NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Xiron afstandsbediening
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
10-08-2006 9:57  Reageer met quote




heb ook een xiron batterijen op nieuwe ingedaan maar reageert moet opnieuw programmeren wie weet de code van de tv panasonic thnx
 




joseph
10-08-2006 19:33 handleiding afstandbediening XIRON Reageer met quote
Gast



wie-o-wie heeft voor mij een handleding voor de XIRON die ik bij Blokker gekocht heb??
Gast
12-08-2006 14:19  Reageer met quote




ik heb die ook gekocht..hetzelfde probleem..
Gast
12-08-2006 14:21  Reageer met quote




handleiding zit tussen het karton van de verpakking..
xiron
15-08-2006 11:25 Re: handleiding afstandbediening XIRON Reageer met quote
Gast



joseph schreef:
wie-o-wie heeft voor mij een handleding voor de XIRON die ik bij Blokker gekocht heb??
Philippe
16-08-2006 13:34 Sanyo Tv en Xiron afstandsbediening Reageer met quote
Gast



Hallo, ik heb de codes hier op dit forum gevonden, maar deze werken niet.. sommige helemaal niet, andere kloppen de toetsen totaal niet.. 5 is 7 enz..

kan iemand mij helpen?

Philippe
krulkrul
16-08-2006 18:50  Reageer met quote




190 werkt in ieder geval alleen bij mij doet de teletekst knop het niet als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag!
Xironzoeker
18-08-2006 13:59 AB Reageer met quote
Gast



Ik ben mijn boekje kwijt geraakt, kan iemand hem goed overscannen of een download van de handleiding geven?
Gast
23-08-2006 17:08  Reageer met quote




Nog zo iets lomps ik heb een Xiron TV/DVD combi en zo'n afstandsbediening vd blokker maar geen enkele code werkt goed op de tv van HETZELFDE merk. Alleen P+ en P- werken.

Zijn niet al te slim daar
Gast
23-08-2006 19:32 Xiron remote control Reageer met quote




Hallo allemaal,

heb ook de veel voornoemde Xiron gekocht en heb (ja ja) nog steeds het boekje.
Echter werkt geen enkele van de drie codes voor AKIA TV (type sp 71Z4). Ook de automatische zoekfunctie doet het niet. Kan iemand mij een alternatieve code geven?

Thanks
Gast
30-08-2006 10:49 handmatig installeren Reageer met quote




het lijkt wel alsof de gebruiksaanwijzing op dit gebied niet volledig is. heeft iemand tips voor o.a. rtl7, discovery etc.?
Gast
30-08-2006 23:05 codes voor finlux? Reageer met quote




Heeft iemand de codes voor finlux?
Gast
05-09-2006 17:18 jah jah ik heb er ook 1 Reageer met quote




ik heb dus ook een xiron en moet de code hebben voor een audio sonic!!!! er staat er maar 1 in het boekje!! en moet dus weten of er andere codes zijn voor audio sonic
Gast
10-09-2006 22:48 Wekkertje radio controlled - DCF Reageer met quote




In de handleiding staat dat het ook in het nederlands afgesteld kan worden. Helaas niet hoe dit moet.
Verder werkt het prima. Graag antwoord b.v.d.
Gast
20-09-2006 17:01  Reageer met quote




Weet iemand mss de codes voor het merk audiosonic kt 9056?
Gast
20-09-2006 23:05  Reageer met quote




En de code voor een sanyo videorecorder?
Gast
28-09-2006 21:07  Reageer met quote




hallo heeft iemand de code van een xiron tv met ingebouwde dvd
Gast
02-10-2006 20:56 Audiosonic KT-8755stx Reageer met quote




heeft iemand de code voor een audiosonic KT-8755stx
Gast
06-10-2006 20:07 afstand bediening xiron tv. Reageer met quote




weet iemand waar ik een afstandbediening voor een xiron tv kan vinden??
zo niet weet iemand de code bij universele afstandbedieningen??

dank alvast
Gast
12-10-2006 19:11  Reageer met quote




weet iemand de codes voor een xiron tv ik kan geen universele voor xiron vinden was by een winkel binnen en die gast kon niks van xiron vinden???
Gast
19-10-2006 15:16 xiron afstandsbediening Reageer met quote




de phillips code werkt.
aristona en phillips zijn op dat gebied 1.
George56
19-10-2006 15:28 xiron afstandsbediening Reageer met quote




Heb ook problemen met Xiron afst.bediening(8 functies?),ik heb een Thomson tv,maar geen van de codes werkt. Ook niet met autom.zoeken.geldt ook voor kodak dvd-speler. Misschien iemand met een oplossing?
Gast
23-10-2006 19:22 Hoe kom ik in het menu om mijn zenders in te stellen Reageer met quote




ik heb een xiron afstandsbediening en kan niet in het menu komen weet iemand hoe dat moet ?
Gast
26-10-2006 18:51 armstad tv instellen met xiron afstandsbediening Reageer met quote




Wie weet de code voor een armstad tv ?
deze stond niet op de code lijst
Gast
27-10-2006 7:43  Reageer met quote




Tja, hier ook een leuk extra vraagje. Wij zijn de lijst met codes kwijt. Nu is de afstandsbediening van mijn digitenne decodes (brainwave digi200T) gesneuveld en ik hoop dat de xiron die aan kan sturen (die gebruiken we al voor ons Sony TV).

Weet iemand of er codes in het lijstje staan voor Brainwave?
Gast
12-11-2006 13:58 Afstandsbediening Xiron van Blokker Reageer met quote




Heeft iemand de code van AKAI. Is er ook een lijst op internet beschikbaar ? Kan hem in ieder geval niet vinden.
Gast
14-11-2006 23:05 instellen xiron afstandbediening Reageer met quote




Door eerst op TV en daarna 4 sec op de rode uit knop en SET te drukken gaat de afstandsbediening alle code's langs welke hij in geprogrameerd heeft gekregen. Hij zend dus eigenlijk voor iedere tv een signaal uit. Bij het juiste toestel schakeld de TV dus uit. Bijvoorbeeld uw toestel heeft code 042. Na het indrukken van de 2 toetsen genereerd de afstandsbediening code 001 en er gebeurd dus niets. Tot hij code 042 (in dit voorbeeld) uitzend,want dan schakeld uw tv toestel uit. Omdat er tussen iedere scan 1 sec zit moet u als de tv uitschakeld snel reageren. Druk als de tv uitschakeld onmiddelijk op de TV toest en hieronder zal u tv werken. Doe voor andere apparaten het zelfde en sla deze onder een andere toets op bv SAT of VCR. Het kan wel langer dan 5 minuten duren voordat hij het juiste toestel gevonden heeft dus goed opletten en snel reageren.... Gebeurd er helemaal niets dan is de afstandsbediening niet geschikt voor het apparaat. Hij genereerd nl. alle code's die er zijn ingeprogrameerd maar meer dan er op de gebruiks aanwijzing staan. Nog vragen, mail me maar even...Succes!
Gast
27-11-2006 21:04 Re: instellen xiron afstandbediening Reageer met quote




Dank voor de reactie. Ik ga het proberen en hoop dat het zo lukt.
Gast
29-11-2006 23:38 Tijd instellen van video met Xiron? Reageer met quote




Hallo,

Dankzij allerhande tips op dit forum kan ik mijn tv en video inmiddels aansturen met de Xiron AB. Ik vroeg me alleen af of ik met deze AB ook de tijd van de video in kan stellen. Die zie je normaal op de display als de video op standby staat, nu staan er 4 horizontale streepjes. Weet iemand dit?
Gast
01-12-2006 18:59 xiron afstandsbediening Reageer met quote




Hallo,

Heeft iemand de code voor xiron tv/dvd.
Ben de afstandbediening kwijt en met de codes van een universele werkt het niet.Weet iemand het?
Plaats Reactie Pagina 3 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden