NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon emerald hoe kom ik verder
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
frankie
27-10-2006 14:14 hoe haal je de wailmers weg Reageer met quote




hoe kan je de wailmers weg halen en waar is mt.pyre en waar is de fulkaan waar team magma staat

edit Numix: graag je vragen niet dubbelposten, bedankt
 




frankie
27-10-2006 14:27 Re: verder komen bij emerald Reageer met quote




deny 8 schreef:
je moet eerst naar de mister pryre weet je wat ik bedoel, die berg. als je helemaal boven op die berg moet je tegen team aqau vechten als je dat hebt gedaan moet je met de team aqau leider praten en als je dan ven een vrouwtje een "magma emblem" als je die hebt ga je naar lavaridge town en ga dan in die grot die lavaridge town staat en dan gaat er een deurtje op door het magma emblem en dan ga je naar binnen en dan vecht je tegen team magma en uiteindelijk ook tegen maxie de leider van team magma endan ga je de grot weer uit en ga je naar slateport city dan staan er heel veel poppetjes bij de have dan praat je met dat poppetje die voor de haven staat en dan ga je met hem naar binnen en dan kom je dichter bij team aqau en als team aqau in de onderzeeër weg ziet gaan ga je weer naar de basis en als het goed is kom je er dan langs

waar is die grot welk route
kombusken
28-10-2006 9:14 Re: het spel Reageer met quote




jelmer schreef:
hoe kom ik verder???

ga naar de cablebaan omhoog dan als je omhoog bent op die berg trappetjes af en dan gaat je magma embleem trillen en verschijnt er een grot die grot in gaan
kombusken
28-10-2006 9:37 *** Reageer met quote




was op punt mew te vangen was alleen vergeten te saven was al meer als 10 achterelkaar aan het spelen en dan vallen batterijen uit kan ik vanaf 6de badge weer beginnen :'(

edit MultGids: bericht gewijzigd, graag geen 'breezah-taaltje' gebruiken, bedankt (kank = kan ik etc.)
kombusken
28-10-2006 9:39 Re: hoe haal je de wailmers weg Reageer met quote




frankie schreef:
hoe kan je de wailmers weg halen en waar is mt.pyre en waar is de fulkaan waar team magma staat

edit Numix: graag je vragen niet dubbelposten, bedankt


mtpyre is een eiland.
die grot is bij cablebaan ga cablebaan op en dan omlaag dan begint fire emblem trillen komt er een grot ga daar in fire emblem krijg je bovenaan mt pyre
frankie
29-10-2006 8:37 waar is de elite four Reageer met quote




waar is de elite four bij welke route zeg het asjeblieft anders kan ik niet veder please
PokeFreak123
29-10-2006 10:04 waar kan ik DIG krijgen die heb ik nu nodig! Reageer met quote




heey ik ben opzoek naar een pokemon die DIG heeft want die heb ik namalijk nodig voor de regi's te vangen en kan ej Digglet trouwens vangen op pokemon emerald?? thanxx alvast bedankt..WinkVery Happy
gast888
29-10-2006 10:28 pokemon emerald Reageer met quote




Ik heb pokemon emerald maar waar kan ik HM (05) FLASH krijgen?
frankie
29-10-2006 13:01 welke pokemon kan dig Reageer met quote




welke pokemon kan dig of moet je dig halen en als een pokemon dig kan in welke level dan
PokeFreak123
29-10-2006 14:13 Re: welke pokemon kan dig Reageer met quote




frankie schreef:
welke pokemon kan dig of moet je dig halen en als een pokemon dig kan in welke level dan

ik ben ook opzoek naar een pokemon die dig kan en waar kan ik surf halen?? en waar kan ik dig halen als je die kan halen..?? en surf..!
Dereon
29-10-2006 15:19 Re: welke pokemon kan dig Reageer met quote




PokeFreak123 schreef:
ik ben ook opzoek naar een pokemon die dig kan en waar kan ik surf halen?? en waar kan ik dig halen als je die kan halen..?? en surf..!


Ik heb dig pas gekregen alleen surf heb ik nog niet en sorry weet niet meer waar ik dig gekregen heb ..
PokeFreak123
29-10-2006 16:39 Re: welke pokemon kan dig Reageer met quote




Dereon schreef:
Ik heb dig pas gekregen alleen surf heb ik nog niet en sorry weet niet meer waar ik dig gekregen heb ..

maar welke pokemon bij jou heeft DIG dan..??
Dereon
29-10-2006 17:08 Re: welke pokemon kan dig Reageer met quote




PokeFreak123 schreef:
mar welke pokemon bij jou heeft DIG dan..??

bij mij " numel "

hier de code voor dig..:

8D5CBF07
8D5A1382
kombusken
31-10-2006 13:30 elite four Reageer met quote




ik zoek ook de elite four waar zijn die???
2001150
06-11-2006 18:18  Reageer met quote




waar kan je water steen kopen of halen en hoe kom je aan al die tickets mag er ook een paar zijn, hoeft niet alles perse.

hoe kom ik aan requize ik heb dat allemaal al gehaald maar je komt nergens meer in van grounden niet en requize en die ander, is allemaal afgesloten

hoe doe je dat met zo code intypen op je gameboy

edit Numix: graag geen berichten achter elkaar posten, er is een 'edit/wijzig' knop... let verder een beetje op je spelfouten en zinnen, we hebben het enigszins al voor je veranderd.
2001150
06-11-2006 19:20  Reageer met quote




edit Numix: vraag verwijderd, vragen dubbelposten hoeft ook niet
ikke891
08-11-2006 12:16  Reageer met quote




waar vind je grouden en kyogre?
ikke891
08-11-2006 12:22 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote




jelmer schreef:
ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn

je moet naar de kabelbaan gaan naar boven en int midden lopen
dan is daar een opening ga daar in
+dennis+
19-11-2006 15:15 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote




jelmer schreef:
ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn

je moet naar dekabelbaan gaan omhoog en als je er bent ga na onder en daar is een deur en daar is het en dan gaan ze weg
+dennis+
19-11-2006 15:18 battle frontier Reageer met quote




hoe kom ik verder bij de battle frontier
Pokéfan 2
24-11-2006 13:06 Re: battle frontier Reageer met quote



Woonplaats: Brugge

+dennis+ schreef:
hoe kom ik verder bij de battle frontier

Dat is niet voor: "Zeg hoe kom ik hier verder" nee dat is gewoon een plek voor pokémon gevechten.
Zaagvis
25-11-2006 11:40  Reageer met quote




Waar Kan ik een helemaal engelse versie van Pokemon Emerald voor op de pc krijgen ?
.jj
27-11-2006 17:08 Re: taps Reageer met quote




Anonymous schreef:
kheb nu een lugia lvl 74 Smile

waar vang je lugia in emerald
.jj
27-11-2006 17:13  Reageer met quote




jim schreef:
stel een vraag en ik beantwoort hem wel

ik heb alleen hooh en lugia niet voor derest heb ik bijna alle zeldzame pokemons

je krijgt een masterbal in aquas schuilplaats

waar vang je hem dan
Pokéfan 2
27-11-2006 18:27 Re: taps Reageer met quote



Woonplaats: Brugge

.jj schreef:
waar vang je lugia in emerald

Dat kan niet alleen door te ruilen.
koqspijkers
28-11-2006 17:46  Reageer met quote




waar kan je de HM surf halen !?
ThugLifeMO
01-12-2006 20:25 HELP Reageer met quote




hey,ik kom niet verder met pokemon emerald: ik heb de pokemon league gehaald, maar ik weet niet hoe je verder komt naar johto of kanto, kan iemand mij hiermee helpen aub...


en waar vang je kyorge en rayquaza

ik kan ze niet vinden in route 125 en route 114
kc
12-12-2006 18:02 ThugLifeMO Reageer met quote




Ey kyorge en de ander dan moet je naar fortree CITY gaan
dan moet je naar beneden seg maar of anders gezegd je
neemt het terug weg en dan zie je een gebouw groot dan
moet je naar de 2e verdieping dan moet je aan een proffesor
vragen en hij zegt een route en daar moet je heen
en dan als je rayquaza wilt moet je naar de sky pillar gaan
dan moet je naar pacifidlog town gaan dan rechts boven
surven suc6 ermee
ThugLifeMO
14-12-2006 15:19  Reageer met quote




bij mij zegt hij niks
tim 1165
15-12-2006 20:50 hoe zet je cheats in op de gba advance sp ?? :) Reageer met quote




ik weet niet hoe je cheats in voert op de gba wil iemand het zeggen ? als iemand dit ziet teminsten Sad
Plaats Reactie Pagina 4 van 17
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden