|
|
|
|
| Gast |
| 28-01-2007 20:12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo, level 29 van d05 lukt mij ook niet, wel dat die ballen onder mij allemaal weg zijn, maar daarna ga ik steeds de fout in, maar misschien is ie wel te doen, dus ik ga het nog ff proberen.
Gr. Thea |
Alle ballen onder je weg? Als ik tegen zo'n kastje aan druk dan blijft er een blok onder mij liggen zodat ik klem er tussen blijf zitten Kun jij bij dat level infotrons pakken Zoja wil je me dat uitleggen
Gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 28-01-2007 20:56 |
|
|
|
hallo tollie,
nou volgens mij moet je daar een beetje geluk bij hebben, ik ga steeds dood door die bewegende infotrons naast me, ik kom niet zo snel naar beneden en tegen dat kastje druk ik niet eerder voordat die stenen naast me zijn ontploft, volgens mij moet je daar gewoon geluk bij hebben, maar het is mij al een paar keer gelukt, nu nog die infotrons pakken, als het me lukt dan hoor je het van me
gr. Thea |
| Gast |
| 28-01-2007 21:31 |
|
|
|
Ik vind het geniaal bedacht Ik was nog niet zover gekomen Ik kom ook nu niet langs de bewegende infotrons Heb het ongeveer 50 keer geprobeerd maar ben het zat Level 30 zal ook wel zoiets wezen
Gr tollie |
| abbycail |
| 29-01-2007 20:45 d93 level 12 |
|
|
|
heb het voor elkaar hoor! ik weet nu hoe de gele diskettes eruit moeten, nu de rest van de level nog. |
| Gast |
| 29-01-2007 21:10 Re: d93 level 12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | heb het voor elkaar hoor! ik weet nu hoe de gele diskettes eruit moeten, nu de rest van de level nog. |
Kom je nu mee Ik heb net een hele beschrijving gemaakt Ik kan er 7 uithalen haha Doe maar vast een volgend probleem
Gr tollie |
| Gast |
| 29-01-2007 22:04 Re: d93 level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kom je nu mee Ik heb net een hele beschrijving gemaakt Ik kan er 7 uithalen haha Doe maar vast een volgend probleem
Gr tollie |
heb zo veel problemen, begin maar met level 14 meteen aan het begin, hoe laat ik die ballen op de groene diskettes vallen? heb 12 gehaald, ben nu bij 17.
gr abby |
| Gast |
| 29-01-2007 22:36 Re: d93 level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb zo veel problemen, begin maar met level 14 meteen aan het begin, hoe laat ik die ballen op de groene diskettes vallen? heb 12 gehaald, ben nu bij 17.
gr abby |
Je hebt rechts van je allemaal rijen diskettes met 2 gele diskettes er tussen Die moet je pakken en gebruiken om de blokken in de goede banen te leiden Echt een leuke puzzel
Gr tollie |
| Gast |
| 30-01-2007 9:23 Re: d93 level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Je hebt rechts van je allemaal rijen diskettes met 2 gele diskettes er tussen Die moet je pakken en gebruiken om de blokken in de goede banen te leiden Echt een leuke puzzel
Gr tollie |
ben er mee bezig, wil ji dan vast level 15 uitleggen? hoe kom door die groene bommen reeks? beneden links naast die gele diskettes maar ook daar boven?
gr abby |
| abbycail |
| 30-01-2007 12:43 hoi tollie |
|
|
|
ben ook bij level 20, kan alles pakken behalve al die infotronnen die opgesloten zitten, heb maar 2 diskettes en kan dus nergens meer pakken.weet jij het? |
| Gast |
| 30-01-2007 17:04 Re: hoi tollie |
|
|
|
| abbycail schreef: | | ben ook bij level 20, kan alles pakken behalve al die infotronnen die opgesloten zitten, heb maar 2 diskettes en kan dus nergens meer pakken.weet jij het? |
Level 20 Bedoel je de 3 infotrons boven de 3 groene diskettes ?
Zoja Ik kan daar er 1 niet van pakken dus probeer jij die maar is haha
Gr tollie |
| Gast |
| 30-01-2007 17:55 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 20 Bedoel je de 3 infotrons boven de 3 groene diskettes ?
Zoja Ik kan daar er 1 niet van pakken dus probeer jij die maar is haha
Gr tollie |
ik bedoel alle infotrons die opgesloten zitten ook met een rij rode diskettes ervoor, door die vakken ervoor weet ik niet hoe ze open moeten,
abby |
| Gast |
| 30-01-2007 21:53 |
|
|
|
Kun je iets duidelijker uitleggen wat je wel en niet kunt pakken
Gr tollie |
| Gast |
| 30-01-2007 22:02 |
|
|
|
je zit toch sommige rode diskettes op een rijtje? en je hebt ook weer rode diskettes nodig om er te komen, en die infotrons die daar zitten bedoel ik, als ik die rode al niet kan pakken , hoe kom ik dan bij de infotrons?
gr abb |
| Gast |
| 30-01-2007 22:29 |
|
|
|
Je hebt 2 diskettes die je kunt pakken Die plaats je links onderin want daar moet je 2 keer een diskette plaatsen en dan kun je er weer 3 pakken. Plaats die 3 helemaal rechts bovenin daar moet je 3 keer een diskette plaatsen en dan kun je er 4 pakken. Plaats die 4 onder waar je in het begin begint. Daar kun je er 5 pakken. Plaats die 5 midden bovenin daar kun je er weer 6 pakken. Die 6 plaats je midden bovenin en je begint met de blauwe E te laten ontploffen Dan hou je 1 diskette over Die heb je nodig in het hokje waar 6 groene diskettes zijn met daar boven 3 infotrons Dat zijn de laatste 3 infotrons die je moet pakken Ik kan er 2 van pakken de 3e mislukt telkens
Ik hoop dat je hier wat aan hebt want dan kun je mij het einde uitleggen als je dat gelukt is
Tip: Als je dat einde niet lukt Pak dan gewoon 1 diskette en ga het einde ff oefenen dan hoef je alles niet telkens overnieuw te doen Ik heb me rot geoefend maar ik zie het niet
Gr tollie |
| Gast |
| 30-01-2007 23:00 |
|
|
|
nou ik ga mijn best doen om die rode diskette te pakken die links bovenin zit, zonder de ballen naar beneden te laten vallen, eigelijk had ik het zo ook in gedachte maar als ik daar die rode eindelijk hebt kan ik niet meer naar beneden, daarom dacht ik dat het misschien anders moest, wens me maar succes, want dat zal ik nodig hebben, de rechterkant kan ik alles pakken , maar links?
gr abby |
| Gast |
| 30-01-2007 23:35 |
|
|
|
kan ze wel alle drie pakken, maar er valt een bal voor de uitgang en kan ik er niet meer uit, waar zet jij die rode diskette?
gr abby |
| Gast |
| 30-01-2007 23:58 |
|
|
|
stom ik had niet gezien dat daar ook een E zat, moet ik toch overnieuw om dat ik hem al had weggedrukt, maar mij lukt het wel het einde, je zet de rode diskette neer bij de ballen, als het ontploft ga vlug bij die groene diskette staan en houd de spatie en pijltje vast ingedrukt om de infotron die naar beneden komt op te zuigen . let goed op je ziet dat hij zuigt en op dat moment meteen naar links, dan ontplof je niet als je snel bent,
he he eindelijk mag ik weer uitleggen, als jij level 15 nog wil uitleggen, boven staat de vraag,
gr abby |
| Gast |
| 31-01-2007 11:02 |
|
|
|
geen wonder dat ik die E aan het einde niet zag, hij ontploft met de groene diskettes ernaast, dus nou is toch de vraag hoe je voorkomt dat de bal voor de ingang valt,?
gr abby |
| Gast |
| 31-01-2007 11:07 |
|
|
|
heb zitten goochelen met die groene diskettes en het is gelukt, ze ontploffen niet, nu de rest nog, tot zo,
gr abby |
| Gast |
| 31-01-2007 20:17 |
|
|
|
hebbes heb level 20 gehaald, het is best moeilijk hoor bij het einde, het lukt niet altijd. had ik het hele level gehaald, lukte het einde niet, ging ik weer twijfelen, en ging ik meteen naar het einde om te oefenen, ging het weer wel, doe ik weer het hele level ging het weer niet en zo dus wel tig keer, maar nu eindelijk gehaald.
gr abby |
| Gast |
| 01-02-2007 16:54 |
|
|
|
hallo,
misschien een domme vraag, maar ik kom niet door level 72 van classic, en dan met name door die tweede vak, misschien kan iemand mij ff helpen?
gr. thea |
| Gast |
| 01-02-2007 19:34 |
|
|
|
als je dat 2de kleine vakje bedoelt?
door het poortje 1 naar beneden en gelijk 1 naar rechts, 1 beneden je zuigen en 1 naar rechts, 1naar boven dan achter elkaar 1naar rechts ,1 rechtszuigen, en meteen naar links, bal duwen 1bwnden zuigen en doorduwen de bal , dan de laatste infotron pakken.
gr abby |
| Gast |
| 02-02-2007 10:45 level 95 |
|
|
|
Hallo allemaal,
Hier is nog een verslaafde, het doet me goed dat ik niet de enige ben! Maar ik heb even een vraag, ik kom niet uit 95, het begin lukt wel, maar dan kom je bij die strepen met ballen zeg maar... en nja heb ik dat even overgeslagen maar dat vak daarna kom ik dus ook niet uit, en ik heb nog geen uitleg kunnen vinden op dit forum. Maarja na 15 pagina's werd ik er ook wat scheel van, dus misschien heb ik het over het hoofd gezien. Wie kan mij helpen? Groetjes, Simone |
| Gast |
| 02-02-2007 10:46 level 95 |
|
|
|
Hallo allemaal,
Hier is nog een verslaafde, het doet me goed dat ik niet de enige ben! Maar ik heb even een vraag, ik kom niet uit 95, het begin lukt wel, maar dan kom je bij die strepen met ballen zeg maar... en nja heb ik dat even overgeslagen maar dat vak daarna kom ik dus ook niet uit, en ik heb nog geen uitleg kunnen vinden op dit forum. Maarja na 15 pagina's werd ik er ook wat scheel van, dus misschien heb ik het over het hoofd gezien. Wie kan mij helpen? Groetjes, Simone |
| Gast |
| 02-02-2007 12:56 |
|
|
|
Wat is je probleem in dat vak want dat lijkt me nu niet het moeilijkste deel van het level.
Je hebt helemaal rechts scharen zitten die heen en weer gaan Die kun je evt gebruiken(om ze te laten ontploffen) om stukken los te krijgen die je per ongelijk dicht hebt laten vallen met blokken in dat vak
Maar zeg maar ff waar je vast loopt in het hok dan help ik je wel
Gr tollie |
| Gast |
| 02-02-2007 16:10 hoi tollie |
|
|
|
help je me nog met level 15 bij die groene diskettes? en heb je level 20 nog kunnen halen? |
| Gast |
| 02-02-2007 17:11 level 95 |
|
|
|
Hoi Tollie,
Beetje stom, maar nu ik hem weer speel haal ik em per ongeluk in 1 keer. Nou ja, dat is me al vaker overkomen, maar in ieder geval bedankt dat je me wilde helpen!
Gr Simone |
| Gast |
| 02-02-2007 17:36 Re: level 95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Tollie,
Beetje stom, maar nu ik hem weer speel haal ik em per ongeluk in 1 keer. Nou ja, dat is me al vaker overkomen, maar in ieder geval bedankt dat je me wilde helpen!
Gr Simone |
ben ik blij dat ik nog even gewacht hebt, ik wou na het eten de hele level stap voor stap beschrijven, pfff... fijn dat het gelukt is hoor! tot het volgende probleem,
gr abby |
| Gast |
| 02-02-2007 17:54 |
|
|
|
hallo,
ben alweer bij het volgende probleem, level 45 van d94, lijkt zo simpel, ja zal het ook wel zijn, maar zie het ff niet zitten, heb alles geprobeert, misschien iemand een oplossing voor me? |
| Gast |
| 02-02-2007 18:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
ben alweer bij het volgende probleem, level 45 van d94, lijkt zo simpel, ja zal het ook wel zijn, maar zie het ff niet zitten, heb alles geprobeert, misschien iemand een oplossing voor me? |
gebruik je tabtoets, en je kan het level overzien en dan zie je ook als je even goed kijkt waar je de gele diskettes moet zetten, als je het echt niet ziet , geef dan maar een gil dan kijk ik wel even voor je.
gr abby |
|
|