NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Aldi navulset Zolid voor inktpatronen Hp
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
packedenergyke
29-04-2005 23:09 Aldi navulset Zolid voor inktpatronen Hp Reageer met quote




Vandaag voor de eerste keer een zwart inktpatroon proberen navullen met voornoemde set. Het resultaat was noppes. Het de kop van het inktpatroon lekt als geen ander. Is hier wat aan te doen Question Question Question
 




Diablo Gamer
01-05-2005 12:39  Reageer met quote




ik denk dat je je inktpatroon lek heb geprikt in all HP inktpatroon ( zo ver als ik weet ) zit een zakje in
Gast
17-05-2005 12:53 Aldi Navulset Reageer met quote




Ik heb al enkele malen intpatronen bijgevuld, en ze lekten allemaal. Ik heb ze een tijdje omgekeerd laten rusten (+/- 1/2 uur) en nadien bleek na een paar proefdrukken het probleem verholpen. Als het nog steeds niet verholpen is, laat de inktpatroon dan nog een tijdje omgekeerd staan.
Gast
25-03-2006 18:57 zolid navulset Reageer met quote




Vandaag ook de navulset van zolid gekocht. Ben gewoon van de patronen bij te vullen en nooit problemen gehad. Heb de gebruiksaanwijzing van ZOLID bekeken en deze wijkt wel helemaal af van gebruiksaanwijzingen welke bij andere navulset worden meegeleverd.
Hopelijk wijkt de inkt niet af.....
Gast
30-06-2006 21:41 inkt aldi Reageer met quote




Ik zoek nog steeds inkt van aldi (zolid)
waar vind ik die????
Welke winkel of bedrijf .
Wie weet waar???
Gast
16-07-2006 9:06 inkt aldi Reageer met quote




Hallo

Deze inkt kan je gewoon kopen in Aldi, het was een eenmalige aanbieding dus je moet een beetje geluk hebben dat het nog in jouw aldi is. In de aldi van Meerhout hebben ze nog enkele paketten.

Heeft er iemand al zijn patronen nagevuld met deze inkt? Drukt deze goed af?

SAra
Gast
20-08-2006 9:33 inkt aldi Reageer met quote




Hoi


Ik moet eerlijk zeggen dat het mij GOED bevalt.

Ik heb de kleur en zwarte navulset, het is gewoon zo, inkt bijvullen tot dat je er boven wat inkt uit komt zetten dan trek je de naald weer iets terug dat er weer iets inkt uit gaat, en dan maar in je printer drukken,

en klaar is kees!!


Je moet natuurlijk geen maand wachten met een lege inktpatroon, want dan droogt hij uit, dan kun je hem het beste in een bakje met heet water deon dat net de kop onder water komt en dan kunt je hem zo even laten los weken, maar daar mag hij dan wel z'n 10 minuten in staan.
han
22-08-2006 20:54 Re: Aldi navulset Zolid voor inktpatronen Hp Reageer met quote
Gast



hoi heb een navulset gekochtmaar waarvoor dient het flesje 40ml spoeling eigenlijk voor
Gast
23-08-2006 11:54 Navulset Aldi Reageer met quote




Kleurnavulling

Om het inktpatroon van HP kleur na te vullen moet men de juiste kleur in de juiste opening vullen .
Maar ik vind bovenaan deze patroon 4 openingen welke is nu voor welke kleur ?
Gast
27-08-2006 17:26 navullen HP Reageer met quote




Ik geloof dat bij de wat oudere HP printers in de cartridges een soort van luchtzakje bevind, deze mag je niet lek prikken. de nieuwere printers van Hp hebben een soort van sponsje in de cartridges. Ik heb de set kleur en zwart/wit ook gekocht,maar nog niet gebruikt. Ze kunnen wat na-lekken,dan laat je de cartridge,bv in een plastic bekertje zetten, na lekken totdat het stopt. Ik hoor vaak dat je een cartridge 24 uur moet laten rusten( HP) alvorens je ermee gaat printen.
Gast
27-08-2006 17:32 navullen Reageer met quote




Als je twijfelt over de juiste kleur in welk gaatje,gewoon even met een tandenstoker in het gaatje drukken. 1 dag geleden zag ik dat de Aldi in Urk nog meer dan genoeg navul setjes te koop had! Sommige navul instructies wijken inderdaad af val elkaar....bij de ene moet je het navulgaatje afsluiten met een stalen kogeltje,en de andere zegt weer Niet afsluiten.....
Gast
24-09-2006 11:30  Reageer met quote




ik heb zelf de epson stylesrx 420 ben alleen met zwart bezig geweest maar hij geeft nog steeds aan dat ie leeg is .
alleen mijn handen zitten vol met die zwarte rommel gaat er nog niet af ook.
Gast
02-10-2006 16:09 Inktpatronen aldi Reageer met quote




Afz: Joop
ik heb een canon multipass smart base. De methode die de gebruiksaanwijzing aangeeft klopt voor geen meter! De inkt stroomt direct uit het ontluchtingsgaatje als ik de inkt op de uitgang van de patroon laat lopen. Als ik de patroon met de uitstroomopening naar beneden vul door een (zelf geboord) gaatje in de bovenkant, dan stroom de inkt er weer even hard uit!
Zou de oplossing zijn: Uitstroomopening (tijdelijk) afdichten, een gaatje boren in de bovenkant van de patroon, vullen tot boven aan, gaatje (goed) afdichten, uur laten staan. Voorzichtig afdichten verwijderen? Zelfs dan loopt de inkt eruit door de ontluchting als de patroon op zijn kop gehouden wordt. Wie geef mij raad? Het liefs door de fabrikant!
Gast
24-10-2006 21:58 navulling Reageer met quote




ik heb de navulling gekocht voor een HP deskjet 940C, maar ik krijg de cartridge niet op vol, ik volg de aanbevelingen, maar mijn lampje op de printer blijf flikkeren
Gast
09-11-2006 14:44 Zolid Reageer met quote




Ik ben ZEER goed te spreken over de Aldi Zolid hervulling inkt. Ik heb zelf een HP 5550 en een HP fotosmart 7260 en bij alle hervullingen werkt het perfekt.

Ik hervul alleen als de kleur niet meer geprint wordt en dan doe ik er zon 3ml in. Geen lekken hier. Ik gebruik de HP inkt cartridge nr. 56(zwart) en 57 kleur.

Hiervoor gebruikte ik speciale hervul inkt van Jan Reus maar die werken niet meer voor mij, als ik de kleur bijvul dan gebeurt er niks meer met het printen, alsof de inkt te dik is ofzo. Wanneer ik de speciale inkt met de Zolid inkt mix print ie wel. De zwart werkt van beide goed.

Ik hoop dat de Aldi vaker met Zolid inkt re-fill komt want bij mij werkt het heel goed.....En dat voor 5 Euri !
Gast
15-11-2006 15:49  Reageer met quote




Ik heb de zwarte cartrigde van mijn hp psc 1210 met de navulset ZOLID bijgevuld. Er waren vijf gaatje, ik heb de instructie gevolgd en heb het 'middelste' gaatje genomen, waar ca. 19 ml in ging.
Maar de printer fungeert alsof hij leeg is, dat geeft ook de Estimated Ink Level van Toolbox aan.
De printer ziet dus niet dat ik heb bijgevuld.
Ra ra.
Gast
21-11-2006 18:28 hp1210 navullen Reageer met quote




Om de printer telaten weten dat je een cartridge hebt bijgevuld moet je een foefje uithalen. Eerst plak je het bovenste contact van de meest linkse contactrij af en laat je een proefpagina afdrukken (negeer de foutmelding) daarna plak je het onderste contactpunt van de ernaastliggende rij contacten af en weer een proefpagina. Hierna haal je de twee stujes plakband weer van de contacten af en voila de cartridge is weer vol.
Gast
16-12-2006 19:27  Reageer met quote




Ik vul mijn canon-inktpatronen (BCY-6 reeks) al een heel poosje met deze inkt, zonder lekken en zonder andere problemen... Ik werk héél veel met foto's, en 't verschil met originele inkt is praktisch niet te zien... allleen: ik zit door mijn voorraad inkt heen... Kan iemand me vertellen waar ik deze Zolid-inkt nog kan kopen???
Gast
10-04-2007 22:06 navullen cartridges Reageer met quote




Bij Blokker kun je voor €5 3 flesjes inkt kopen. Ook bij de marskramer
Gast
31-05-2007 18:18 Re: navulling Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb de navulling gekocht voor een HP deskjet 940C, maar ik krijg de cartridge niet op vol, ik volg de aanbevelingen, maar mijn lampje op de printer blijf flikkeren


Dat het lampje flikkert is op zich geen probleem. Als je afdrukt, drukt de printer dan?
Gast
16-06-2007 13:53 volgorde van de kleuren Reageer met quote




ik wil mijn inktpatroon vullen alleen weet ik niet welke kleur waar in moet. HP deskjet 710C
Gast
07-07-2007 8:31 HPdeskjet 940c Reageer met quote




Voor de eerste maal heb ik voor mijn hp printer een compatible inktpatroon gekocht, omdat deze gemakkelijk hervulbaar zijn, ik heb nu voor de eerste maal mijn inktpatronen hervult en dit zonder problemen, ik gebruik wel de refill set is zo gemakkelijk en is te verkrijgen voor maar 6€, vullen en ontluchten gaat gelijk kinderspel, ( moet wel 1 uur laten rusten )ik koop alles bij activity-invest.com, daar staat voor alles een degelijke gebruiksaanwijzing en is naar mijn mening de goedkoopste, daar staat wel degelijk waar je de kleuren moet bijvullen, en inderdaad, ik koop mijn inkt bij blokker voor de 3 flesjes kleur 5€,daar vul je 2 maal je patronen mee, en 3x zwart 5€, goedkoper kan het niet
Gast
21-08-2007 19:57 Waar te koop Reageer met quote




Deze week een volle bak Zolid flesjes bij de Aldi.
Gast
01-09-2007 12:09 Gelukt Reageer met quote




Bij een inktvulstation hadden ze geconstateerd dat m'n cartridge al te lang leeg stond en verdroogd was. Voor m'n 895cxi heb ik toen de Zolid inkt gekocht, ik dacht dat ik me een gok van €5 wel kon permitteren. Bij de eerste poging kreeg ik alleen rood aan de gang en dacht "nou ja, pech dan". Een week later heb ik er nog wat extra inkt in gedaan, en tot mijn verbazing en genoegen .... hij doet 't weer! Alle kleuren. Heb meteen ook maar de zwarte in huis gehaald.
Gast
03-09-2007 18:31 Vraagje Reageer met quote




Kan de universeel set van de Aldi ook gebruikt worden voor andere cartridges dan aangegeven op het doosjes?
Gast
02-10-2007 12:16 navullen met Aldi inktsets Reageer met quote




Het navullen doe ik ook bij de Lexmark en de Canon. Eerder ook bij de HP. Gaat prima hoor! Zonder problemen.

Groet,
FriWo.
Gast
24-10-2007 14:11 lexmark x1195 Reageer met quote




kan iemand me vertellen of de set ook geschikt is voor een lexmark x1195 en hoe je die patronen dan bij moet vullen?
Alvast bedanktvoor de reacties
Gast
02-11-2007 16:54 nog nooit gedaan,wie kan echt duidelijk zijn! Reageer met quote




ik heb een hp psc 1400 all-in-oneseries printer ik heb de printcartridges
er al uit gehaald,wat ik begrepen heb is dat ik met een mesje de bovenkant moet lossnijden,is dit redelijkerwijs te doen en wat als me dat gelukt is waar moet ik dan gaatjes in boren want er zit ook een heel dun boortje bij er zitten ook kleine ronde kogeltjes bij waar dienen die voor.sorrie maar ik heb niemand die mij van advies kan dienen en ik ben ook niet meer zo jong.ik weet zeker dat ik het kan als het me maar echt duidelijk word uitgelegt,bij voorbaat dank
p.s Ik heb bij de Aldi een universeel kleuren setje gekocht met 3 keuren
en een met een spoeling.
Arnold.[/u][/i]
Gast
17-11-2007 17:03  Reageer met quote




Heb nog enkele pakjes liggen van Zolid
Gast
07-12-2007 18:02 zolid navulset Reageer met quote




hallo weet iemand of de inkt van zolid ook goed werkt in een canon IP 5300 en blijft het apparaat goed functioneren, iemand geprobeerd en ervaring mee?
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden