Reageer met quote




Wij zijn met 3 mensne van 15 en 6 van 16 heeft iemand nog tips voor een camping of anderen ideenen om in de vakantie te doen een week lang?
 




Gast
01-02-2006 21:14  Reageer met quote




Ik ga dit jaar naar duin en strand toe!! Ben benieuwd hoe het wordt.. weten al meer mensen of ze dit jaar er naar toe gaan??
Gast
01-02-2006 22:30  Reageer met quote




wij zijn met 12 meiden... maar hebben allemaal geen eigen tent.. weet iemand van jullie soms een paar vakantiehuizen waar wij terecht zouden kunnen.. (hoeft niet bij elkaar te staan) in renesse.. of op een camping war me met zo veel terecht kunnen.. alvast bedankt
Gast
03-02-2006 23:04  Reageer met quote




of kom naar appelhof op terschelling,, word zeker leuk !!Smile

wij gaan met 7 mensen van 4 aug tot 11 augustus.

Je mag erop als je 15 bent en je kan daar tenten huren:)
Gast
03-02-2006 23:28  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij zijn met 12 meiden... maar hebben allemaal geen eigen tent.. weet iemand van jullie soms een paar vakantiehuizen waar wij terecht zouden kunnen.. (hoeft niet bij elkaar te staan) in renesse.. of op een camping war me met zo veel terecht kunnen.. alvast bedankt

jah op camping duin en strand kun je tenten huren van 7 personen.. als je dan gewoon 2tenten huurt.. dan is dat voor 14 personen!! alleen moet je wel 16 zijn!!
Joy-lymah
04-02-2006 15:41 help Reageer met quote




kan iemand mij een beetje helpen..
ik wil met 4/5 meiden naar een camping maar moet wel een beetje leuke dingen zijn..
bv strand of een meer leuke stad inde buurt leuk uit kunnen gaan...
en natuurlijk van onze leeftijd...16...
maar het moet niet te duur zijn..
ik heb vanalles bekeken maar ben niet veel wijzer geworden wie raad me leuke campings aan ?
engeltje
20-02-2006 17:57 duin en strand Reageer met quote
Gast



ik las dat iemand zei dat hij al drie jaar barman was in de schuur op duin en strand. Ik ben vorig jaar daar op vakantie gweest en dat was super! Ik ben nog steeds heel benieuwd na fotos die daar gemaakt zijn. Er stond een site aangegeven waar je de fotos kon bekijken maar die ben ik vergeten. Misschien dat die barman een site weet waaar ik als nog fotos kan bekijken van mijn supervakanite in Renesse!! zou gaaf zijn!!
Gast
21-02-2006 22:32  Reageer met quote




Hej heeft iemand hier ooit van camping De Batterijen gehoord? en zo ja is het leuk?
Gast
26-02-2006 20:03 camping terschelling Reageer met quote




Haai

ik ga met een hele groote groep mensen 2 weken camperen op jongerecampings op de waddeneilanden en dan beginnen we in texel en dan door maar kunt u wat campings geven die leuk zijn en de prijzen kus!
polina
Gast
27-02-2006 20:23 camping Reageer met quote




Hallo,

Ik word 2 juni 16. Welke campings raden jullie mij aan.
Ik ben een jongen van 16 jaar en zie er nog niet super oud uit.
Gast
27-02-2006 20:24 jongerencamping Reageer met quote




Hallo,

Ik word 12 juni 16 en wil dan op vakantie gaan.
Ik ben een jongen en wil owk nog met 1 andere jongen gaan.
We willen veel uitgaan!
Welke campings raden jullie ons aan?
Gast
27-02-2006 20:37 hallo Reageer met quote




Ik ben een jongen van 15 jaar
Ik wil graag op vakantie naar een camping voor ongeveer jongeren van 14 tm 17 jaar.
Weten jullie mischien een leuke camping.
Ik ga nog met een andere jongen.
En we willen 1 week gaan en elke dag uitgaan!!!
miii
28-02-2006 15:36 vakantie Reageer met quote
Gast



eJj ..
wij gaan elk jaar op clubkamp..
de bedoeling is dus naar een leuke camping te gaan..
wie weet er een hele leuke camping ..
lievst een beetje in de buurt van drente en overijsel iets in die omgeving..
we willen wel veel UITGAAN!
dat zou wel heel leuk zijn!!
dus weet iemand een leuke camping voor jonger van 15 tot 17 jaar?
ik ben zelf 15 jaar.. en de rest is even oud of net iets ouder.. dus laat het svp weten!! dat zouden we heel erg cool vinden !! alvast bedankt.. en ik wacht op het berichtje!! thanx!! gr. mii uit b'veen.....
Gast
02-03-2006 18:59 Re: Camping Reageer met quote




Charlotte schreef:
Hallo allemaal...

Ik ging toen ik 14 was en de rest van de groep 15 (1 ook 16) naar Noordwijk... naar camping "op hoop van zegen". Die laten jongeren van alle leeftijden toe. Daarna ben ik toen ik 15 was en de rest van de groep 16 naar middelburg op vakantie gegaan.. En dat was echt heeeeel erg geslaagd...!! Je mocht daar ook staan onder 16 jaar. Dat is zeker een aanrader. Niet omdat de camping zo mooi was, maar het lag dicht in de buurt van het centrum en het strand was 5 km fietsen ofzo. Ook was er een ontzettend leuke dicotheek in de buurt (de hooizolder). Er reden nachtbussen om je naar de discotheek te brengen en op te halen, gratis!! Je betaalde eigenlijk voor de bus door entree te betalen in de discotheek.
Als je meer wilt weten van de campings moet je even op google zoeken, evenals de discotheek. Ik weet helaas niet meer hoe de camping heette in Middelburg, maar als je mailtjes stuurt naar alle campings daar reageren ze vast wel.

Ik hoop dat ik een een aantal van jullie geholpen heb!!

Charlotte

P.s.: weet iemand voor mij een plaats aan het strand waar je goed uit kan gaan en met een camping die 8-persoons bungalows verhuurt (ook aan jongeren)?



das echt een camping die ik zoek, maar ik kan niets vinden van wat je zegt, weet je mss al hoe die heet, of iemand anders?Wij zijn allemaal 15 (4 mensen) en zoeken een jongerencamping waar je ook kan uitgaan, voor onze leeftijd.
alvast bedankt!

Joost
Gast
13-03-2006 17:14 leuke IDEE Reageer met quote




Mensen jullie moeten gewoon allemaal wel is op texel zijn geweest
de camping waar je moet zijn is De Koog..
het is niet duur, egt heeel dichtbij t centrum
(kan gewoon elke avond met je dronken hoofd gaan lopen..)

De JONGEREN camping ligt midden in de duinen, dus das ook helemaal toppi!! je bent binne 1 minuutje op t strand:)Smile
wens jullie veel plezier....... en gaaa trouwens vooral naar discotheek de Toekomst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Very Happy
Gast
13-03-2006 17:15  Reageer met quote




camping kogerstrand bedoel k Smile in het stadje de koog;)
Gast
29-03-2006 14:16  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ga dit jaar naar duin en strand toe!! Ben benieuwd hoe het wordt.. weten al meer mensen of ze dit jaar er naar toe gaan??


jaaaaaa wij gaan ook,,!!! ik en 2 vriendinnen dan;)
de aller eerste week van de vakantie,, !!

kusjeees Laughing
Gast
29-03-2006 14:18 Re: vakantie Reageer met quote




Anonymous schreef:
Is er iemand bekend bij die camping Renesse?? Is het daar een btje gezellig ?



ja super gezellig,,!!! ben er vorig jaar geweest en ga er dit jaar weer heen..!!!

kusjeees Laughing
Gast
29-03-2006 14:20 Re: duin en strand Reageer met quote




Storm schreef:
Dag allemaal,

Ik ga volgende week voor het tweede jaar op Camping duin en strand werken als barman in de schuur. Bij deze camping moet iedereen bij aankomst 16 jaar zijn.
Ik ben er 3 jaar geleden zelf op vakantie geweest, en ook bij iedere discotheek in Renesse moet je minimaal 16 zijn. Het is, hoe lullig ook gezegd, niet verstandig om met mensen onder de 16 op vakantie in renesse te gaan.

Fijne vakantie alvast!

edit: e-mailadressen worden verwijderd (o.a. voor het tegengaan van spam). Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).



heee ben je er dit jaar weer???
Gast
29-03-2006 14:25 Re: help Reageer met quote




Joy-lymah schreef:
kan iemand mij een beetje helpen..
ik wil met 4/5 meiden naar een camping maar moet wel een beetje leuke dingen zijn..
bv strand of een meer leuke stad inde buurt leuk uit kunnen gaan...
en natuurlijk van onze leeftijd...16...
maar het moet niet te duur zijn..
ik heb vanalles bekeken maar ben niet veel wijzer geworden wie raad me leuke campings aan ?



DUIN EN STRAND..!!! ligt aan het strand en een leuke discotheek op de camping zelf,, je kan makkelijk met de bus naar de stad en het is ook niet zo duur,,!!!
Gast
31-03-2006 15:54 Camping onder de 16 Reageer met quote




Jaah het kan hoor.
En wel in Ommen, daar moet de meerderheid 16 zijn, en de rest ouder dan 15 met een brief van de ouders dat het mag.
Gewoon ff google kijken.

Kussss
Gast
07-04-2006 18:19 vakantiee.. Reageer met quote




Vriendin van me en ik zoeken nog een leuke camping waar we op vakantie kunnen gaan deze zomer..we zijn allebei 17.. camping duin&strand is helaas geen plaats meer:(.. iemand nog tips?..
xxx
T_T
10-04-2006 14:28  Reageer met quote




Quote:
Vriendin van me en ik zoeken nog een leuke camping waar we op vakantie kunnen gaan deze zomer..we zijn allebei 17.. camping duin&strand is helaas geen plaats meer:(.. iemand nog tips?..
xxx


Hey!
wij hebben een 7 persoons tent gehuurd bij duin en strand terwijl we maar met z'n 4-en zijn ( we waren ook te laat met reserveren vandaar), dus ik zie hier eventueel mogelijkheden. Ook met het oog van het beter verdelen van de kosten. reageer maar via mail/msn als je wilt (tostitortellini@hotmail.com) .

m.v.g

T_T
biiance
13-04-2006 14:34 waar kunnen wij naartoe? Reageer met quote
Gast



Van de zOmer zou ik met een nog 3 andere meiden op vakantie willen, maar alleen ik en nog een ander meisje zijn 16, de andere 2 zijn 15 ... op welke camping zouden wij terecht kunne?
Gast
13-04-2006 20:33 camping!! Reageer met quote




hooihoi,,
ik ben hopeloos op zoek naar jongerencampings,,
eentje waar gewoon uitgaan op de camping zelf is,,
iemand ideen???
Gast
18-04-2006 18:46 Re: camping!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
hooihoi,,
ik ben hopeloos op zoek naar jongerencampings,,
eentje waar gewoon uitgaan op de camping zelf is,,
iemand ideen???

denk dat je al wel vrij laat bent met boeken hoor.. op duin en strand zit discotheek zelf waar je uit kan gaan maar daar is volgens mij egt bijna gene plaats meer.. maar moest meestal voor zoiets wel vroeg boeken.
Gast
28-05-2006 16:41 foto's van duin&strand Reageer met quote




Foto's van duin&strand van de discotheek de schuur en het feest café zijn ook dit jaar weer te zien op ohiomusic.nl
Ohio verzorgt ook dit jaar weer de muziek.

Met veel goede dj's

Wij laten u een echt feest beleven


dus voor alle foto's van het seizoen 2006 zijn te zien op ohiomusic.nl

Met vriendelijke groet Nico koert
Gast
28-07-2006 0:51  Reageer met quote




heey 4 jongens waarvan 3 vrijgezel gaan naar renesse camping elzenhof 28 juli tot 4 aug !~
wie gaan er nog meer?
Gast
30-07-2006 23:44 duin en strand Reageer met quote




het was er zeker gezellig
er gebeurde zoveel dat we het niet eens allemaal op de foto kregen!
Gast
03-08-2006 12:11  Reageer met quote




wie gaat er vanaf 5 tot 12 augustus duin en strand??

en waar kom ej vandaann..?? Very Happy
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden