NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verliefd / jongens versieren
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
lynn
22-07-2004 21:14 verliefd / jongens versieren Reageer met quote
Gast



hallo ik ben een meisje van 12 jaar en weet niet hoe je jongens moet vragen.Als iemand een paar tips heeft stuur die naar ***@hotmail.com heel erg bedankt(K) Embarassed
 




Gast
29-07-2004 8:13  Reageer met quote




De grote kunst is om jongens jou te laten vragen, dit kun je op verschillende manieren berijken.
zo kun je met hem praten over wat hij leuk vind, hobby's of sport en als hij dan iets benoemd wat jij ook leuk vind kun je dit tegen hem zeggen.
vaak heb je dan zijn intresse gewekt en zal hij met je verder willen praten.
breng dan het onderwerp op bioscoop ( wat draait er op het moment) of leuke winkel, andere locaties bij jullie in de buurt.
en benoem dan dat je daar graag nog eens naar toe wilt.
helpt dit hem nog niet over de brug, benoem dan plaatsen waar je zult zijn met een vriendin, als hij je heel leuk vind zal hij daar mischien wel naar toe komen.
gemma
19-06-2005 20:35 verlieft? Reageer met quote
Gast



hallo lezers

ik ben op ee jongen verlieft maar ik weet niet of hij op mij is en ik durf het niet tevraagen wandt ik heb dat al een keer gedaan, ik had hem ee bloem gegeeven en die had hij terug gegeeven en heeft verder niks gezegt over de bloem maar ik weet het niet meer


groetjes gemma
Gast
02-07-2005 18:30  Reageer met quote




er kunnen 2 dingen zijn:
1. Je hebt niet helemaal duidelijk gemaakt wat je bedoelde met die bloem.
2. Hij vindt je niet leuk.
Als die eerste het geval is kan je misschien beter eventjes met m gaan praten, maar als t 2e t geval is kan je m beter met rust laten en een andre leuke jongen zoeken
daniek
02-02-2006 16:37 verliefd Reageer met quote
Gast



hallo allemaal

ik ben verliefd op een jongen maar hij vind een ander meisje leuk,
en misschien heeft hij verkering met haar.
soms komt hij weleens bij me zitten en begint tegen me te praten,
en dan kijkt hij me heel lief aan.

zou hij ook verliefd zijn op mij?

en wat kan ik doen?

-XxX-jes daniek
mocro
03-03-2006 8:59  Reageer met quote




je weet dat hij iemand anders leuk vindt
en je bent nog steeds verliefd op hem
ik had ook het zelfde probleem
maar jah je weet beter dan mijn wat je allemaal moet doen
Gast
11-09-2006 19:52 ik ben te verlegen Reageer met quote




hooi ik ben een meisje van 12 en ik zit net in de brugklas.
een jongen in mijn klas is zo leuk egt ik ben soooor op hem.
maar dat weet hij niet.
maar ik wil wel dat hij het weet
en mijn vriendinnen weten het ook maar ik durf niet tevragen of hun het willen zegen.
wat moet ik doen
Gast
16-06-2007 22:48 verlegen meisje van 12 Reageer met quote




je moet je sterk maken en het toch vragen al is het op een briefje vraag anders rond of iemand zijn mobiele nummer heeft dan kan je het altijd nog smssen grt $
Gast
28-06-2007 16:33 ik kijk diep in zijn ogen Reageer met quote




als ik in "mijn droomjongen" zijn ogen kijk dan zegt tem waarom kijkt ge in mijn ogen :s ik heb al zeker 3 keer een verkerring met hem gehad maar ik vindt em zooooooo leuk een paar versier tips zijn welkom ...... behalve in zijn ogen kijken :s al vast bedankt XxXxXxXxX
Gast
30-08-2007 14:30 Mijn aller eerste zoen Reageer met quote




Ik heb nog nooit gezoend.. en wil praten met meer mensen die het nog nooit hebben gedaan en het graag willen doen..(niet met mij maar met hun geliefde)..
Gast
25-03-2008 14:34 Droomjongen Reageer met quote




Hey meid ik snap dat je helemaal in love kunt zijn op een jongen maar denk eerst ff aan de keren dat het steeds uit ging en concentreer je daar op, zodat het een goed idee is als je weer met hem gaat beginnen. Met andere woorden : zorg er eerst voor dat jullie niet dezelfde fouten maken zodat het niet weer uitgaat
veel sus6 grt $
Gast
12-01-2009 21:19 gast Reageer met quote




ik ben een meisje van 10 en als iemand weet hoe ik een jongen moet versieren wil ik dat graag weten schrijf het maar gewoon hier dand je wel hoor
Gast
12-01-2009 21:22 gast Reageer met quote




jullie moeten gewoon vragen als hij bij een plek wil komen en dan vraag je hem als hij je leuk vind ja of nee
Gast
23-01-2009 15:03 . Reageer met quote




Mesnen,
Ik ben verliefd op iemand.
Ik weet niet of hij ook op mij is.
Hij praat wel tegen me,
knijpt soms in e kont.
We zijn hele goede vrienden maar maakt dat wat uit?
kan die dan alsnog op mij zijn.
Ik weet het echt niet..
Hij knijpt ook iemand anders maar ik heb gevraagd of die haar leuk vond maar hij meent het en vind haar niet leuk.
Wat moet ik nou doen,
Ik weet niet of hij mij leuk vind en ik durf het helemaal niet te vragen.'
Hij knipoogt en doet sortement kusjes.
ik heb geen idee
Vertel ff.
Gast
27-01-2009 15:26 verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen, of ik vind hem heel erg leuk.
Ik ben er achter gekomen dat hij een ander meisje leuk vind, niet verliefd, maar leuk, dat had hij zelf gezegd.
Maar ik vind hem echt heel leuk.
Wat moet ik dan doen???
Ik ga zaterdag met hem, een vriendin, een andere jongen en nog een vriendin naar de film.
Mijn vriendinnen weten al dat ik op hem ben, maar de rest niet...
Nu gaan we zorgen dat ik naast hem kom te zitten.
Maar toch weet ik echt niet wat ik moet doen!!
Ik vind hem echt heeeel erg leuk....
kus Sanne
Gast
28-01-2009 20:13 HELPP Reageer met quote




heeey help mij
ik ben verliefd op een jongen op mij school hij zit in groep 6 maar is 12 net zo oud als mij zelfs 5 daagjes ouder maaar hij vind mij een beetje leuk en ik hem top hoe moet ik ervoor zorgen dat hij mij nog leuker gaat vinden
Gast
03-03-2009 21:46 Wat doet hij? Reageer met quote




Hee, ik ben verliefd op een HELE leuke jongen. Hij doet op msn het ene moment súper lief en het andere moment doet hij heel droog, en doet hij net of het hem niks uitmaakt wat ik tegen hem zeg! Hij vind mij ook leuk, dat heeft hij ook tegen mij gezegt. Maar ik weet niet hoe ik tegen hem moet vertellend dat ik het niet leuk vind hoe hij doet. Op school zegt hij nu ook niks meer, durft hij niet??

KusjeeesXx'
Gast
04-03-2009 16:10 Supprrr verliefd! Reageer met quote




Haaayy,
Ik ben egt Supprrr erg verliefd op een jongen.
Maar altijd als ik hem ziet of hij praat tegen mij dan ben ik opeens heel erg verlegen. en durf ik nix meer!
Hieeft iemand miss tips voor mij?

xxx-jeeess
Gast
05-03-2009 19:39 jongens Reageer met quote




ik ben ook op een jongen maar ik had eens gevraagt hoeveel ik kans maakte om hem tekrijgen hij heeft nieks gezegt maar hij vroeg het aan dat is goed maar dan na een tijdje we hadden we het aan maar ik maakte het uit ik was niet meer zeker hij zie nooit iets tegen mij en nu heb ik er spijt van wat nu ik wil het weer aan maar hij heeft mij geblokt op msn en als ik een email stuur dan antwoordt hij niet en ik zie hem alleen de maan. en soms de woen. ik zit op voetbal en ik ben een meisje die nog in een jongens ploeg speelt
Gast
10-03-2009 21:10 jongen uit mijn klas. Reageer met quote




haay,
ik ben 13 en ik ben op een jongen uit mijn klas maar ik weet niet of hij ook op mij is. ik kan wel heel goed met hem opschieten en met hem lachen maar hij zei ook dat hij op iemand was maar hij wou niet zeggen op wie.
Gast
01-04-2009 15:01 Boys Reageer met quote




Je moet jongens op hun gevoel pakken. Doe alsof je erg geitreseert bent
Gast
06-04-2009 21:00 Erg Verliefffddd! Reageer met quote




HoiHoi,
ik ben 13jaar en ik ben op een jonge uit m'n klas.
Ik heb wel eens gehoord dat hij op mij is(hem beste vriend zij het)
en ik weet het niet of het waar is,,
maar normaal is hij erg lief tege mij op msn op school hij komt telkens voor me zitten en als we naar de film kijken komt hij expres voor me zitten of naast me, als ik met me vriendinnen zitten te prate kijkt hij konstant naar mij..
en hij is meer bezig met mij dan andere meisjes in me klas,,
Maar ik weet het nieyy preciess,,
Kan iemand mij helpee plszzz!!(L)
XXXXKuSzzZzZzxxx
Gast
10-04-2009 19:52 ik ben verliefd Reageer met quote




heey,
ik ben 11 en ben op twee meisjes..
bij de een heb ik een papieren roos aan de deur gehangen
die ik zelf had gemaakt, met een gedicht erop.
zij heet Rosa.
de ander heet Nathalie en bij haar heb ik vandaag een engels gedicht voor de deur gelegd, om haar te plagen.
zij kan namelijk slecht engels.
ik had er wel een steen opgelegd.
ik word wel gepest omdat ik verliefd ben.
maar ik vind ze allebei heel aardig en we praten vaak met elkaar.
tijdens de les hebben we ook vaak oogcontact.
nu is er een probleem.
de een vind ik leuker, maar die heeft met een van mijn beste vrienden!
wat moet ik doen!?!?!?!
Gast
13-04-2009 9:08 Ik wee thet niet Reageer met quote




Ik was erg verliefd op een jongen, hij is heel erg populair bij de meisjes iedereen vind hem lekker, maar nu bijkt dat hji heelmaal verliefd is op mij we hebben ook al gezoend.. Maar nu vraagt hij mij steeds maar ik weet het niet meer. Ik weet niet meer of ik met hem wil of niet ik ben helemaal verot en doe hem pijn. Wat moet ik doen..
Gast
15-04-2009 19:17 Re: Ik wee thet niet Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik was erg verliefd op een jongen, hij is heel erg populair bij de meisjes iedereen vind hem lekker, maar nu bijkt dat hji heelmaal verliefd is op mij we hebben ook al gezoend.. Maar nu vraagt hij mij steeds maar ik weet het niet meer. Ik weet niet meer of ik met hem wil of niet ik ben helemaal verot en doe hem pijn. Wat moet ik doen..


Heey,
als je hem echt leuk vind zou ik hem vragen,
want als hij je leuk vind doet het nog meer pijn..( bij hem, ik weet hoe het voelt!)

Succes!
Gast
17-04-2009 15:44 een dillema Reageer met quote




heey,
ik ben 11 en ben op twee meisjes..
bij de een heb ik een papieren roos aan de deur gehangen
die ik zelf had gemaakt, met een gedicht erop.
zij heet Rosa.
de ander heet Nathalie en bij haar heb ik de tiende een engels gedicht voor de deur gelegd, om haar te plagen.
zij kan namelijk slecht engels.
ik had er wel een steen opgelegd.
ik word wel gepest omdat ik verliefd ben.
maar ik vind ze allebei heel aardig en we praten vaak met elkaar.
tijdens de les hebben we ook vaak oogcontact.
nu is er een probleem.
de een vind ik leuker, maar die heeft met een van mijn beste vrienden!
wat moet ik doen!?!?!?!
Gast
22-04-2009 19:47 loveee. Reageer met quote




ik ben verliefd op een super populaire jongen, ik kwam hem tegen toen ik ging zwemmen met vrienden, maar ik weet niet of hij mij leuk vind... hij flirt op school wel vaak enzo, maar op msn zegt hij soms ineens niks meer, en ik moet altijd het gesprek beginnen. dus ik weet het gewoon niet. :S:S
Gast
31-05-2009 18:45 Loveeeeeeeeeeeeeeeeeee <3<3<3<3<3<3<3&a Reageer met quote




Kijk ik ben echt smoor op iemand....

edit Numix: rest bericht verwijderd, graag geen "breezah"-taaltje gebruiken
Gast
06-06-2009 22:52 hij wil me niet Reageer met quote




ik ben verliefd op een jonge al meer dan 2jaren,ik weet niet wat ik moetdoen ik vind hem zo erg leuk,alleen hij is op mijn beste vriendin soms denk ik ik wil hem haten!!!maar warom lukt dat niet ik ben gewoon zo veel focking verliefd op hem,ik weet egt niet wat ik moet doen,hij vind ijn beste vriendin deborah leuk!ik kan het niet aan zien als tie bij haar is
Charlotte
12-07-2009 12:14 Re: verliefd / jongens versieren Reageer met quote




lynn schreef:
hallo ik ben een meisje van 12 jaar en weet niet hoe je jongens moet vragen.Als iemand een paar tips heeft stuur die naar ***@hotmail.com heel erg bedankt(K) Embarassed

Hoi Lynn,

Eigenlijk is het niet zo moeilijk, vooral niet teveel laten opvallen dat jij geïnteresseerd bent, en veel flirten: versta: plagen. Zo stel je jezelf niet te afhankelijk op en loop je ook het risico niet om afgewezen te worden. Het feit dat jij je zelfstandig, leuk en spontaan opstelt maakt hen nog nieuwsgieriger en het feit dat jij 'moeilijk te krijgen' bent zal hem nog veel meer aantrekken. Het lukt je wel!
Plaats Reactie Pagina 1 van 5
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden