NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verliefd / jongens versieren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
26-03-2011 14:25 ik ben op een meisje Reageer met quote




hallo,
ik ben op een meisje maar zei heeft all een ander.
een van mijn beste vrienden heeft met haar dus ik weet neit hoe ik het moet aanpakken en ik weet nooit hoe je een meisje moet versieren.
 




Gast
05-04-2011 0:36  Reageer met quote




hey allemaal XD
ik heb een probleem, ik ben 12 en zit in de brugklas, ik vind een jongen uit mijn klas super leuk, maar hij is best populair en daarom durf ik niks te doen, ik probeer af en toe wel oogcontact te maken,,maar als hij dan naar me kijkt draai k nel weg :$ ,, heeft iemand misschien een goede tip??
Gast
10-04-2011 7:46  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey allemaal XD
ik heb een probleem, ik ben 12 en zit in de brugklas, ik vind een jongen uit mijn klas super leuk, maar hij is best populair en daarom durf ik niks te doen, ik probeer af en toe wel oogcontact te maken,,maar als hij dan naar me kijkt draai k nel weg :$ ,, heeft iemand misschien een goede tip??

gewoon doen ik heb het zelefde probleem je moet je zelf zelfvertrouwen inspreken dat je het durft (bv ze iedere dag voor de spiegel je goede kanten)je moet het gewoon proberen xxx meid uit belgie
Gast
10-04-2011 7:51 helpp Reageer met quote




ik ben verlieft op een jonge maar kweet niet of hij mij leuk vind......oja nog een klein probleem ik en mijn ex zijn goede vrienden maar hij hangt alteit rond bij mij en mn vriendin en ben bang det dat hem(of andere leuke jongens)afschrikt ps tips welken zn karakter : stil in de klas maar luid en andersbij zn vrienden
Gast
19-04-2011 19:50 @ Reageer met quote




ik vind een meisje heel erg leuk. maar ik ben heel verlegen. en durf het eigenlijk niet te vragen. ik wordt meestal direct helemaal rood als ze tegen me praat. en dat vind ik heel vervelend Sad maar nu wil ik vragen of jullie tips hebben. hoe ik iemand het best kan versieren?
Gast
30-04-2011 21:09 iemand tips?? Reageer met quote




Ik heb ook zoiets want ik ben verlieft op een jongen maar,
Volgens mij vind hij mijn bff wel leuk en mij niet:(
Dat heb ik al vaker meegemaakt in groep 7 toen vond die jongen ook mijn bff leuk en niet mij.
Mijn bff doet wel heel lief en vind hem ook best knap maar wil hem gewoon niet leuk vinden voor mij ik vind het zo lief van haar <3
Gast
10-05-2011 14:54 help me Reageer met quote




Hee, ik ben een meisje van 12 en vind een jongen van 15 leuk ik zit net op het middelbaar. We zitten op dezelfde school en wonen in dezelfde straat we hebben nog nooit gepraat en ik wil heel graag iets met hem hoe moet ik dit aanpakken help me alsjeblieft

Xxx anoniempje
Gast
15-05-2011 11:27 Ben verlieft Reageer met quote




Hey ik ben Laura ben 14jaartjes jong bijna 15

Ben op iemand verlieft ik weet wat ik moet doen
Gast
21-05-2011 22:39 Re: help me Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee, ik ben een meisje van 12 en vind een jongen van 15 leuk ik zit net op het middelbaar. We zitten op dezelfde school en wonen in dezelfde straat we hebben nog nooit gepraat en ik wil heel graag iets met hem hoe moet ik dit aanpakken help me alsjeblieft

Xxx anoniempje



Hee anoniempje,

Ik heb dit zelf ook mee gemaakt. Maar ik dacht, ik stap er gewoon eens heen. Ik ben er heen gegaan, en heb met hem gepraat. Ook kan het helpen om hem eerst op Hyves op te zoeken. Langzaam zijn msn te vragen. En daarna een keer eens wat af te spreken. xxx
Gast
29-05-2011 14:02 verliefd op mn ex Reageer met quote




ik ben een meisje van 11
en ben nog verliefd op mn ex
we zijn allebei singel
wat moet ik doen???
Gast
09-06-2011 18:58 kessha Reageer met quote




Hallo ik ben op een jongen van de straat maar ik ken hem niet eerst keek hij me altijd aan maar nu kijkt hij me niet meer aan het probleem is dat ik 12 ben en hij 22 maar het doet wel pijn
Gast
10-06-2011 18:56 Help Reageer met quote




Ik ben een meisje en zit op judo,, en ik ben op een jongen van mijn judo. Hij kijkt wel vaak naar me en als ik dan terugkijk lacht ie heel lief naar me. En ik heb al vaak met hem moeten trainen en als ik dan iets niet snap wil die het me altijd uitleggen. Maar ik weet niet of hij me leuk vind. En ik durf het ook niet te vragen.Sad help me please
Gast
21-06-2011 19:14 Verliefd Reageer met quote




Hay!

Ik ben Evelyn, ik ben 11 jaar en ik heb net de sportdag op m'n school gehad. Daar zat ik met een superschattige jongen in het groepje, hij heette Kevin en zat in groep 8a. Ik zit trouwens in groep 7. Heeft iemand Flirt-tips? Thnx!!

Eve:)
Gast
05-07-2011 20:56 Re: Help Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben een meisje en zit op judo,, en ik ben op een jongen van mijn judo. Hij kijkt wel vaak naar me en als ik dan terugkijk lacht ie heel lief naar me. En ik heb al vaak met hem moeten trainen en als ik dan iets niet snap wil die het me altijd uitleggen. Maar ik weet niet of hij me leuk vind. En ik durf het ook niet te vragen.Sad help me please

hooi
ik begreip dat je het niet durft te vragen,
maar doe het toch maar,
dan weetje het antwoord,
Gast
18-07-2011 16:48  Reageer met quote




hee

ik ben verliefd op een jongen, ik weet niet op hij op mij is, ik heb nog nooit verkering gehad, hoe moet ik dit aanpakken?
en ik weet miet hoe mijn ouders er op reageren.

xx
Gast
24-07-2011 18:31 help :( Reageer met quote




ik heb dat ook vaak ik ben verliefd op een jonge die in de band van mijn broer zit 'siebe' hij is echt mooi en toen ik naar het optreden van de band ging zat ik deheletijd naar hem te kijke. daarna toen ze klaar ware ging mijn ma voor we vertrokken bij zijn ma praten had een knal rode kop want hij stond erbij :p. ik zag in mijn ooghoek hoe hij naar me keek maar weet niet wat het betekend kan iemand me helpe Sad. aub gr evy
15jaar
Gast
24-07-2011 21:06 Re: LoveD Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi, ik ben n meisje v. 14 en k vind een jongen van 16 leuk,, we hebben ook de hele tijd oogkontAkt ;x en ik heb op hyves hem r&r gegeven mr dAar reAgeert hij niet op, zou ik z'n msn vragen? Of kom ik dAn stalkerig over, want ik ken hem verder perrsoonlijk niet... Reactieee hierop AUB ;x


Hoi Anonymous, dit is een situatie die ik ook heb meegemaakt met een nieuwe buurjongen van me. Ik heb hem gewoon op facebook toegevoegd als vriend en aventoe chatte we eens. Je mag wel niet overdrijven want dan komt het inderdaad stalkachtig over. Dus negeer hem soms, als hij zelf aventoe een gesprek wil starten wilt dit zeggen dat hij duidelijk geďnteresseerd is in jou. Wat later kan je zijn gsm nummer vragen.
Groetjes
Gast
24-07-2011 21:12 Re: @ Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik vind een meisje heel erg leuk. maar ik ben heel verlegen. en durf het eigenlijk niet te vragen. ik wordt meestal direct helemaal rood als ze tegen me praat. en dat vind ik heel vervelend Sad maar nu wil ik vragen of jullie tips hebben. hoe ik iemand het best kan versieren?


Hoi verlegen jongen,
Ik weet hoe het is om verliefd te zijn op iemand en hoe moeilijk het is om met die persoon een gesprek te voeren. Bang hebben als je iets zegt dat zij verkeerd zal opnemen,Niet weten wat te zeggen, heel rare dingen zeggen, onhandige stoten voor haar neus enzo van die dingen Smile Je moet proberen zelf zekerder te zijn, je moet haar tonen dat je geintresseerd bent in haar door regelmatig oogcontact te maken of door activiteiten te doen die zij ook doet. Je kan beter eerst elkaar leren kennen & daarna zien of jullie een koppel kunnen vormen dan weet je ineens ook al waar zij zich aan ergert enzo van die dingen. Veel succes !
Groetjes L.
Gast
11-08-2011 20:37  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee

ik ben verliefd op een jongen, ik weet niet op hij op mij is, ik heb nog nooit verkering gehad, hoe moet ik dit aanpakken?
en ik weet miet hoe mijn ouders er op reageren.

xx


hallow
ik heb dit vroeger oowk gehad,
uit eindelijk ws hij nieyt op mij
ht deed me pijn maar ws blij dat ik ht antwoord wist
ik zouw ht vragen
Gast
17-08-2011 19:03 liefde Reageer met quote




hey
ik ben verliefd op een jongen van mijn vorige klas maar nu zie ik hem nie meer veel omdat ik naar een andere school moest gaan en ik was al 2 jaar verliefd op hem maar ik was altijd bang om dat tegen hem te zeggen van ik ben nie echt een van de mooiste Sad
liefst lover
Gast
26-08-2011 19:27 Re: verlieft? Reageer met quote




ik ben ook verlieft op een jongen maar weet ook niet hoe ik hem moet versieren kan iemand mij tips geven aub[/i][/u]
Gast
29-08-2011 16:43 Re: liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey
ik ben verliefd op een jongen van mijn vorige klas maar nu zie ik hem nie meer veel omdat ik naar een andere school moest gaan en ik was al 2 jaar verliefd op hem maar ik was altijd bang om dat tegen hem te zeggen van ik ben nie echt een van de mooiste Sad
liefst lover


Hallo Lover,

Dat is jammer maar misschien kan je hem een mail,sms of op hyves een berichtje sturen? Misschien afspreken. En weetje het is misschien goed dat je hem niet meer zo vaak ziet want dan durf je het makkelijker te zeggen en over dat mooi; Ik ben ook niet het mooiste want er zijn meiden in mijn klas die veel mooier zijn maar 1 van de knapste jongens van de klas vond mij wel leuk. Het gaat om het innerlijk zoals iedereen altijd zegt; 'x
Gast
29-08-2011 16:45 Re: verlieft? Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben ook verlieft op een jongen maar weet ook niet hoe ik hem moet versieren kan iemand mij tips geven aub[/i][/u]


Hallo anoniem,

*Glimlach op je mooist naar hem.
*Begin een gesprekje (Begin bijvoorbeeld met "Alles goed?" of "Wat vind je van die leraar?"
*Geef een complimentje (Als er 1 ding is wat jongens leuk vinden is het complimentjes krijgen)
*Maak een grapje.

'x suc6
Gast
29-08-2011 16:48 Re: kessha Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo ik ben op een jongen van de straat maar ik ken hem niet eerst keek hij me altijd aan maar nu kijkt hij me niet meer aan het probleem is dat ik 12 ben en hij 22 maar het doet wel pijn


Tjaa, Liefde kan raar zijn weetje. Het verschil is best groot, 10 jaar. Hij is té oud en er zijn vast veel jongens van jouw leeftijd die ook zo leuk zijn als die man van 22.

'x
Gast
08-09-2011 18:14  Reageer met quote




ik ben op een jongen en ik weet niet of hij op mij is BFF gaat vaak met hem om ze zitten nast elkaar bij gym en ik ben een beetje jaloeris geef me tips pleass.
Gast
24-09-2011 13:37  Reageer met quote




ik zit in het eerste middelbaar en vorige vrijdag was er een jongen van 1i ik zelf zit in 1a en die jongen moest zijn boeken komen hale in de klas en hij keek naar mij en lacht dus ik lachte terug en vanaf toen ben ik hem op de speelplaats gaan zoeken maar het probleem is ik durf zelf niet naar hem te gaan!!!! en als ik hem zie op de speelplaats dan kijkt hij soms en soms ook niet! maar er is nog een probleem een meisje van bij die jonge in de klas is op hem, en wou het daar mee aan maar die jonge heeft nee gezegd en zat toen naar mij te kijken toen hij dat zei tegen dat meisje haar vriendinnen dus ik was wel blij!!!! maar ik ken hem niet goed maar ik wil hem beter leren kennen maar hij is altijd bij zijn vrienden dus ik kan hem nooit alleen spreken dat is echt niet leuk! maar als ik hem beter leer kennen dan wil ik miss. wel met hem maar ik weet niet of hij mij leuk vind!!! ik ken zijn naam wel maar hij de mijne niet heeft iemand een tip?
Gast
24-09-2011 13:52  Reageer met quote




ik ben het nog eens het meisje van daarnet van die jongen geschreven op 14:37, ik durf ook niks tegen hem zeggen want hij is redelijk populair en ik heb zijn msn of gsm nummer niet dus ik weet echt niet wat te doen! kunnen jullie mij helpen!?
Gast
28-11-2011 4:38  Reageer met quote




Heee allemaal!
Ik geef wel ff tips

als je een jongen leuk vind, moet je echt jezelf blijven! jongens vinden fake meisjes maar niets.

Ga je vooral niet opdringen, dat is irritant en zo komt je crush erachter, en dat wil je (nog) niet.

kleed je niet uitdagend.

kom aan zijn msn

speel met je haar! Vinden jongens superleuk!

Wees zelfverzekerd. Als je heel verlegen in de hoek gaat zitten ofzo, dan ziet hij je nooit staan.

Ik zit zelf ook flink in de shit, kbn smoo pp een jongen uit mn klas, en hij lacht vaak naar me, en kijkt me wel eens aan. Ik zit meestal in de aula in de pauzes, en hij beneden in de kantine en hij is ALTIJD met zn vriendnn, en al die kinderen mogen mij niet of soms pesten ze me zelfs omdat ik dik ben,.
iemand tippssss? Plies? Ik lig soms gwn te janke omdat ik niet weet wat ik moet!
Gast
01-12-2011 21:46 smoor verliefd maar hij weet het niet Reageer met quote




hallo allemaal ik heb zo ff een paar berichtje gelezen
alleen nu ben ik een stukje ouder dan de meesten hier maar wil ook graag advies hihih ik ben zelf 25 en heb een zoontje
en ben helemaal verkocht van een jongen bij mij uit de buurt alleen hij weet niet dat ik hem leuk vind en weet ook niet hoe ik dit wel kan laten blijken aangezien ik best wel onzeker ben over me zelf en best wel een stevig figuur heb dacht dat het gevoel wel over zou gaan maar het word alleen maar erger en krijg hem gewoon niet meer uit men gedachten tis wel een fijn gevoel maar ook weer niet omdat ik niet weet wat ik doen moet
heb hem wel uitgenodigd voor hyves en die heeft hij geacepteerd
dus ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen

groetjes en liefs anoniempje
Gast
18-12-2011 15:47 Re: help mij a.u.b ? xx Reageer met quote




heey. ik ben op een jongen van mijn straat. en ik weet niet dat hij op mij is en ik durf het ook niet zeggen ? meschien heeft hij wel een ander ofzo wat moet ik doen om te tonen dat ik op hem verliefd ben ? ik krijg hansde tijd dromen over hem. en weetje wat dom is van mijn eigen ! ! ! ik praat zoveel over hem en als ik hem zie durf ik niks zeggen wat moet ik doen? help mij stuur alstublieft terug mensen die mij willen helpen ?
Plaats Reactie Pagina 3 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden