NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
gerry
21-10-2010 12:54 levels Reageer met quote

wie heeft de nieuwe levels van aug. 2010?
mag ik ze ook.

groetjes met dank

gerry

henriette
25-10-2010 11:34 nieuwe levels Reageer met quote

gerry
als je ze hebt wil ik ze ook graag
groet henriette
gerry
25-10-2010 19:13 levels Reageer met quote

ik heb ze nog niet gekregen henriette.

groet

gerry
gerry
18-11-2010 15:46 levels. Reageer met quote

hey maatjes.
wie geeft er nog levels voor winplex, supaplex og megaplex.
het is maar hoe je het spel noemt.
graag.

groet

gerry
thea5
22-12-2010 19:18  Reageer met quote

zo ik ben ook weer begonnen, en dan ook helemaal weer opnieuw, was alles kwijt dus kan voorlopig wel ff verder
gr. thea
abbycail
10-01-2011 10:27  Reageer met quote

thea5 schreef:
zo ik ben ook weer begonnen, en dan ook helemaal weer opnieuw, was alles kwijt dus kan voorlopig wel ff verder
gr. thea

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii theatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ben ook weer bezig
gr abby
gerry
12-01-2011 11:48 level. Reageer met quote

hallo abby.
weet jij ook een foefje voor Pathfinder van supaplex.
hoor het graag.

liefs

gerry
henriette
18-01-2011 13:51 clasic level 73 Reageer met quote

wie kan mij helpen met het allerlaatste stuk van one way bij classic
level 73 - dus laatste vak bovenaan na die groene diskettes.
en gerry welk level is dat pathfinder? misschien kan ik helpen.
groetjes Henriette
gerry
18-01-2011 14:14 levels Reageer met quote

hoi henriette.
zover ben ik nog niet hoor.
ik zit met de levels 63 65 en 71.
kan er maar niet door komen.

groet

gerry
henriette
18-01-2011 18:14  Reageer met quote

gerry
je vroeg abby toch om hulp bij pathfinder??
met welk level ben je bezig?
clasic?
of één van de russische levels???
ik wil best helpen, maar ik weet niet van welke die zijn
63, 65 en 71
groet Henriette
gerry
18-01-2011 18:17 levels. Reageer met quote

van de classics.

liefs gerry
henriette
18-01-2011 20:33 Re: levels. Reageer met quote

waar zit je vast bij 63?
gerry schreef:
van de classics.

liefs gerry
gerry
18-01-2011 20:44 levels Reageer met quote

ik zit vast bij 63 65 en 71.
dus ik heb nu 3 geskipt.
en de rest moet je door.
maar ik kom niet uit deze 3.
ik ben nu bezig met 71 community work.
daar kom ik wel door.
maar die andere 3 met geen mogelijk heid.

liefs

gerry
henriette
18-01-2011 20:44 gerry Reageer met quote

nummer 65 wordt uitgelegd op bladzijde 36 en 37
henriette
18-01-2011 20:47 gerry Reageer met quote

tot hoever kom je bij nummer 63?
dan kan ik het verder misschien uitleggen.
gerry
18-01-2011 20:52 levels Reageer met quote

tot het laatste stukje aan de rechterkant
kan de laatste maar niet krijgen.
blijft aldoor i rechts zitten.

liefs

gerry
henriette
18-01-2011 21:02 gerry Reageer met quote

pb gestuurd!!
abbycail
22-01-2011 17:31 Re: levels Reageer met quote

gerry schreef:
tot het laatste stukje aan de rechterkant
kan de laatste maar niet krijgen.
blijft aldoor i rechts zitten.

liefs

gerry

kan je de levels uit leggen hoor , maar ik ben op nieuw begonnen op mijn eigen laptop en classic moet ik nog doe, maar op de pc van mijn man heb ik ook supaplex staan, maar daar kan ik nu niet achter, zodra hij er niet is zal ik kijken naar die 3 levels, zal nu beginnen met classic ben er zo hahahah
gr abby
abbycail
22-01-2011 22:56 Re: level 65 classic Reageer met quote

]het 4de plateautje, je gaat naar boven tot je niet verder kan en dan naar rechts , sta je boven de infotron, die pak je en dan sta je op dat plateautje en ga je de weg vervolen over het groen naar links en laat je er af vallen en druk gelijk naar links en vervolg je weg eerst een stukje naar links en dan naar boven over het vak met de 2 in fotrons , dus eroverheen naar rechts en er onderdoor terug de infotrons pakken, dan ga je weer naar links tot je er afvalt en naar links blijven drukken dan vervolg je de weg met het volgende groen naar de pijltjes, daar ga je helemaal naar boven en naar rechts naar die infotron boven, je laat je er dar ook weer afvallen en druk naar links en je volgt het groen eronder weer terug en dan zorg je dat je bij de pijltjes weer terecht komt ga tussen de pijltjes rechtdoor naar links dus, en aan het eind naar beneden vallen, dan kom je bij de infotron, en dan weer het groen volgen naar de pijltjes en erdoor weer naar boven naar de E. o ja als je het wil weten wil ik wel verklappen waar de rode diskettes moeten bij level 7 d2, maar dan moet ik er ook weer even doorheen, ik weet het niet meer uit m'n hoofd, logetje ligt in bed na een zeer natte badritueel en een heel boekje voorlezen, nu heb ik weer even lekker tijd voor mezelf, dus van afkicken is geen sprake, ik wou dat tollie weer eens van zich liet horen, mijn geduld wordt wel weer op de proef gesteld, ik kan echt nergens meer verder, zielig he?
gr abby
abbycail
22-01-2011 22:57 nog een x 65 Reageer met quote

als je dus die twee infotronnen hebt gepakt zoals ik boven hebt beschreven neem je de weg groene weg naar links naar de twee pijltjes boven elkaar, je gaat het bovenste pijltje door helemaal naar boven en dan naar rechts naar de infotron en na de infotron gewoon door lopen je valt naar beneden dus je drukt naar kinks en je gaat de weg over het groen weer terug, dus doordat je eerst de 2 infotronnen hebt gepakt is er een opening ontstaan, daarom moet je je gewoon eraf laten vallen en naar links drukken zodat je over het groen verder kan, was ik nu wat duidelijker? zo niet dan doen we het anders en ga ik je preciezer de weg laten vervolgen door elke stap die je moet zetten te vermelden, zoals 1 naar links 2 naar rechts enz...
ik hoor het wel.
gr abby
abbycail
22-01-2011 23:36 level 63 Reageer met quote

63, je gaat eerst naar beneden en zuigt dan snel de infotron weg en stapt opzij, dan pak je de anderen daar, dan ga je naar links en helemaal naar onderen vakjes weghalen, dan laat je de eerste steen vallen (gewn stukje terug gaan) dan laat je de eerste rij stenen vallen, als ze uitgerold zijn duw je de steen boven het gat naar rechts en ga je het gat in, helemaal naar onderen en dan opzij, dan laat je telkens wat meer vallen en haal je de 2 infotrons eruit ga je naar boven en kom je op eeen simpeler stukje, je je komt dan tussen 2 stenen te staan, vlak daarna, je gaat naar onderen 1tje en zuigt het vakje onder de linkersteen weg, pakt de infotron en kunt verder dan ga je beneden eerst naar links en haal je van het vierkant alle vakjes weg, behalve de 2 direct boven de opening en de 3 linksonder naar boven, daar valt een steen op en kun je een infotron pakken, dan ga je boven naar het gat en laat je de eerste steen vallen, dan ga je naar links nog een steen, dan laat je weer een steen vallen waarbij 3 infotrons liggen, maar die pak je niet, je gaat weer naar het gat waar nu als het goed is 3 stenen op de grond liggen en 1 op het ''muurtje'' links, onder die laatste ga je staan en dan ga je naar beneden en naar links, dan valt er een steen 8er je die je opzij kunt schuiven naar regts, pak de 2 infotrons en ga verder, haal dan alleen de linkerrij vakjes weg en 1 andere (waar je zelf moet staan) dan krijg je rijtje infotrons, daar laat je ook steeds meer vallen door vakjes open te makendan kom je in een vakje waar je de infotrons tamelijk makkelijk kunt pakken alleen je moet niet de drie pakken die terugleiden dan ga je naar boven en dan liggen daar 2 stenen, de bovenste laat je vallen en die duw je dan van het heuveltje af waar hij was opgevallen, dan pak je de infotrons daar rechtsboven en ga je onderdoor, pak je de infotronsen duw je de steen die nog overgebleven is van die 2 hierboven ^^ die duw je weer van het heuveltje af, nou kun je via de 3 infotrons die overgebleven zijn, terug naar het vierkant, daar ga je naar boven en naar regts, maar je laat zo weinig mogelijk stenen vallen, volgens mij hoef je er maar 4 te laten vallen voordat je bij de infotron kunt komen en het grote blok met stenen, dan laat je de stenen vallen, alleen daar ren je dan vooruit en je gaat regtsboven in het vierkant staan, je laat alles vallen en of je kunt meteen weer terug, of je moet de bovenste steen even naar links duwen, dan ga je weer naar boven en pak je de infotron. je gaat terug via het muurtje van 2 vakjes regts in het vierkant, dan ga je naar regts en je gaat eerst helemaal naar regts waar eenrichtingspijltjes zijn, daar maak je 2 rijen van 3 vakjes vrij en je gaat weer terug, dan ligt er een steen in de weg, die duw je helemaal naar links, dan valt er weer een steen, die duw je naar regts in het middelste vakjes van de onderste rij die je net vrijgemaakt hebt, je gaat weer terug, duwt de steen opzij en pakt de infotrons en gaat verder, dan kom je bij een lange route met allemaal zijtakken, die regtsonder is makkelijk je zorgt ervoor dat de uitgang van de pijltjes open is en gaat naar binnen, dan valt er 1 steen, maar dat is niet erg, dan ga je naar regts zonder iets te laten vallen en maak je het vak regtsonder leeg, dan laat je de meest regterrij vallen en ga je naast het vallen staan en houdt je spatie en pijltje naar regts ingedrukt zodat je vallende infotrons ertussenuit zuigt, dan zorg je ervoor dat de overgebleven stenen naar regts in het gat vallen, dan pak je de infotrons en ga je naar buiten, de volgende weet ik niet meer uit het hoofd, dus ik ga nu weer ff die level spelen en dan komt zo het vervolg
abbycail
22-01-2011 23:38 vervolg 63 Reageer met quote

dan kom je bij de zijtak met de schaar of ronddraaiend ding (hangt van de versie af, die kun je om het middelste blokje laten draaien, maar op zich moet je dit zelf wel kunnen, dan ga je terug en naar boven, kom je bij een rij stenen met 1 infotron erin, daaronder haal je alle vakjes op 1 na weg en ga je naar links, onder en naar links ligt een steen, die moet je straks naar regts kunnen duwen en in een gat, dus daarvoor haal je de vakjes weg. dan daarboven links kom je onder 3 stenen te staan, dan zuig je het vakje regts weg en stap je naar links, je pakt de rest van de infotrons erboven en gaat naar links, dan komt rottig stukjeje gaat naar beneden en voordat je naar regts gaat naar de steen, zuig je heel snel de infotron eronder op, het lukt niet altijd, maar werkt wel, dan duw je de steen naar regtsen ga je naar boven en naar regts via 2 infotrons dan kom je boven 2 stenen, die boven een gat liggen, die duw je een voor een helemaal naar regts, dan kun je het gat veilig in en pak je de infotrons, dan ga je naar linksboven en ga je onder de eerste infotrons staan, doe 2 stappen opzij en zuig links, pak alle infotrons en ga terug via de eerste 2 infotrons, dan laat je de steen vallen naar het nieuwe stuk en kom je bij een pijltje, daar8er is een makkelijk stukje, totdat het naar beneden gaat, daar kom je bij een infotron onder een steen, die pak je en je zuigt het vakje dan links van je weg, stapt naar regts en duwt de steen naar links, dan ga je naar onder, kun je zonder veel problemen een aantal infotrons pakken, totdat je regtsboven een vierkant van stenen van 2 x 2 komt met daaronder wat infotrons en 2 pijltjes, je gaat naar onder en dan naar links en je komt onder het linkeronderblokje van het oude vierkant van 2 x 2, dan komt een btje rottig stukje, het kan op 2 manieren, allebei voordelen en nadelen: 1, je gaat naar beneden en terwijl je naar beneden gaat zuig je heel snel de infotron regts uit de ''muur'' en je gaat meteen verder of 2, je gaat naar beneden, maar hapert even in je afdaling, waardoor dezelfde infotron, die je bij optie 1 weg zou zuigen, die bovenop een stukje muur lag, links van dat stukje muur komt te liggen, dan ga je verder via de meest logische weg, dan kom je in een gang naar boven, als je optie 2 net hebt gekozen, kun je door de pijltjes hem pakken en weer terug, bij optie 1 kun je gewn verder, je laat het eerste rijtje gewn naar beneden vallen en je pakt alle infotrons van dat rijtje, dan laat je de eerste (van 3) stenen vallen, en die duw je naar regts in het gat, dan pak je de eerste 3 infotrons en zuig je links 1 weg, dan ga je via een rijtje infotrons helemaal naar regts, je pakt de drie overige infotrons en je raakt de E aan! dat was Phil's First
gr abby
abbycail
22-01-2011 23:43  Reageer met quote

de rest kan ik ook uit leggen, vraag maar, heb alle levels uit gespeeld van classic
gr abby
henriette
24-01-2011 11:03  Reageer met quote

abby,´
kun je mij level 14 van d01 mij ook uitleggen?
alvast bedankt
groetjes Henriette
abbycail
24-01-2011 12:12 level 14 d1 Reageer met quote

henriette schreef:
abby,´
kun je mij level 14 van d01 mij ook uitleggen?
alvast bedankt
groetjes Henriette

allereerst de 2 rode links pakken,dan helemaal naar rechts en de 2 rode zetten bij dat kastje
druk op dat kastje en verder naar rechts rode pakken en infotron, ,terug naar links naar beneden bij die rode, zonder dat de bal links van je valt, pak die rode en zet hem rechts van je bij die andere rode met die infotron erop, zet weer die rode om naar beneden te gaan
pak rechts die infotrons en zet boven je die rode , kijk goed waar je hem zet, de ballen moeten vallen en die rode moet je kunnen pakken.
ga meteen naar beneden, zorg dat de ballen naar rechts vallen op de groene. ga naar links en laat boven je die bal vallen zodat hij op de groene komt onder je,zet de rode helemaal rechts onder voor die in fotron te pakken en ga naar rechts schaar komt ook,en dan hoef je dus alleen nog die 2 infotrons helemaal links te pakken, let op voor die schaar.
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 24-01-2011 18:55, in totaal 1 keer bewerkt
thea5
27-01-2011 19:48  Reageer met quote

hoi hoi,
ben die russiche levels allemaal kwijt, jammerrrrrrrrr
en hoe is ie abby, is corina ook weer begonnen?
gr. thea
abbycail
27-01-2011 23:37  Reageer met quote

thea5 schreef:
hoi hoi,
ben die russiche levels allemaal kwijt, jammerrrrrrrrr
en hoe is ie abby, is corina ook weer begonnen?
gr. thea

nee corina heeft er nog geen zijn in, ik was de russische ook kwijt, maar het is me gelukt ze zelf weer te halen op de site die tollie toen ver meldde. ik heb gewoon op de levels geklikt en eerst bij telco de map levels gezocht en ze 1 voor heen er heen gesleept toen ze waren opgeslagen, en was gelukt
gr abby
thea5
28-01-2011 12:33  Reageer met quote

hoi abby,
weet je nog welke pagina?
gr. thea
abbycail
28-01-2011 14:40  Reageer met quote

thea5 schreef:
hoi abby,
weet je nog welke pagina?
gr. thea

van tollie pagina 17, maar had meer aan corinaas uitleg , pagina 99 of in ieder geval in die buurt
gr abby
Corina
28-01-2011 15:21  Reageer met quote

hoi thea,
nee, heb nog geen zin in supaplex. ben met andere spelletjes bezig. alles goed met je?
Plaats Reactie Pagina 269 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: