NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke verjaardag cadeau tips ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
20-04-2010 14:02 Re: Verjaardags "feestje" Reageer met quote




Anonymous schreef:
Haaaii,,

Ik ben volgende week jarig,, en ik wil iets met mijn vriendinnen gaan doen. We zijn allemaal 12 en ik word 13,, Dus heeft iemand nog tips voor myy please wat ik met hun kan gaan doen:D?/

Dankjee(L)


je kan een thema feest geven, dat ga ik zelf ook doen ik ga een hawai party geven en dan moeten ze natuurlijk allemaal in hawai kleding komen en dan zet je een tafel neer met cocktails en veel vruchtjes natuurlijk en daarboven hang je dan een bordje met "tikkibar" er op. dan kun je eventueel bij een reisburo nog vragen naar posters met witte stranden en blauwe zee.

leuk ideetje/
 




Gast
20-04-2010 20:22 Pang! Reageer met quote




Ha, eindelijk een cadeauidee voor een collega/vriendin die a.s. zaterdag dr verjaardag viert.
Een opgeblazen ballon met kleingeld erin!
Gast
04-05-2010 10:01 Re: leuke verjaardag cadeau tips ? Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeft er nog iemand leuke verjaardag cadeau tips? hoeft niet speciaal een aankoop te zijn, misschien iets wat je zelf kan maken, grappige verjaardag tips?


Als het iemand is dievan bier drinken houd,

je koopt een bier pull, die gooi je vol met gele gel, en daar doe je muntjes in na het bedrag wat je wilt geven.
Boven op doe je een pluk watten en je hebt een bierpull met bier haha.
Dit kun je eventueel nog op een luke schaal zetten en die versieren

Groetjes Isanne

Heve Fun
Gast
04-05-2010 16:14 Cadeau tips Reageer met quote




Haai,

Toen een vriendin van mij dertien werd heb ik met drie meiden een dekbedovertrek versierd. Het ging zo: een meisje ging op de (effen, paarse) dekbedhoes liggen. (gewoon van de hema, als je het met z'n drieen betaald is het echt niet duur) Wij trokken haar om met een krijtje. Daarna hebben we haar hele lichaam met kleine lapjes stof bedekt en die met allemaal verschillende kleuren garen vastgenaaid. Het zag er op het eind heel leuk uit, alleen is het wel heel veel werk. Je moet er zeker een maand voor uittrekken, want al die stofjes moet je er met de hand opnaaien omdat je natuurlijk niet dubbel moet naaien want dan kan je het dekbed er niet meer indoen Wink maar dit is dus echt wel heel veel werk.

iets makkelijker:
koop bij een bouwwinkel een klein lampje met lampenkap, effen. Leef je uit met strikjes, lintjes, kraaltjes en stiften. Hier ben je maar een middag mee bezig, maar toen ik het deed was het resultaat wel heel leuk..

Voor weer een andere vriendin hebben we met vier meiden een magneetbord besteld via internet en helemaal versierd met magneetjes, lintjes eraan gehangen met wasknijpertjes en foto's erop gehangen met magneetjes enzo. Was ook erg leuk. Toen heb ik ook zelf kleine vormpjes uit motiefjes stof gemaakt en daar dan magneetjes op genaaid/geplakt, dat lag aan het soort stof.

Tenslotte kan je, als de jarige in de buurt van de zomervakantie jarig is, een blanco schoolagenda kopen van bijv. de v&d en die helemaal voltekenen, plakken enz. Heel persoonlijk en leuk.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
xxx
Gast
05-05-2010 16:37 verjaardag Reageer met quote




haai ik wordt 25 mei 13 maar ik weet niks te vragen voor mijn verjaardag. Heeft iemand een ideetje ?

xxx
Gast
07-05-2010 15:50 super kado Reageer met quote




koop een tom tom!
(of een namaak iets)
hoeft niet heel duur te zijn maar wel echt super cool
Gast
07-05-2010 17:40 hoi Reageer met quote




ik word 13 weet iemand leuke cadeaus
Gast
08-05-2010 14:21 verjaardag Reageer met quote




Quote:
koop een tom tom!
(of een namaak iets)
hoeft niet heel duur te zijn maar wel echt super cool


njah,,, tom tom voor iemand die 13 wordt....neh vind ik niet iets Very Happy
Gast
18-05-2010 15:54  Reageer met quote




2 vriendinnen van mij worden 13 maar nou wil ik niet 2 dezelfde cadeaus kopen maar ze houden in iedergeval van muziek..
help mij!


alvst bedankt
Gast
20-05-2010 17:54 Jarig... Reageer met quote




Hee,
Ik geef 3 of 4 juli mijn 14e verjaardag. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben geen meisje meisje, evenals mijn vriendinnen. Vind muziek wel heel vet.
Weten jullie iets?

Thank you!
Gast
07-06-2010 12:39 -- Reageer met quote




Heehallo allemaal,
ik word 3 juli 13 jaar & ik weet ook nog niet echt wat, maar
om de andere meisjes even te helpen:
- pandora armbandje
- oorbel in je kraakbeen
- gewoone gaatjes. (of je 2e)
- bedelarmbandje

ik weet verder ook niets meer ;(.
groetjes!
Gast
09-06-2010 19:08  Reageer met quote




Heey

ik word binnenkort 17 en ik weet niets om te krijgen voor mijn verjaardag omdat ik nog al een kieskeurig persoon ben
kleding vind ik meestal niet mooi want heb elke keer een andere stijl. En boeken hoef ik ook niet want lees haast niet meer. Ik wil wel geld alleen gewoon bang dat ik te snel opmaak.
Kan iemand mij helpen
Gast
16-06-2010 12:47 help!!!!!! Reageer met quote




mijn vader is vandaag jarig help me met tips voor cadoos en ook voor vaderdag kan later maar wel heel snel
Gast
26-06-2010 12:20 Tips Reageer met quote




haai

hier een paar leuke cadeau tips:
- een kalender,placemet of een grote lijst met foto's van jou en van die gene aan wie je ze wil geven
- maak een droom huis in het klein met jullie hoofden van papier ( duurt wel lang )
- in een hele grote doos zitten en als zij/hij hem open maakt spring jij eruit
- een hele grote taart

ik hoop dat je er iets aan hebt !!!

VEEL SUCCES
Gast
01-07-2010 22:30 Doe-tip! Reageer met quote




Ik ben volgende week woensdag jarig en word 16.
Ik ga samen met mijn vriendinnen een dagje naar zee om daar wat op het strand te liggen en de winkelstraatjes af te lopen.
Daar trakteer ik hun op een lekkere cocktail of een ijsje
Gast
18-07-2010 9:26 GAMEN Reageer met quote




Vraag een leuke spel computer (net zoals mijn broer) XD
Gast
23-07-2010 10:23 party Reageer met quote




je kan natuurlijk ook een surpriseparty doen Wink
Gast
24-07-2010 13:59 (L) Reageer met quote




Voor aan je ouders te vragen:
Heb je een bijvoorbeeld een leuk pretpark of zwembad in de buurt? Dan kan je daar ook een abonnement op vragen.
Kun je altijd gratis naar binnen. =D

Je kunt ook kijken in de buurt voor een camping, vraag aan je ouders of ze een plaats willen reserveren voor een nachtje daar te slapen met je vriend(en) of vriendin(nen). Altijd gezellig, vooral met goed weer.

Voor aan andere familieleden/ vrienden:
Meisje;
- een spiegel waar je in een hoekje met watervaste stift iets kunt schrijven bijvoorbeeld: I (L) you en daaronder -xxx- 'je naam'.
- een foto van haar idool bijv. ibrahim affelay en die dan samenvoegen met een foto van haar met een hartje erbij en dat op een poster af laten drukken.
- een date proberen te regelen met haar crush. xD
- picknicken, kinderachtig maar gezellig =D.
- enkelbandje, hebben de meeste meiden nog niet.

voor een jongen;
- een middagje quad rijden, mountainbiken enzv.
- karten als je veel zakgeld krijgt:P
- geld, niet orgineel maar dat vinden jongens niet erg. Smile
- een nieuwe muismat voor zijn computer
- een schietpen waarmee je propjes door de klas kunt schieten, ja blijft leuk he. ;P

Xxx Melissa (13 jaar)
Gast
26-07-2010 12:52 Tipje Reageer met quote




Voor hem;
*Een condoom vullen met snoep
*Alles in het aantal jaren dat hij is geworden geven, bijv.14 lolly's, 14 kusjes, 14 snoephartjes etc.
*Een grote strik op je hoofd plakken en zeggen dat jij t cadeautje bent.
*Een heat karten.
Suc6!
Gast
08-08-2010 21:00 Aaaaaagrr ik weet nikss Reageer met quote




Ik ben jarig geweest maar heb nog geen cadeau gekregen maar ik weet gewoooooon niet wat ik wil hebben.. ik ga voor me scooter dus geld zou makkelijk zijn natuurlijkk.. maar ik wil wat anders aan me moeder vragen maar wat.. ik ben 16!
Gast
15-08-2010 7:40 cadeautip Reageer met quote




ik zelf moet voor 27 augustus iets maken dus ik had een krant gemaakt met allemaal verhalen en leuke herinneringen en die doos is fantastisch mijn vader had vorig jaar parachute gesprongen en het jaar daarvoor gevlogen in een vliegtuigje en dit jaar krijgt hij een computer
Gast
15-08-2010 21:41 16 Reageer met quote




Haaii,

M'n vriendin word donderdag 16 en mn vriendinnen en ik willen wat voor haar komen iets speciaals maar we weten echt niet wat heeft iemand een idee??
Gast
21-08-2010 13:12 Re: leuke verjaardag cadeau tips ? Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey ja, leuke kado tips voor een verjaardag zijn welkom! Razz

ik heb voor een vriendin is haar ooit is een joepie (belgische tienermagazine) gemaakt met mijn vriendin als hoofdpersonage
Gast
22-08-2010 15:49 Cadeau Reageer met quote




voor alle mannen die niks weten voor hun vrouw of vriendin !
dit zou ze vast leuk vinden als ze van sieraden houd !

http://www.spinningjewelry.dk/en/DesignYourOwn.aspx

je kan een ring ontwerpen of oorbellen en je kan ook een bedel armband ontwerpen.

dit is een goede tip maar je kunt ook gewoon sieraden in de winkel kopen ! als het maar zilver is !

xxxx Regina
Gast
29-08-2010 17:08 fotolijstje Reageer met quote




kopieer de leukste foto van jullie samen -of maak een collage- en plak die op een kartonnetje, zet er nog een leuke tekst bij en schuif het in een fotolijstje!

hardstikke orgineel en ook nog eens super lief. <3
Gast
02-09-2010 15:41 cadeau Reageer met quote




ik wil zelf iets creatiefs maken voor mijn zus. Ik wilde een sokaap gaan maken. weet iemand nog iets anders?
Gast
04-09-2010 12:07 kamer Reageer met quote




je hebt ook van die stickers die je dan op je muur kan plakken. leuk voor decoratie=)
Gast
09-09-2010 15:41  Reageer met quote




Koop WRECK THIS JOURNAL.
Dat is een boek waarmee je allemaal opdrachten moet doen, dat kan je met vrienden doen enzo..
Uiteindelijk heb je dan een heel kapot volgeplakt boek als herinnering over..
Gast
18-09-2010 16:53 een cadeau voor een bierdrinker ! Reageer met quote




beste mensen ,

ik heb voor een vriend van me een cadeau bedacht waar veel mensen nog es wat aan hebben , het is echt leuk , en het zal zeker gewaardeerd worden !

je koopt 6 colavormige glazen en een pull en nog een dienblad gewoon lekker goedkoop. ( ik heb dit bij de blokker gekocht )
vervolgens ga je naar de supermarkt en haal je daar een zak watten en 2 grote potten GELE gel ! ( bij de c1000 gehaald )
vervolgens al je losgeld klaar leggen en miss, een klein cadeautje voor in de pull. ( INGEPAKT !! )

vervolgens pak je een eetlepel , en schep je in alle 6 de glazen de helft vol en laat je er los geld in vallen , de één harder dan de ander en vervolgens vul je het de glazen 3 kwart vol , en doe je er watten op .

daarna doe je dit zelfde met de pul , ik heb een pakje sigaretten en condooms en een durex play erin gestopt tussen het gel, vervolgens doe je daar ook watten op , zet het op het dienblad en klaar is kees !

Naar mijn idee is dit een geweldig cadeau voor een bierdrinker , zelfs voor iemand die wel es een biertje drinkt is het leuk !


Succes en veel klieder plezier !

M.v.g. Peter Jansen.
Gast
22-09-2010 19:30 Ideetjes Reageer met quote




Wat ik zelf al een keer heb gedaan voor vriendinnen:

* Een naam geborduurd op een handoek
* Een lijst met allemaal foto's van iedereen erin
* een mandje met allemaal verschillende cadeautjes,
zoals oorbellen, kettinkje, gekleurde sokken, panty etc.

Helaas over een paar daagjes is er nog een vriendin jarig.
Ik moet nog maar even wat verzinnen Wink

xxx
Plaats Reactie Pagina 5 van 17
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden