NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke verjaardag cadeau tips ?
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
17-04-2011 9:02 JOEPIE IK BEN 13 Reageer met quote




ik ben vandaag jarig en weet nii wat ik wil kbn 13
 




Gast
18-04-2011 15:25 HELP!!! Reageer met quote




Hallo,
ik ben aanstaande maandag al jarig,
en ik weet ECHT niet wat ik moet vragen aan mijn vader.
van me moeder heb ik al een heel orgineel cadeau gekrege wat ik graag wou hebben.. maar nu weet ik dus nix meer.
ik voel me beetje verwend nu omdat ik denk dat ik alles al heb :O

hebben jullie miss nog leuke dinge voor mij om te vragen?

X
Gast
27-04-2011 14:03 Re: Original Cadeau idee Reageer met quote




Anonymous schreef:
Denk aan een bijzondere knufeel te geven. Je kan een eigen knuffel laten maken, die op jou of de jarige lijkt. De kost valt mee.

lijkt me leuk, maar waar kan je dat laten maken??
Gast
27-04-2011 21:05 Wat moet ik vragen?!?! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je kan natuurlijk kadobonnen vragen, zoals boekenbonnen of bonnen van de H&M of Wonder Woman ofzo, maar je kan natuurlijk ook creatief zelf iets maken!
Als je niet weet wat je moet vragen, zoals ik heb, ga dan eens kijken wat je niet hebt, heb je een eigen computer? mobieltje? tv? dvd/cd speler? nieuwe boxjes voor je iPod/MP3speler? sieraden--> Horloge, een ring of zo iets? Je kan natuurlijk ook een mega voorraad van bijvoorbeeld nagellak vragen, misschien een huisdier, kleding (die je eventueel zelf mag uitkiezen) of misschien een vette pimp voor je kamer? nieuw behangetje, vette accessoires?
Je kan het zo gek niet verzinnen allemaal!

succes!



En wat als je het allemaal al heb en voor me kamer we krijgen een verbouwing en dan krijg ik een nieuwe kamer. Ik word 12 maar weetniet waat ik moet vragen (ik kom er nu pas achter hoeveel ik heb). Iemand tips ik word 12 ben een meisje hou van paarden en andere dieren (ik heb alleen al veel). Weet iemand miss leuke films voor 12 jarige of andere cadeaus. En me kleding word door me ouders betaald.
Gast
09-05-2011 16:52 Hoiii Reageer met quote




Mijn vriendin word 13 Razz en ik wil graag voor haar iets maken, iets wat leuk is! (bijvoorbeeld een pot met gel met geld erin). zulke soort dingen!! weet iemand wat? doeiii xx hvvj
Gast
10-05-2011 12:28  Reageer met quote




vries geld in !
is echt supa cool hoor
Gast
11-05-2011 14:49 mijn vriendin Reageer met quote




ik heb gn idee wat ik voor mijn vriendin moet kopen die 13 jr wordt en overmorgen is ze al jarig Sad
anyone tips? plz en alvast dankjewel
gr A
Gast
25-05-2011 14:14 ideeën! Reageer met quote




je kunt altyd leuke foto's van jullie samen bewerken en inlijsten, je kunt (als je beetje artistiek bent) ook zelf iets schilderen, of natekenen. maar je kunt natuurlijk ook als je echt geen tijd meer hebt geld in een ballon doen, of in gelatine, ofzoiets. maar als je wel tyd hebt kun je gewoon winkelen en iets leuks zoeken, waarvan jij denkt: dat is het, jij weet waarschijnlijkj beter wat ze al heeft en wat ze zou willen hebben:O!
maar je kunt ook als je echt niets weet, een hele rit met fotolijstjes kopen en schilderijtjes, ongeveer van allemaal 15 bij 10, en dan aan elkaar vast maken door touw of iets dergelijks, en dat kan ze dan aan haar muur hangenn.
nou ja, als je echt niets meer weet kun je ook altyd muffins maken en die versieren of taart bakken ofzo, word ook altyd wel gewaardeerd

succes!

ps. zeg ff welke ideeën je goed vond!
Gast
26-05-2011 13:29 Re: cadeau tip Reageer met quote




Anonymous schreef:
haai

hier een paar leuke cadeau tips:
- een kalender,placemet of een grote lijst met foto's van jou en van die gene aan wie je ze wil geven
- maak een droom huis in het klein met jullie hoofden van papier ( duurt wel lang )
- in een hele grote doos zitten en als zij/hij hem open maakt spring jij eruit
- een hele grote taart

ik hoop dat je er iets aan hebt !!!

VEEL SUCCES





wij hadden een hele grote taart voor een vriendin gemaakt en er sprong iemand iut. We hebben ons kapot gelachen!!
Gast
26-05-2011 14:41 Re: wat moet ik vragen ! Reageer met quote




Anonymous schreef:
11 dec word ik 13 maar weet echt niet wat ik moet vragen. ieder jaar heb ik lijsten vol met dingen maar nu niet meer Razz nja ik hoop dat jullie iets weten Smile
x my

Hoe kunnen wij nou weten wat jij graag zou willen??
Gast
06-06-2011 19:15 goedkoop idee Reageer met quote




Hay iedereen
ik heb nog een tip: voor je vriendje of gewone vriendin
voor je vriendje: bij plantenzaken kan je een emmertje kopen die eigenlijk bedoeld is als plantenpotje, maar dan doe je er grote hartjes snoepjes in (je kan een enorme zak kopen voor 2 euro bij hema), doet ze daarin, plakt er een etiket op 101 redenen waarom ik van je hou

voor een vriendin: precies hetzelfde alleen dan met 101 redenen waarom je mijn beste vriendin bent

Je kan het emmertje ook vervangen door een leuk doosje in de vorm van een hartje bv.

hopelijk heb je er iets aan!

ik heb het aan mijn beste vriendin gegeven en zij vond het superleuk.
Gast
08-06-2011 10:58 cadeau-tip Reageer met quote




ga eens kijken bij De Kado Shop in Roermond, daar vindt je zeker iets leuks, ze hebben er echt van alles, van Boedha tot modellen van classic cars, echt de leukste winkel van Limburg, en ook elke zondag open!!
Gast
10-06-2011 21:10 Bijna jarig Reageer met quote




Oke ik ben over 2 jarig , word ik 15 en ik heb Serieus geen idee wat ik moet vragen .. x___X

Iemand ideeen ?makeup heb ik zat. sieraden ook
Gast
16-06-2011 15:23 fotolijstje Reageer met quote




ik weet wat!
koop voor 2 euro of drie euro een leuk gekleurd fotolijstje bij hema, v&d enzovoort.
zoek op hyves, facebook en twitter naar leuke fotos van diegene of in je eigen la's, misschien zijn daar ook wel foto's.
plak alle foto's en dingen die bij hem/haar passen op een papiertje in het lijstjeformaat en geef het als cadeautje met een strikje!
ik doe het ook vaak en mensen zijn er vaak heel erg blij mee.
succes
Gast
17-06-2011 7:42 Tips voor een leuk cadeau Reageer met quote




Hoi mensen!

Als ik een cadeau moet kopen, ga ik altijd gewoon naar het winkelcentrum. Ik loop wat winkels af en op een geven moment vind ik iets leuks (bijv. nagellak). Dan ga ik hierbij wat matchende spulletjes zoeken; als de nagellak blauw is, bijv. een blauw notitieboekje, enz. Je krijgt dan al snel wat kleine, leuke, matchende spulletjes.
Je kunt dit in een cadeautasje of mandje doen en je bent klaar!

xx
Gast
21-06-2011 12:24  Reageer met quote




uuuhh je kan voor een meisje make-up of een h&m bon datik nl altijd leuk!!
Gast
21-06-2011 13:16 bijna jarig!!! Reageer met quote




ik ben bijna jarig en ik weet niet wat voor feest ik moet geven.ik wil het in ieder geval niet thuis houden.
geeft plz leuke tips
Gast
21-06-2011 13:19 Re: bijna jarig!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben bijna jarig en ik weet niet wat voor feest ik moet geven.ik wil het in ieder geval niet thuis houden.
geeft plz leuke tips

misshien is picknicken wel een leuk idee voor jou?
Gast
22-06-2011 15:59 Re: bijna jarig!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben bijna jarig en ik weet niet wat voor feest ik moet geven.ik wil het in ieder geval niet thuis houden.
geeft plz leuke tips


Hier zijn een aantal feest ideeën uit onze verjaardag-enquête:

1. dansfeest
2. kookfeest (samen een maaltijd voorbereiden)
3. moordfeest (samen een moord oplossen)
4. boottocht (varen en eten, bij sommige rederijen ook met dansen)
5. dagje Center Parcs


Met feestelijke groet,
HappyBirthday.nl
Gast
26-06-2011 16:33 help! Reageer met quote




ik ga woensdag naar een musical van een paar meisjes die hele goede vriendinnen zijn en ik wou ze iets speciaals geven,
iets maken is het leukst.
ik ga niet te veel aan ze uit geven want het is geen verjaardag of zoiets.

iemand tips??? niet via een bezorgings site want dat duurd te lang,
Gast
27-06-2011 16:26  Reageer met quote




Mijn vriendin word zaterdag 12, maar weet niet wat ik moet kopen... Ze is geen make-up liefhebber en niet echt modieus dus ik weet het niet weten jullie wat? xx
Gast
30-06-2011 10:29  Reageer met quote




een ballon met geld in werkt altijd Wink
Gast
30-06-2011 17:20 cadootje Reageer met quote




hooi
misschien is een leuk beeldje van een dier of een bouwwerk (bijv de eiffeltoren) een leuk idee, verder misschien een leuk kleursetje met potloden en gummetje en punteslijper. of als je zelf iets wil maken kan je met van dat ijzerdraad waar een kleurtje omheenzit een standaard maken met een hartje erop waar je iets kleins in kan schijven met dat ijzerdraad Smile (heb ik ook een keer gehad)
Gast
02-07-2011 22:15  Reageer met quote




iets van een fotolijstje om je fotos van vrienden in te doen !
zonne bril
leuke tas
krultang
parfum
hm bon
bb bold
nep wimpers
huisdier
cracking nagelak
mooie beurs
mobiel hoesje
je kamer laten verfen
nieuw bed
Gast
05-07-2011 17:22  Reageer met quote




Wat natuurlijk ook leuk is om het aantal jaar dat iemand word zoveel cadeautje kopen. Dus als iemand 16 jaar word, haal je 16 (kleine) cadeautje en dat doe je in een leuk mandje ofzo. Kan max. t/m 20 jaar vind ik. Anders wordt het wel erg veel.
Gast
08-07-2011 0:07 ik weet zelf niet what ik wl voor me 12de verjaardag Reageer met quote




ik weet zelf niet what ik voor me verjaardag wil
ik heb alles al what me hardje beheert
eenwieler hat ik en verkocht de rest gebruik ik neit meer
ik wort 1 over 18 dagen en weet niet what ik wil
iemand idee?
Gast
08-07-2011 0:50 Re: ik weet zelf niet what ik wl voor me 12de verjaardag Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet zelf niet what ik voor me verjaardag wil
ik heb alles al what me hardje beheert
eenwieler hat ik en verkocht de rest gebruik ik neit meer
ik wort 1 over 18 dagen en weet niet what ik wil
iemand idee?

Een woordenboek Nederlands?
Gast
10-07-2011 11:20 Cadeau 14e verjaardag Reageer met quote




Ik word over 2 weken 14, en ik heb geen idee wat ik wil hebben, en ik mag geen crossmotor (van zulk soort dingen houd ik van)
En geld vragen aan ouders/familie vind ik ook zo afgezaagd. Heeft iemand misschien nog een idee?
Gast
10-07-2011 19:25 kado Reageer met quote




ik heb werkelijk geen idee wat ik moet vragen maakt niet uit hoe duur
Gast
12-07-2011 12:38 Re: kado Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb werkelijk geen idee wat ik moet vragen maakt niet uit hoe duur


Vraag dan een goud en diamant bedekt, privé jet aan! Smile
Plaats Reactie Pagina 8 van 17
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden