NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Joke B
15-02-2010 14:25 Re: d02 level 8 Reageer met quote

abbycail schreef:
leven 7 van d1 heb ik wel, en 87 heb ik ook eerder gehaald, wat is het probleem?
van d3 heb ik 2 4 en 5 ook niet kom daar ook maar tot 23

gr abby

Bij level 7 weet ik niet hoe ik het moet doen met die 3 ballen en de groene bom, als ik de bom wil laten vallen dan vallen de ballen mee en kom ik dus op het eind 1 of 2 bommen tekort. Bij level 87 zit ik met vak 3 na de gele bommen waar ik de bal moet laten op de groene bommen, zodra ik op de knop druk en de gele bommen ontploffen gaat de bal ook kapot.
Ik heb inmiddels level 8 van d02 gehaald, bedankt.

gr. Joke

abbycail
15-02-2010 14:37 Re: d02 level 8 Reageer met quote

Joke B schreef:
Bij level 7 weet ik niet hoe ik het moet doen met die 3 ballen en de groene bom, als ik de bom wil laten vallen dan vallen de ballen mee en kom ik dus op het eind 1 of 2 bommen tekort. Bij level 87 zit ik met vak 3 na de gele bommen waar ik de bal moet laten op de groene bommen, zodra ik op de knop druk en de gele bommen ontploffen gaat de bal ook kapot.

gr. Joke

level 7 je pakt eerst die rode diskettes rechts ,ga naar boven, en duw de bal boven op die groene een stukje naar links , ga onder die groene staan zet een rode bom duw vlug de bal 1 naar links en pak de bom terug voor hij ontploft en duw dan de andere bal naar rechts en de groene valt naar beneden. zal even kijken naar 87

gr abby
abbycail
15-02-2010 14:40 Re: d02 level 8 Reageer met quote

Joke B schreef:

gr. Joke

klopt dat de bal kapot gaat maar duw maar eens meteen naar links na de ontploffing je gaat er gewoon overheen
gr abby
abbycail
15-02-2010 16:26 Re: d01 level 7 Reageer met quote

Joke B schreef:

gr. Joke

je hebt op het eind geen bommen nodig, die 2 rode die je kan pakken in het midden die zet je bij die bal die naar beneden viel toen je daar naar beneden ging en dan daar boven bal naar rechts duwen en daar de 2de rode zetten de scharen laat je allemaal los, en je gaat naar die 2 groenen toe en ga onder de rechter staan en laat de linker eerst vallen en dan de rechter, dan laat je daar rechts 1 bal zakken en schuif die naar links op een schaar , dan weer een bal laten zakken en weer naar links duwen op een schaar dan ga je onder de volgende bal staan wacht tot de schaar er recht onder zit en de bal erop gooien, dan kan je meteen naar beneden naar de E
gr abby
Joke B
15-02-2010 17:32 Re: d02 level 8 Reageer met quote

abbycail schreef:
klopt dat de bal kapot gaat maar duw maar eens meteen naar links na de ontploffing je gaat er gewoon overheen
gr abby

Ik heb level 87 gehaald, ben nu bezig met level 7, ik ben al vlakbij de E, maar hoe moet het verder? Moet ik het hele pad af naar boven en dan naar beneden?

gr.Joke
Joke B
15-02-2010 18:25 Re: d02 level 9 Reageer met quote

abbycail schreef:
leven 7 van d1 heb ik wel, en 87 heb ik ook eerder gehaald, wat is het probleem?
van d3 heb ik 2 4 en 5 ook niet kom daar ook maar tot 23

gr abby

Ik ben nog druk bezig met level 7 ik ga steeds dood op het eind, oefenen dus.
Bij d02 level 9 kom in infotrons tekort, moet ik iets speciaals doen bij die glitterdingen?

gr.joke
abbycail
15-02-2010 18:57 Re: d02 level 9 Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik ben nog druk bezig met level 7 ik ga steeds dood op het eind, oefenen dus.
Bij d02 level 9 kom in infotrons tekort, moet ik iets speciaals doen bij die glitterdingen?

gr.joke

ik laat een glitterding vrij aan de rechterkant en laat hem naar links gaan, ik pak eerst die 2 rode links onderaan en leid dat glitterding naar de boven kant en laat hem ontploffen tussen de 2 groenen waar ook die ene infotron op ligt, dan worden bijna al die groenen infotrons, heb je erzoveel dat je aan de rechterkant niet meer alles hoef te pakken
gr abby
Joke B
16-02-2010 0:37 d02 level 11 Reageer met quote

Abby

Ik heb level 9 gehaald. ik ben nu bij level 11 maar kom 2 infotrons tekort, ik denk dat ik de gele bommen verkeerd zet.
Ze moeten toch gewoon in de hoek?

gr. Joke
Joke B
16-02-2010 0:55 d01 level 89 Reageer met quote

Abby

Is level 89 niet te doen? Als ik de schaar los wil laten blijft hij stilstaan en reageert niet meer.

gr. Joke
Joke B
16-02-2010 1:13 Re: d01 level 89 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Is level 89 niet te doen? Als ik de schaar los wil laten blijft hij stilstaan en reageert niet meer.

gr. Joke

Bij level 90 heb ik hetzelfde probleem. De schaar beweegt niet meer, dus ik kom 1 infotron tekort.

gr. joke
abbycail
16-02-2010 8:43 Re: d02 level 11 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik heb level 9 gehaald. ik ben nu bij level 11 maar kom 2 infotrons tekort, ik denk dat ik de gele bommen verkeerd zet.
Ze moeten toch gewoon in de hoek?

gr. Joke

nee die gele zet je goed maar je moet ze op het juiste moment ontploffen even tellen en anders op nieuw,
gr abby
abbycail
16-02-2010 8:47 d1 Reageer met quote

89 en 90 kan ik later pas naar kijken, ben bij level 13 pas, 87 wist ik gewoon nog uit mijn hoofd, maar 89 en 90 staan er niet in hier, zou kunnen betekenen dat ze on mogelijk zijn, als ik er ben hoor je het wel
gr abby
Tjaco
17-02-2010 10:00 level 107 classic Reageer met quote

Hulp gevraagd in het vak, waar er 5 ballen rechts boven liggen, 2x3=6 ballen linksboven en 7 ballen + 3 infotrons linksonder.
Rechtonder is het volgende vak met een in en uitgang.
Deze ingang krijg ik niet vrijgespeeld.
Telkens vallen er 2 ballen mee naar beneden en blokkeren de ingang naar het volgende vak.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt.

Tjaco
abbycail
17-02-2010 14:42 Re: level 107 classic Reageer met quote

Tjaco schreef:
Hulp gevraagd in het vak, waar er 5 ballen rechts boven liggen, 2x3=6 ballen linksboven en 7 ballen + 3 infotrons linksonder.
Rechtonder is het volgende vak met een in en uitgang.
Deze ingang krijg ik niet vrijgespeeld.
Telkens vallen er 2 ballen mee naar beneden en blokkeren de ingang naar het volgende vak.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt.

Tjaco

je bedoelt waarschijnlijk het 2de vak van links onder?
je gaat er boven in, dan 1 naar links en zuig onder en 1 naar rechts, er valt 1 bal naar rechts, dan duw je die bal bovenaan naar links, zuig het groen boven het poortje weg, en de infotron valt op het poortje, aan de rechterkant groen weg halen en die ballen naar rechts schuiven , nu lukt het wel aan de linkerkant
gr abby
Joke B
17-02-2010 15:12 d02 level 22 Reageer met quote

Abby

Heb jij level 22 van d02 gehaald? Ik weet niet hoe je de gele diskettes neer moet zetten, als ik ze in de hoeken zet, kom ik er niet meer uit.

gr. Joke
Joke B
17-02-2010 16:58 d02 level 22 Reageer met quote

Ik heb hem inmiddels gehaald, maar zit nu vast met level 23.
Als ik gelijk op de knop druk gaat die ene infotron kapot, is dat ook de bedoeling? Ik kom aan het eind infotrons tekort.
Wat moet ik met het glitterding doen?

gr. joke
abbycail
17-02-2010 17:17 Re: d02 level 22 Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik heb hem inmiddels gehaald, maar zit nu vast met level 23.
Als ik gelijk op de knop druk gaat die ene infotron kapot, is dat ook de bedoeling? Ik kom aan het eind infotrons tekort.
Wat moet ik met het glitterding doen?

gr. joke

verder kom ik ook niet die is niet te doen volgens mij
gr abby
Tjaco
18-02-2010 10:17 level 107 classic Reageer met quote

Een ander vak bij level 107.
Na de lange gang, waar een bal naar beneden valt, en je deze inhaalt door de pijltjes.
Het 2de vak na deze gang, daarin zitten 8 infotrons.
Ik krijg de rechter van de bovenste 3 niet te pakken.
Hoe doe je dit vak?

Gr. Tjaco
abbycail
18-02-2010 10:44 Re: level 107 classic Reageer met quote

Tjaco schreef:
Een ander vak bij level 107.
Na de lange gang, waar een bal naar beneden valt, en je deze inhaalt door de pijltjes.
Het 2de vak na deze gang, daarin zitten 8 infotrons.
Ik krijg de rechter van de bovenste 3 niet te pakken.
Hoe doe je dit vak?

Gr. Tjaco

er is daar 1 infotron die je niet kunt pakken, maar die heb je ook niet nodig , je kan er 1 laten zitten , tel maar bij begin
gr abby
abbycail
19-02-2010 19:59 Re: d01 level 89 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

gr. Joke

krijg 89 ook niet voor elkaar
gr abby
Tjaco
27-02-2010 12:11 level 110 classic , Trouble ahaed Reageer met quote

Hallo,

Is level 110 te doen?
Bij terugkomst in de lange vertiale gang, als je rond bent geweest, ben je "luchtledig", waarbij je in open ruimte niet omhoog kan en waar je naar beneden valt bij het luchtledige in open ruimtes.

Je hebt nadien nog 4 vakken te doen, waar vak 2 en 4 in het luchtledige niet te doen zijn.

Klopt dit?

Gr. Tjaco
abbycail
28-02-2010 0:00 Re: level 110 classic , Trouble ahaed Reageer met quote

Tjaco schreef:
Hallo,

Is level 110 te doen?
Bij terugkomst in de lange vertiale gang, als je rond bent geweest, ben je "luchtledig", waarbij je in open ruimte niet omhoog kan en waar je naar beneden valt bij het luchtledige in open ruimtes.

Je hebt nadien nog 4 vakken te doen, waar vak 2 en 4 in het luchtledige niet te doen zijn.

Klopt dit?

Gr. Tjaco

klopt, dat heet gravitie, je bent dan gewichtsloos, dat los je op door daar boven even door die 2 poortjes te gaan, de gravitie is dan weg en kun je de rest doen.
gr abby
willena
15-03-2010 10:51 supaplex 03 level 8 en 14 Reageer met quote

wie kan mij helpen bij de 03 level 8 en 14. bij 08 kom ik niet op tijd bij de infotrons., en bij 14 stoppen de bommen terwijl alles nog rondom staat.
abbycail
19-03-2010 15:07 Re: supaplex 03 level 8 en 14 Reageer met quote

willena schreef:
wie kan mij helpen bij de 03 level 8 en 14. bij 08 kom ik niet op tijd bij de infotrons., en bij 14 stoppen de bommen terwijl alles nog rondom staat.

14 is dus niet te doen en op pagina 27 vind je 2 plaatjes om 8 te halen
gr abby
Tjaco
07-04-2010 10:02 level 110 Reageer met quote

Hoi Abby,

Ik heb level 110 nog eens proberen te doen.

Bij mij blijft de gravitie bij vak 2 na terugkomst in de lange gang.
Ik kan ook niet, vlak voor terugkomst in de lange vertikale gang, bij de 2 infotrons komen, deze krijg ik niet te pakken, terwijl je ze wel moet kunnen pakken.
Ik denk ook, dat je , als ze al te pakken zijn, je door de gravitie niet uit de uitgang komt, Hoe gaat dit? ( de 2 infotrons vlak voor terugkomst in de lange gang)

Groeten en alvast ontzettend bedankt voor alle steun

Tjaco
abbycail
07-04-2010 12:02 Re: level 110 Reageer met quote

Tjaco schreef:
Hoi Abby,

Ik heb level 110 nog eens proberen te doen.

Bij mij blijft de gravitie bij vak 2 na terugkomst in de lange gang.
Ik kan ook niet, vlak voor terugkomst in de lange vertikale gang, bij de 2 infotrons komen, deze krijg ik niet te pakken, terwijl je ze wel moet kunnen pakken.
Ik denk ook, dat je , als ze al te pakken zijn, je door de gravitie niet uit de uitgang komt, Hoe gaat dit? ( de 2 infotrons vlak voor terugkomst in de lange gang)

Groeten en alvast ontzettend bedankt voor alle steun

Tjaco

als je links bovenaan ben begint de gravitie, als je daar die rode ziet aan de rechterkant dan zie je voor die rode een poortje naar beneden en aan de zijkant er weer uit dan ben je de gravitie kwijt en kan je wel alles pakken
snap je het nu? ik hoor het wel als het is gelukt...
gr abby
Tjaco
09-04-2010 11:21 level 110 Reageer met quote

hoi Abby,

yesss, het is gelukt.

Ik heb nu de classic afgerond.
Bij het spiegelbeeld (d96) ben ik inmiddels bij 107-108.
Hierbij is level 71, head hunter en level 91, voyager III niet te doen , of toch?
d96 zal ik dus binnenkort ook wel afronden op 71 en 91 na.

Nogmaals bedankt voor alle hulp.

Groeten Tjaco
Tjaco
10-04-2010 7:06 d96 level 108 Reageer met quote

Hoi Abby,

Heb jij van het spiegelbeeld supaplex level 108 sadism, kunnen doen?
Er blijft bij mij in het begin elke x een infotron tussen de stenen ingeklemd.

Die infotron, die bij de classic vrijkomt door een springende steen.
Deze steen springt niet bij d96, spiegelbeeld, en krijg ik dus niet te pakken op het laatst.

Gr Tjaco
abbycail
10-04-2010 19:19 Re: d96 level 108 Reageer met quote

Tjaco schreef:
Hoi Abby,

Heb jij van het spiegelbeeld supaplex level 108 sadism, kunnen doen?
Er blijft bij mij in het begin elke x een infotron tussen de stenen ingeklemd.

Die infotron, die bij de classic vrijkomt door een springende steen.
Deze steen springt niet bij d96, spiegelbeeld, en krijg ik dus niet te pakken op het laatst.

Gr Tjaco

heb eens gekeken, maar heb alle levels gedaan van d96, maar is wel maanden geleden, dus hoe weet ik niet meer ,maar ze zijn wel mogelijk dus.
gr abby
gerry
18-05-2010 18:22 supa Reageer met quote

hallo allemaal.
wie heeft voor mij nog wat nieuwe levels voor supaplex.
heb de meeste gespeeld. graag wat nieuwe erbij.
mijn dank is groot.
gerry
Plaats Reactie Pagina 267 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: