NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
02-02-2007 18:58  Reageer met quote

hallo,
bedankt hoor, het is al gelukt, maar heb wel weer wat geleerd wat die tabtoets betreft, nogmaals bedankt,
gr. thea

Gast
02-02-2007 23:03 Re: level 95 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben ik blij dat ik nog even gewacht hebt, ik wou na het eten de hele level stap voor stap beschrijven, pfff... fijn dat het gelukt is hoor! tot het volgende probleem,
gr abby

Wel lief hoor!

gr simone
Gast
03-02-2007 14:09 tollie.. help......d93 Reageer met quote

level 15 bij de groene diskettes , level 18, de gravitie en hoe kom ik bij het kastje omdie gele diskette te laten ontploffen? links onde zit ook wel zo'n kastje, maar dan moet er een infotron op gegooit worden, en als dat moet hoe kom ik dan weer omhoog bij die gravitie? en level 22 die 9 E's op elkaar in het begin hoe doe ik dit?
gr wanhopige abby
Gast
03-02-2007 15:21  Reageer met quote

Level 15:

Je gaat richting de groene diskettes. Ga langs de infotron met daar op een blok daar boven zit een stukje groen en daarboven een groene diskette Van dat deel blijf je af ook die infotron niet pakken Er ligt een blok op een groene diskette en die groene diskette staat op een kastje die gele diskettes laat ontploffen Duw dat blok naar beneden Hij valt op het ander blok Duw daar die groene diskette op en je ziet dat er een heleboel groene diskettes ontploffen en jij hebt een doorgang Let wel op dat je eerst alle infotrons die op of naast groene diskettes liggen pakt

Ik hoop dat je het snapt anders ff snel reageren Ben tot 20u thuis

Ga ff koffie drinken dan doe ik het volgende level

Gr tollie
Gast
03-02-2007 15:42  Reageer met quote

Level18: Die is echt super Wel een van mijn favoriten Heb er goed over na moeten denken hoe dit nou moest

Laat de blokken en infotrons er invallen volgens het plaatje Als je dat hebt gedaan pak eerst de rechterkant al die infotrons bij de scharen Ga dan terug en pak alles links Laat links onderin dus een infotron op de gele diskettes vallen (je hebt er 1 teveel ) druk dan op het kastje en de gele diskette ontploft en je hebt een doorgang richting het einde

Suc6

Gr tollie
Gast
03-02-2007 15:48  Reageer met quote

Level 22:

Je hebt weer 1 infotron te veel Duw een gele diskette richting het hokje waar het kastje in zit om de gele diskettes te laten ontploffen Ze de gele diskette niet naast het honingraadje maar 1 eronder Laat dan een infotron naar beneden vallen die via het blok (het blok ligt 2 hokjes links naast de honingraad en dan 1hokje omhoog) op de diskette valt Dan kun je richting de 6 E's gaan Zet daar een rode diskette boven op zodat de bovenste 2 ontploffen Duw daarna de 2 groene diskettes rechts er van op de overige 4 E's De rest moet je wel lukken

Gr tollie
Gast
03-02-2007 16:22  Reageer met quote

hallo,
daar ben ik dan weer, zit ik weer met level 3 van d77, of is die niet te doen, wat ik ook doe krijg het niet voor elkaar.
iemand misschien een idee?
alvast bedankt,
groetjes thea
Gast
03-02-2007 16:26  Reageer met quote

Helaas kan je er niet verder mee helpen Ik heb hem ook niet Ik weet niet of hij wel te doen is

Gr tollie
Gast
03-02-2007 16:27  Reageer met quote

bedankt, heb weer genoeg oefenstof voor vanavond, heb nu ook geen tijd meer, maar ik geef wel een gil als ik iets nog niet snap, maar ik weet al precies wat je bedoelt, heb je level 20 nou kunnen afmaken?
gr abby
Gast
03-02-2007 18:38  Reageer met quote

hallo,
nou die level 3 van d77 ben nu zover dat ik nog 3 infotrons moet zien te krijgen, misschien dat het vanavond nog wil lukken, maar ben er eerst ff zat van, maar het volgende probleem is er alweer, level 73 van classic, lukt mij ook niet.
gr. thea
Gast
03-02-2007 18:46  Reageer met quote

Waar loop je vast bij level 73 van classic Die is niet zo heel moeilijk Ik wil je er wel mee helpen

Level 3 van 77 Wanneer moet je door de poortjes gaan Ik ga telkens af

Gr tollie
Gast
03-02-2007 18:48  Reageer met quote

level 73 heb ik helemaal beschreven, je moet even kijken op welke bladzijde, begin achteraan, want zo gek lang geleden was het niet, en je mag mij vertellen hoe jij aan infotrons komt bij d77 level 3.
gr abby
Gast
03-02-2007 18:57  Reageer met quote

hallo, jah ik wacht tot die ballen helemaal beneden zijn, totdat er nog één moet vallen, dan schiet ik die poortjes door, alleen die infotron die daar dan nog zit, die krijg ik niet, maar ik weet ook niet of je die nodig hebt, wat je dan krijgt is makkelijk, alleen dat laatste is weer een probleem, maar misschien lukt het bij jou wel, dan hoor ik het graag en wat die level 73 betreft van classic, die infotrons kan ik allemaal wel krijgen, maar dan kom ik niet meer naar boven, zal het wel helemaal verkeerd doen, den ik.
gr. thea
Gast
03-02-2007 19:35  Reageer met quote

hallo,
ben nog steeds met die level 3 van d77 bezig, maar volgens mij moet dat veel vlotter als dat ik dacht, anders heb je een probleem op het eind, oke ik ga verder met zoeken hoe het dan wel moet,
gr. thea
Gast
03-02-2007 20:21  Reageer met quote

hallo, sorry ik ben een beetje in de war ik bedoel level 37 van d05 daar heb ik hulp bij nodig, ik kan die infotrons allemaal wel pakken, maar ik kom niet weer omhoog, volgens mij is het nu ff tijd om pauze te nemen, anders ga ik nog meer fouten maken, haha.
gr. thea
Gast
03-02-2007 20:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo, sorry ik ben een beetje in de war ik bedoel level 37 van d05 daar heb ik hulp bij nodig, ik kan die infotrons allemaal wel pakken, maar ik kom niet weer omhoog, volgens mij is het nu ff tijd om pauze te nemen, anders ga ik nog meer fouten maken, haha.
gr. thea

je moet door het poortje vlak onder de E en de gravitie valt weg en kan je de rest pakken. simpel he?
gr abby
Gast
03-02-2007 20:39  Reageer met quote

ow dankje wel, het is gelukt, pffff
Gast
04-02-2007 16:26 d93 Reageer met quote

heb level 15 , 18 en 22 gehaald hoor, nu een vraag over 23 en 24
bij 23 meteen aan het begin zie voor je daar kan zijn groene diskettes ontploffen en meteen ook een rijtje infotron, wat moet ik hier doen? en bij 24 zit ik een beetje met de gele diskettes, je mag 1 infotron laten zitten, maar helemaal links zit 1 gele en ik moet kiezen uit 3 dingen vakje met infotrons erin, al die poortjes met 1 infotron en geen gang eruit, en dat poortjr waar een groene vlak onder zit, weet je wat ik bedoel? level 25 heb ik gehaald, ben nu met 26 bezig, ik hoor nog wel van je,
gr abby
Gast
04-02-2007 21:28 d93 Reageer met quote

heb d93 uitgespeeld, op 23 en 24 na dan, hoop dat jij weet hoe ie moeten, en level 8 natuurlijk, ben er nog niet uit hoe die moet,
gr abby
Gast
04-02-2007 21:52  Reageer met quote

Level 23 is best makkelijk het moet je 1 keer lukken en dan lukt het je altijd wel

Je ziet die diskettes ontploffen en dan vallen er diskettes naar beneden Je moet er 3 van laten schrikken zodat ze in de lucht ontploffen

Level 24:

ook een van mijn favoriten

De infotron bij die buisjes linksbovenin kan je niet pakken dus die moet je laten zitten.

Die schaar heb je nodig om de 2 infotronnen te pakken die boven dat honingraadje zitten Als de schaar er is duw je dat blok naar rechts zodat je hem opsluit en dan laat je die groene diskette vallen Duw die gele diskette die daar in de buurt zit naar links boven op dat buisje waar groen onder zit

Die schaar krijg je daar door 2 buisjes te laten ontploffen Dat doe je met de 2 gele diskettes in het vak midden in zitten Voor dat je die gele diskettes voor de buisjes zet zorg je er voor dat je die groene diskette boven aan bij het linker buisje naar rechts komt(maak met de gele diskettes een soort brug) Die moet je op de 2 E's laten vallen (De linker 2 van de 4) Voor dat je die groene diskette op die E's laat vallen moet je eerst de gele diskettes laten ontploffen zodat je de infotron tussen de E's kunt pakken

Je hebt rechts boven in bij het hok van de schaar ook een groene diskette die moet je op de rechter 2 E's laten vallen

In dat vak midden in zit ook een groene disketten Die duw je hele maal naar rechts en laat je naar beneden vallen op de E midden onder

Volgens mij heb ik het wel een beetje warrig uitgelegd maar suc6

Gr tollie
Gast
04-02-2007 22:56  Reageer met quote

heb jij nou ook alles van d93? kan jij ook maar tot 30? bedankt voor de uitleg, dat laatste wist ik wel , het ging me echt om dat linker hoek, weet nu dat de infotron bij de buisjes kan blijven zitten, en bij de 2 E 's wist ik ook niet helemaal, maar nu wel dus, bedankt .
gr abby
Gast
05-02-2007 12:00  Reageer met quote

even toch nog een vraag voor level 24, die groene diskette die op de E beneden moet vallen , hoe krijg ik de de ballen weg die er voor liggen?
gr abby
Gast
05-02-2007 12:03  Reageer met quote

ik snap het al!! weg duwen naar de andere kant!!!!
Gast
05-02-2007 13:19  Reageer met quote

heb toch nog een vraag over 24, het hele level is geen probleem meer , maar dat ene vakje naast de linkerkant van de 2 E's . als ik door het poortje ga krijg je gravitie, en ga ik eromheen dan komen de ballen achter me aan en kan ik niet meer terug. ra ra?????????
gr abby
Gast
05-02-2007 19:31  Reageer met quote

hallo,
zit alweer met een volgend probleem, level 29 van d94, wie kan me helpen?
gr. thea
Gast
05-02-2007 19:46  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
gr. thea

zijn we nog steeds niet achter, misschien kom jij er achter, dan hon we het wel
gr abby
Gast
05-02-2007 20:08  Reageer met quote

zal me n best doen,
gr.thea
Gast
05-02-2007 22:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb toch nog een vraag over 24, het hele level is geen probleem meer , maar dat ene vakje naast de linkerkant van de 2 E's . als ik door het poortje ga krijg je gravitie, en ga ik eromheen dan komen de ballen achter me aan en kan ik niet meer terug. ra ra?????????
gr abby

Het is echt mogelijk als je over het buisje heen gaat Ff goed kijken hoe je de ballen laat vallen

Gr tollie
Gast
05-02-2007 22:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
gr. thea

Volgens mij zit de fout bij de bewegende infotronnen Het blok moet op die diskette vallen en dan ontploffen ze Er moeten dan 2 infotrons doorheen komen Ik heb de pc wel is een uur aanlaten staan op dat level en dan volle snelheid maar de bewegende infotronnen ontploffen niet

Ik heb de hoop ff opgegeven

Gr tollie
abbycail
05-02-2007 23:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Het is echt mogelijk als je over het buisje heen gaat Ff goed kijken hoe je de ballen laat vallen

Gr tollie

zou je mij dan de weg willen wijzen? ik heb me een ongeluk zitten turen, heb zelfs een bril opgezet.(hielp niet veel, het was een duikbril) maar ik zie het niet heb hem 80 x gedaan, of de ballen vallen mee , of ik kan er niet door, en steeds maar weer overnieuw en schuiven met die gele diskettes, ik kan geen diskette meer zien, snik snik... toch maar weer in de schuur hangen?
gr zielige ikke
Plaats Reactie Pagina 33 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: