|
|
|
|
| thea5 |
| 28-02-2011 20:19 |
|
|
|
ja is goed hoor, ik kan nog wel ff verder
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 28-02-2011 22:02 Re: ve02, level 5 |
|
|
|
| thea5 schreef: | deze heb ik nooit kunnen halen
gr. thea |
had niets meer te doen , dus doe het nu wel even................
allereerst alle groen weg halen overal, let op de bal rechts onder schuif die 1 naar links, en dan doe je eerst het vervelendste dat is het vak onder met die 2 scharen, ze moeten rondjes gaan draaien, want als je straks op het kastje ga drukken vallen er links boven ballen en infotrons naar beneden ,en de scharen moeten heel blijven,
dat doe je als volgt... ga het vak in achter die schaar aan, zuig snel 1 infotron van de bovenste dan naar beneden en vlug terug naar links , ga voor de eerste infotron staan die beneden ligt , wacht op schaar, op het moment dat hij je wil passeren vlug 1 stap naar rechts, 1 infotron pakkend en de schaar gaat rondjes draaien, doe dit ook met de 2de schaar, dus voor infotron gaan staan schaar komt , en vlug 1 stap naar rechts en pak de infotron, allebei de scharen draaien nu, en ga er aan de linkerkant uit,
dan nu de gele diskettes
ga het vak in ga om die onderste gele heen rechts naar boven , en schuif die bovenste gele naar boven tegen de kant, ga naar links , schuif die gele 1 naar beneden, ga verder naar links en naar beneden, schuif die gele 1 naar rechts, dan verder naar beneden, en naar rechts en schuif die gele helemaal naar rechts, ga terug over het vak en schuif die gele naar buiten en hele maal naar links, en dan onder het vak van de 2 scharen door en schuif de gele helemaal naar boven, haal de volgende gele uit vak schuif naar links , onder vak met scharen door en schuif hem 1 naar boven, weer terug onder vak door en schuif de gele helemaal naar links, dal de bal die daar ligt even een stuk of 4 plaatsen verschuiven naar links en haal weer gele uit vak en schuif hem naar rechts, 1 gele moet helemaal naar boven en 1 gele helemaal naar rechts, leg de bal weer terug op zijn plaats links en haal de laatste gele eruit en schuif hem helemaal naar links en1 naar beneden, ga vak in en druk op kaste en ren vliegens vlug het vak uit , want aan de linkerkant komen dus ballen naar beneden en infotron, probeer er op tijd te zijn om er in ieder geval wat op te zuigen, als alles is gevallen kan je de infotrons pakken en er liggen er dan een paar onder de ballen maar die kan je pakken door onder het vak door te gaan,
dan moet je die 2 scharen weer in beweging krijgen, zodat ze gaan lopen, laat ze niet vlak achter elkaar lopen, ze gaan eerst naar links, als ze terug komen laat dan 1 schaar door en probeer de andere een paar x tegen te houden, zodat de afstand tussen de 2 groter word ,de eerste schaar heb je nodig bij dat vak rechts boven je , daar zie je 7 infotrons boven een poortje naar links, dat poortje moet kapot, dus pak de infotrons behalve die ene boven dat poortje, die laat je op de schaar vallen en poortje is open
de 2de schaar gebruik je beneden bij die bal die je net bij de gele verschoven had, als de schaar daar in gaat gooi je de bal er achter aan.
even uitrusten , doe straks het 2de deel.....
tot zo |
| abbycail |
| 28-02-2011 22:56 |
|
|
|
rest komt morgen :_) |
| abbycail |
| 01-03-2011 10:38 ve 02 level 5 deel 2 |
|
|
|
daar gaan we weer.....
we gaan eerst links doen, links boven eerst dat vak rechts van je, spreekt van zelf, dan naar links, je moet weer terug dus let op, zuig de 3 infotrons, links aan de rechter kant naar beneden en naar links volgende vak in,
duw de onderste bal naar links en de volgende helemaal naar rechts, en de laatste weer 1 naar links, laat boven je de onderste links bal vallen en ga er langs naar boven. volgen de vak de bovenste bal 1 naar links duwen, ga aan de rechter kant 2 naar beneden en 1 naar links, zuig links groen weg , 1 stap naar rechts en duw de bal links van je naar links, pak de infotron en haal bij die onderste 2 ballen, groen weg aan de rechter kant , kan je naar volgende vak.
pak daar onder de infotron en laat die 2 ballen vallen, en laat de linkste bal er boven vallen, ga boven die bal staan en 2 naar boven en 1 naar rechts en zuig rechts, 1 naar links en duw de bal naar rechts. de volgen de duik je gewoon in naar beneden en weer aan de andere kant naar boven en pak de rode en die zet je beneden in het hoekje bij dat glitterding in dat vakje met al die scharen, en pak die infotrons. en je kan dan nog even het vak links van je pakken en de infotron in die andere, en dan terug.
eerste vak, laat je die bal op de infotron vallen en ga naar de volgende
vak, je hoeft niet terug dus ga er gewoon door, laatste vak links voor zichtig je moet naar beneden infotron zuigen en meteen naar links,
ga boven je niet door poortje maar erlangs, anders krijg je gravitie, en nog iets laat je per ongeluk 1 infotron liggen geen nood, je kan er 1 missen, neem de vakken naar rechts, die zijn simpel dus hoef ik niet uit te leggen, en dan rechts er uit en gaan we naar de vakken rechts boven,
eerste vak, let op je moet weer terug, dus voor zichtig naar beneden langs de ballen, zodat ze niet vallen, terwijl je de infotrons pakt, volgende vak ballen heen en weer schuiven, dan aan de rechterkant de bovenste ballen laten zakken en links 2 omhoog en bij die infotron naar rechts, laat dat groen zitten in het midden zodat het vak niet dicht valt,
volgende vak... is best lastig, de bal op de infotron gooien , zo laat mogelijk want die groene mag niet kapot.
ga dan onder die groene staan zuig onder je het groen weg en dan naar links en naar boven, poortje knalt open, volgende vak...
simpel laat middelste bal vallen en alles ontploft. volgen de vak, pak die 2 infotrons onder die ballen en dan naar beneden naar rechts naar volgende vak, laat die infotrons liggen in vorige vak anders kan je niet terug,ga helemaal naar rechts en pak de rode en dan de infotrons en let op dat je terug naar links er uit kan,
nu het laatste vak rechts onder...........
ook daar moet je weer terug, maar is vrij makkelijk dus hoef ik niet uit te leggen, zorg weer dat je niet door poortje gaat maar erlangs en de rode zet je bij dat vak aan het einde met die 4 infotrons erin, let op de schaar, en dat was het... pffffffffff wel halen he hahahha
gr abby |
| landie |
| 01-03-2011 19:55 ve 02 level 5 |
|
|
|
hey abby zag je uitleg heb er maar gebruik van gemaakt had hem ook nog niet en heb hem gehaald djw dus als thea hem niet haalt heb je hem in ieder geval niet voor niets uitgelegd hi hi ps hadden jullie ook nog 1 probleem bij darlok 2 level 33 t/m38 dacht hierover iets te hebben gelezen of hebben jullie die inmiddels al hoor het wel gr landie |
| abbycail |
| 01-03-2011 20:17 Re: darlok 02 |
|
|
|
| landie schreef: | | hey abby zag je uitleg heb er maar gebruik van gemaakt had hem ook nog niet en heb hem gehaald djw dus als thea hem niet haalt heb je hem in ieder geval niet voor niets uitgelegd hi hi ps hadden jullie ook nog 1 probleem bij darlok 2 level 33 t/m38 dacht hierover iets te hebben gelezen of hebben jullie die inmiddels al hoor het wel gr landie |
nee hoor die heb ik wel, ben bij level 30 en 26 wel vergeten, hoe ik de gele ook al weer neerzette en level 47 kom ik niet uit
gr abby |
| landie |
| 01-03-2011 21:07 darlok 02 |
|
|
|
ok ik dacht gelezen te hebben dat jullie die niet hadden gr landie |
| abbycail |
| 01-03-2011 22:20 Re: darlok 02 |
|
|
|
| landie schreef: | | ok ik dacht gelezen te hebben dat jullie die niet hadden gr landie |
level 26 is gelukt, nu 30 nog
gr abby |
| landie |
| 02-03-2011 11:20 darlok 02 level 47 |
|
|
|
wat is het probleem daar is het de e vrij houde dat je daar bij kunt op het einde of iets anders hoor het wel gr landie |
| abbycail |
| 02-03-2011 12:06 Re: darlok 02 level 47 |
|
|
|
| landie schreef: | | wat is het probleem daar is het de e vrij houde dat je daar bij kunt op het einde of iets anders hoor het wel gr landie |
hele level is probleem, zit steeds overal vast, temiste inderdaad bij die E en het vak boven kan ik infotrons niet pakken, rechts in de hoek
gr abby |
| abbycail |
| 02-03-2011 13:15 darlok 02 level 48 |
|
|
|
bij deze level lukt alles allen bij die grote baan naar boven blijft er een infotron van boven links naar rechts vallen onder de ballen, heb jij hem wel kunnen halen, en hoe dan?
gr abby |
| landie |
| 02-03-2011 13:47 darlok 02 level 48 |
|
|
|
nee die heb ik ook niet gaat bij mij het zelfde ben aan het kijken of ik nog weet hoe ik 47 gedaan heb gr landie |
| thea5 |
| 02-03-2011 18:56 ve02, level 5 |
|
|
|
jahhhhhhhhh heb hem hoor, dankje wel abby !
gr. thea |
| thea5 |
| 02-03-2011 18:58 ve 02, level 16 |
|
|
|
volgende probleem, of zie ik dit verkeerd
gr. thea |
| abbycail |
| 02-03-2011 19:48 Re: ve 02, level 16 |
|
|
|
| thea5 schreef: | volgende probleem, of zie ik dit verkeerd
gr. thea |
die is makkelijk steeds haperen onder de groene
gr abby |
| thea5 |
| 02-03-2011 20:31 ve02, level 16 |
|
|
|
dankje was makkelijker dan ik dacht
gr. thea |
| thea5 |
| 02-03-2011 21:39 ve02, level 18 |
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoe ik dat bij die stapel ballen doe?
gr. thea |
| abbycail |
| 02-03-2011 21:45 Re: ve02, level 18 |
|
|
|
| thea5 schreef: | kan iemand mij vertellen hoe ik dat bij die stapel ballen doe?
gr. thea |
die lukt niet
gr abby |
| abbycail |
| 03-03-2011 12:23 swje d15 |
|
|
|
weten jullie de weg nog in level 59?
gr abby |
| landie |
| 03-03-2011 13:16 |
|
|
|
nee die weet ik ook niet.weet jij toevallig bij d09 de levels 2 3 en 4bij 2 kom ik er steeds 1 tekort en die andere weet ik niet of die wel kunnen ? gr landie |
| abbycail |
| 03-03-2011 13:39 |
|
|
|
| landie schreef: | | nee die weet ik ook niet.weet jij toevallig bij d09 de levels 2 3 en 4bij 2 kom ik er steeds 1 tekort en die andere weet ik niet of die wel kunnen ? gr landie |
nee volgens mij kunnen die niet heb je nog naar level 47 gekeken van ve02
gr abby |
| landie |
| 03-03-2011 13:54 ve 02 level 47 |
|
|
|
ja hoor heel frustrerend dat je hem gespeelt hebt en niet meer weet hoe je dat gedaan hebt . bij die E ben ik uit rechts boven nog niet.wil je dat vast weten da je zelf verder kunt uitvogelen hoor het wel gr landie |
| thea5 |
| 03-03-2011 14:23 darlok d2, level 26 |
|
|
|
heb deze vorige x wel gehaald, maar het lukt me niet meer, komt zeker dat ik ouder ben geworden, hahaha
gr. thea |
| thea5 |
| 03-03-2011 14:24 |
|
|
|
trouwens jij bent toch ook zo jarig abby???
gr. thea |
| abbycail |
| 03-03-2011 14:35 Re: ve 02 level 47 |
|
|
|
| landie schreef: | | ja hoor heel frustrerend dat je hem gespeelt hebt en niet meer weet hoe je dat gedaan hebt . bij die E ben ik uit rechts boven nog niet.wil je dat vast weten da je zelf verder kunt uitvogelen hoor het wel gr landie |
had hem ook 1x bij de E maar ging af en wist het toen niet meer dus als je het wil zeggen graag, ga ik zelf ook een keer proberen
gr abby |
| abbycail |
| 03-03-2011 14:35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | trouwens jij bent toch ook zo jarig abby???
gr. thea |
ja morgen ben ik jarig
gr abby |
| abbycail |
| 03-03-2011 14:37 Re: darlok d2, level 26 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb deze vorige x wel gehaald, maar het lukt me niet meer, komt zeker dat ik ouder ben geworden, hahaha
gr. thea |
ik heb hem wel weer gehaald maar hoe?
even puzzelen
gr abby |
| abbycail |
| 03-03-2011 14:42 Re: darlok d2, level 26 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb deze vorige x wel gehaald, maar het lukt me niet meer, komt zeker dat ik ouder ben geworden, hahaha
gr. thea |
ik weet het al, kwam er niet meer uit, heb toen gewoon de scharen opgesloten aansluitend aan de groene en toen de gele aan het eind neer gezet en toen het laatste en onderaan het glitterding ende rode gezet, grabby |
| thea5 |
| 03-03-2011 14:48 darlok d2, level 26 |
|
|
|
opgesloten met ballen?
gr. thea |
| landie |
| 03-03-2011 14:49 ve 02 level 47 |
|
|
|
komt ie onder de E vrij maken middelste rij laten vallen links onder de E gaan staanbal na rechts duwen 1omhoog lins en rechts happen dan na rechts dan na links via infr bal na rechts duwen 1omhoog na rechts en de buisjes zijn vrij hoop dat het lukt als ik rechts boven weet la ik het je weten ok .ps heb jij 2,3,4 ook niet van do9 en 9 van d9 is die te doen ? hoor het wel gr landie. |
|
|
|