NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Xiron afstandsbediening
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
18-11-2008 15:33  Reageer met quote




zoals hierboven al staat beschreven.

richt je afstandsbediening op de tv, druk op het knopje "tv"
daarna druk je op het knopje "set".

als het goed is gaat er dan een lichtje knipperen ( je moet wel de afstands op de tv blijven richten tot het lichtje stopt met knipperen)
 




Gast
08-12-2008 20:00 marquant Reageer met quote




heeft iemand de tv code van marquant ik heb een erg lange lijst maar dit merk staat er niet tussen
Gast
18-01-2009 12:33 Code voor Jubilee TV Reageer met quote




De code voor de Jubilee tv staat onder JBL in het boekje en is 436

Succes allemaal
Gast
20-01-2009 21:54 xiron tv Reageer met quote




goede dag , ik hebt in de blokker een xiron tv gekocht het boekje hebben we niet meer , heeft de kleine de klank geblokt en het luk me niet om die te doen werken kan er me iemand helpen bedankt
Gast
22-01-2009 20:24 tv Reageer met quote




kan iemand mij vertellen wat de code is voor de dvd van xiron ??

ik heb de tv van de blokker alleen maar een half boekje gekregen zonder codes
Gast
14-03-2009 19:05 code Reageer met quote




ik heb een panasonic televisie ma geen code ervan
Gast
28-04-2009 16:15 Xiron afstandsbediening Reageer met quote




heb een lg dvd-speler maar ben boekje van afstandsbediening kwijt,sniksnik!
Kan iemand mij helpen aan codes voor LG dvd speler??????
Alvast super bedankt!!!!!!!!!
Gast
05-05-2009 14:58 mitsubishi tv CT 25AL1EST Reageer met quote




TV doet het; we weten niet hoe de afstandsbediening werkt; met name het instellen van de zenderkanalen; wie helpt ons?
Koen en Jules
Gast
15-05-2009 20:24 gebruiksaanwijzing Samsung max-440 Reageer met quote




bij verhuizing zoek geraakt de gebruiks aanwijzing van mijn
radio audio apperaat waar of wie kan mij daar aan helpen ,
het een SAMSUNG MAX440 ,bij voorbaat dank .
Gast
01-07-2009 23:14 Re: instellen xiron afstandbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
geweldig bedankt!!


Kei bedankt !!!!!!!!!!!!!!
Toch nog gelukt, Thanx!!!!!!
Gast
18-07-2009 19:24 code voor xiron tv Reageer met quote




ik zoek code van xiron tv
Gast
29-11-2009 20:17 code voor Xiron 5507 Reageer met quote




Ik heb een Xiron 5507 tv (die van Blokker) en de universele ab van Xiron (1725209).
Bij mij werkt de code 026 prima, zelfs de channel +/- werken en je kan ook bij de andere input kanalen komen.
Alleen teletekst krijg ik niet weg.
Gast
06-12-2009 21:31 Heb jij het antwoord/ Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo heeft iemand de code van een xiron tv met ingebouwde dvd

Hejhej
Ik heb precies het zelfde als jouw!
(wel toevalig)
Maar even een vraag heb jij de drie cijferige code?
Groeten Jeroen
Gast
07-12-2009 23:28 Re: code voor Xiron 5507 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hejhej
Ik heb precies het zelfde als jouw!
(wel toevalig)
Maar even een vraag heb jij de drie cijferige code?
Groeten Jeroen


De genoemde "Xiron Blokker tv" is er een met ingebouwde dvd. Als je op de achterkant van het toestel kijkt kan je het type nummer achterhalen. Als dit nummer 5507 is, stel ik voor dat je de code probeert die eerder is voorgesteld:

Anonymous schreef:
Ik heb een Xiron 5507 tv (die van Blokker) en de universele ab van Xiron (1725209).
Bij mij werkt de code 026 prima, zelfs de channel +/- werken en je kan ook bij de andere input kanalen komen.
Alleen teletekst krijg ik niet weg.
Gast
06-02-2010 21:25  Reageer met quote




Code voor een swisstec plasma?
Gast
10-02-2010 21:01 Instellen zenders universele afstandsbediening Reageer met quote




Allright, ik heb het antwoord gevonden. Ik heb zelf een aristona tv met een universele afstandsbediening. De code voor mijn tv is 193 (dus SET en TV tegelijk indrukken en de juiste code invoeren) vervolgens kun je je zenders instellen door de knoppen REW en CH*/P/C ingedrukt te houden. Zo kom je in het menu om zenders te zoeken --> met de knop + die links op het apparaat zit onderaan kun je vervolgens zoeken naar zenders en met de knop REW zet je de zender vast!!
Gast
20-02-2010 19:22  Reageer met quote




ik heb een xiron universele afstandsbediening en heb een code nodig voor een oude saba wie kan me verder helpen
Gast
22-02-2010 13:56 Re: Instellen zenders universele afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
Allright, ik heb het antwoord gevonden. Ik heb zelf een aristona tv met een universele afstandsbediening. De code voor mijn tv is 193 (dus SET en TV tegelijk indrukken en de juiste code invoeren) vervolgens kun je je zenders instellen door de knoppen REW en CH*/P/C ingedrukt te houden. Zo kom je in het menu om zenders te zoeken --> met de knop + die links op het apparaat zit onderaan kun je vervolgens zoeken naar zenders en met de knop REW zet je de zender vast!!


Wat bedoel je met de knop(pen?): CH*/P/C en werkt deze methode enkel voor een aristona tv of voor alle tv's?
Gast
22-02-2010 16:03 TV menu - tv zenders instellen Reageer met quote




Weet nu iemand al hoe je met de Xiron afstandsbediening in het tv menu geraakt zodat je zenders kan zoeken en programmeren?
Gast
25-03-2010 11:28 dvdspeler reageert niet Reageer met quote




Ik heb de universele afstandbediening srp 3004 gekocht. Mijn tv reageert hier nu op, maar de DVD-speler van aristona krijg ik niet aan de praat. Ik heb de code in het boekje al geprobeerd en ook 0000. Heeft iemand nog een tip?
Gast
11-05-2010 21:06 Xiron Reageer met quote




kan iemand niet het boekje met de handleiding plaatsen, ik mis ook de lijst met codes,maar weet ook niet hoe ik de codes in moet voeren,
bedankt
Gast
01-06-2010 15:22 code xiron tv dvd Reageer met quote




Anonymous schreef:
Code voor een swisstec plasma?

weet u mischien de code voor het tv dvd toestel het is een1928 w gekocht bij blokker ik heb nu een universal afstandbediening van phillips gekocht maar de code voor mijn tv staat er niet bij bij voorbaat mijn vriendelijke dank gr henk
Gast
16-06-2010 20:43 xiron tv geen lcd Reageer met quote




mijn afstands bediening was kapot heb nu een nieuwe maar er staan geen codes voor mijn tv bij, heeft iemand de code ??????????????
Gast
12-07-2010 23:15 HELP XIRON AFSTAND CODE Reageer met quote




Ik heb xiron afstandbedieding maar weet de code van me Universum tv niet help iemand
Gast
21-10-2010 12:11 xiron Reageer met quote




ik heb een xiron tv maar , afstand bedingng doe het niet kan geen ander vinden ik heb een philips gekocht een unicersele maar de code voor een xiron staat er niet bij wie kan mij helpen ik kan het ook omruilen voor een ander wie kan mij helpen.
Gast
09-12-2010 12:14 heb afstandbediening 1725209 Reageer met quote




Hallo ;

had n Tvtje met dvd gekregen de Xiron DVTV 1400voor mn zoontje heb deze universele afstandbedieng van xiro nr 1725209
erna bij gekocht weet iemand hoe te doen zodat deze weer werkt en hoe kan je op dit toestel er zenders bij zetten en hoe te doen met dvd nar nederlands dat gaat nu niet manuel bij voorbaat bedankt.

grt;Jozef
Gast
29-01-2011 18:28 Xiron 1725209 op akai tv Reageer met quote




hallo;

ik heb een Xiron ab (1725209), en een akai tv...
hoe kan ik die ab op de tv kunnen aansluiten, met welke code?
en hoe wat moet je ook alweer doen voor de code?

Groetjes Ruben
Gast
10-02-2011 16:28 xiron blijft ee probleem Reageer met quote




Net een universele Grundig afstandsbediening gekocht voor Xiron televisie, maar de Xiron code staat er niet bij. Weet misschien iemand of die Xiron toestellen ook onder een andere merknaam verkocht worden.
Gast
08-03-2011 7:34 Xiron AFSTANDSBEDIENING Reageer met quote




Hallo,
Code voor een FUNAI Tv?

grt; Liina
Gast
01-05-2011 21:34 ik heb een code nodig voor de merk Grundig Hmdi Reageer met quote




ik heb een code nodig voor mijn grundig dvd Hmdi en ik heb een universieel remote maar heb geen gebruiksaanwijzingen en ik vroeg me af of iemand mij kan helpen door mij te helpen de code te vinden de serie van de remote kan je opzoeken op google de serie nummer daarvan is P0128123 C0000146 en je kunt em alleen vinden op afbeelding dat je weet om wat voor afstandbediening het gaat nog heel erg bedankt voor de tijd en moeite groetjes
Plaats Reactie Pagina 6 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden