NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verliefd / jongens versieren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
06-09-2009 19:08 liefde Reageer met quote




ik ben verliefd op een jongen maar hij weet dat ik op hem verliefd ben maar ik durf het niet aan te vraag weten julie tips
 




Gast
12-09-2009 12:06 jongen Reageer met quote




ik ben op een jongen maar ik vroeg het aan en hij snapte het niet meer wat nu
xxxxjill
Gast
14-09-2009 18:38  Reageer met quote




Hoi ik ben Kelly
een meisje van 10(bijna 11) en zit in groep 7 ik ben verliefd op een jongen van 11 die zit in groep 8 van de school naast me hij heet hidde ik heb wel 1 probleem mij bff heeft met hem gehad en zij is nog steeds op hem maar ik ook en me bff zegt altijd datie mij leuk vindt maar hoe weet ik dat hij me leuk vindt!?! als je handige tips hebt stuur die dan naar mijn emailadres amore__98 @ hotmail .com trouwens zonder die spaties
Gast
14-09-2009 18:39  Reageer met quote




jill ben jij toevallig jill van de duinroos in velserbroek???
Gast
27-09-2009 8:18 meisje Reageer met quote




ik ben op een meisje, laatst sprak ik haar op msn maar toen vroeg ze of ik op iemand was,, want er stond een hartje in me naam Razz, ze zit in me klas, maar om geen probleemen te veroorzaken zij ik dat ze niet bij ons in de klas zat toen zij ze "dan vertel ik op wie ik ben" dus ze is op iemand anders! wat moet ik nu doen? ziet ze me tog niet zitten? ze doet aardig enzo maar dat doet ze tegen meerderre kinderren Sad HELP grtjes
Gast
11-12-2009 20:10 verliefd Reageer met quote




halo,
ik ben verliefd op een jngen van mijn school, maar ik ken hem niet en hij ken me ook neit maar we zien elkaar elke dag in de pauze. ik durf niet naar hem te kijken. maar wat moet ik doen? want ik wil weten als hij ook verliefd op mij is. ik ben 16 jaar
Gast
14-12-2009 0:30 iedereen lees Reageer met quote




als je het egt wilt weten ik ben een jongen jongens spreken graag over sport en + we vinden het leuk als je het vraagt
Gast
26-12-2009 13:24 Verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op twee jongens, en met 1 van hem heb ik verkering alleen ik ben dus ook verliefd geworden op een vriend van hem. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, of voor wie ik moet kiezen! Kunnen jullie me helpen met een tip of een goed antwoord waar ik wat aan heb?
Gast
21-01-2010 19:57 Re: verliefd / jongens versieren Reageer met quote




lynn schreef:
hallo ik ben een meisje van 12 jaar en weet niet hoe je jongens moet vragen.Als iemand een paar tips heeft stuur die naar ***@hotmail.com heel erg bedankt(K) Embarassed

Ik heb een tip.
Mischien moet je erachter komen hoe die is .
ik zit hiermee ook .
ik ben een meisje en ben verliefd op ene jochem .
hij heeft met iemand .
Maar je moet hem vragen !
Gewoon niet bang zijn en je email is niet zichtbaar dus ik doe het maar zo .
Gast
20-02-2010 14:00 verlegen Reageer met quote




Hallo,

ik ben een meisje en ik ben verliefd op een jonge ze zeggen hij ook op mijn maar als ik hem zie/spreek ben ik heel verlegen. heeft iemand tips ?

XxX
Gast
02-03-2010 20:08 jongen uit mijn klas.. Reageer met quote




ik vind een jonge uit mijn klas heel leuk,,
maar ik praat nooit met hem ( hij is altijd met zn vrienden )
ik heb ook zyn msn niet,

hij kijkt wel de hele tijd lang en opvallend naar me

wat moet ik doen ?
Gast
12-03-2010 17:19 Re: Mijn aller eerste zoen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb nog nooit gezoend.. en wil praten met meer mensen die het nog nooit hebben gedaan en het graag willen doen..(niet met mij maar met hun geliefde)..



ik heb ook nog nooit gezoend maja als je me ex zie snappie waarom
en sinds hem 3 jaar geleden ben nu al 18 ging het uit en ik heb nog noooit gezoend en wil zoooo graag weten hoe dat is
Gast
13-04-2010 12:20 Re: iedereen lees Reageer met quote




Anonymous schreef:
als je het egt wilt weten ik ben een jongen jongens spreken graag over sport en + we vinden het leuk als je het vraagt


Oke.. mr moet ik dan met hem over sport gaan praten? om te weten als ie me leuk vind of nie?
Gast
19-04-2010 18:43 lalala Reageer met quote




hallo,

ik ben een meisje van 15 en ben erg gek op een jongen.
Ik heb al wel met hem gezoend.
Hij zegt dat hij mij ook leuk vind en dat hij van me houd...
Maar hij is eigenlijk een apart type...
ik weet niet of hij dat meent en of hij weet wat echte liefde is?!

wat moet ik doen?
Gast
17-05-2010 13:36 Jongen Reageer met quote




Hooi,

Ik ben een meisje van 14 ik heb met een jongen maar ik ben nog op mijn ex verliefd. Maar ik ben ook nog op de jongen met wie ik zelf heb. Iedereen zegt dat mijn ex beter bij mij past hij had ook veel meer tijd voor mij. En mijn vriend niet. Ik weet niet goed wat ik nu moet.

Gr Anoniem
Gast
15-06-2010 21:27  Reageer met quote




ik ben verliefd op 1 jongen uit me klas maar ik durf het niet te vragen en ik weet ook niet of hij mij leuk vind maar ik kan wel goed met hem omgaan ensoo en gewoon met hem praten
geef me tips please
Gast
21-07-2010 23:06 Leeftijdverschil erg?? Reageer met quote




Ik ben een meisje van 13 word bijna 14 en ik vindt een jongen leuk.
Eigenlijk 2 jongens maar de een wat meer dan de ander maarja.
Waar het omgaat is is het erg dat hij 12 is??
Ik vind het zelf niet zo erg maar wel raar.
Wat vinden jullie en wie heeft dit ook??
Ps hij/2jongens zien me wel zitten dus misschien word een me vriendje.
Gast
14-08-2010 16:41  Reageer met quote




kijk eens op ***
daar staan veel tips ivm eerste dates en relaties

edit Numix: link verwijderd, zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
03-09-2010 21:20 Verliefd maar ik ken hem nog maar 3 dagen Reageer met quote




Hejj ,
ik zit vandaag 3 dagen in het middelbaar en er ware allemaal nieuwe kindere ondertusse heb ik met een paar kennis gemaakt maar ik durf 1 jonge niet aan te spreke , gewoon omdat ik hem zó leuk vind.ik ben echt smoor op hem ! en ik wil dat hy dat weet maar ik durf het niet te zeggen. ik hoop da jullie mij met dit probleem kunne helpen !!!
Gast
11-09-2010 18:00 praat veel met elkaar Reageer met quote




k ben zelf een jongen en miss hebben jullie iets aan deze tips Wink

-praat veel met hem, via msn/sms of gewoon op school
-toon intresse en vraag veel over dingen die hij leuk vind
-na een tijdje kun je vragen een x met hem iets af te spreken (samen naar de kermis of gewoon ergens praten)
-als hij naar je lacht als jij kijkt zit het wel goed Smile
-nu kun je hem een keer vragen naar de bioscoop te gaan Wink
-zoek hier het perfecte moment en ga ervoor!

veel suc6 Wink
Gast
08-12-2010 20:50 kweet het niet meer.. Reageer met quote




Hooi, ik ben 13 jaar.. en ben al ontgroend..
boeid niet zo maar..
ik ben opdit moment op een erg populaire jongen..
hij flirt ook wel met mij maar ik weet niet of hij het meend..
want volgens mij doet hij het maar alleen voor het tongen..
want hij vraagt telkens of ik met hem wil tongen zonder verkering..
maar ik vind hem onwijs leuk en alles..
en hij is ook een goeie vriend voor me enso..
hij vertrouwt me.. en we gaan meestal samen van school naar huis..
kweet niet wat ik moet doen want ik was een keer met een paar vriendinnen van mij en een paar vrienden van hem bij hem thuis en na een paar uur kloten.. zat ik alleen in zn kamer samen met hem.. en toen wou hij mij gaan zoenen..
maar toen deed net iemand de deur open..xd
maar ikweet dus echt niet wat ik moet doeeenn.
iemand tips.. hulp ? heeelllpp. ..

xx annoo
Gast
18-12-2010 20:10 vriendin in nood. Reageer met quote




hai, ik heb een vriendin, ze is smoor op een jongen, ze weet dat hij met een ander meisje bezig is, en ze vraagt mij wat ze moet doen. ik wil haar helpen maar weet zelf ook niet wat ik moet doen, ze zit niet bij mij op school en ik ken die jongen nieet maar ik zou graag tips voor dr willen hebben dat ik die naar haar stuur..


HULP AUB?? :$

xxanoniemm.
Gast
11-02-2011 16:36 LoveD Reageer met quote




Hoi, ik ben n meisje v. 14 en k vind een jongen van 16 leuk,, we hebben ook de hele tijd oogkontAkt ;x en ik heb op hyves hem r&r gegeven mr dAar reAgeert hij niet op, zou ik z'n msn vragen? Of kom ik dAn stalkerig over, want ik ken hem verder perrsoonlijk niet... Reactieee hierop AUB ;x
Gast
16-02-2011 20:02 heelluup Reageer met quote




ik ben een meisje van 11 en ik ben op een jongen in mn klas hij zit naast me en we kunnen veel lol hebben maar hij en mn bff zijn echt vaak samen ik kan er zelf niettegen maar soms wordt ik gewoon jaloers om hun samen te zien niemand weet hier over maar wat moet ik doen om hem te versieren?? een paar dingen wat bij hem hoort
-handabal
-snelste van de klas
-dyslexies
-goed in rekenen
-hij is aardig
-en grappig
hellllppp mee
Gast
28-02-2011 14:35 help Reageer met quote




ik vind een jongen al best wel lang leuk , en ik wil hem vragen en ik heb ook heel de tijd oogkantakt enso maar ik durf niet en ik weet niet hoe en wanneer ik het moet doen
reactie pleasee

xxannoo
Gast
28-02-2011 22:46 Ben op een meisje maar weet niet of ze mij leuk vind Reageer met quote




Hee ik ben een jonge van 14 en ben op een meisje die is ook 14 maar weet niet of zij ook op mij is.

Ze lacht wel om grappen en zo en ze kijkt wel naar me maar als ik haar dan aan kijk kijkt ze niet weg.

En. Als we alleen zij doet ze heel raar.

Hebben jullie tips of westen jullie Miss wat er aan de hand is

Stuur alstublieft wat terug Wink
Gast
09-03-2011 18:24 Re: Ben op een meisje maar weet niet of ze mij leuk vind Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee ik ben een jonge van 14 en ben op een meisje die is ook 14 maar weet niet of zij ook op mij is.

Ze lacht wel om grappen en zo en ze kijkt wel naar me maar als ik haar dan aan kijk kijkt ze niet weg.

En. Als we alleen zij doet ze heel raar.

Hebben jullie tips of westen jullie Miss wat er aan de hand is

Stuur alstublieft wat terug Wink



Hee kan dat ze je leuk vind
Want meisjes doen wel raar als ze met een jonge die ze leuk vinden alleen zijn (ik tenminste)
Gast
09-03-2011 18:37 Jonge Reageer met quote




Heej
Kijk ik heb een vriendin en haar achterneef die vind mij leuk en ik vind hem ook best wel leuk Smile
We hebben elkaar gekrabbeld enzo maar nu heeft hij ze hyves verwijderd Sad want hij zit er bijna nooit op
Maar hoe hij mij ''opmerkte''
Hij zat op haar msn (van zn achternichtje [goeie vriendin van mij] )
En toen was eerst zij met mij aan het praten en zat hij er bij en toen ging hij op mn hyves kijken en zeggen op msn : knap meissie (over mijn foto's)
En toen gingen hij en ik praten.
En hij is echt heel erg aardig & grappig
En ik vroeg me vriendin van doet hij dit bij ieder meisje?
Zij zei : nee .... dus hij vind je echt leuk Razz
Ik ga mss met hem en me vriendinnen x afspreken als hij bij haar thuis is (op visite)
Maar ik weet niet hoe ik dan bij hem (in de buurt) moet doen want ik ken hem niet echt en ben soms nogal verlegen :$
En als ik met hem heb wat ik dan allemaal met hem kan doen niet doordenken btw ;$
En ieder meisje vind hem knap en alles eerst toen dacht ik dat me beste vriendin hem leuk vond dus vroeg ik het en toen zei ze : knap jah maar ik ken hem niet echt hij is voor jou
Toen was ik wel echt blij en opgelucht want met me beste vriendin wil ik echt geen ruzie !!
Maar andere meisjes vinden hem wel leuk en hij kan gwn iedereen krijgen dus ik snap eigenlijk niet dat hij mij leuk vind :$
Maar alsjeblieft tips over waar we over kunnen praten en wat we kunnen doen en over de eerste keer dat we elkaar zien
xx
Gast
17-03-2011 22:25 verliefd Reageer met quote




ik ben ook verliefd maar ik weet niet of die mij leuk vind. hij kijkt wel is naar me en plaagt me best wel vaak . vindt hij me leuk ?
Gast
24-03-2011 16:51 Re: Mijn aller eerste zoen Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ook nog nooit gezoend maja als je me ex zie snappie waarom
en sinds hem 3 jaar geleden ben nu al 18 ging het uit en ik heb nog noooit gezoend en wil zoooo graag weten hoe dat is




ik heb ook nog nooit gezoend, ook niet met me ex maar ik ben heel onzeker dus dat durfde ik toen niet en nu nog niet want ik weet niet of ik het goed doe en dat is wel vervelend.
maar ik hoop wel dat ik het een keer mag mee maken, net als ieder ander die het nog niet heeft meegemaakt.
Plaats Reactie Pagina 2 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden