|
|
|
|
| Corina |
| 11-11-2011 21:29 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| tollie schreef: | Hey
Level 41 heb ik ook gehaald. Best simpel eigenlijk.
Hebben jullie hem al
Gr tollie |
nee, nog steeds niet, ben heel nieuwsgierig naar de oplossing
gr corina |
|
|
|
|
| tollie |
| 11-11-2011 21:44 d39 level 41 |
|
|
|
Zet de diskettes zo neer Zie plaatje. Maak hem psies het zelfde dan lukt het
Gr tollie |
| Corina |
| 11-11-2011 22:46 d39 level 41 |
|
|
|
bedankt tollie, ik heb hem gehaald.
gr corina |
| landie |
| 12-11-2011 11:19 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| tollie schreef: | Hey
Level 41 heb ik ook gehaald. Best simpel eigenlijk.
Hebben jullie hem al
Gr tollie |
nee ik had hem ook nog niet heb je uitleg gezien
zo had ik het nog niet gedaan dus
heb hem nu ook djw
gr landie |
| abbycail |
| 13-11-2011 11:41 d39 level 37 |
|
|
|
ben de rechteronderkant vergeten, weet zeker dat ik die 2 gele daar naar links kon duwen en links boven gebruiken om groene naar links te duwen, maar de opening rechts onder lukt niet meer, ben vergeten hoe.
gr abby |
| Corina |
| 13-11-2011 12:03 Re: d39 level 37 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben de rechteronderkant vergeten, weet zeker dat ik die 2 gele daar naar links kon duwen en links boven gebruiken om groene naar links te duwen, maar de opening rechts onder lukt niet meer, ben vergeten hoe.
gr abby |
heb je het wel over dit level abby?
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 12:07 Re: d39 level 37 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb je het wel over dit level abby?
gr corina |
nee haha level 38 bedoel ik |
| Corina |
| 13-11-2011 12:29 Re: d39 level 38 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | nee haha level 38 bedoel ik |
laat linker bal vallen duw hem in het gat. onderste gele 2 naar beneden duwen, bal valt erop. bovenste gele naar beneden duwen en naast groene zetten. bal op gele naar beneden duwen en groene naar links duwen. je hebt nu nog 1 gele floppie over om links te gebruiken en volgens mij was dat genoeg.
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 12:43 Re: d39 level 38 |
|
|
|
| Corina schreef: | laat linker bal vallen duw hem in het gat. onderste gele 2 naar beneden duwen, bal valt erop. bovenste gele naar beneden duwen en naast groene zetten. bal op gele naar beneden duwen en groene naar links duwen. je hebt nu nog 1 gele floppie over om links te gebruiken en volgens mij was dat genoeg.
gr corina |
heb hem hoor, zat echt te denken dat ik ze alletwee nodig had,
djwwwww |
| landie |
| 13-11-2011 12:55 |
|
|
|
lukt het al iemand om sneller te zijn dan de bal bij 43?
ik kan de bal wel vertragen maar ben dan nog niet optijd voor de E
gr landie |
| abbycail |
| 13-11-2011 13:17 Re: d39 level 38 |
|
|
|
| Corina schreef: | laat linker bal vallen duw hem in het gat. onderste gele 2 naar beneden duwen, bal valt erop. bovenste gele naar beneden duwen en naast groene zetten. bal op gele naar beneden duwen en groene naar links duwen. je hebt nu nog 1 gele floppie over om links te gebruiken en volgens mij was dat genoeg.
gr corina |
heb het level gehaald maar zit nu met hetzelfde probleem bij level 39, hoe deden we die ook alweer?
gr abby |
| Corina |
| 13-11-2011 13:31 Re: d39 level 39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb het level gehaald maar zit nu met hetzelfde probleem bij level 39, hoe deden we die ook alweer?
gr abby |
helemaal vanaf het begin?
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 13:45 Re: d39 level 39 |
|
|
|
| Corina schreef: | helemaal vanaf het begin?
gr corina |
nee vanaf rechts onder |
| Corina |
| 13-11-2011 14:16 Re: d39 level 39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | nee vanaf rechts onder |
duw de bal 1 naar rechts en de onderste gele 1 naar beneden. loop naar rechts en duw onderste gele 2 naar links. bal valt op groen vakje. ze gele naast het groene vakje, links ervan en zet bovenste gele daar weer naast.duw de bal naar links in het open vakje. duw onderste groene diskette naar links en gooi de groene die daarboven zat erop.
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 14:39 Re: d39 level 39 |
|
|
|
| Corina schreef: | duw de bal 1 naar rechts en de onderste gele 1 naar beneden. loop naar rechts en duw onderste gele 2 naar links. bal valt op groen vakje. ze gele naast het groene vakje, links ervan en zet bovenste gele daar weer naast.duw de bal naar links in het open vakje. duw onderste groene diskette naar links en gooi de groene die daarboven zat erop.
gr corina |
weet de linkerkant nu wel alleen linksonder die groene? hoe ging dat ook al weer?
gr abby |
| abbycail |
| 13-11-2011 15:42 |
|
|
|
laat maar ik heb hem al  |
| Corina |
| 13-11-2011 15:48 d39 level 43 |
|
|
|
| landie schreef: | lukt het al iemand om sneller te zijn dan de bal bij 43?
ik kan de bal wel vertragen maar ben dan nog niet optijd voor de E
gr landie |
hoi landie, ik ben nog niet bij 43maar heb wel ff gekeken. mij lukt het zo ook niet. denk dat we iets met die gele diskette en infotrons moeten doen.
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 15:50 |
|
|
|
hebben jullie level 40? |
| Corina |
| 13-11-2011 16:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | hebben jullie level 40? |
nee ik niet helaas. hou me aanbevolen
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 16:25 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedankt tollie, ik heb hem gehaald.
gr corina |
snap het niet hoe halen jullie hem dan? ik zet de gele ook precies zo neer maar gaat hartstikke fout, de schaar ontploft links precies bij de infotron, boven de E en boven zitten ook infotrons die ik niet kan pakken .
??????????????/ |
| Corina |
| 13-11-2011 16:36 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | snap het niet hoe halen jullie hem dan? ik zet de gele ook precies zo neer maar gaat hartstikke fout, de schaar ontploft links precies bij de infotron, boven de E en boven zitten ook infotrons die ik niet kan pakken .
??????????????/ |
ik zette die linker gele diskette tegen de bruine hokjes boven. maar dan niet precies onder de groene diskettes links, maar 1 naar rechts, dus tegen het grijze hokje. verder al het groen eronder weghalen en niet vergeten het groene vakje bij de linker E weghalen. verder hetzelfde als plaatje van tollie.
gr corina |
| landie |
| 13-11-2011 16:42 Re: d39 level 43 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoi landie, ik ben nog niet bij 43maar heb wel ff gekeken. mij lukt het zo ook niet. denk dat we iets met die gele diskette en infotrons moeten doen.
gr corina |
ja dat denk ik ook probeer al van alles
maar blijkbaar nog niet het goede hahaha
misschien weet tollie raad
gr landie |
| landie |
| 13-11-2011 16:45 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | snap het niet hoe halen jullie hem dan? ik zet de gele ook precies zo neer maar gaat hartstikke fout, de schaar ontploft links precies bij de infotron, boven de E en boven zitten ook infotrons die ik niet kan pakken .
??????????????/ |
ik heb het precies gedaan zoals tollie liet zien
en boven op mijn maniet en ging helemaal goed
misschien ben je toch iets vergeten
gr landie |
| abbycail |
| 13-11-2011 17:06 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| landie schreef: | ik heb het precies gedaan zoals tollie liet zien
en boven op mijn maniet en ging helemaal goed
misschien ben je toch iets vergeten
gr landie |
nee hoor heb zelfs het groen erboven hetzelfde gedaan, en ik heb level 29 ook niet, kom er niet door heen, en ik heb eens zitten bladeren, vorige keer was ik tot level 53 gekomen en corina zelfs tot 61 , en level 40 komt me zo bekend voor, volgens mij had ik die wel gehaald eerder maar nu zie ik het niet
gr abby |
| landie |
| 13-11-2011 17:26 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee hoor heb zelfs het groen erboven hetzelfde gedaan, en ik heb level 29 ook niet, kom er niet door heen, en ik heb eens zitten bladeren, vorige keer was ik tot level 53 gekomen en corina zelfs tot 61 , en level 40 komt me zo bekend voor, volgens mij had ik die wel gehaald eerder maar nu zie ik het niet
gr abby |
hey abby heb het net 4x gedaan zoals op het plaatje van tollie
en het gaat elke x goed die schaar blijft rondjes draaien door die vallende infr snap ook niet waarom het jou niet lukt
gr landie |
| Corina |
| 13-11-2011 17:26 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee hoor heb zelfs het groen erboven hetzelfde gedaan, en ik heb level 29 ook niet, kom er niet door heen, en ik heb eens zitten bladeren, vorige keer was ik tot level 53 gekomen en corina zelfs tot 61 , en level 40 komt me zo bekend voor, volgens mij had ik die wel gehaald eerder maar nu zie ik het niet
gr abby |
je doet precies zoals tollie hierboven, alleen die ene gele zet ik niet tegen het vak met die E links maar erboven, dan moet het goed gaan.
gr corina |
| Corina |
| 13-11-2011 17:27 Re: d39 level 41 |
|
|
|
| landie schreef: | hey abby heb het net 4x gedaan zoals op het plaatje van tollie
en het gaat elke x goed die schaar blijft rondjes draaien door die vallende infr snap ook niet waarom het jou niet lukt
gr landie |
mij lukte het ook niet zoals tollie het had voorgedaan. ik kwam boven een bal tekort. op mijn manier niet.
gr corina |
| abbycail |
| 13-11-2011 18:22 |
|
|
|
nou zal het nog 1x proberen en 29 mogen jullie me ook uitleggen kom alleen door het begin behalve dan het vak met die 6 infotrons en die 3 infotrons rechts onder in het hoekje, die lukt ook niet en dan rechts eruit en naar beneden, waar moet ik heen en hoe? |
| abbycail |
| 13-11-2011 18:35 level 41 |
|
|
|
nee hoor lukt niet , schaar gaat naar links naar de E links en krijgt groene op zijn kop net bij die infotron en die ontploft dan ook, en boven kan iik niets doen of zie ik wat over het hofd boven? |
| tollie |
| 13-11-2011 18:49 Re: level 41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | nee hoor lukt niet , schaar gaat naar links naar de E links en krijgt groene op zijn kop net bij die infotron en die ontploft dan ook, en boven kan iik niets doen of zie ik wat over het hofd boven? |
Laat je wel de 3 infotrons liggen want door die infotrons gaat die schaar uit zijn baan.
Level 43 lukt mij ook nog niet! |
|
|