NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Xiron afstandsbediening
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
01-09-2011 22:55 bedankt Reageer met quote




5 jaar later en ik heb hier nog steeds wat aan, lkkr kunnen zappen Smile bij werkte de uitleg met die 4 seconden op een sony breedbeelld ouwe modellen
 




Gast
26-10-2011 17:16  Reageer met quote




mijn afstandsbediening werkt maar ik krijg mijn tv niet op av!wie kan mij helpen?
Gast
11-11-2011 12:09 hanleiding Reageer met quote




Als je het type intikt bij google,kun je de handleiding downloaden in pdf.heel duidelijk,al verschillende keren gedaan en het werkt prima.
Gast
15-12-2011 19:04 kinderslot openen Reageer met quote




wie kan mij helpen om mijn kinderslot open te maken ik heb alle knopen geprobeerd op de tv en afgstansbedining maar het lukt niet wie kan mij helpen mijn dochter moet het nieuws kijken want ze heeft een toets wie reageerd snel ik heb hulp nodig
Gast
30-12-2011 23:03 Xiron ab Reageer met quote




Anonymous schreef:
Zet de tv aan en druk op het knopje tv op je afstandsbediening.
Richt op de tv.
Je houdt de set en de aan-knop van de afstandsbediening 4 seconden tegelijkertijd ingedrukt tot het rode lampje knippert. Laat los en de afstandsbediening gaat automatisch zoeken. Als de tv wordt uitgeschakeld is de afstandsbediening geprogrammeerd.
Laat even weten of het gelukt is.

John


Mijn tv ging wel uit, maar mijn tv reageert nog niet op de afstandsbediening. Misschien is ie stuk, maar heeft iemand misschien de codes voor een Sony Trinitron tv??
groet,
Dennis
Gast
30-12-2011 23:14 Re: Xiron ab Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mijn tv ging wel uit, maar mijn tv reageert nog niet op de afstandsbediening. Misschien is ie stuk, maar heeft iemand misschien de codes voor een Sony Trinitron tv??
groet,
Dennis


nadat de tv is uitgegaan moet je direct een zender kiezen anders zoekt ie verder (staat ook al ergens). Hij doet het!

groet,
Dennis
Gast
21-01-2012 12:14 tv codes Reageer met quote




weet iemand de code van een marqant tv ik heb van de kpn 3 cijferige nodig alvast bedankt
Gast
15-02-2012 21:00 Digital receiver Inter goldstar Reageer met quote




heb een inter goldstar satellite digital receiver en een XIRON afstandsbediening maar weet de code niet welke ik voor de sateliet moet intoetsen. Weet iemand de code svp?
Gast
06-07-2012 15:35 xiron afstandsbediening Reageer met quote




weet iemand de code voor xiron afstandsbediening dvd10221
bvd
Gast
10-08-2012 17:57 tv marquant Reageer met quote




hey ik heb vandaag en grundig gekocht maar vind geen code voor mijn tv merk marquant
Gast
29-12-2012 16:54 programmeren Reageer met quote




ik heb een kleine xiron tv , mijn dochter heeft een paar kanalen gewist , ik heb geprobeert om ze weer terug te krijgen maar ik weet eigenlijk niethoe dat moet heeft er iemand een idee
Gast
27-01-2013 20:35 xiron tv Reageer met quote




haloo ik heb een xiron tv en nu een universele afstandbediening maar geen code ik heb 026 al geprobeerd maar die doet het niet kan iemand me helpen ?!?
xshanaya
Gast
07-02-2013 18:16 code xiron dvdrecorder RW 3HDD 80GB gezocht Reageer met quote




Wie o wie kan mij helpen aan de code voor bovengenoemde Xiron dvdrecorder. Heb een naamloze universel afstandbediening van de action. Alvast bedankt!
Gast
17-03-2013 13:45 tv Reageer met quote




ik heep een tv van mr q media het af stanbedin van kpn wert niet wat kan ik den ik hep geen code van de tv help aub
Gast
27-04-2014 14:48 xiron model nummer 1907 Reageer met quote




Hoe kan ik de xiron 1907 op digitaal kanaal.we zitten op de camping maar die zijn digitaal gegaan is dit model van xiron 1907 wel digitaal mogelijk? Kan iemand me dit laten weten en ook hoe het mowt.ben namelijk het boekje kwijt. Vriendelijk groeten karin Bezooijen.
Gast
04-07-2014 12:54 code voor medion tv Reageer met quote




weet iemand de tv code van een medion tv , ik vind die nergens terug
Plaats Reactie Pagina 7 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden