NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
24-01-2007 10:49  Reageer met quote

het is gelukt hoor met level 8, moet er nu nog achter komen hoe ik die glitterdingen het beste te grazen neem,

abbycail
24-01-2007 16:06 hoi tollie Reageer met quote

wil je even op de lijst kijken, zie je bovenaan een vraag over level 23 van classic, over die rode diskettes, ik heb geantwoord, maar ik kan niets met dat antwoord, misschien begrijp jij hier iets van?
gr abby
abbycail
24-01-2007 17:23  Reageer met quote

jes jes jes ik heb het bij level 10, heb hem gehaald
Gast
24-01-2007 18:01  Reageer met quote

ik neem aan dat je level 10 van D93 bedoeld? Dan hoef ik het niet meer te proberen.

Bij D94 level 74 ga je direct 1 omlaag en als de groene diskette komt laat je hem schrikken door op het laatste moment nog 1 omlaag te gaan.

Je moet 2 gele diskettes over houden. Daar kun je dat blok mee verplaatsen Zorg dat je de bewegende infotron laat ontploffen bij de gele diskettes zodat er een heleboel ontstaan

Heb je nog meer hulp nodig of ben ik wat vergeten uit te leggen dan moet je het maar weer zeggen

Gr tollie
Gast
24-01-2007 19:35 d98 level 40 Reageer met quote

hallo iedereen,
kan iemand mij misschien helpen met level 40, van d98?
ik kom er maar niet uit
alvast heel erg bedankt,
groetjes thea
abbycail
24-01-2007 20:46 d94 level 74 Reageer met quote

ik wist het!!! maar ik kreeg het niet voor elkaar omdat ik 1 gele diskette liet ontploffen, nu in 2 minuten gehaald, bedankt,ik kan weer slapen,
wil je me ook even helpen met d93 level 5 ? het rechtse vak en ook het rechtse vak beneden , met die vakken waar infotron opgesloten zitten, kom rode diskettes te kort
gr abby
Gast
24-01-2007 22:46 Re: d98 level 40 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo iedereen,
kan iemand mij misschien helpen met level 40, van d98?
ik kom er maar niet uit
alvast heel erg bedankt,
groetjes thea

Die is super moeilijk Ik heb hem gehaald maar het lukt me niet gauw een 2e keer

Je moet de scharen in een lange baan vast zetten zodat je krijgt

Schaar blok schaar blok schaar blok schaar blok enz Dan zet je alle gele diskettes zo dat ze boven de blokken staan Laat dan een bewegende infotron los en laat hem zo ontploffen dat de hele reeks scharen en gele diskettes mee ontploffen Zo creeer je een heleboel infotrons Ik kreeg er met veel geluk psies genoeg.

Suc 6 en als het echt niet lukt probeer ik wel een keer een plaatje te plakken

Gr tollie
Gast
24-01-2007 23:06 Re: d94 level 74 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik wist het!!! maar ik kreeg het niet voor elkaar omdat ik 1 gele diskette liet ontploffen, nu in 2 minuten gehaald, bedankt,ik kan weer slapen,
wil je me ook even helpen met d93 level 5 ? het rechtse vak en ook het rechtse vak beneden , met die vakken waar infotron opgesloten zitten, kom rode diskettes te kort
gr abby

Je hebt 3 diskettes nodig rechts onderin Je hebt er 4 Ik zie het probleem niet Heb net ff gespeeld maar ik heb 1 diskette over Waar gebruik jij overal diskettes??

Gr tollie
abbycail
25-01-2007 9:00  Reageer met quote

dat is juist het probleem, er zitten er nog 2 infotron die ik niet te pakken krijg zonder een rode diskette te gebruiken, het eerste vak rechts nadat de rij groene diskettes zijn ontploft, aan het eind daar moet ik een vak open maken, en dan links onder krijg ik in het middelste vak niet de infotron te pakken die onder die groene diskette zit zonder die rode diskette , en dan het onderste vak rechts zit een infotron die ik niet kan pakken door het poortje want er zit een bal, en dan kom ik dus met 1 infotron daar bij die vakken, als je dus uitlegt hoe ik die andere doe zonder diskette red ik het daar misschien alleen , ik heb dank zij jou wel level 40 gehaald van d98 en toen meteen ook level 42, want die had ik ook niet. en toen heb ik meteen 63 van d98 ook even gehaald, ben wel op dreef he?
gr abby
Gast
25-01-2007 18:53 level 40, d98 Reageer met quote

bedankt voor de uitleg, ik ga het direct proberen lukt het me niet, dan trek ik wel weer aan de bel,
groetjes thea
Gast
25-01-2007 23:02 d93 level 5 Reageer met quote

Links onderin had je een infotron onder de groene diskette zitten Je pakt hem als volgt: Als je het vak helemaal open hebt ga je in het midden omlaag en ga onder de diskette staan(de infotron op de ballen laten liggen) De infotron op de 2 ballen valt achter je aan en daardoor kun je weer weg.

Het eerste val rechts is denk ik de middelste rechts of niet

Zoja Je moet die gele diskette gebruiken om de infotron te pakken Je moet de ballen zo laten vallen en weg duwen zodat je de gele diskette helemaal naar het einde kan duwen (is moeilijk maar lukt wel)

Volgens mij moet het zo lukken

Gr tollie
abbycail
25-01-2007 23:22  Reageer met quote

en hoe kom ik dan langs die rij groene diskettes? je moet een bal wegduwen dus je kan niet snel wegkomen,
Gast
25-01-2007 23:29  Reageer met quote

abbycail schreef:
en hoe kom ik dan langs die rij groene diskettes? je moet een bal wegduwen dus je kan niet snel wegkomen,

Onder het laatste blok staan, het groene onder de diskette wegzuigen en gauw naar links Het is echt mogelijk Gaat wel is mis hoor daarom moet je het hok als eerste doen

Gr tollie
abbycail
26-01-2007 14:55  Reageer met quote

dat lukt dus nooit daarom dacht ik na honderd keer dat die gele diskette daar moest, ik kan niet vlug terug want er ligt ook een bal die ik eerst moet wegduwen.
abbycail
26-01-2007 15:38  Reageer met quote

heb level 5 van d93 toch gehaald, maar toch door die gele diskette bij die rij groene diskettes te plaatsen, al die andere kon ik nu wel en toen bedacht ik ineens dat jij zei dat je 1 diskette over hield dus nu is het gelukt, bij 8 heb ik het zelfde probleem, hoef niet door het hele level om genoeg infotrons te hebben maar moet toch wel naar het 3de vak waar geen E meer is, wil jij level 12 nog uitleggen? als je dat level begint , zie je onder je een rijtje blokken met schaartjes en groene diskettes eronder, daar loop ik vast.
gr abby
Gast
26-01-2007 18:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
dat lukt dus nooit daarom dacht ik na honderd keer dat die gele diskette daar moest, ik kan niet vlug terug want er ligt ook een bal die ik eerst moet wegduwen.

Even over level 5 van d93 Die bal duw je op een infotron Zuig dan dat groene voor die infotron weg en ga dan terug De bal valt van de infotron af en het word zo een stuk makkelijker . Zal morgen naar de rest kijken

Gr tollie
Gast
26-01-2007 20:15  Reageer met quote

hallo,
hoe kom ik door level 14 van d03, ben ik zo dom?
gr. thea
Gast
26-01-2007 21:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
hoe kom ik door level 14 van d03, ben ik zo dom?
gr. thea

die is niet mogelijk volgens tollie en mij, zo zijn er wel meer levels waar je niets mee kan.
gr abby
Gast
27-01-2007 18:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb level 5 van d93 toch gehaald, maar toch door die gele diskette bij die rij groene diskettes te plaatsen, al die andere kon ik nu wel en toen bedacht ik ineens dat jij zei dat je 1 diskette over hield dus nu is het gelukt, bij 8 heb ik het zelfde probleem, hoef niet door het hele level om genoeg infotrons te hebben maar moet toch wel naar het 3de vak waar geen E meer is, wil jij level 12 nog uitleggen? als je dat level begint , zie je onder je een rijtje blokken met schaartjes en groene diskettes eronder, daar loop ik vast.
gr abby

Hij is heel simpel Ik zag het eerst ook niet Je moet alle 6 rode diskettes pakken Je bewaard er 1 voor het muurtje bij de E te laten ontploffen. Je moet 6 gele diskettes uit het vak halen waar heel veel gele in zitten Die plaatjes onder die scharen Er zullen dan 2 infotrons ontploffen als je tegen dat kastje aandrukt maar je hebt er 2 teveel Je moet dus met de overige 5 rode diskettes de buisjes wegknallen zodat je de gele diskettes naar de scharen kunt duwen.

Suc6

Ik oefen level8 van d93 nog een beetje maar kom er nog steeds niet uit
Gr tollie
Gast
27-01-2007 18:31 06 level 2 Reageer met quote

hallo,
daar ben ik dan weer met het volgende probleem, tenminste voor mij is die level 2 van d06 wel te halen, ik struikel gelijk in het begin al, of is het wel een kwestie van heel snel zijn?
gr. thea
Gast
27-01-2007 18:32 Re: 06 level 2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
daar ben ik dan weer met het volgende probleem, tenminste voor mij is die level 2 van d06 wel te halen, ik struikel gelijk in het begin al, of is het wel een kwestie van heel snel zijn?
gr. thea

Heb nog geen zin gehad om me in die te verdiepen Ik ga ook altijd af in het begin

Gr tollie
abbycail
28-01-2007 16:35 hoi tollie Reageer met quote

wil je me dan alleen even uitleggen hoe ik 6 diskettes er uit krijg? moet steeds opnieuw beginnen en dan weet ik niet meer hoe het ging, de ene keer krijg ik er 4 uit , dan weer 5 en zelfs 1 x 6, maar toen zat er weer een diskette tegen die infotron aan, weet jij nog precies hoe het moet?
Gast
28-01-2007 16:43 winplex 74 Reageer met quote

kan iemand mij opweghelpen met deze level en welke kant moet ik op om te beginnen ik kom er niet uit trudy
Gast
28-01-2007 16:44 winplex 74 Reageer met quote

kan iemand mij opweghelpen met deze level en welke kant moet ik op om te beginnen ik kom er niet uit trudy
Gast
28-01-2007 17:04 level 75 Reageer met quote

sorry ik bedoel level 75 ipv 74 trudy
Gast
28-01-2007 18:34  Reageer met quote

hallo,
ligt het aan mij, of kom ik nu alleen maar in de levels die absoluut niet willen.
Zit alwel een uur met level 30 van d05, iemand misschien een oplossing?
Bij voorbaat bedankt,
gr. Thea
Gast
28-01-2007 19:17  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo,
ligt het aan mij, of kom ik nu alleen maar in de levels die absoluut niet willen.
Zit alwel een uur met level 30 van d05, iemand misschien een oplossing?
Bij voorbaat bedankt,
gr. Thea

Heb je Level 29 wel dan want die heb ik ook niet Volgens mij kunnen 29 en 30 van d05 niet Heb op level 106 na alles uitgespeeld van d05

Gr tollie
Gast
28-01-2007 19:18 Re: level 75 Reageer met quote

Anonymous schreef:
sorry ik bedoel level 75 ipv 74 trudy

Het maakt niet uit waar je begint Je hebt rode diskettes genoeg Je moet gewoon de scharen die vrij komen gebruiken om andere hokken weer open te krijgen

Gr tollie
Gast
28-01-2007 19:20 Re: hoi tollie Reageer met quote

abbycail schreef:
wil je me dan alleen even uitleggen hoe ik 6 diskettes er uit krijg? moet steeds opnieuw beginnen en dan weet ik niet meer hoe het ging, de ene keer krijg ik er 4 uit , dan weer 5 en zelfs 1 x 6, maar toen zat er weer een diskette tegen die infotron aan, weet jij nog precies hoe het moet?

Ik zou het eerst even moeten proberen Ik hoop dat ik het je vanavond nog kan uitleggen

Gr tollie
Gast
28-01-2007 19:36  Reageer met quote

hallo, level 29 van d05 lukt mij ook niet, wel dat die ballen onder mij allemaal weg zijn, maar daarna ga ik steeds de fout in, maar misschien is ie wel te doen, dus ik ga het nog ff proberen.
Gr. Thea
Plaats Reactie Pagina 31 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: