NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

wonen en werken in Turkije
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
astrid
28-05-2006 22:10 wonen en werken in Turkije Reageer met quote




hallo allemaal
ik ben verliefd op het land turkije
en ik zou der graag willen werken
en het liefst in alanya
moet ik eerst een werkgever hebben voor een visum?
ik dacht dat ik er maar 3 maanden mag verblijven
wie kan mij helpen en weet wat
groetjes astrid Wink
 




Gast
04-06-2006 21:01  Reageer met quote




hallo allemaal
ik ben verliefd op het land turkije
en ik zou der graag willen werken
en het liefst in alanya
moet ik eerst een werkgever hebben voor een visum?
ik dacht dat ik er maar 3 maanden mag verblijven
wie kan mij helpen en weet wat
groetjes astrid
Gast
14-09-2006 13:28  Reageer met quote




Hoi iedereen...

İk ben Ali en ik woonde ook in Nederland maar ben al 2 jaartjes terug in Turkije...
heb van alle werk bijna hierzo gedaan .. laatst zomer was ik nog in Kusadasi...en geloof me daar zal je makelijk een baan kunnen vinden..
ik was gegaan daarzo om een week vakantie te houden maar ik was pas over een ander half maand pas terug gekomen in İstanbul en dat kwam gewoon door dat je telkens maar iets te doen kan hebben ..en ik had echt geen cent op zak...nou moet je is zien hoe je zo gelijk 2 maanden door kan brengen ..en als je nou echt voor baan hierzo komt en op een normale manier gaat leven huisje huren enzo ..en niet te veel uitgaan en niet veel geld uitgeven ..dan kan je hierzo gelijk een toekomst bouwen..kijk eigenlijk voor mij is het makelijker want tenslotte ben ik een jongen en hoef niet echt voor alles uitkijke als hoe een dame zou wel moeten doen begrijp je wat ik bedoel ..maar ondanks dat vertrouw ik toch geen mensen van hier om samen ergens aan te beginnen..maar dankzij deze site heb ik nou mensen leren kennen die wel met mij aan iets willen beginnen ...samenwonen enzo..en vooral elkaar kunnen opkomen en wat kunnen bereiken...dat is nou iets leuks om aan te beginnen met mensen die je nog niet kent maar het lijkt mij wel heel leuk.. en ik heb ook nog het ervaring hierzo om huis te huren en onder te houden hoe waar en wat..want sindsdien dat ik hier ben heb ik een huis eerst gehuurd in Antalya voor 4 maanden en daarna in Konya voor 5-6 maanden en laatst was het in İstanbul dat was 7 maanden lang maar nu ben ik weer van plan om huis te huren daarom ben ik nu van plan om met paar vrienden te beginnen en ik heb al een telefoontje gehad uit Nederland die hier wilt komen maar wou eerst weten of die wel gelijk een werk kon vinden en ik heb hem al een mooi voorstel gedaan en dat is in een Nederlandse Callcenter te gaan werken met 500 euro salaris en SSK verzekering + service + maaltijd... dus in het geval als jullie iets willen weten BUYURUN...!!!

Groetjes : ALİ

edit Numix: bericht gewijzigd, sorry, geen e-mailadressen of telnrs vermelden
bkol
16-09-2006 7:58 Re: werken in Turkije / Alanya Reageer met quote




astrid schreef:
hallo allemaal
ik ben verliefd op het land turkije
en ik zou der graag willen werken
en het liefst in alanya
moet ik eerst een werkgever hebben voor een visum?
ik dacht dat ik er maar 3 maanden mag verblijven
wie kan mij helpen en weet wat
groetjes astrid Wink

Nee hoor iedereen kan een visum krijgen voor 3 maanden.
Gast
21-09-2006 13:51 werk Reageer met quote




Hallo iederen
ik en me vriendin zoeke werk in turkije voor in 2007 vanaf juni , in kusadasi of bodrum in een bar etc . kunt iemand ons mischien hier bij helpen groetjs leyla en denise
Gast
21-09-2006 14:07  Reageer met quote




ik weet wel een leuke tent waar jullie eventueel kunnen werken het is een echte hollandse grand cafe maar het is in alanya. lijkt het jullie wat laat het me dan weten.

m.v.g
Gast
22-09-2006 19:41 Werk in Istanbul Reageer met quote




Het genoemde callcenter is HCN, een groot callcenter in NL.
Vanuit Istanbul worden zeer verschillende projecten gedraaid, erg leuk en heel erg afwisselend. Bovendien een Nederlands bedrijf, wel prettig omdat alles gewoon goed geregeld is, en helaas is dat niet overal zo! De genoemde arbeidsvoorwaarden zijn trouwens verouderd. Ik werk er in ieder geval met veel plezier! via HCN.nl kun je in contact komen, of 0216-5750663 groetjes, A
Gast
25-09-2006 1:18  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet wel een leuke tent waar jullie eventueel kunnen werken het is een echte hollandse grand cafe maar het is in alanya. lijkt het jullie wat laat het me dan weten.

m.v.g


Beste iemand "( helaas weten we je naam niet )
we hebben zeker wel intresse er in
m.v.g leyla & denise
Gast
22-10-2006 16:44  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet wel een leuke tent waar jullie eventueel kunnen werken het is een echte hollandse grand cafe maar het is in alanya. lijkt het jullie wat laat het me dan weten.

m.v.g


Wij hebben ook zeker interesse !
Gast
28-11-2006 21:07  Reageer met quote




ik weet wel een leuke tent waar jullie eventueel kunnen werken het is een echte hollandse grand cafe maar het is in alanya. lijkt het jullie wat laat het me dan weten.

m.v.g


Ik zou ook heeeel graag meer wille weten!!??
yasemin
08-09-2008 16:57 Werken in TURKIJE Reageer met quote




Hallo allemaal ik heet Yasemin en ik ben 25 jaar.
Ik wil zo graag werken in TURKIJE maar ik vertrouw het niet helemaal:-(((
ik twijfel er al 4 jaar over nog steeds ben ik er niet uit.

Graag hoor ik jullie reactie:-))))


Groetjes Yasemin
berke
20-09-2008 21:47 re Reageer met quote




voor werk in alanya kan ik je mee helpen. als je wil kan je voor een callcenter werken in alanya.
iris88
21-09-2008 18:45 werken in alanya Reageer met quote




hoi,
ik ben een meisje van 20 en zou ook graag in turkije willen gaan wonen en werken. vind het land en de mensen echt geweldig!
ik wil me graag alvast een beetje orrienteren over wat de mogelijkheden zijn.
ik weet alleen nog niet of ik voor vast wil of alleen de zomer maanden.
woonruimte heb ik in mahmutlar-alanya en zou daar dan ook graag in de buurt willen werken.

ik ben nu bezig met cursus toerisme, en heb verder ook veel ervaring in de horeca en met kinderen (heb een jaar pabo gedaan, gestopt wegens toch liever in toerisme doorgaan)

ik spreek nederlands, engels, duits en een beetje spaans.
verder volg ik nog taalcursus engels voor gevorderden en spaans voor beginners om dat allebei nog beter te kunnen spreken en schrijven.
ik kan geen turks, maar zou dat wel graag willen leren.

als iemand mij kan helpen met orrienteren en eventueel tips heeft hoor ik het graag!

gr iris
berke
02-10-2008 14:35 Werken in alanya Reageer met quote




Je kan werken in een callcenter in alanya. voor meer info bel 0545 232 34 83 iedereen is van harte welkom.
Lizzy
29-10-2008 8:50  Reageer met quote



Woonplaats: Den Hout

Hooi
ik ben ook op zoek naar werk in Turkije. Het liefst wel in de buurt van Konakli (Alanya). Mijn vriend woont hier namelijk. Iemand tips voor bedrijven? Het liefst Nederlands

groetjes Lizzy
l.scholten
04-11-2008 18:08 werken in alanya Reageer met quote




wil je werken in alanya neem dan kontackt op met l.scholten team leider
nl van mca callcenter tel :0090 [0] 5427295507
e mail lscholten@live.com voor vrijblijvende info
LindaBeij
28-12-2008 13:20 Werk per direct in Turkije Reageer met quote




Per direct werken in Turkije.
Je werkt 's nachts in een discotheek.
Je werkt samen met een heel team in dezelfde discotheek.
Je begint de avond met een show opvoeren zoals Grease, of andere dansshows.
Daarna blijf je in de discotheek, maakt een praatje af en toe, je bent het visitekaartje van de discotheek.

Salaris: 750 euro per maand
Werktijden: 23:30 tot 6:00
Waar: Antalya
Ziektekostenverzekering: Onder werktijd ben je verzekerd, buiten werktijd niet
Visum: er wordt een werkvisum aangevraagd voor je, kosten voor de werkgever
Huisvesting en 3x per dag maaltijden verzorgd door werkgever
Tickets worden betaald door de werkgever

Geinteresseerd? stuur een berichtje
sabbiej
02-01-2009 23:43  Reageer met quote




Heej LindaBeij,

Wat ik in je berichtje lees spreekt mij erg aan, ik zit er namelijk aan te denken om aankomende zomer in het buitenland te gaan werken. Heb je misschien een website van de discotheek waar ik misschien op zou kunnen kijken? Is het echt per direct of zou ik ook in het voorjaar kunnen beginnen?

Groetjes Sabrina
LindaBeij
02-01-2009 23:56  Reageer met quote




Hey Sabbiej,

Stuur mij even een e-mail en dan geef ik de naam van de eigenaar met het telefoonnummer en emailadres erbij.

Groetjes Linda ( lindakluts@hotmail.com)
LavidaKizz
20-02-2009 21:29 hoi Reageer met quote




Ik ben een jonge meid van 23 jaar die al enige jaren wil werken in turkije, ik heb enige ervaring met contact met mensen, help graag mensen.
Het lijkt me erg leuk wat jij schreef LindaBeij ik had je ook al een email gestuurd, en hoop echt wat te horen.
Ik spreek zeker een woordje turks, engels basis zit er goed in, en spreek zeer goed ABN.
Ben een harde werker, en sla nooit een leuk aanbod af.

Ik hoor het wel

groetjes mandy
InGe91
16-03-2009 13:07  Reageer met quote




Ik ben Inge,,
Ik heb veel vriende in Alanya,,
Ik wil er later ook gaan werken,,
Het is zo n mooi land,,
ik wil eerst nog Turks leren,,
*Ik kan je hellaas niet helpen want ik vraag het mezelf ook af,,
over dat visum en alles,,

xInGe
m
18-03-2009 14:11  Reageer met quote




hallo allemaal,

het is heel simpel; als je turkije binnenkomt moet je een verblijf visum kopen, deze blijft 3 maanden geldig.

however .. je kan met dit visum NIET werken, hiervoor heb je een werkvisum nodig die je baas voor je moet regelen en betalen, en daar zit dus ook het probleem; dat doen de meeste niet voor jou 10 andere ilegalen.

werken in turkije is dus vaak illegaal maar heb eigenlijk nooit echt een slecht verhaal gehoord.

als je van plan bent daar te werken en het is zonder werk visum zorg dan wel dat je niet achter de bar werk of bij een call center o.i.d. als er dan controle komt is het wel overduidelijk dat je illegaal aan het werk bent,
maar je kunt gewoon in een animatie team werken en doen alsof je een gast bent wanneer er controle komt of is een restaurant en met de baas afspreken dat er dan gezecht word dat je alleen even aan het helpen bent omdat iemand ziek is (en jij bent dan een kennis of familie van de baas)
genoeg smoesjes te verzinnen Smile
en we weten allemaal dat turkije wel een beetje corupt is Smile dus misschien lukt het ook als je een leuk bedrag voor ze achter de hand hebt maar ik heb hier geen ervaring mee
Sweet-VLD
08-07-2009 19:17 Wonen en werken in Turkije / Turgutreis Reageer met quote




Hallo lieve mensen.
Ik ben een spontane vlotte meid van 21 jaar die ontzettend graag naar Turkije wil verhuizen!! Waarom? Simpel: mijn moeder is daar naartoe verhuisd en ik mis haar vreselijk!! Tevens ben ik al meer dan 7 keer in 1 jaar daar op vakantie geweest en ik vind het er HEERLIJK!! Prachtige omgeving, lieve mensen etc. nu is mijn vraag: weet iemand misschien een plaats voor mij waar ik eventueel zou kunnen gaan werken? Misschien een bar of restaurant of hotel of een animatieteam e.d.? Graag wel in de buurt van Turgutreis (Plaatsje valkbij Bodrum)
Alvast hartelijk bedankt!!

Groetjes Fleur
rianne van kommer
17-07-2009 8:32 werken in turkije Reageer met quote




hallo allemaal,

ik zou graag in 2011 in turkije willen werken in alanya.(misschien ook al volgend jaar)
heeft iemand tips en hoe het in zn werk gaat?
en weet iemand bedrijven waar ze mensen nodig hebben?

alvast bedankt
groetjes
Rianne
Lady.L
06-09-2009 19:22 Alanya 2010 Reageer met quote




Hallo allemaal


Ik ben net terug van alanya na 3 jaar lang goed over na gedacht te hebben ga ik volgend jaar voor een langere periode er heen om te werken en te wonen ,,, en als alles goed blijf gaan voor goed zijn er nog meer meiden die het van plan zijn om te gaan of mensen met informatie

ik heb al eerder half jaar in turkije gewerkt dus weet hoe het allemaal beetje in elkaar zit

dus meiden jullie mogen ook altijd bericht sture


is altijd welkom

groetjesss
Gul
16-09-2009 14:36 Re: Alanya 2010 Reageer met quote




Lady.L schreef:
Hallo allemaal


Ik ben net terug van alanya na 3 jaar lang goed over na gedacht te hebben ga ik volgend jaar voor een langere periode er heen om te werken en te wonen ,,, en als alles goed blijf gaan voor goed zijn er nog meer meiden die het van plan zijn om te gaan of mensen met informatie

ik heb al eerder half jaar in turkije gewerkt dus weet hoe het allemaal beetje in elkaar zit

dus meiden jullie mogen ook altijd bericht sture


is altijd welkom

groetjesss


Hallo,

ik ben net 3 weken terug uit Alanya en was er ook in april
ik vind het er zo mooi en leuk! heb het er erg naar me zin en voel me er ook thuis.
nu heb ik met een vriendin afgesproken om volgend jaar voor 3 maanden daar heen te gaan om er te werken en wonen alleen ik moet nog werk gaan zoeken..
waar heb jij gewerkt?

groetjes,
Lady.L
16-09-2009 19:57  Reageer met quote




hoi hoi

ow leuk zeg dat je 3 maanden met je vriendin in alanya wil gaan werken ..
ik heb een half jaar in bodrum gümbet gewerkt

het ligt er aan wat voor werk jullie willen gaan doen maar denk als je 3 maanden wil dat je beste in een animatie team kan gaan werken is het meest voor hand ligende..

nou ik hoor het wel hoe het verder ga en mischien tot volgend jaar in alanya hihi
Gul
16-09-2009 20:09  Reageer met quote




Lady.L schreef:
hoi hoi

ow leuk zeg dat je 3 maanden met je vriendin in alanya wil gaan werken ..
ik heb een half jaar in bodrum gümbet gewerkt

het ligt er aan wat voor werk jullie willen gaan doen maar denk als je 3 maanden wil dat je beste in een animatie team kan gaan werken is het meest voor hand ligende..

nou ik hoor het wel hoe het verder ga en mischien tot volgend jaar in alanya hihi


wat ik me ook af vroeg is wanneer is het de beste tijd om te gaan zoeken naar een baan?
en heb je er een site voor of ga jij er gewoon heen en zoek je dan op dat moment werk?

groetjes,
Lady.L
27-09-2009 11:29  Reageer met quote




hoi hoi

.. voeg me anders even toe op msn want zo vaak kom ik hier niet kenne we praten ..

xxx

edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden, bedankt
rosy
21-08-2011 21:16 vraagje Reageer met quote




Ik zou graag met mijn 2 kindjes willen vertrekken naar het buitenland zonder dat ik te veel moet investeren want dat kan ik niet wil bij de papa van mijn kindjes weg en heb schrik da hij mij of de kids wat zal aandoen als ik hem verlaat daarom dak ik graag naar het buitenland zou willen trekken. Is er iemand die me wat raad kan geven hierin

alvast bedankt Rosy, Yentl en Elvis
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden