NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verliefd / jongens versieren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
25-01-2013 15:39 Re: ik ben verliefd Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey ik ben al heel lang verliefd op een jongen ik ben 9 en hij 11 ik wordt dit jaar 10 maar ik ben verliefd op hem maar hij niet op mij wat moet ik doen?

Je moet het me gewoon vertellen ik weet zeker het lucht op ik heb ook wel eens een keer geprobeerd om niet aan hem te denken maar dat deed ik toch een keer floepte het gewoon me mond uit en ik zij dat ik op hem was zins dien heb ik met een jongen gewoon zechen
Groetjes. My
 




Gast
29-01-2013 19:03  Reageer met quote




hooi ik ben een meisje van 10 (over 5 dagen 11 ) ik een een van mijn beste vriendinnen gingen jongens uit haar klas bellen en irriteren(voor de lol we waren melig) hahah maar van een die jongen heb ik nog steeds zijn nummer maar mijn vriendin is 14 en die jongen ook en ik vind die jongen echt heel leuk maar en hij is dus 3 jaar ouder en het is ook nog eens een goede vriend van haar wat moet ik doen helluuuuuup !!!
xx
Gast
14-02-2013 23:01 kweet niet? Reageer met quote




hoi i ben 11 jaar ik ben smoor op een 1 jongen uit mijn klas. mijn zusje zegt dat hij mij ook leuk vindt maar ik weet het niet hij kijkt wel naar me en steunt me als ik verdriet heb. ik en in de war heeft iemand misschien tips of weet iemand of hij mij echt leuk vindt xxx anoniem
Gast
22-02-2013 17:16 jongere jongen Reageer met quote




Hee
Ik ben met school op skivakantie geweest. En daar heb ik een hele leuke jongen ontmoet. Maar hij is 16 en ik 19 nu is er maar 3 jaar verschil. Dat wel mee valt normaal gesproken maar geld dat ook vor ons. Ook ben ik bang dat zijn ouders en broer het er niet mee eens zijn als wij iets zouden krijgen. Verder heeft hij laatst aan gegeven dat hij niet wist of hij wel een relatie wilde. Toen ik vroeg of hij iets met z'n 2e wilde gaan doen wou hij het niet maar hij zei dat hij mij wel leuk vond. Kan imand mij helpen en zeggen wat ik moet/kan doen?
Gast
09-03-2013 8:16 Verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen maar hij niet op mij inidergeval ik weet het niet zeker en ik durf hem ook nier te vragen ik krijg het benouwd als ik in zij ogen kijk en krijg een rood hoofd. Ik droom over hem elke avond. Hij komt we voor me op. Zou hij toch nee vast niet hoe kan ik het vragen hebben julie tips?
Gast
09-03-2013 8:17 Verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen maar hij niet op mij inidergeval ik weet het niet zeker en ik durf hem ook nier te vragen ik krijg het benouwd als ik in zij ogen kijk en krijg een rood hoofd. Ik droom over hem elke avond. Hij komt we voor me op. Zou hij toch nee vast niet hoe kan ik het vragen hebben julie tips?
Gast
09-03-2013 8:19 Verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen maar hij niet op mij inidergeval ik weet het niet zeker en ik durf hem ook nier te vragen ik krijg het benouwd als ik in zij ogen kijk en krijg een rood hoofd. Ik droom over hem elke avond. Hij komt we voor me op. Zou hij toch nee vast niet hoe kan ik het vragen hebben julie tips?
Gast
09-03-2013 8:22 Verliefd Reageer met quote




hoi i ben 11 jaar ik ben smoor op een 1 jongen uit mijn klas. mijn zusje zegt dat hij mij ook leuk vindt maar ik weet het niet hij kijkt wel naar me en steunt me als ik verdriet heb. ik en in de war heeft iemand misschien tips of weet iemand of hij mij echt leuk vindt xxx anoniem
Gast
10-04-2013 21:21 Help me Reageer met quote




heey, ik zit in de brugklas en ik vind een meisje uit mn klas heel leuk.
Er zijn een paar problemen waardoor ik ontzeker ben;
Ze is best populair en heeft veel vriendinnen.
Ze gaat nog veel om met haar ex en noemt hem soms 'schattig'
Een paar maanden zei ze tegen me dat ze me best knap vond maar toen ik haar vroeg voor het schoolfeest wou ze met iemand anders.
Ze ignored me ook vaak op bijv. whatsapp en ze gaat weleens om met mn beste vriend en dan wordt ik heel jaloers.
Ze is een beetje een rare meid (leuk raar ,niet creepy raar) die populair is en ze is heel knap. Soms gaat ze wel met me om en ze gaat met haar haar spelen als ik achter haar zit. Ik ben helemaal in de war...

Kan alsjeblieft iemand mij helpen want ik ben echt smoor op haar en ik weet niet wat ik moet doen.

groetjes anonymousje
Gast
01-06-2013 12:15 ouderrrr Reageer met quote




heeey ik ben 11 en ben op een knappe jongen van 15 en hij kijkt wel naar me en lacht naar en chilt vaak wel met me en hij vroeg 1 keer waarom ik niet kwam in me vriendin der straat
Gast
24-06-2013 20:01 Re: ik ben verliefd Reageer met quote




[HA GOEDE AVOND DAMES WIL IEMAND WAAR MEE IK KAN MAILEN EN BEDDENGOED VOUWEN VIA MAIL WAAR IK VER LIEFT OP KAN WORDEN
ZE MOET AARDIG ZIJN LIEF EN VRIENDELIJK
Gast
23-02-2015 13:40 help ik ben verliefd op een veel te populaire jongen? Reageer met quote




Heeii,

ehm ik ben 13 en die jongen is 14 dus dat is gewoon ok maar het probleem is zegmaar dat die jongen 1) in de 2e zit en ik in de 1e 2) hij is superpopulair en dus misschien wel onbereikbaar.
Ik denk verder wel dat hij mij misschien wel een heel klein beetje leuk vind want hij appt me heel vaak en hij zoekt ook oogcontact.
Hoe versier je een veel te populaire superknappe enorm sexy jongen?
(heb geprobeerd hem niet meer leuk te vinden maar gaat echt niet)
Plaats Reactie Pagina 5 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden