NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Handleiding universele afstandsbediening Supportplus
Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
28-09-2011 11:03 Universele afstandbediening Silvercrest Reageer met quote




Wie kan mij helpen aan de code voor een Grundig DVD speler type GDP 1550. De codes die in de bijgeleverde lijst staan werken namelijk niet.

Alvast bedankt!!
 




Gast
18-10-2011 20:59 Sharp stereo Reageer met quote




Weet iemand de code voor een Sharp stereo type XL40H? mail em naar runescapemusicdude@live.nl

dank u.
Gast
22-10-2011 17:02 Re: Sharp stereo Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand de code voor een Sharp stereo type XL40H? mail em naar runescapemusicdude@live.nl

dank u.

welk merk universele afstandsbediening heb je ?
t gaat huer buet akkeeb in de supportplus maar blijkbaar ook om andere afstandbedieningen..

Ruben
Gast
31-10-2011 10:29 Manuals Reageer met quote




hier staan veel supportplus manual. (codes zijn vaak universeel voor meerdere supportplus afstandsbedieningen)
http://www.remotecentral.com/cgi-bin/fi...db=devices
Gast
13-11-2011 10:16 wat is de beste universele afstandsbediening die goed doet Reageer met quote




wat is de beste universele afstandsbediening die goed en makkelijk werkt.heb nodig voor tv,dvd,sat nodig.heb al philips4geprobeerd,maar hij doet niet goed-zo als (vol) toets...
Gast
01-12-2011 21:32 Re: wat is de beste universele afstandsbediening die goed do Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat is de beste universele afstandsbediening die goed en makkelijk werkt.heb nodig voor tv,dvd,sat nodig.heb al philips4geprobeerd,maar hij doet niet goed-zo als (vol) toets...


misschien beetje offtopic maar ik vind de Logitech Harmony wel fijn apparaat.
Gast
31-12-2011 13:23 8 in 1 SupportPlus SP-URC-81-L Reageer met quote




Manual te vinden op:

***

edit Numix: klopt, betaalde service, link verwijderd
Gast
31-12-2011 13:26 8 in 1 SupportPlus SP-URC-81-L Reageer met quote




Hmmmm......

Voor bovenstaande moet je betalen....?
Gast
17-01-2012 17:45 Universele afstandsbedieng van action Reageer met quote




Weet iemand hoe ik een universele afstandsbedieing van de action kan instellen voor mijn tv samsung le32s62b ??
Heb al van alles geprobeerd. Heb automatisch zoeken gedaan en hij vond hem want de tv ging uit maar vervolgens deed ie het nog niet en als ik het weer zo probeer te doen lukt het niet meer.
Gast
31-01-2012 16:21 Re: Universele afstandsbedieng van action Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand hoe ik een universele afstandsbedieing van de action kan instellen voor mijn tv samsung le32s62b ??
Heb al van alles geprobeerd. Heb automatisch zoeken gedaan en hij vond hem want de tv ging uit maar vervolgens deed ie het nog niet en als ik het weer zo probeer te doen lukt het niet meer.


Ik denk dan dat je tv 1 van de weinige types is die de action afstandsbediening niet ondersteund. Ik had ook een tv die de afstandsbediening niet ondersteunde. Heb een iets duurdere Philips afstandsbediening gekocht en die pakte het wel. Dus misschien is dat een oplossing voor je.

Ruben
Gast
31-01-2012 21:56 SupportPlus 4 (niet 4 in 1) Reageer met quote




Weet iemand de handleiding van de SupportPlus 4 (niet te verwarren met de SupportPlus 4 in 1)?

Diverse malen in Enschede bij SupportPlus nagevraagd, maar nooit gekregen (aan de balie, en later per mail met foto van het ding).

Ik heb 'm met name nodig voor een Pioneer autoradio uit 1998 of zo. Dus als iemand andere ideeen heeft om de autoradio te bedienen hou ik me ook aanbevole (Programmeerbare Medion kan het apparaat niet bedienen, alle ~3000 codes door laten lopen).
Gast
07-04-2012 21:19  Reageer met quote




ik snap geen flauw idee van die silvercrest!!!!!!
Gast
07-04-2012 21:21  Reageer met quote




jullie ook reageer nu !!!!!
Gast
13-06-2012 9:18 jullie ook reageer nu !!!!! Reageer met quote




hallo beetje rustig,

Een universele afstandsbediening die werkt met een autoradio ?
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Kan je de handleiding niet op internet vinden ?
even google'en en dan kom je vanzelf een pdf bestandje tegen
Gast
13-06-2012 9:19  Reageer met quote




je hebt helemaal geen universele afstandsbediening nodig als je er met alle voorzichtigheid mee omgaat en hem op een vaste plek legt, en hem niet laat vallen gaat ie ook niet stuk.

easy....
koop je een 2e hands product zonder afstandbediening dan is het nog een optie.
Gast
12-07-2012 22:53 Av kanaal Reageer met quote




ik wil de av kanaal instellen op mijn tv om op de ps3 te spelen
maar daarvoor heb ik een afstandsbediening nodig,hoe moet ik mijn afstandsbediening instellen op mijn tv?
Gast
14-07-2012 18:22 code scanmagic Reageer met quote




heeft iemand de code voor een ScanMagic dvd speler
Gast
07-05-2014 16:16 SupportPlus 8 in 1 Reageer met quote




Wie o wie heeft hem nog nodig? ik heb hem digitaal
als je hem nodig hebt stuur maar een mailtje naar (***)


mvg henk


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Plaats Reactie Pagina 4 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden