NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon emerald hoe kom ik verder
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
mosca
27-08-2006 17:34  Reageer met quote




hey,ik kom niet verder met pokemon emerald: ik heb de pokemon league gehaald, heb ook al kyorge en dat rayquaza gevangen, maar ik weet niet hoe je verder komt naar johto of kanto, kan iemand mij hiermee helpen aub...
 




mosca
27-08-2006 17:37 Re: pokemon Reageer met quote




Donny schreef:
hoi ik heb Pokémon Emerald en weet niet wat ik bij de 8ste gym moet doen want dat kyogre en grounden te vechte en ik kom steeds niet verder wilt iemand mijn helpen




je moet met wallace praten die is in die grot bij sootpoliscity,hij maakt de sky pillar open voor je,ga daar heen daar kom je rayquaza tegen. Hij zorgt ervoor dat kyoge en groundon stoppen met vechten,dan kan je de 8e gym verslaan..
hoop dat dit je helpt.
mosca
27-08-2006 17:39  Reageer met quote




vvvv5 schreef:
Hm cut kun je in rustboro city halen...
maar waar, daar moet je zelf achterkomen


het huisje links naast het pokemon center als het goed is,ik deed er ook heel lang over voordat ik hem had hehe :p
naomi
08-09-2006 16:22 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote




jelmer schreef:
ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn


je moet weer terug naar mt. pyre (ja ik werd er in het begin ook gek van, je bent niet de enige) dan ga je door die smalle soort gang o.i.d. dan moet je daar meteen als je kan zo snel mogelijk naar links daar is een deur dan moet je helemaal omhoog gaan en op de top staat team aqua:)
pokemon fan
10-09-2006 15:35  Reageer met quote




wie wil weten hoe je de regi.s wil krijgen het is simpel ga naar padigol town of zoiets ga dan naar de linker kant van de stad ga water op je komt in stroming ga in stromin blijf zolang doorgaan tot je in een klein tukje dive ken doen Smile

nadat je dive deed ga je door tot je tekens onderwater op de muur ziet ga dan omhoog dan kun je een grot in Wink dan loop je vooruit doorlopen dan kom je tegen een muur je doet in het midden dig en de muur wordt open geraven je komt in een andere grot met stenen loop vooruit tot en met je de laatste steen tegen komt ok nu heb je een relicath en een wailmer nodig zet de ralicath voor en wailmer achter in je pokemon lijst praat tegen de steen en er gaan 3 groten open

ps: vraag maar als je wilt weten waar de groten zijn en wat je er moet doen

oh ja wailmer of ralicath als dat niet werkt dan andersom
ollyb
11-09-2006 16:06  Reageer met quote




er zijn ook cheATS VOOR HET SPEL
HEB DE LEUGE NOG NIET GEWONNEN
MAAR HEB ALL EEN LV 85 LUGIA

LV
50 LUDICOLO
33 DEOXYS
LV 40 BLAZIKEN
LV 70 RAYQUAZA
LV 66 KADABRA
quina
11-09-2006 19:08  Reageer met quote




ik heb al een rayquaza gevangen
jk200jk
13-09-2006 12:55 Re: pokemon Reageer met quote




mosca schreef:
je moet met wallace praten die is in die grot bij sootpoliscity,hij maakt de sky pillar open voor je,ga daar heen daar kom je rayquaza tegen. Hij zorgt ervoor dat kyoge en groundon stoppen met vechten,dan kan je de 8e gym verslaan..
hoop dat dit je helpt.

ik heb een vraag weet jij hoe je verder komt na de 6e badge ik kom namelijk niet verder!!!
kevin22
19-09-2006 12:51 hoe moet je onderwater Reageer met quote




hoe moet je onder water, hoe moet je dive doen ik kom er maar niet achter. ik heb het zelfde probleem jk200jk Razz
roypokefan
23-09-2006 8:28  Reageer met quote




Anonymous schreef:
move deleter is in dah plaatsje waar ook die pokemon contest is ben ff de naam kwijt:D

lilicove city
roypokefan
23-09-2006 8:31  Reageer met quote




pokemon fan schreef:
wie wil weten hoe je de regi.s wil krijgen het is simpel ga naar padigol town of zoiets ga dan naar de linker kant van de stad ga water op je komt in stroming ga in stromin blijf zolang doorgaan tot je in een klein tukje dive ken doen Smile

nadat je dive deed ga je door tot je tekens onderwater op de muur ziet ga dan omhoog dan kun je een grot in Wink dan loop je vooruit doorlopen dan kom je tegen een muur je doet in het midden dig en de muur wordt open geraven je komt in een andere grot met stenen loop vooruit tot en met je de laatste steen tegen komt ok nu heb je een relicath en een wailmer nodig zet de ralicath voor en wailmer achter in je pokemon lijst praat tegen de steen en er gaan 3 groten open

ps: vraag maar als je wilt weten waar de groten zijn en wat je er moet doen

oh ja wailmer of ralicath als dat niet werkt dan andersom

ik weet het je moet een wailord en een soort vis (zwarte vis met bruine kop en dichte ogen)
roypokefan
23-09-2006 8:35  Reageer met quote




ik heb geen dig meer dus kan ik ook geen registeel meer vangen kan ik dig weer opnieuw halen

ow ja en waar kan je codes invullen
roypokefan
23-09-2006 8:36 Re: hoe moet je onderwater Reageer met quote




kevin22 schreef:
hoe moet je onder water, hoe moet je dive doen ik kom er maar niet achter. ik heb het zelfde probleem jk200jk Razz

als er donker blauw water is moet je op A drukken
koppie
23-09-2006 18:19  Reageer met quote




hoe kom je langs de stenen in de onderwater grot van team aqua?

en hoe kom je in evergrande city?

hoe kom je in de 8 gym?

hoe krijg ik hm 7?

ik ben al 4 keer op nieuw begonnen
mudkip
24-09-2006 6:28 Re: het spel Reageer met quote



Woonplaats: izegem

m3nno schreef:
hee jelmer ik hoop dat je er bent maaruh ik weet wel hoe je ze wegkrijgt de wailmers maar ik ben het vergeten maar ik heb een chimecho nodig beantwoord even deze vraag waar is de mt.pyre Very Happy ontezettend bedankt als je het wil zeggen Cool Very Happy




chimecho zit in route 122 denk ik.


mudkip
koppie
24-09-2006 12:23  Reageer met quote




je moet naar slaterport waar je je de team aqua leider ziet bij de duikboot
dan gaat hij terug naar lilicove.

ga dan naat die walmers en surf naarboven daar zie je een grot.

(moet je wel team magma in de vulkaan eerst hebben verslagen
emerald tickets
24-09-2006 12:26  Reageer met quote




cut kan je in een huisje halen ergens in het begin niet voorbij lilycove city
emerald tickets
24-09-2006 12:27  Reageer met quote




weet iemand waar ik nog een master bal kan halen want ik moet de laatste regi vangen (regirock) maar me ultrabals verspillenzoveel ik moest er al 30 gooien voor ik registeel had
:O
emerald tickets
24-09-2006 12:30  Reageer met quote




ik wil ff zeggen dit is mijn team:
rayquaza lvl 79
kyorge lvl 72
groudon lvl 71
sceptile lvl 74
regice lvl 40 (net gevangen)
regirockI(net gevangen)

regirsteel lvl 40
jim
29-09-2006 19:37  Reageer met quote




stel een vraag en ik beantwoort hem wel

ik heb alleen hooh en lugia niet voor derest heb ik bijna alle zeldzame pokemons

je krijgt een masterbal in aquas schuilplaats
de slimme
02-10-2006 18:41  Reageer met quote




hoe kom jij aan een lugia
deny 8
04-10-2006 6:11 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote




jelmer schreef:
ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn


je moet eerst naar lavarigde town dan ga je die grot voor lavaridge town in en dan hoor je gerommel en dan gaat er een soort deurtje open en ga je daar naar binne tegen team magma veschten heb je dat gedaan en ja bent weer uit de grot ga je naar slateport city en praat je met een poppetje waar twee intervieuwers om heen staan en dan ga je naar binnen in dat haven station ofzo en dan praat je met team aqau en dan kun je als het goed is weer terug naar die stad waar die die basis staat ven team aqau en kun je er langs (en zou ik ook mogen weten welke pokemon je hebt en van welk level)
deny 8
10-10-2006 4:55 verder komen bij emerald Reageer met quote




je moet eerst naar de mister pryre weet je wat ik bedoel, die berg. als je helemaal boven op die berg moet je tegen team aqau vechten als je dat hebt gedaan moet je met de team aqau leider praten en als je dan ven een vrouwtje een "magma emblem" als je die hebt ga je naar lavaridge town en ga dan in die grot die lavaridge town staat en dan gaat er een deurtje op door het magma emblem en dan ga je naar binnen en dan vecht je tegen team magma en uiteindelijk ook tegen maxie de leider van team magma endan ga je de grot weer uit en ga je naar slateport city dan staan er heel veel poppetjes bij de have dan praat je met dat poppetje die voor de haven staat en dan ga je met hem naar binnen en dan kom je dichter bij team aqau en als team aqau in de onderzeeër weg ziet gaan ga je weer naar de basis en als het goed is kom je er dan langs
Annikaah
10-10-2006 19:21  Reageer met quote




Hallo!
Ik heb laatst Pokémon Emerald gedownload voor op mijn VisualBoyAdvance.
Alles loopt lekker, alleen nu ik de gym in ga bij Lavaridge Town zie ik alleen maar rook.
Wacht, ik maak wel even een screenshot Wink :



Hoe komt dit, kan ik er wat aan veranderen en zo ja: Hoe?

En als je er niks aan kan veranderen, zou iemand dan de precieze stappen (zeg maar; 1 stap naar links, 3 naar rechts, etc.) willen zeggen? Alvast bedankt! Smile
deny 8
13-10-2006 6:31  Reageer met quote




Dat komt omdat het een vuurgym is. Door het vuur komt er allemaal rook. Dus je moet helemaal door de rook heenlopen terwijl je niets ziet. Als het goed is moet je door allemaal steentjes heen. En als je bij de gymleider bent kom je er gemakkelijk weer uit want dan kun je over 2 balkjes naar beneden.
Groetjes, Deny8
Pokemon Master
13-10-2006 17:31 Re: het spel Reageer met quote




m3nno schreef:
hee jelmer ik hoop dat je er bent maaruh ik weet wel hoe je ze wegkrijgt de wailmers maar ik ben het vergeten maar ik heb een chimecho nodig beantwoord even deze vraag waar is de mt.pyre Very Happy ontezettend bedankt als je het wil zeggen Cool Very Happy


Dan moet je naar Lilycove City gaan en daarna daar zoeken je mag niet verder dan dat steen en op een gegeven moment zie je hem.
Veel Succes.
(PS:Vang daar gelijk ook even een Shuppet Duskull en Chimecho dan heb je alle Pokemon van Mt.Pyre)
Annikaah
13-10-2006 19:39  Reageer met quote




deny 8 schreef:
Dat komt omdat het een vuurgym is. Door het vuur komt er allemaal rook. Dus je moet helemaal door de rook heenlopen terwijl je niets ziet. Als het goed is moet je door allemaal steentjes heen. En als je bij de gymleider bent kom je er gemakkelijk weer uit want dan kun je over 2 balkjes naar beneden.
Groetjes, Deny8

Ja, maar ik weet niet hoe ik bij de gymleider kom.. Sad
frankie
27-10-2006 14:07 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote




naomi schreef:
je moet weer terug naar mt. pyre (ja ik werd er in het begin ook gek van, je bent niet de enige) dan ga je door die smalle soort gang o.i.d. dan moet je daar meteen als je kan zo snel mogelijk naar links daar is een deur dan moet je helemaal omhoog gaan en op de top staat team aqua:)

waar is die mt.pyre dan
frankie
27-10-2006 14:11  Reageer met quote




koppie schreef:
je moet naar slaterport waar je je de team aqua leider ziet bij de duikboot
dan gaat hij terug naar lilicove.

ga dan naat die walmers en surf naarboven daar zie je een grot.

(moet je wel team magma in de vulkaan eerst hebben verslagen

waar is die vulkaan dan
frankie
27-10-2006 14:12  Reageer met quote




jim schreef:
stel een vraag en ik beantwoort hem wel

ik heb alleen hooh en lugia niet voor derest heb ik bijna alle zeldzame pokemons

je krijgt een masterbal in aquas schuilplaats

heej jim weet jij mischien waar mt.pyre is en hoe je de wailmers weg moet halen.
Plaats Reactie Pagina 3 van 17
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden