NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

actrice worden
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
04-04-2010 14:29 acteerschool? Reageer met quote




heey, ik ben Priscilla en 14 jaar. ik wil graag in films, soaps of bijvoorbeeld musicals spelen. alleen moet ik daarvoor dus wel op een acteerschool hebben gezeten ! alleen het probleem is, ik kan nergens een acteerschool vinden. heeft iemand misschien een idee?
 




Gast
14-04-2010 15:05 hoi Reageer met quote




Hallo, ik ben lincy. een meisje van 14. Ik heb ook zo'n droom om ooit een actrice te worden. Niet om wereldberoemd te worden, maar gewoon ... XD
Ik heb dit nog aan nooit niemand verteld omdat ik bang ben voor de reacties.

Maar als je echt een actrice wil worden schrijf je je in bij zo'n bureau, en heb je het lef om auditie te doen!!!

HOE DENK JE DAT MILEY CYRUS, DEMI LOVATO, SELENA GOMES, JAKE T. AUSTEN, enz. ZO GEWORDEN ZIJN.

jah, ik weet het het zijn allemaal amerikaanse acteurs enzo...
maar was nu eenmaal men droom gaan wonen in amerika of londen en een actrice worden..

VEEEEEEEEEEEL SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast
25-05-2010 17:59 ? Reageer met quote




welke school moet je nu volgen voor actrice te worden ik heb dit nodig want ik maak iets voor mijn examen voor punten en ik vind nergens duidelijk antwoorden =(
Gast
29-05-2010 10:18 actrice Reageer met quote




haai ik ben Manisha en ik wil echt heeééél erg graag actrice worden weet iemand hier hoe ik een actrice kan worden?

ik hoop op een antwoord.

groetjes Manisha
Gast
24-06-2010 21:10 Hoe kan je actrice worden! Reageer met quote




hallo mensen:)
Tis belangrijk als je actrice wilt worden volg een jeugdtheaterschool Bijvoorbeeld Hofplein ( rotterdam) Rabarber( Denhaag) de trap ( amsterdam) er zijn er heel veel. begin met figureren en dan moet je je zelf hoger op werken van figurant wordt je Edelfigurant ( krijg je soms ook een klein tekstje of zinnentje) als je heel goed kan acteren en ze zien dat kan je gevraagd worden Wink ik ben ook begonnen met figureren in heel veel dingen waaronder GTST ga morgen weer echt super leuk leeerzaam en gezellig Wink Dus schijf je ook in bij castingbureau`s

Heeel Veel Suc6 iedereen
Liefs jennifer Stalman
mandy1997
07-08-2010 14:52 Re: acteerschool? Reageer met quote




Anonymous schreef:
heey, ik ben Priscilla en 14 jaar. ik wil graag in films, soaps of bijvoorbeeld musicals spelen. alleen moet ik daarvoor dus wel op een acteerschool hebben gezeten ! alleen het probleem is, ik kan nergens een acteerschool vinden. heeft iemand misschien een idee?


Die kan je pas vinden in het najaar ik ben zelf 13 jaar en ik ben ook aan het zoeken.
mandy1997
07-08-2010 14:53 Re: Hoe kan je actrice worden! Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo mensen:)
Tis belangrijk als je actrice wilt worden volg een jeugdtheaterschool Bijvoorbeeld Hofplein ( rotterdam) Rabarber( Denhaag) de trap ( amsterdam) er zijn er heel veel. begin met figureren en dan moet je je zelf hoger op werken van figurant wordt je Edelfigurant ( krijg je soms ook een klein tekstje of zinnentje) als je heel goed kan acteren en ze zien dat kan je gevraagd worden Wink ik ben ook begonnen met figureren in heel veel dingen waaronder GTST ga morgen weer echt super leuk leeerzaam en gezellig Wink Dus schijf je ook in bij castingbureau`s

Heeel Veel Suc6 iedereen
Liefs jennifer Stalman


Dat lijkt mij ook gaaf.
ik ben 13 jaar en ik wil ook actrice worden alleen op elke site die ik bezoek zoeken ze niemand van 13 jaar kan ik dan wel op z`n jonge leeftijd actrice worden????
Mijn Grootste droom is in Goede Tijden Slechte Tijden spelen dat zou helemaal gaaf zijn maar ik weet niet hoe ik daarin kom en of ze iemand zoeken WAT MOET IK DOEN ik ben zelfverzekerd en durf van alles.
Gast
17-08-2010 13:51  Reageer met quote




als je wil kan je ook altijd op sites zoals die van spangas ofzo kijken daar staan wel eens oproepen om te figureren. maar als je het echt wil worden moet je naar een jeugd theater school, en je aanmelden bij castingbureau's dat is altijd handig.

anouk
Gast
19-08-2010 13:17 actrice worden Reageer met quote




Hey ik ben Kimberley en ben 13 en ik wil ook graag actrice worden .. alleen ik heb egt geeen idee hoe ik moet beginnen enzo ik heb een groot gevoel voor fantasie dus ik wil erg graag in films spelen. Niet egt musicals of theater stuff daar heb ik het niet zo van.. maar wel Engels! ik heb een hekel aan nederlandse films mensen zeggen ook dat ik vloeiend engels spreek en mijn droom is dat ik uitijdelijk ook in hele gaafe films met veel fantasie en humor bijv met Nicolas Cage in Sorceres Apprentice!! in die film vind ik Nico ZOOOO GEWELDIG! maar dus ;P kun jij me op weg helpen!?
Gast
24-08-2010 16:35 actrice worden Reageer met quote




Hee ik ben marloes en ik ben 15 jaar, iedereen in mijn familie denk dat ik architect wil worden, maar ik zou heel graag actrice willen worden, ik heb geen ervaring, maar ik weet niet wat ik moet doen, en moet je kunnen zingen, dansen kan ik wel een klein beetje, maar zingen totaly niet!

Groetjes marloes
Gast
28-12-2010 14:28 Actrice worden Reageer met quote




Hallo
Ik ben een meisje van 15 en ik wil al van jongsaf actrice worden. Ik heb met mijn ouders overlegt om de richting woordkunst-drama te volgen. Maar ze zijn er niet zo voor omdat ze mij niet zien als actrice.
Hoe kan ik hen overtuigen om toch die richting te volgen en door te breken?
Gast
04-01-2011 13:43  Reageer met quote




Ik wil ook een actrice worden!
Gast
11-01-2011 21:01  Reageer met quote




hallo ik ben fayruz ik ben 12 jaar .ik wil al jaren actrice worden ,maar mijn vraag is of ik er voor te jong ben .
ik hou er heel erg van om iemand anders te spelen .
Gast
23-01-2011 16:43  Reageer met quote




hoi ik wil graag acteur worden maar ik weet niet welke opleiding ik daar voor nodig heb.
Gast
27-01-2011 17:09  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Lindsey,
Ik ben 12 jaar en ben een film aan het maken,
het is heel jong. Weet ik, maar het gaat goed.
Als je wil mag je in mijn film spelen.
Wil je misschien een foto van jezelf sturen hoe je er nu uitziet?
Er zijn nog heel veel rollen vrij, misschien wil je auditie doen?
Groetjes Lotte


heey lotte

ben je nog steeds met je
film bezig??

gr sofie
Gast
09-03-2011 18:46 Film Reageer met quote




Jaa,,
ik ben nu bijna 14 haha
neemaar ik ben nu geen film aan het maken
maar meer een theaterstuk,, alleen dat is in Gelderland
en ik weet niet waar je woont?
groetjes lotte
Gast
17-05-2011 15:30 Droom Reageer met quote




Ik wil heel erg graag naar een toneelschool of een school met drama lessen, want ik wil heel erg graag actrice worden. ik heb helemaal geen ervaring maar ik wil het zo graag dat ik er alles voor wil geven. weet iemand zo'n soort school in de buurt van Almelo?
Gast
08-06-2011 14:01 Re: actrice worden Reageer met quote




hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil heel graag actrice worden.
ik al op een toneelschool, maar ik weet niet hoe moet doorbreken.
geven jullie mij een tip?
Gast
10-06-2011 12:05  Reageer met quote




hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil heel graag actrice worden.
ik al op een toneelschool, maar ik weet niet hoe moet doorbreken.
geven jullie mij een tip?


blijf in jezelf geloven! wat je echt wil kan je ook
Gast
21-06-2011 16:28 :) Reageer met quote




Je moet havo/ vwo hebben heb ik gelezen.[/code]
Gast
12-07-2011 9:13 FILM Reageer met quote




hee mensen
ik zit in een film
het is niet zeker of ie bekend wordt
tis in omgeving nijmegen
en we gaan ook een deel 2 maken...
dus ik hoor het wel als iemand auditie wil doen.
Gast
16-07-2011 11:41  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik wil graag acteur worden maar ik weet niet welke opleiding ik daar voor nodig heb.



ik weet niet waar je woont maare in rotterdam is een theater havo
misschien kun je daar eens gaan kijken
Gast
16-07-2011 11:43 Re: Onzeker Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey, ik ben Sanne en ik ben 13 jaar. Ik wil heel graag actrice worden, maar ik heb een klein gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ouders denken dat het daarom niet geschikt voor mij is, maar ik denk daarom juist wel. Wat moet ik doen? -xxx- Sanne


je kan eens gaan kijken op de theater havo in rotterdam als je daar een beetje in de buurt woont
je leerd daar ook om meer zelf vertrouwen te krijgen
ik was eerst ook heel verlegen en had weinig zelf vertrouwen maar ik heb dat nu al een stuk minder
Gast
16-07-2011 19:12  Reageer met quote




Ik wil suprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr graag actrice of zangeres worden maar waar kun je auditie doen voor een leuke film. Mijn vader zegt dat er geen kans is dat ik word uitgekozen maar ik wil het gewoon proberen. Een leuke film, een paardenfilm ofzo. Heeft iemand tips voor me??
Gast
27-07-2011 13:21 actrice worden Reageer met quote




hallo mensen,

ik wil jullie helpen als je een vraag hebt over acteur of actrice worden kun jij mij de vraag stellen
mail mij naar ***

edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden
Gast
31-08-2011 11:52 acteerschool Reageer met quote




heej priscilla en dat andere meisje ik weet wel een acteerschool voor jullie daar ga ik ook naartoe .. het is in amsterdam die school heet de mediacollege maar ik moet jullie zeggen het is er heel moeilijk om er op te komen
je moet eerst aaudities doen om er op te komen als ze je echt heel goed vinden mag je er pas op !

gr wisna
Gast
31-08-2011 11:57 plankenkoorts Reageer met quote




haalloo mijn naam is wisna !!

ik wil heeeeeeeeeel graag actrice worden
maar ook zangeres !

alleen het enige probleem is dat ik plankenkoorts heb !
strax moet ik optreden en dan durf ik niet ?
dat kan togh niet?
maar ja ik ga oefenen en oefenen tot dat de plankenkoorts weggaat !
xx wisna
Gast
31-08-2011 13:37 acteren Reageer met quote




hallo!! ik wil heel graag actrice worden maar ik weet niet wat ik voor opleiding moet volgen en of ik nou voor actrice havo vmbo of vwo moet doen? en welke acteer scholen moet ik nemen want ik ga na de middelbare wil ik naar een theaterschool vlak bij woerden ik woon namelijk vlak bij woerden dus weet iemand dat en ik ben 11 jaar en bijna 12 best jong maar dan heb ik vast een toekomst voor me hoe ik het allemaal ga doen !! en heeft iemand tips voor mij want ik ben best wel verlegen enzo ik heb gelukkig maar een beetje planken koorts want ik ga altijd voor me familie muziek spelen enz. groetjes bianca
Gast
31-08-2011 13:43 Re: actrice worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo mensen,

ik wil jullie helpen als je een vraag hebt over acteur of actrice worden kun jij mij de vraag stellen
mail mij naar ***

edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden


hey ik wil graag actrice worden wil je me info geven via deze site zodat ik me vast kan voor bereiden wat ik in de toekomst ga doen alvast bedankt bianca!!
Gast
10-09-2011 12:33  Reageer met quote




ik wil heel graag actrice worden al 2 jaar ik ben nu 12 jaar
en weet niet hoe ik actrice kan worden
maar zelf denk ik dat ik het ook niet kan worden want ik doe vmbo-t (slecht dus)xx
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden