|
|
|
|
| Gast |
| 12-12-2006 18:51 |
|
|
|
Eerst mij is ff helpen (jawel niet te geloven) D8 level 3 had je uitgespeeld Hoe krijg je het hok bij de E open Ik heb beide hokken er naast open dus moet ik links of rechts wat doen
Gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 13-12-2006 0:13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Eerst mij is ff helpen (jawel niet te geloven) D8 level 3 had je uitgespeeld Hoe krijg je het hok bij de E open Ik heb beide hokken er naast open dus moet ik links of rechts wat doen
Gr tollie |
voor het eerst de hele avond niet achter de pc gezeten, het is al laat, maar morgen zal ik het precies uitleggen , goed? tot morgen.
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2006 8:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Eerst mij is ff helpen (jawel niet te geloven) D8 level 3 had je uitgespeeld Hoe krijg je het hok bij de E open Ik heb beide hokken er naast open dus moet ik links of rechts wat doen
Gr tollie |
nou daar komt hij hoor.
het zit aan de linkerkant, daar zie je 2 ballen boven elkaar en de bovenste bal moet in het vak er onder komen, dat doe je door dat vak met die 2 ballen eerst aan de boven kant te openen, je pakt dan de infotron, zodat de bovenste bal naast de andere valt, dan ga je daar weer weg en opent dat vak onder aan de rechterkant, pak daar die andere infotron en laat de diskette ontploffen, die ene bal valt dan in het onderste vak en kan je hem onder die groene vlak schuiven en diskette laten ontploffen, kwam ik bij toeval achter hoor, help je mij nou met die 2 levels?
gr abby |
| lijp als wat |
| 13-12-2006 21:29 hoi |
|
|
|
level 105 one's missing
het stuk helemaal rechtsonder heb je een vak met allerlei vakken in een van die vakken van dat vak zitten een aantal bommen waar je (denk ik) een gele uit moet halen
mijn vraag: hoe? |
| Gast |
| 13-12-2006 23:14 |
|
|
|
Level 105
In dat hok rechts onder in heb je een groene diskette met 1 blok erop Die moet je 6 keer naar rechts duwen en dan moet je een blok op de schaar laten vallen zodat het blok wat in de omgekeerde C zit naar beneden valt op de diskette De rest spreekt voor zich
Gr tollie |
| Gast |
| 13-12-2006 23:26 |
|
|
|
Hoi abby
Level 34 van D3
Je moet de gele diskettes gebruiken die rechts onderin zitten Je gaat dat hok in door de onderste gele diskette 2 keer naar rechts te duwen Dan ga je omhoog en ga je onder het stenen blok door naar rechts en duw het blok op de gele diskette Laat dan de bovenste groene naar beneden vallen op het blok. Je kunt dan de andere groene diskette laten vallen. Nu kun je beide diskettes gebruiken. Gebruik 1 diskette om de E te openen Gebruik de ander gele samen met de schaar en het bewegende infotron ding om genoeg infotronnen te pakken Zo heb ik het gehaald Volgens mij moet jij het nu wel kunnen
Welk level wilde je nu nog meer Je vraagt naar 31 maar die heb ik nog niet!
Gr tollie |
| Gast |
| 14-12-2006 0:13 |
|
|
|
ik wil graag weten hoe je van d7 level 2 doet en zou je willen zeggen hoe ik level 37 van d3 af kan maken? het gaat zonder probleem tot ik bij de 2de infotron ben, vanaf daar ben ik de weg kwijt, ik hoef niet te weten hoe maar waar ik heen moet , de volgorde snap je? heb je nog wat aan mijn uitleg gehad? of moet ik nog iets duidelijker zijn?
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2006 13:40 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik wil graag weten hoe je van d7 level 2 doet en zou je willen zeggen hoe ik level 37 van d3 af kan maken? het gaat zonder probleem tot ik bij de 2de infotron ben, vanaf daar ben ik de weg kwijt, ik hoef niet te weten hoe maar waar ik heen moet , de volgorde snap je? heb je nog wat aan mijn uitleg gehad? of moet ik nog iets duidelijker zijn?
gr abby |
ik bedoel natuurlijk vanaf de 2de glitterding van d3 level 37
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2006 17:37 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik wil graag weten hoe je van d7 level 2 doet en zou je willen zeggen hoe ik level 37 van d3 af kan maken? het gaat zonder probleem tot ik bij de 2de infotron ben, vanaf daar ben ik de weg kwijt, ik hoef niet te weten hoe maar waar ik heen moet , de volgorde snap je? heb je nog wat aan mijn uitleg gehad? of moet ik nog iets duidelijker zijn?
gr abby |
D3 level 37
Als je de 2 bewegende infotron hebt laten ploffen dan ga je door het buisje omhoog Dan naar rechts en buisje naar beneden Beetje blokken opzij duwen en dan buisje rechts. Dan omhoog en buisje rechts Dan door het kruispuntbuisje rechts. Ga dan onder de blokken door en ga boven op het buisje staan die je van 2 kanten door heen kan. Duw een blok naar links en ga eerst naar boven die infotron pakken en dan weer terug en naar onder
Volgens mij kun je de rest niet fout doen (wel fout doen door domme dingen zoals blokken op je hasses maar niet de verkeerde weg nemen)
Alleen bij de E zit er nog een addertje onder het gras Maar daar laat ik je ff zweten
oja jou uitleg was net wat ik nodig had
Level 2 van D7 leg ik nog wel uit Moet zo ff weg
Gr tollie |
| Gast |
| 14-12-2006 18:42 |
|
|
|
wil je me ook vertellen hoe ik dat 2de glitterding kan pakken, en dan ook nog genoeg infotrons te halen, ik kom er niet uit, en vertel me dan ook het geheim bij de E want ik zweet al als ik het daar zie en ik moet er niet aan denken dat ik weer 30 x op nieuw moet beginnen, level 34 is ook een ramp, dat met die diskettes had ik zelf al bedacht maar ik krijg het niet voor elkaar om gelijktijdig zo'n glitterding en schaartje te laten ontploffen, het is me wel eens perongeluk ergens anders gelukt, waar het niet nodig was, maar ook bij andere levels lukte het me niet, om ze vlak achter elkaar te krijgen, of ze zijn te ver van elkaar af en da probeer ik ze dichter bij elkaar te krijgen door er 1 af te remmen, gaat dat kreng rondjes draaien en dat andere kreng loopt vrolijk door, en ik ben er ook nog niet achter welk kreng nou voorop moet, dus...!!! als je het niet op je geweten wilt hebben dat ik mezelf ophang moet je me gauw uit de ellende halen, dit keer zal ik niet in de schuur gaan hangen, maar in de kerstboom, wat nogal moeilijk is want hij is kleiner als ik,o ja ik heb weer een level gehaald, level 5 van d77,
en dat zonder me op te hangen,
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2006 21:08 |
|
|
|
Hoi Mensen ik ben sinds lang weer begonne en krijg de levels niet meer uitgespeeld kan iemand me helpen met:
Level 27
Level 28
Level 43
Level 46
Alsvast bedank
Mvg, Kasper |
| Gast |
| 14-12-2006 21:57 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Mensen ik ben sinds lang weer begonne en krijg de levels niet meer uitgespeeld kan iemand me helpen met:
Level 27
Level 28
Level 43
Level 46
Alsvast bedank
Mvg, Kasper |
wat wil je precies weten over die levels? ik wil je graag helpen, maar om al die levels helemaal te moeten beschrijven is wel iets te veel gevraagt, zeg me even op welke punt je niet verder kunt, dan kan ik kijken of ik kan helpen.
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2006 22:28 |
|
|
|
Hoe moet ik een plaatje toevoege die ik heb opgeslagen op mun pc?[/quote][/url][/code] |
| Gast |
| 14-12-2006 22:33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Hoe moet ik een plaatje toevoege die ik heb opgeslagen op mun pc? | [/url][/code][/quote]
Ga naar: http://www.imageshack.us
Klik bladeren. Ga naar de locatie op je pc en open je plaatje Doe dan host it. Dan knip je de bovenste link die na even laden te voorschijn komt.(Hotlink for forums)
Let wel op dat je plaatje niet te groot is
Gr tollie |
| Gast |
| 14-12-2006 22:36 |
|
|
|
Hoi abby
Bij level 34 van D3
Zorg er voor dat het er zo uit komt te zien Je moet de schaar insluiten De diskette in de hoek zetten en dan wachten op het glitterding en dan het blok op zijn kop laten vallen
Gr tollie |
| Gast |
| 14-12-2006 22:48 |
|
|
|
D3 level 37
Zet je de diskettes bij het eerste glitterding wel diagonaal dat daar een heleboel infotrons uitkomen?
Bij de 2e kom je eerst door een buisje naar beneden Pak geen groen oid ga direct door onder de blokken door naar de 3 infotrons die tussen de blokken zitten Als je bij de 1e infotron aan komt moet je 1 opzij naar links zodat rechts van je een blok komt te liggen Duw het blok 1naar rechts en zuig de infotron links van je Het blok wat rechts naast je lig duw je op de kop van dat glitterding als hij boven de diskettes is Er moeten meer dan 9 infotrons ontstaan doordat de groene diskettes ontploffen
oja je kunt het begin bijna helemaal overslaan door gauw een rondje te scheuren Zodoende hoef je niet alles te pakken Kun je het einde wat vaker oefenen
Gr tollie |
| Gast |
| 14-12-2006 22:55 level 67 |
|
|
|
ik zie dat je een andere bedoelt ALS IK DACHT, zorg dat je alles rustig laat vallen zodat het links er van vrij is , duw de bovenste diskette naar links naar beneden pak de infotron en duw de diskette eronder naar links naar beneden , dan kan je de andere 3 toch zo pakken, |
| Gast |
| 15-12-2006 0:40 |
|
|
|
is gelukt hoor level 34, denk je nog aan level 2 van d7?
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2006 8:10 |
|
|
|
heej tollie als ik naar die site ga van jou: http://www.imageshack.us dan lukt het allemaal wel tot dat ie geladen is en dan komt er een hele lange zin met allemaal punten komma's en // etc
en dan staat er Thumbnail for Websites achter zo zijn er 3 en daaronder een plaatje en dan nog 5 van die rare lange zinnen Met Hostlink erachter en jij had gezecht op die zin boven aan van hostlink klikken maar dat gaat niet want het is geen link of zo dan selecteerd ie um alleen.... dus wat moet ik nu doen
Mvg Kasper |
| Gast |
| 15-12-2006 12:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heej tollie als ik naar die site ga van jou: http://www.imageshack.us dan lukt het allemaal wel tot dat ie geladen is en dan komt er een hele lange zin met allemaal punten komma's en // etc
en dan staat er Thumbnail for Websites achter zo zijn er 3 en daaronder een plaatje en dan nog 5 van die rare lange zinnen Met Hostlink erachter en jij had gezecht op die zin boven aan van hostlink klikken maar dat gaat niet want het is geen link of zo dan selecteerd ie um alleen.... dus wat moet ik nu doen
Mvg Kasper |
Niet klikken Maar KNIPPEN en dan plakken in een nieuw antwoord wat je op een forum wil zetten
Gr tollie |
| Gast |
| 15-12-2006 12:56 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | is gelukt hoor level 34, denk je nog aan level 2 van d7?
gr abby |
Je moet die 3 van de 4 scharen gebruiken Ze gaan de hele tijd in een 4kantje rond Jij moet in dat 4kantje gaan staan en zo gauw de schaar boven je is dan druk je een pijltje opzij zodat de schaar mee lift naar de zijkant van het level Je moet er linksbovenin 1 om het blok met de infotron krijgen. 1 links onder in moet hij 4kantjes blijven maken Pak een gele diskette en plaats die helemaal links boven onder het honingraadje waar de groene diskette opstaat Die laat je ontploffen zodat de schaar het hok open maakt met de infotron erin en de groene diskette naar beneden valt omdat daar beneden een schaar zit moet de diskette de schaar laten ontploffen en de schaar ploft het hokje van de infotron open
De laatste schaar moet je rondjes laten gaan om het hele level Zogauw hij rechts boven is zet je een rode diskette die een hokje open knalt met een infotron er in en de schaar ploft het hokje ernaast open De andere rode diskette gebruikje voor het infotronnetje Rechts onderin
Geef het niet te snel op Ik heb het ook een tijd moeten doen voordat alles in 1 keer lukte
Gr tollie |
| Gast |
| 15-12-2006 12:58 |
|
|
|
Pardon De gele diskette niet precies onder de groene diskette zetten maar 1 hokje er naast Ander kan de schaar niet geraakt worden
Gr tollie |
| Gast |
| 15-12-2006 13:41 |
|
|
|
Dit stukje van het level weet ik niet goed hoe ik moet lopen...
edit Numix: sorry, plaatje verwijderd, was een beetje te groot... |
| Gast |
| 15-12-2006 13:55 |
|
|
|
Btw ik level 43 is me al gelukt
Mvg, Kasper |
| Gast |
| 15-12-2006 14:30 |
|
|
|
Eerst rood dan Geel
De rest spreekt voor zich
Gr tollie |
| Gast |
| 15-12-2006 15:03 |
|
|
|
Het werkt!
Bedankt tollie ! !
Mvg, Kasper |
| Gast |
| 15-12-2006 16:06 |
|
|
|
Nu een beetje doorspelen Dan kun je ook met de D levels helpen
Gr tollie |
| Gast |
| 15-12-2006 20:47 HOI TOLLIE |
|
|
|
kan je uit leg niet goed lezen, die slimmerik heeft zo'n grote afbeelding neergezet dat de pagina ook vergroot is en ik niet alles kan lezen. heb jij dat ook?
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2006 22:40 |
|
|
|
Ja dat heb ik ook en ik hem al gewaarschuwd om er op te letten
Gr tollie |
| Gast |
| 16-12-2006 13:03 |
|
|