NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

universele provision afstandsbediening codes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
15-12-2007 20:35 Provision Reageer met quote




Op mijn Provision afstandbediening (ca. 5 jaar oud) staat geen typenummer. De beschrijving ben ik kwijtgeraakt. Weet iemand welk typenummer dit kan zijn, wil hem opnieuw instellen op mijn Sony TV.
Bij voorbaat dank,
Joop
 




Gast
16-12-2007 11:17 Gast 15-12-2007 20:35 Provision Reageer met quote




Typenummer gevonden: RC8
Gast
21-12-2007 23:09 code voor LG tv Reageer met quote




ik heb een Philips SRU 5020 universal remote maar krijg mijn LG tv niet aan de praat met dat ding heeft iemand hier misschien de code van?
Dank je wel. Wen.
Gast
27-12-2007 19:44 codes voor phillips Reageer met quote




kan iemand mij helpen met de code voor phillips tv
Gast
08-01-2008 21:48 Code voor Provision tv Reageer met quote




Wie kan mij helpen?

Ik heb een Provision televisie, maar mijn orginele afstandsbediening is kapot. Ik heb nu een Thomson ROC 26 afstandsbediening, maar daarvan ben ik de codes kwijt.

Kan iemand mij de codes geven, zodat ik weer televisie kan kijken?

Alvast bedankt,

Madicke
Gast
17-02-2008 20:57 code`s Reageer met quote




ik heb een dvd speler merk provision alleen geen afstandbediening
ik heb wel een universele afstandbedieng daarom zoek ik code`s daarvoor wie heeft die voor mij
Gast
20-02-2008 19:25 code afstandsbediening Reageer met quote




heeft iemand de afstands bediening code van de
Sony rdr hx 725
Gast
27-02-2008 21:23 code voor de ab van kpn digitenne Reageer met quote




Ik heb een Samsung lcd scherm gekocht daar zit een universele afstandsbedienign bij. Nou wil ik de AB van mijn Digitenne ontvanger laten vervallen, maar dan heb ik de code nodig voor mijn nieuwe AB maar die kan ik niet vinden. Kan iemand mij daar aan helpen.
Het gaat om de Samsung SMT1000T van digitenne en daar moet ik de code voor hebben.

Alvast bedankt .....
Gast
21-03-2008 21:23 zoek een code Reageer met quote




wie heeft er voor mij een code van een provision tv.
heb 3 universelen afstandsbedieningen.
philps ru 520
philips ru 240
universeal remote rm-950
of mischien weet iemand waar ik het kan vinden want in de gebruiksaanwijzing komt provision niet voor miscien valt het onder een andere naam heb geen iedee dus help.
iedereen alvast bedankt.
Gast
29-03-2008 4:28 provision afstandbediening Reageer met quote




ik ben op zoek naar de code's voor mijn dolby seround
Gast
05-04-2008 23:45 code voor provision televisie Reageer met quote




ik heb mijn provision 14cx7t met een thomson roc 3404 ingesteld met code 180. probeer het eens of dit hiermee ook lukt
Gast
08-04-2008 5:56  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand de Provision website? Ik kan 'm nergens vinden. Zo'n bedrijf heeft toch normaal wel een website? Razz

Beste ik zoek deze website eveneens , hebt U soms de handleiding in het nederlands van volgend toestel : Provision 14CX7t .moest u die hebben , wil jii deze copieren en /of per mail laten bezorgen
Alvast bedankt.C.Coulier
keuzemeers 13
9031 Gent
Belgie
christian.coulier1@telenet.be
Gast
08-04-2008 6:03 Re: thomson roc 3404 universele afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
met de bovenstaande afstandsbediening heb ik eindelijk mijn provision 14cx7t kunnen instellen met de code 180

Beste
Is het mogelijk voor dit toestel mij een copie of e-mail bezorgen van de handleiding. Ik kan die niet terug vinden.
Misschien is er een website voor opvragen van deze.
Alvast bedankt
Coulier C.
keuzemeers 13
9031 Gent
christian.coulier1@telenet.be
Gast
10-04-2008 15:04 provision Reageer met quote




wie is de fabrikant van provision?
Gast
28-04-2008 0:23  Reageer met quote




weet iemand het volgende,ik heb 2 nieuw batterijen in mijn afstandsbediening gedaan en nu blijven de 2 lampjes van de tv en dvd rood branden en reageerd ie niet meer wie weet wat dat is alvast hartelijk bedank[provision]
Gast
21-05-2008 20:31 afstandsbediening Reageer met quote




roald schreef:
ik heb ook zon ding maar kan de handleiding nergens vinden.
wie kan mij vertelen hoe ik mijn aristona tv weer kan bedienen met de ab??

philips doet het ook op aristona
Gast
31-05-2008 16:58 help Reageer met quote




Ik heb een sony tv en een provision afstandsbediening,heeft iemand een code?

Stuur mij alstublieft naar mijn email
Gast
31-05-2008 19:05 HELP Reageer met quote




ik heb een provision ab met een aristona tv, ik weet alleen niet welke uitvoering ab k heb. Kan iemand me helpen!?

Pjotr
Gast
07-06-2008 16:44 Re: help Reageer met quote




hoi,
wij hebben ook een sony tv en een prvision afstandsbediening en weten de code ook niet meer. jullie onder tussen wel??? ik zou hem heel graag weten.
karin
Gast
28-06-2008 13:08 provision universele afstandbedienig Reageer met quote




als je codes nodig hebt voor provision afstandbediening ik heb er nog een boekje van liggen met de codes stuur mij u merk van tv dvd ofzo en ik stuur je de codes door kan natuurlijk ni garandere als ze ook voor u afstandbediening goe zijn ma het is het probere waard grtz vanessa
neeske19@hotmail.com
Gast
01-07-2008 16:30 sharp Reageer met quote




weet iemand de codes voor een sharp tv ik weet niet wat voor merk ab het is alvast bedankt
Gast
09-07-2008 15:51  Reageer met quote




Bij mij in de handleiding van mijn universele afstandsbediening staat dat ik een 4cijferige code moet invoeren..!?

heeft iemand voor mij de code van mijn:
dvd: Provision DVD3854PR
Tv: Siemens FS 208 V6

ps. van de tv heb ik de code`s geprobeert maar geen een werkt er:S
Gast
12-08-2008 18:07 zoek code van mijn tv samsung Reageer met quote




Kan iemand mij helpen met het zoeken naar de code van mijn nieuwe lcd samsung tv model LE40SJ81BX.
Ik heb alles aangedaan om hem te vinden. Misschien weet iemand de code.Ik wil namelijk de afstandbediening van de UPC decorder koppelen aan mijn samsung tv.
Hg, alvast bedankt
Gast
12-09-2008 21:42  Reageer met quote




ik wil graag de code weten voor een dvd speler van provision de afstandbediening is kapot[model is dvd 3854pr] heel graag is voor een basis school.
Gast
28-09-2008 10:08 SOny Reageer met quote




Kan iemand me helpen om de codes van een Sony tv type: KV-29FX64B te vinden ik heb namelijk een universele afstandsbediening en k wil de code weten. ik heb een universele afstandbediening en wil de code weten . het moet volgens mij 3 cijfers hebben aLVAST BEDANKT

mvg Anton
Gast
27-10-2008 12:34 urc-v10 Reageer met quote




ik ben opzoek naar hoe je hand matig je tv of sataliet op je urc kunt zoeken
Gast
27-10-2008 18:53 HC ? Reageer met quote




Hallo, ik heb vandaag een universele afstandsbediening gekocht, alleen in die lijst van al die codes staat mijn tv niet bij!
Nou weet ik het merk niet zeker, maar er staat een logo van HC op ofzo.
Alleen ja er staat dus nergens een code voor een HC-tv... heeft iemand enig idee waar ik een code kan vinden voor die tv?

Alsvast bedankt,
Groetjes Marjolein
Gast
27-10-2008 19:42 gebruiksaanwijzing Ruwido Afstandsbediening Reageer met quote




Hallo Allemaal,

Ik heb een Ruwido/easytip S4 afstandsbediening en een Grundig tv. Ik ben alleen de gebruiksaanwijzing van mijn afstandsbediening kwijtgeraakt(verhuizing). Kan iemand mij helpen aan de codes te komen? Kent iemand een site waar ik dit op kan zoeken?
Alvast bedankt voor de moeite. Alxander
dikkie
08-12-2008 11:26  Reageer met quote




Woont er iemand in de buurt van Waalwijk of drunen die mij even kan helpen aan een afstandbediening voor een provision TV. Ik hoef alleen het geluid wat harder te zetten de rest gaat over de digitale tv van KPN>
Gast
25-12-2008 16:21 codes provision afstandbediening Reageer met quote




ik heb en sony tv maar geen codes voor mijn provision afstandbediening.Wie kan mijn daar aan helpen bvd.
Plaats Reactie Pagina 3 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden