NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

afstandsbediening dvd speler tokai (Tihao-E10in1)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
05-07-2009 13:32 Re: Bellagio P807 dvd speler Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand hier al antwoord op? Ik heb namelijk hetzelfde probleem!!
Thanks...

zelfde probleem ook menu gaan lukt niet is er iemand die weet hooe het slotje weg kan
 




Gast
31-08-2009 11:23 Set knopje.. Reageer met quote




Jullie hebben het de hele tijd over een set knopje, maar die heb ik niet. Waar moet ik nu dan op drukken?
Gast
07-09-2009 14:28 Re: Bellagio P807 dvd speler Reageer met quote




Anonymous schreef:
zelfde probleem ook menu gaan lukt niet is er iemand die weet hooe het slotje weg kan

hoi ik heb dezelfde afstand bediening ik weet niet wat je bedoeld met een slotje maar ik kan de code niet vinden om mijn tv te regelen ermee of wat dan ook ik heb alleen de code,s nodig van het apperaat voor een akai tv,en ook voor mijn deawoo dolbysurround dvd speler.waardeloos apperaat is het je kan beter een andere kopen echt.rico
Gast
07-09-2009 15:46 Re: afstand bediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi allemaal hier kan je een zip file vinden en daar staan alle codes in die in het boekje staan http://www.remotecentral.com/cgi-bin/fi...area=other

hallo mensen ik heb de afstand bediening ook en hij heeft nooit gewerkt maar ik heb de link die hier staat gevolgd met de gebruiks aanwijzing en codes en jahoor het werkt nu tanx voor de link wie hem ook heeft geplaatst.rico
Gast
10-09-2009 7:41  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik probeerde die manual te downloaden vanaf RemoteCentral, maar ik kreeg een corrupt zip-bestand. Heeft iemand misschien de PDF of kan iemand de code voor een Sony TV geven (model KV-21T1D)?

als je ff stuurd welke codes je nodig heb mail me ff en ik stuur ze.rico
Gast
21-12-2009 16:54 HELP Reageer met quote




ik heb een afstandsbediening van temium en een Provision DVX4350PR dvd speler, weet iemand welke code hiervoor werkt????
Gast
05-01-2010 13:55 thomson tv code Reageer met quote




ik heb een uneverseel afstand bediening maar ik heb geen thomson tv code?
wie kant me helpen ermee?en hoe werkt?is dat 3cijfers?
mvg
Gast
07-02-2010 8:44 16 codes voor philips Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb ook zo een apparaat toen ik m kocht zat ere geen gebruiksaanzijzing bij...toen heb ik een andere gehaald met het boekje...maar ik heb geen idee hoe je codes moet instellen....ik wil m gebruiken voor philips tv....er staat wel 16 driecijferige codes bij philips..nu weet ik niet of ik ze allemaal moet gebruiken of alleen 1 daarvan en welke dan?...kan iemand mij helpen... Rolling Eyes


gebruik 1 van de 16 codes voor philips 1voor 1 tot tv reageerd op uitknop
Gast
13-02-2010 16:05 vestel dvd 3210 code Reageer met quote




ik zoek een code voor mijn universale afstandbediening
alles codes van elke dvd speler staan er in maar natuurlijk precies mijn ene dvd speler niet weet iemand de code ervoor of weet een site alvast bedank
Gast
26-02-2010 16:31  Reageer met quote




hoi ik heb het zelfde probleem kan nergens de universele codes achterhalen voor phillips matchline wie owie kan mij helpen
Gast
24-03-2010 20:35 code voor thomson tv - ab urc22b-6a Reageer met quote




hoi ik heb een a.b. gekocht op een markt
mijn oude was stuk ... en er zat geen formulier bij met codes ...
kan iemand mij helpen ??? thx skip
Gast
06-07-2010 0:57 ik heb de code van tv Reageer met quote




hoi mensen, ik heb de code gevonden maar ik weet niet hoe een link te leggen tussen tv en afstandbediening. kan iemand me het uitleggen?

alvast bedankt Wink
Gast
03-10-2010 16:35 Re: auto detect code Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi mensen als je de SET en TV of een ander die je wilt indrukt en dan weer SET kom je in de AUTO SEARCH / DETECT mode.
Dan gaat je lampje knipperen en druk je elke 2 sec op de POWER button totdat je TV uitgaat, dan druk je meteen op de TV button en dan heb je de TV code gevonden!

Good Luck!

subteN.


stop met codes vragen,het meest simpele is zoals hierboven staat, gepost in 2006
Gast
05-06-2011 8:48 Re: JVC tv Reageer met quote




vjDarkside schreef:
ik heb ook zo'n AB Crying or Very sad
Is er nergens een site met de Code Lijst??????
Ik zoek codes voor een JVC TV

bj voorbaat dank!! Wink

code voor de jvc is bij mij 179 ik hoop dat je er wat aan heb ?? afz pepijn ps ik heb zo,n boekje ja !!
Gast
08-08-2011 23:12 Re: afstand bediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo mensen ik heb de afstand bediening ook en hij heeft nooit gewerkt maar ik heb de link die hier staat gevolgd met de gebruiks aanwijzing en codes en jahoor het werkt nu tanx voor de link wie hem ook heeft geplaatst.rico
Gast
27-01-2012 15:01 LG Reageer met quote




Weet iemand een code voor een LG tv, en hoe voer je die in?
Gast
07-03-2012 2:45 Afstandbediening Reageer met quote




Code'S daewoo
Gast
06-10-2014 17:02 handleiding vr temium afstandsbediening Reageer met quote




Ik heb de codes voor de temium universele afstandsbediening voor mijn Philips dvd, maar weet niet hoe ik het moet instellen. Vind handleiding niet op Internet. Alvast bedankt vr info, groetjes ju
Plaats Reactie Pagina 6 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden