NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Honda px - Technische gegevens
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
04-12-2009 20:54  Reageer met quote




Halo,
Ik heb net een honda px 50 gekoght
maar khad nog en vraag of iemand een voorspatbord,Koplamp,achterpsatbord op overshot had.
 




Gast
09-12-2009 18:57 honda px Reageer met quote




Hallon ik heb sinds kort een honda px 50cc maar hij gaat maar amper 30
kheb al gekeken naar de vario maar er zat geen ring in, en er zit ook niets in de uitlaat,kzou hem willen 50 doen rijden
heeft iemand een voorstel ?
Gast
08-02-2010 16:41 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallon ik heb sinds kort een honda px 50cc maar hij gaat maar amper 30
kheb al gekeken naar de vario maar er zat geen ring in, en er zit ook niets in de uitlaat,kzou hem willen 50 doen rijden
heeft iemand een voorstel ?

Kijk eens naar de cilinder of daar alles ok is?
Gast
16-04-2010 11:41 Knipperautomaat Reageer met quote




Wie kan mij vertellen hoe ik de twee draden moet aansluiten op de knipperautomaat.
De drie knoppen op de automaat zijn: P X L
Welke kabel moet waar naar toe?
Kan er bij verkeerde aansluiting ook wat doorbranden?
Gast
14-06-2010 13:11 onderdelen honda px Reageer met quote




Heeft er iemand heel wat onderdelen liggen van de voorkant van de honda px die is bij mij helemaal kapot ik denk wel dat wiel en stuurstang nog in orde zijn.
Dus voorlicht pinkers bedrading ook contact is kapot
Gast
07-09-2010 16:10 Re: onderdelen honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heeft er iemand heel wat onderdelen liggen van de voorkant van de honda px die is bij mij helemaal kapot ik denk wel dat wiel en stuurstang nog in orde zijn.
Dus voorlicht pinkers bedrading ook contact is kapot

ik heb nog een voledige px en nog een zonder bedrading,gaskabels etc liggen je kunt ze beiden kome halen voor 130 euro.
Aan de voledige px hangt wel geen gaskabel
Voledige px : B klasse andere is een A
Gast
20-09-2010 16:55 carburateur Reageer met quote




Aan mijn carburateur vind ik drie vijsjes om bij te stellen ;
helemaal bovenaan moeilijk te zien stationair , daaronder denk die voor de lucht. Weet iemand waarvoor dat vijsje daar helemaal onderaan dient ?
Gast
21-09-2010 9:45  Reageer met quote




stom van me tis natuurlijk het schroefje om bezine af te laten
Gast
25-09-2010 16:21 motor honda px? Reageer met quote




is de honda px een aanrader?
wat zijn de voordelen eraan en eventueel de nadelen? Very Happy
want ik ben vanplan er een te kopen maar ik moet natuurlijk wel het waar voor mijn geld krijgen ^^
Gast
25-09-2010 17:34 honda px Reageer met quote




hey, kan iemand mij de voordelen & nadelen van de honda px geven, want ik wil er een kopen in prima staat volgens de eigenaar van €350 maar dit vindt ik wat duur als ik er constant tijd in moet gaan steken als hij rap uit elkaar ligt.
want deze brommer zijn namelijk al erg oud en is ook wel wat onderhoud aan denk ik



alvast bedankt,

wouter.
Gast
29-09-2010 11:34  Reageer met quote




Mijn PX is 26 jaar oud , ik heb hem 11 jaar terug gekocht hij had toen 6000 km . Nu heeft hij er 52.000 km .
Twee jaar terug een nieuwe batterij gestoken en verleden jaar een nieuwe zuiger . Deze zomer nieuwe uitlaat moeten steken is in totaal vierde uitlaat ( met de eerste originele inbegrepen ) .
Sinds dus de nieuwe uitlaten van sito plus ( zit geen rondel in ) rijdt hij veertig .
Ik heb hem toen 5000 belg . frank betaald komt nu overeen met 125 €
Gast
11-12-2010 18:19 Re: motor honda px? Reageer met quote




Anonymous schreef:
is de honda px een aanrader?
wat zijn de voordelen eraan en eventueel de nadelen? Very Happy
want ik ben vanplan er een te kopen maar ik moet natuurlijk wel het waar voor mijn geld krijgen ^^

de px is een mooi brommertje ^,loopt mooi rustig,variomatic,electrische start,12v,... een mooi frame noppebande enzo en een mooi blokje (lijkt op een caminoblok maar veel uitgebreider) ik heb die van mij voledig gereviseert,gepoten,... start na 1 kick,ik ben er positief over! dus ge ziet mer
Gast
21-12-2010 13:17 Honda PX Reageer met quote




Ik heb deze brommer gekocht in weggooi staat.
Maar ik heb er een heel winter aan gesleuteld en letterlijk alles uit elkaar gehaald.
Alles opnieuw gespoten.En...........ik heb er een geweldige leuke oude brommer aan.
1x trappen en lopen.
Gast
14-01-2011 9:54 Re: carburateur Reageer met quote




Anonymous schreef:
Aan mijn carburateur vind ik drie vijsjes om bij te stellen ;
helemaal bovenaan moeilijk te zien stationair , daaronder denk die voor de lucht. Weet iemand waarvoor dat vijsje daar helemaal onderaan dient ?


afvoer van de carburateur denk ik het is een scroef van je vlotterbak haal je hem leeg komt er benzine uit

ik heb met me honda px een omgebouwde peugeot spruitstuk gehad en een 12 mm mikuni carburateur op gedaan van een peugeot buxy

Stuk makkelijker afstellen en geen gehaper


die proma uitlaatjes voor de honda px maken niet erg veel verschil op een standaard 50 vind ik

maar de standaard 50cc cilinder zijn wel beresterk

als ik die cilinder nog had waar ik mee ree die zag er ongezond uit maar het bleef maar lopen dat kreng

betrouwbare brommertjes zijn het ze starten altijd wel
Gast
14-01-2011 9:59 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey, kan iemand mij de voordelen & nadelen van de honda px geven, want ik wil er een kopen in prima staat volgens de eigenaar van €350 maar dit vindt ik wat duur als ik er constant tijd in moet gaan steken als hij rap uit elkaar ligt.
want deze brommer zijn namelijk al erg oud en is ook wel wat onderhoud aan denk ik



alvast bedankt,

wouter.


meestal zijn de ontstekingen verkeerd afgesteld

roesten doen ze niet gauw

het zijn hele makkelijke brommertjes

voorvorken zijn altijd strak

achterveren blijven lang goed

ik vind het superbetrouwbare brommers

ik heb er zelf eentje afgeragd maar de standaardblok bleef maar lopen

dus heb ik later de frame omgelast piaggio blok op gedaan met een honda vision voorwiel en een zip achterwiel

het ging lekker snel vanwege het gewicht

aankooptips ja zijn er weinig kijk maar of hij loopt

doen ze bijna allemaal

als ze niet lopen zal de blok aan revisie toezijn denk ik
Gast
28-01-2011 12:11 Onderdelen Honda PX brommer Reageer met quote




Ik heb nog enkele onderdelen liggen voor een PX.
O.a. Stuur - Gashandle met kabels- achterspatbord -carburateur.
Dit alles mag weg voor 50,00 euro.( wel komen ophalen.verzenden is niet mogelijk.)
Gast
26-02-2011 16:47 px tuning Reageer met quote




hey heb een honda px en zou hem sneller willen laten zijden weet iemand waar ik cilinders,race uitlaten,..enz vind ?
Gast
03-03-2011 20:00 Re: px tuning Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey heb een honda px en zou hem sneller willen laten zijden weet iemand waar ik cilinders,race uitlaten,..enz vind ?

cilinders zijn schaars verkrijgbaar succes met zoeken naar cilinders 50cc.nl hebben er misschien paar maar het maakt niet super veel uit

race uitlaten wens ik je helemaal succes mee je heb aleen die gare kutpijpies van proma die vermogen afremt

als je heel erg handig ben moet je de slag berekenen van de honda px
neem een minarelli 70cc cilinder laat 2mm van de cilindervoet afdraaien en moet je nog je motorblok watergekoeld maken een universele polinipompje op je onstekingskant een snaartje laten trekken , eigen spruitstukkie bakken met racemenbraan klepjes die je zelf kan knippen 21mm carburateurtje erop van dellortho zelf een uitlaatje bakken neem dan ook gelijk een universele binnenrotor erbij maak die pas dan doe je maar verlichting op je accu variateur van een minarelli blok pasmaken koppelingetje afstellen hopelijk vind je nog de goeie vertanding


Resultaat : px die harder gaat

Wat voor nodig ? : Geduld , Geld , Technische kennis , Kunnen lassen vresen en weten hoe een 2takt motor werkt

wil je echt hard gaan moet je je hele motorblok bewerken opnieuw opbouwen uit race onderdelen die je ook nog pas MOET Maken en alles aan gaan pakken

Als je technische kennis niet heb niet eraan beginnen

Ik ree met een px met piaggio blok kheb dat ding helemaal aan gort gereden reed 90 had er veel plezier mee

kortom : Wees blij met je brommertje en hij loopt zuinig dus niet aan kloten !!
Gast
02-04-2011 11:38 Re: px tuning Reageer met quote




Anonymous schreef:
cilinders zijn schaars verkrijgbaar succes met zoeken naar cilinders 50cc.nl hebben er misschien paar maar het maakt niet super veel uit

race uitlaten wens ik je helemaal succes mee je heb aleen die gare kutpijpies van proma die vermogen afremt

als je heel erg handig ben moet je de slag berekenen van de honda px
neem een minarelli 70cc cilinder laat 2mm van de cilindervoet afdraaien en moet je nog je motorblok watergekoeld maken een universele polinipompje op je onstekingskant een snaartje laten trekken , eigen spruitstukkie bakken met racemenbraan klepjes die je zelf kan knippen 21mm carburateurtje erop van dellortho zelf een uitlaatje bakken neem dan ook gelijk een universele binnenrotor erbij maak die pas dan doe je maar verlichting op je accu variateur van een minarelli blok pasmaken koppelingetje afstellen hopelijk vind je nog de goeie vertanding


Resultaat : px die harder gaat

Wat voor nodig ? : Geduld , Geld , Technische kennis , Kunnen lassen vresen en weten hoe een 2takt motor werkt

wil je echt hard gaan moet je je hele motorblok bewerken opnieuw opbouwen uit race onderdelen die je ook nog pas MOET Maken en alles aan gaan pakken

Als je technische kennis niet heb niet eraan beginnen

Ik ree met een px met piaggio blok kheb dat ding helemaal aan gort gereden reed 90 had er veel plezier mee

kortom : Wees blij met je brommertje en hij loopt zuinig dus niet aan kloten !!


ik zou hem ongeveer 60-65 willen laten rijden wat kan ik dan het beste veranderen en hoeveel zou dit kosten
Gast
23-04-2011 17:35 zit er een rondel in de uitlaat van een px Reageer met quote




een heel simpele vraag voor de kenners. Zit er standaard een rondel in de originele uitlaat van een px?


Mvg

Jozef
Gast
26-08-2011 15:11 haha Reageer met quote




prutsers allemaal
honda's zijn de beste motoren die er zijn jullie kunnen er gewoon niet aan werken
Gast
03-10-2011 7:58 Honda PX Reageer met quote




Ik heb hier een oude rode honda PX staan,met een scheve voorvork. Er wordt niet meer mee gereden alhoewel hij nog
draait. Hij mag weg. Heeft 14000km op de teller en de startmoter ontbreekt. Bouwjaar 1989
Gast
11-07-2013 16:43 px rijd maar 20 Reageer met quote




hey,

ik ben bezig een px op te knappen, maar deze rijd maar 20, heeft iemand een idee?
ik heb de carburator volledig uitgekuist en nagekeken, er zit een nieuwe piston in die goed spant, de varioriem vervangen,
de vario zelf uitgekusd, de gewichten zaten onder het vet.
de klep die afsluit in de carburator is nog volledig.
er zit een nieuwe bougie in en geeft vonken.

ik zit echt met de handen in het haar.
iemand nog een idee?
of heeft iemand een goed lopend blokje dat zo een 50, 60 haalt? liefst tegen een schappelijke prijs dan.
alvast bedankt.
Gast
28-10-2016 16:04 honda px electrisch schema Reageer met quote




kan er iemand me helpen
ik zou het electrische schema van een honda px met electronische ontsteking en starter moeten hebben
Gast
09-05-2019 13:27 Sproeier Reageer met quote




In mijn px zit geen sproeier ? Is dit standaard ? Welke carbu van andere brommers passen er soms nog op ?
Gast
09-05-2019 13:29 Sproeier Reageer met quote




Wie meer kan vertellen over die sproeier of carbu laat me maar weten (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
09-05-2019 13:29 Sproeier Reageer met quote




Popok9587 @gm ail.com
Gast
24-01-2021 19:43 PX ontsteking op Honda Camino Reageer met quote




Weet er soms iemand hoe je een pc ontsteking aansluit op een bobijn van Honda Camino? Alvast bedankt
Gast
16-11-2022 22:01 onderdeel px50 Reageer met quote




heeft iemand nog een uitlaat voor px50 graag zonder rondel
Gast
16-11-2022 22:02 onderdeel px50 Reageer met quote




heeft iemand nog een uitlaat voor px50 graag zonder rondel
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden