NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
06-02-2007 14:45  Reageer met quote

hallo,
ik krijg nu weer de kriebels van level 57 d94, daar kan je toch in begin niks anders doen, dan op je plaats blijven staan, en die infotrons opzuigen, moest nog 10 infotrons en toen ging ik weer de mist in, of is er nog een andere mogelijkheid.
gr. thea

Gast
06-02-2007 17:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
ik krijg nu weer de kriebels van level 57 d94, daar kan je toch in begin niks anders doen, dan op je plaats blijven staan, en die infotrons opzuigen, moest nog 10 infotrons en toen ging ik weer de mist in, of is er nog een andere mogelijkheid.
gr. thea

Nee er is geen andere mogelijkheid Je moet de ene keer zuigen en de andere keer moet je zelf 1 opzij gaan Ik heb hem gehaald maar dat is alweer lang geleden om het precies uit te leggen.

Gr tollie
Gast
06-02-2007 18:21  Reageer met quote

abbycail schreef:
zou je mij dan de weg willen wijzen? ik heb me een ongeluk zitten turen, heb zelfs een bril opgezet.(hielp niet veel, het was een duikbril) maar ik zie het niet heb hem 80 x gedaan, of de ballen vallen mee , of ik kan er niet door, en steeds maar weer overnieuw en schuiven met die gele diskettes, ik kan geen diskette meer zien, snik snik... toch maar weer in de schuur hangen?
gr zielige ikke

oke gaat ie

Je staat boven het buisjes ga dan:

2links,1rechts,3links,3onder,1rechts,2onder,1rechts,1links,3rechts,2onder,1links,2onder en dan direct 1links,1onder,1rechts zuig dan rechts de infotron,6links,2rechts,1omhoog,2onder en direct rechts,1links,3omhoog,2links,2rechts,2omhoog,2onder en direct naar rechts,1links,2omhoog,2links,2omhoog,1recht,1omhoog,1onder en direct links voor de rest lukt het je wel

Gr tollie
Gast
06-02-2007 23:01 d93 level 24 Reageer met quote

alleen bij 2 links en 1 rechts wist ik al wat er verder moest komen, ik was zo stom om meteen naar beneden te gaan, bedankt, ben nog wel steeds met die level bezig, door stomme foutjes ga ik nu steeds ergens anders af, heb vanmiddag level 6 van d2 gehaald, hoe ver ben jij met d2? misschien kan je me daar ook straks mee helpen? ben met level 7 bezig, heb jij 2 , 4 en 5 al?
gr abby
Gast
07-02-2007 12:36  Reageer met quote

hallo,
zo heb ff 10 levels achter elkaar gehaald van d94, maar nu zit ik weer vast bij level 74, wie o wie helpt mij?
gr.thea
Gast
07-02-2007 16:33  Reageer met quote

hallo, ik hoef geen uitleg meer hoor, het is al gelukt!!!
gr. thea
Gast
07-02-2007 16:35  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
zo heb ff 10 levels achter elkaar gehaald van d94, maar nu zit ik weer vast bij level 74, wie o wie helpt mij?
gr.thea

je moet onder de groene diskette even haperen dat hij ontploft, en de 2 gele diskettes gebruik je om boven een brug te vormen voor die bal, zodat hij helemaal naar rechts geduwd kan worden, op het laats die 2 gele diskettes op elkaar, de bal op de bovenste diskette, precies naast die lange rij gele diskettes, dat glitterding moet er tussendoor naar boven kunnen. je laat dat glitterding los en als hij daar komt laat je de bal vallen
zie hieronder X is gele diskettes O is de bal , daar moet dat glitterding tussen door,

E
O X
X X
X X
X
X

gr abby
Gast
07-02-2007 16:38  Reageer met quote

de tekening hierboven is fout hoor ,het is verschoven,onder die O stonden 2 x en de rest boven elkaar ernaast met 1 spatie.
gr abby
Gast
07-02-2007 16:41  Reageer met quote

gloeiende gloeiende...... nee hoor geintje , op naar de volgende . ik ben met d2 bezig, heb al weer een paar levels.
gr abby
Gast
07-02-2007 20:55 winplex 81 Reageer met quote

kan iemand mij helpen een duwtje in de goede richting te geven op een gegeven moment krijg je een vakwaar een gele en een groene diskette liggen en kom daar niet uit ik zie het gewoon even niet wat ik ook probeer hoopdat er iemand wil reageren groetjes trudy
Gast
07-02-2007 22:55 Re: winplex 81 Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan iemand mij helpen een duwtje in de goede richting te geven op een gegeven moment krijg je een vakwaar een gele en een groene diskette liggen en kom daar niet uit ik zie het gewoon even niet wat ik ook probeer hoopdat er iemand wil reageren groetjes trudy

lees even terug, hier heb ik hulp bijgehad, weet niet precies welk pagina, maar begin op pagina 10en volg mijn vragen en aan de levels waar ik om vraag kan je zien hoe ver ik ben, 81 staat er zeker bij.
gr abby
Gast
09-02-2007 16:11  Reageer met quote

hallo,
level 6 van d92 ben ik al een poosje mee bezig, maar het lukt me niet, kan iemand me een tip geven?
gr. thea
Gast
09-02-2007 17:21  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
level 6 van d92 ben ik al een poosje mee bezig, maar het lukt me niet, kan iemand me een tip geven?
gr. thea

je noemt allemaal levels op waar wij ook niet uitkomen, welkom bij de club!!!
gr aby
Gast
09-02-2007 17:46 hoi tollie Reageer met quote

doe je nog steeds die avondopleiding op woensdag en donderdag?
heb ook net een cursus achter de rug, een prikcusrsus ( ha ha) mag me nu elke week zelf prikken( o wat fijn) over een paar weken ook nog een doseercursus. minder leuk was dat ik op die cursus bij mezelf moest oefenen, zit vol met gaatjes, ik lijk wel een vergiet, en dan een week lang elke dag, mar ik heb het weer overleeft. als iemand vraagt hoe het gaat zeg ik, heb hartoperatie gehad, een tia(heel klein hoor) een heupoperatie, die is mislukt, dus een jaar later een nieuwe heup, verleden jaar een embolie, pas weer in het ziekehuis geweest, maar...... verder gaat alles goed. tjonge wat ben ik weer bezig zeg....
wat ik wou vragen over d2 level 18, weet jij het stuk helemaal rechts boven? en als ik zo kijk kom ik ook heel wat infotrons te kort, was net zo lekker bezig, maar nu zie ik het echt niet.
gr abby
Gast
09-02-2007 20:09  Reageer met quote

hallo,
ik durf het bijna niet meer te vragen maar level 6 van d12?
is die misschien wel uit te leggen?
hoop het wel, want anders kom ik helemaal vast te zitten.
gr. thea
Gast
09-02-2007 20:58  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
ik durf het bijna niet meer te vragen maar level 6 van d12?
is die misschien wel uit te leggen?
hoop het wel, want anders kom ik helemaal vast te zitten.
gr. thea

jessss..... je moet zo'n gele diskette aan de linkerkant van een bal zetten en dan zo'n glitterding loslaten , de bedoeling is dat je een bal erop gooit en gelijktijdig de gele diskette ontploft, en opletten dat je genoeg infotrons hebt bij elk glitterding, dat je in totaal 70 hebt gehad, de rode heb je niet nodig.tollie kan je laten zien met een foto hoe je ze precies neer moet zetten, ik kan dat niet en het is moeilijk uit te leggen, dus kien uit hoe je hem zet en kijk of je 14 infotrons heb, ik heb er ook best een poos over gedaan, als je straks nergens meer uit komt, ga dan naar d2 en d1 heb daar al weer een aantal van gehaald, en is het nog een beetje recent, je vergeet ook een hoop als het al een tijdje geleden is, succes!
gr abby
Gast
09-02-2007 21:34  Reageer met quote

dankje wel voor je uitleg, ik snap het helemaal, alleen nu nog ff doen, maar dat zal wel lukken.
gr. thea
Gast
10-02-2007 16:02  Reageer met quote

level 4 van d77??????????????? of is dat weer een level die niet te doen is, ben bang dat ik het antwoord al weet, of is er misschien wel iemand die me dat kan uitleggen, zou degene heel dankbaar zijn.
gr thea
Gast
10-02-2007 16:04  Reageer met quote

ben ik trouwens de enigste die met problemen zit? het is hier namelijk zo rustig.
Gast
10-02-2007 18:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 4 van d77??????????????? of is dat weer een level die niet te doen is, ben bang dat ik het antwoord al weet, of is er misschien wel iemand die me dat kan uitleggen, zou degene heel dankbaar zijn.
gr thea

is ook niet te doen.
gr abby
Gast
10-02-2007 22:02  Reageer met quote

level 42, van d98 lijkt zo gemakkelijk maar ik zit daar al een hele poos mee, wie kan mij helpen?
Gast
10-02-2007 22:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 42, van d98 lijkt zo gemakkelijk maar ik zit daar al een hele poos mee, wie kan mij helpen?

heb ook weken zitten brainstormen en heb hem gehaald, de cloe is dat je de glitterdingetjes in de war moet brengen zodat ze rondjes gaan draaien, en dan net zolang pielen en etteren tot hij onder de bal blijft draaien zodat je de bal erop kan gooien, het duurt een poos voor je de slag te pakken heb en ik weet ook niet hoe ik je moet uitleggen hoe je he moet doen, maar als je het doorheb, ben je in 10 minuten door de level heen, succes..
gr abby
Gast
11-02-2007 13:38 Re: level 53 Reageer met quote

Anonymous schreef:
aan het begin beneden, hoe kom je er door heen?
is er iemand die me dat kan vertellen? heb hem ooit eens uitgespeeld, maar nu kom ik er niet uit.
hg abbycail

ik weet hoe je daar lang moet!!!!!
Gast
11-02-2007 15:45  Reageer met quote

hoi,
ben ik weer, met het volgende probleem, level 61 van d98, daar kom ik steeds 2 infotrons tekort, doe ik wat verkeerd en ben ik helemaal verkeerd bezig misschien?
groetjes thea
Gast
11-02-2007 17:21 Re: level 53 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik weet hoe je daar lang moet!!!!!

ik ook allang
abby
Gast
11-02-2007 17:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
ben ik weer, met het volgende probleem, level 61 van d98, daar kom ik steeds 2 infotrons tekort, doe ik wat verkeerd en ben ik helemaal verkeerd bezig misschien?
groetjes thea

hier zal je even moeten zoeken , die is uitgelegd door tollie. je hoeft niet alles precies te gaan lezen, hij heeft een afbeelding geplaats op het punt waar ook jij denk ik strand, bij de gele diskettes, even terug bladeren dus',
gr abby
Gast
11-02-2007 18:11 Re: d5/30 Reageer met quote

hey ik heb een probleem met d5/29 en d5/30 ik kan maar niet verder bij level 29 zit ik in het begin vast dus kan ik zelfs niet beginnen en bij level 30 ontploffen de E!! kan er mij iemand helpen
Gast
11-02-2007 18:17 Re: d5/30 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hey ik heb een probleem met d5/29 en d5/30 ik kan maar niet verder bij level 29 zit ik in het begin vast dus kan ik zelfs niet beginnen en bij level 30 ontploffen de E!! kan er mij iemand helpen

29 is ook niet te doen, 30 wilt heel soms wel lukken , soms ontploft de E niet de ene keer na de 3de keer en dan weer de tigste keer, je moet maar net geluk hebben.
gr abby
Gast
11-02-2007 18:21  Reageer met quote

sorry voor hier boven, ik bedoelde 35, level 30 lukt ook niet.
abby
Gast
12-02-2007 23:04  Reageer met quote

slaapt iedereen? of hebben jullie allemaal de levels uitgespeeld?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 34 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: