NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Handleiding universele afstandsbediening Supportplus
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
27-06-2010 14:38 panasonic 16:9 plus/minus 6 jaar oud Reageer met quote




goeiedag mensen met goeie karma
zoals ieder heb k n vraag, weet mijn code van m'n panasonic(6 jr oud) niet meet en hoopte dat somebody mij ook kon helpen???? grtjz zongagse michel b uit hooigeveen
 




Gast
26-07-2010 13:20 codes Samsung DCB 940 1R Reageer met quote




hallo,
ik heb een silvercrest universele afstandsbediening en wil deze gebruiken voor het kastje van mijn digitale tv. maar waar ik ook kijk, geen code te vinden, het gaat om de Samsung DCB 940 1R, kan iemand mij aan de code helpen?

anita
Gast
23-08-2010 14:18 supportplus4 Reageer met quote




Ik ben opzoek naar de handleiding van de supportplus4 maar kan deze nergens vinden, de oude informatie staat allemaal niet meer online.
Gast
07-09-2010 14:19  Reageer met quote




Een universele afstandsbediening is niet te gebruiken met een digitaal kastje voor tv.
Alleen geschikt voor een tv of een dvd speler of stereo.
Dus dat word een nieuwe afstandsbediening halen bij de tv provider.
Gast
08-09-2010 12:59  Reageer met quote




wie o wie heeft hem nog nodig? ik heb hem digitaal
als je hem nodig stuur maar een mailtje naar henk1625@hotmail.com


mvg henk
Gast
15-10-2010 15:17  Reageer met quote




diedehoekstra schreef:
kan iemand mij voor de zelfde afstandsbediening ook de code voor een audiosonic televisie geven?

ik word moe van het heen en weer lopen naar mijn tv...



Ik probeer mijn audiosonic op AV te krijgen. Ben code kwijt

Alvast bedankt
Gast
17-10-2010 2:04 Afstandsbediening SupportPlus4 Reageer met quote




Wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing met codes voor de universele afstandsbediening 'SupportPlus4'? Op internet blijkt hij namelijk onvindbaar. Ik heb een Grundig televisie.

Richard.
higgie
25-11-2010 19:10 Gezocht LCD afstandsbediening SupportPlus Reageer met quote




Ben op zoek naar een handleiding voor een afstandsbediening van Support Plus. Type: SP-URC-LCD-F15

ALVAST DANK
Gast
01-12-2010 22:29 Digitenne Reageer met quote




Hoi mensen,

ik heb een universele afstandsbedining bij de action gekocht, maar krijg hem niet ingesteld op mn digitenne kastje. Het digitenne kastje is gemaakt door Topfield, type TF6000COK.
Weet iemand welke code ik hebben moet?

Groeten Sander
Gast
29-12-2010 6:37 Re: Afstandsbediening SupportPlus4 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing met codes voor de universele afstandsbediening 'SupportPlus4'? Op internet blijkt hij namelijk onvindbaar. Ik heb een Grundig televisie.

Richard.

stuur een mail naar henk1625@hotmail.com en ik stuur jouw de handleiding toe. groet henk
Gast
29-12-2010 6:38 Re: Afstandsbediening SupportPlus4 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing met codes voor de universele afstandsbediening 'SupportPlus4'? Op internet blijkt hij namelijk onvindbaar. Ik heb een Grundig televisie.

Richard.

stuur een mail naar henk1625@hotmail.com en ik stuur jouw de handleiding toe. groet henk
Gast
02-01-2011 20:27 Afstandbediening Action Reageer met quote




ik heb het zelfde probleem
Gast
16-01-2011 20:28 handleiding urc-l-1870 supportplus Reageer met quote




Bij voorbaat mijn dank
Gast
14-02-2011 20:12 silvercrest universele afstandsbediening Reageer met quote




hallo,
ik heb een silvercrest universele afstandsbediening en wil deze gebruiken voor het kastje van mijn digitale tv. krijg het alleen niet voor elkaar iemand enig ide????
Gast
10-03-2011 19:39 Re: silvercrest universele afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo,
ik heb een silvercrest universele afstandsbediening en wil deze gebruiken voor het kastje van mijn digitale tv. krijg het alleen niet voor elkaar iemand enig ide????


Dit is niet mogelijk. Met de universele afstandsbediening kan je dit niet doen. Je zal toch even de provider moeten bellen voor een nieuwe afstandsbediening.

MVG,
Ruben
Gast
04-04-2011 17:26 universele afstandsbediening Reageer met quote




kan iemand mij zeggen wat je moet doen als de universele afstandsbediening van de action het niet doet

en wat is de beste universele afstandsbediening die het doet
Gast
25-04-2011 12:10 Re: silvercrest universele afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dit is niet mogelijk. Met de universele afstandsbediening kan je dit niet doen. Je zal toch even de provider moeten bellen voor een nieuwe afstandsbediening.

MVG,
Ruben

wat voor merk is je digitale kastje? Humax of samsung
zubrrr
27-04-2011 20:19 universele afstandsbediening 4 in 1 h140 Reageer met quote




Ik weet niet hoe je de kleuren kunt bewerken bij deze afstandsbediening, laat staan van alle functies. weet er iemand de volledige handleiding ?
mvg,
zubrrr
Gast
10-05-2011 21:40 gebruikershandleiding v afstandbediening? Reageer met quote




Wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing met codes voor de universele afstandsbediening 'Emtec'? Op internet blijkt hij namelijk onvindbaar. Ik heb een Philips televisie.

BvD

Mvgr M.Wopereis.
Gast
12-05-2011 19:49 Re: Code TV? Reageer met quote




Welke code moet ik gebruiken voor een Samsung CB-5062 A TV?
Universele afstandbediening : Suportplus.
Gast
14-05-2011 22:23 Re: Code TV? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Welke code moet ik gebruiken voor een Samsung CB-5062 A TV?
Universele afstandbediening : Suportplus.


Die tv is dan wel oud!!! Google er even naar : mogelijke zoekterm: Supportplus universele afstandsbediening handleiding pdf
of
CB-5062 A TV code Supportplus

mvg,
Ruben
Gast
28-05-2011 22:58 code voor sharp tv? Reageer met quote




Hallo, ik zie dat er meer mensen naar de codes hebben gezocht, ik zoek de code voor Sharp tv code: LC-20s5e-bk, als iemand deze heeft wilt u mij deze dan geven alstublieft?
Ik ben ook al dat boekje kwijt, hij is dan ook erg klein haha!
Vast bedankt!

Groet Jolanda
Gast
08-06-2011 18:02 Re: code voor sharp tv? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, ik zie dat er meer mensen naar de codes hebben gezocht, ik zoek de code voor Sharp tv code: LC-20s5e-bk, als iemand deze heeft wilt u mij deze dan geven alstublieft?
Ik ben ook al dat boekje kwijt, hij is dan ook erg klein haha!
Vast bedankt!

Groet Jolanda


Als er een action in de buurt is, zijn daar al afstandsbedieningen te halen voor onder de 5 euro. of bij blokker. De boekjes altijd goed bewaren op een plek bij de tv in de buurt ofzo. doe ik ook altijd.
Om de code's te vinden is haast niet mogelijk via internet omdat er 1000.0000 soorten asstandsbedieningen zijn die elke soort een andere code gebruikt voor elke tv.

Groeten
Ruben
Gast
22-07-2011 14:14 emtec afstandsbediening Reageer met quote




ik heb een universeel afstandsbediening van emtec maar ben mijn codes kwijt weet iemand de code voor een deawoo tv
Gast
27-07-2011 7:00 Re: emtec afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb een universeel afstandsbediening van emtec maar ben mijn codes kwijt weet iemand de code voor een deawoo tv


Als je de boekjes van de afstandsbediening kwijt bent heb je kans dat je afstandsbediening niet meer gaat werken. Er bestaan teveel soorten om universele code's te hebben.

Bij een Action of andere winkel kan je ze a krijgen onder de 5 euro. Dat lijkt mij de beste oplossing.

Mvg,
Ruben
Gast
31-07-2011 7:57 teletekst Reageer met quote




heb een afstanbediening 9 in 1 van support plus geweldig apparaat,maar geen teletekst
Gast
18-08-2011 19:26 emtec Reageer met quote




denk dat ik eens naar action ga als maar vijf euro is
maar allensinds bedankt
Gast
21-08-2011 20:09 waarom 5 euro uitgeven Reageer met quote




Waarom 5 euro uitgeven als ik hem je toe kan sturen
Gast
21-08-2011 20:12 waarom 5 euro uitgeven Reageer met quote




stuur een mail naar henk1625@hotmail.com en ik stuur jouw de handleiding toe. groet henk
Gast
29-08-2011 14:43 support plus Reageer met quote




Vanaf dit forum heb ik mijn merkloze afstands bediening aan de praat gekregen.Hartelijk dank.P.s, we hebben ook een support plus 9 maar inderdaad geen teletekst vreemd voor zo'n geavanceerd ding.
Plaats Reactie Pagina 3 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden