NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Stel al je vragen over pokemon hier.
Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
wesleymen
22-08-2006 11:25  Reageer met quote




Pokefan schreef:
ow.
dan moet je onder water duiken op een plek in de ze (het is een grote donkere vlek) als je dan een grot binnen gaat zul je idd de onderzeer zien. gebruik opnieuw Dive (in de grot) en als je boven bent moet je daar team Aqua verslaan en Kyogre zal op het eind dan ook weggaan.
Je zult dan ergens in de zee op een stukje droog land komen (je word geteleporteerd door Team Aqua en Magma) en je zult zien dat het weer enorm slecht is. ga terug naar Sootopilos en doe dan wat ik daarnet zij.
ik hoop dat het je lukt succes!


ik zal kijken bedankt
 




polat91
22-08-2006 11:51  Reageer met quote




Pokefan schreef:
Als je meer codes wilt weten van een bepaalde pokemon vraag je het maar.

ik wil een code voor kyorge mewtwo en code voor mystery ticket en als ik meer codes wil vraag ik wel ja

alvast bedankt man
Pokefan
22-08-2006 13:15  Reageer met quote




polat91 schreef:
ik wil een code voor kyorge mewtwo en code voor mystery ticket en als ik meer codes wil vraag ik wel ja

alvast bedankt man


hier komen de codes:
KYOGRE
25214170 0AB256A2
D2BF38B5 7E300C38
6B012323 530CEE00
16AFD4E7 E10BFB55

MEWTWO
25214170 0AB256A2
4C77BA3F CA4EDCB6
6B012323 530CEE00
96BB8929 9B4E5B77

En dit zijn de codes voor de tickets:
Aurora Ticket in PC: 483511F5 E6C8E537
Mystic Ticket in PC: BE39B3A8 280987E1
Eon ticket in PC: 0A6626D3 648DA17A

ik heb de Aurora en Eon Ticket ook bij gedaan. Veel plezier met de codes.
polat91
22-08-2006 13:36  Reageer met quote




thanks maar kan je een lijst maken voor elke pokemon van emerald want heel veel kan ik niet vangen en ik wil alle pokemons
Pokefan
22-08-2006 14:05  Reageer met quote




Old sea map in PC: 5B1CB4D7 10FA9D05
Aurora Ticket in PC: 483511F5 E6C8E537
Mystic Ticket in PC: BE39B3A8 280987E1
Eon ticket in PC: 0A6626D3 648DA17A
Lucky Egg In PC: FAC516C7 38D973EF
wesleymen
22-08-2006 19:06  Reageer met quote




hoe moet ik die 2 pokemons die aan het vechten zijn stoppen ?
Pokefan
23-08-2006 7:39  Reageer met quote




als je met iemand in het westen praat van Sootopolis City neemt hij je mee naar een grot daar vind je een mannetje en zal naar Raquaza vragen antwoord ‘Ski Pillar’ en ga daar naartoe als je daar met de pokemon praat op de bovenste verdieping van het gebouw vliegt hij weg. ga dan terug naar Sootopolis City en de twee zullen verdwijnen net als Raquaza en dan kun je de gym in
wesleymen
23-08-2006 16:10  Reageer met quote




Pokefan schreef:
als je met iemand in het westen praat van Sootopolis City neemt hij je mee naar een grot daar vind je een mannetje en zal naar Raquaza vragen antwoord ‘Ski Pillar’ en ga daar naartoe als je daar met de pokemon praat op de bovenste verdieping van het gebouw vliegt hij weg. ga dan terug naar Sootopolis City en de twee zullen verdwijnen net als Raquaza en dan kun je de gym in



bedankt maar ik ben nu bij een andere stad daar moet ik een soort grot door maar ik weet niet waar ik uit moet
dimitri
23-08-2006 18:07 pokemon Reageer met quote




hoe vang je de oude pokemons bijv. magmar????
polat91
24-08-2006 13:32  Reageer met quote




pokefan heb je ook een code dat je veel masters bal krijgt want het lukt me niet om moltres te vangen op pokemon emerald en die master bal wil ik gebruiken voor deoxys
Pokefan
24-08-2006 14:34  Reageer met quote




polat91 schreef:
pokefan heb je ook een code dat je veel masters bal krijgt want het lukt me niet om moltres te vangen op pokemon emerald en die master bal wil ik gebruiken voor deoxys


(Rare Candy in PC)
BFF956FA 2F9EC50D

(MS Balls in PC)
128898B6 EDA43037

het zijn er oneindig veel dus veel plezier ermee
Pokefan
24-08-2006 14:34  Reageer met quote




wesleymen schreef:
bedankt maar ik ben nu bij een andere stad daar moet ik een soort grot door maar ik weet niet waar ik uit moet


weet je op welke route/grot of plaats je bent?
en als je ‘escape rope’ hebt kun je dat gebruiken


Laatst aangepast door Pokefan op 24-08-2006 14:39, in totaal 1 keer bewerkt
Pokefan
24-08-2006 14:36 Re: pokemon Reageer met quote




dimitri schreef:
hoe vang je de oude pokemons bijv. magmar????


sommige oude pokemon kom je nog tegen in Emerald zoals een Abra en Magikarp, maar er zijn ook idd oude pokemon die je niet in Emerald kan vangen, die zal je moeten ruilen met pokemon Red/Blue of Silver/Gold.
polat91
24-08-2006 17:25  Reageer met quote




Pokefan schreef:
(Rare Candy in PC)
BFF956FA 2F9EC50D

(MS Balls in PC)
128898B6 EDA43037

het zijn er oneindig veel dus veel plezier ermee


bedankt pokefan maar ken jij geen trucje hoe je meer rary candys aan een poekom kan geven tegelijkertijd ik wil aan al mijn poekomns geven tot level honderd en dat duurt wel een maand zeker en dat duurt te lang als je een truc kent om tegelijkertijd meer rary candys te geven wil ji jdat dan zeggen alsteblieft

alvast bedankt en het is voor pokemon emerald
wesleymen
24-08-2006 19:44  Reageer met quote




Pokefan schreef:
weet je op welke route/grot of plaats je bent?
en als je ‘escape rope’ hebt kun je dat gebruiken


op het eiland ever grande city

en wat doet escape rope ?
Pokefan
25-08-2006 13:41  Reageer met quote




wesleymen schreef:
op het eiland ever grande city

en wat doet escape rope ?


ow heb je je achtste badge al?
escape rope zorgt ervoor dat als je in een grot bent verdwaalt je eruit word geteleporteerd
Pokefan
25-08-2006 13:42  Reageer met quote




polat91 schreef:
bedankt pokefan maar ken jij geen trucje hoe je meer rary candys aan een poekom kan geven tegelijkertijd ik wil aan al mijn poekomns geven tot level honderd en dat duurt wel een maand zeker en dat duurt te lang als je een truc kent om tegelijkertijd meer rary candys te geven wil ji jdat dan zeggen alsteblieft

alvast bedankt en het is voor pokemon emerald


ik heb gezocht maar er is nix voor om meerdere rare candys te geven aan één pokemon
wesleymen
25-08-2006 14:40  Reageer met quote




Pokefan schreef:
ow heb je je achtste badge al?
escape rope zorgt ervoor dat als je in een grot bent verdwaalt je eruit word geteleporteerd


ik heb me achtste badge al maar hoe moet je het gebruiken dan escape rope ik heb het namelijk
Pokefan
25-08-2006 17:12  Reageer met quote




wesleymen schreef:
ik heb me achtste badge al maar hoe moet je het gebruiken dan escape rope ik heb het namelijk


als je in een grot bent en je bent verdwaald bijvoorbeeld kun je dit doen:
open je menu
ga naar je bag
bij items staat dan Escape Rope
druk erop met de A knop (voor de PC de Zknop)
en klik op Use en dan zul je naar de ingang worden geteleporteerd en kun je weer opnieuw de grot in.
wesleymen
25-08-2006 19:38  Reageer met quote




Pokefan schreef:
als je in een grot bent en je bent verdwaald bijvoorbeeld kun je dit doen:
open je menu
ga naar je bag
bij items staat dan Escape Rope
druk erop met de A knop (voor de PC de Zknop)
en klik op Use en dan zul je naar de ingang worden geteleporteerd en kun je weer opnieuw de grot in.


oke mar ik moet uit de grot niet waar ik begon ik wil naar de poke liek
Pokefan
26-08-2006 9:44  Reageer met quote




wesleymen schreef:
oke mar ik moet uit de grot niet waar ik begon ik wil naar de poke liek


kijk eens op http://www.psypokes.com/rs/victory.php
het kan zijn dat de versie van Emerald een beetje afwijkt van deze plattegrond maar ik denk dat je er dan wel uitkomt.
pikachu-is-sexy
26-08-2006 18:25 meisje of jongen Reageer met quote




is pikachu nu meisje of jongen van de andere kant hoor ik tis onzijdig aan andere kant weer pikachu is een jongen ik heb gelezen pikachu stem is een vrouw
Pokefan
27-08-2006 9:22 Re: meisje of jongen Reageer met quote




pikachu-is-sexy schreef:
is pikachu nu meisje of jongen van de andere kant hoor ik tis onzijdig aan andere kant weer pikachu is een jongen ik heb gelezen pikachu stem is een vrouw


in de pokemonspellen kan pikachu een mannetje en een vrouwtje zijn behalve bij de oude spellen (Blue,Red,Yellow) daar was pikachu net als alle andere pokemon onzijdig.
de stem van pikachu in de film op tv is ingesproken door een vrouw.
wat pikachu in de film is weet ik ook niet
wesleymen
27-08-2006 9:29  Reageer met quote




weet er iemand hoe ik de pokemon leque kan verslaan het lukt me niet terwijl mijn pokemon van lv 77
Pokefan
27-08-2006 10:45  Reageer met quote




wesleymen schreef:
weet er iemand hoe ik de pokemon leque kan verslaan het lukt me niet terwijl mijn pokemon van lv 77


je moet veel ‘revive’ hebben en ‘hyper potion’ en een paar ‘full health’
en als je ze nog hebt ‘ether’ om als de aanvallen van een pokemon op zijn je ze kan bijvullen. zet je pokemon van lv. 77 bijna overal in en als hij eraan is laat je hem herstellen met revive en hyper potion en zo heb ik gewonnen. mijn pokemon zat zelfs op lv. 70 (het was wel Rayquaza)
pikachu-is-sexy
27-08-2006 11:02 pikachu Reageer met quote




pikachu echt vind haar een leuk diertje
wesleymen
27-08-2006 11:21  Reageer met quote




Pokefan schreef:
je moet veel ‘revive’ hebben en ‘hyper potion’ en een paar ‘full health’
en als je ze nog hebt ‘ether’ om als de aanvallen van een pokemon op zijn je ze kan bijvullen. zet je pokemon van lv. 77 bijna overal in en als hij eraan is laat je hem herstellen met revive en hyper potion en zo heb ik gewonnen. mijn pokemon zat zelfs op lv. 70 (het was wel Rayquaza)

maar ik heb dan haast geen aanvallen meer mijn beste aanval ik blaze kick maar dat heb ik maar 10 keer kan je het ook hoger maken dan 10

en als je dood ben kan je geen hyper point meer doen
Pokefan
27-08-2006 13:47  Reageer met quote




wesleymen schreef:
maar ik heb dan haast geen aanvallen meer mijn beste aanval ik blaze kick maar dat heb ik maar 10 keer kan je het ook hoger maken dan 10

en als je dood ben kan je geen hyper point meer doen


als je dood ben gebruik je revive en hij weer beter.
en om zijn aanvallen van 10 hoger te maken kun je een PP UP geven of wat ik zij tijdens de leuque een ether gebruiken dan worden die 10 aanvalkrachten weer bijgevuld als hij op 0 staat
Pokefan
27-08-2006 13:49 Re: pikachu Reageer met quote




pikachu-is-sexy schreef:
pikachu echt vind haar een leuk diertje


hij is idd erg leuk:)
mosca
28-08-2006 8:41  Reageer met quote




hey ik heb nu acht badges maar ik weet niet hoe je verder moet komen, kan ik nog naar kanto of johto toe? zoja,hoe dan?
ik heb ook al rayquaza en kyorge gevangen....
help me aub
Plaats Reactie Pagina 2 van 19
Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden