|
|
|
|
| abbycail |
| 09-02-2010 14:57 Re: d03 level73 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Hoi Abby
Ik ben nu bij level 73. Heb jij die ook gehaald?
Kun je ook onder de graviti uitkomen? Ik ga dood bij het level met die bommen. Of is deze ook niet te doen?
Gr. Joke |
die is me ook niet gelukt , bij deze weet ik niet of hij onmogelijk is , als je hem hebt laat het dan weten?
gr abby |
|
|
|
|
| Joke B |
| 09-02-2010 16:46 Re: d03 level73 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die is me ook niet gelukt , bij deze weet ik niet of hij onmogelijk is , als je hem hebt laat het dan weten?
gr abby |
Abby
Ik weet nu hoe je onder de graviti uitkomt, je moet 2 naar boven, 1 naar links, 1 naar boven, 1 links, 1 naar boven, 1 rechts, 2 naar boven en dan ben je van de graviti verlost. Maar dan..... aan het eind kom ik 5 infotrons tekort. De ene infotron in het 3e vak lukt me ook niet.
Dus nu maar even puzzelen hoe ik aan die 5 extra infotrons kom.
Gr. Joke |
| Joke B |
| 09-02-2010 17:36 Re: d03 level73 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Abby
Ik weet nu hoe je onder de graviti uitkomt, je moet 2 naar boven, 1 naar links, 1 naar boven, 1 links, 1 naar boven, 1 rechts, 2 naar boven en dan ben je van de graviti verlost. Maar dan..... aan het eind kom ik 5 infotrons tekort. De ene infotron in het 3e vak lukt me ook niet.
Dus nu maar even puzzelen hoe ik aan die 5 extra infotrons kom.
Gr. Joke |
Abby
Ik heb hem gehaald. Je moet in het laatste vak je laatste bom gebruiken om het vak in te gaan, anders heb je graviti. Daarna lok je de glitterding naar de bommen links dan krijg je genoeg infotrons.
Gr. Joke |
| trudy r |
| 09-02-2010 18:20 |
|
|
|
hoi abby.ik wil level68 uit spelen maar kom er niet uit het eerste gedeelte wel met die rode diskettes maar dan naar links heb al gebladerd maar kom niet uit die beschrijving .zou je dat gedeelte voor mij kunnen uitleggen als je tijd hebt?? ik wacht wel af. |
| gerry |
| 09-02-2010 19:15 levels |
|
|
|
lieve abby.
mag ik je nog 1 keer vragen om de levels.
goeie vriend die ik warm gemaakt heb voor supaplex wil ze ook graag hebben. en je weet dat ik 2 linker handen op dat gebied.
hele dikke knuffel er voor.
gerry |
| abbycail |
| 09-02-2010 20:50 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi abby.ik wil level68 uit spelen maar kom er niet uit het eerste gedeelte wel met die rode diskettes maar dan naar links heb al gebladerd maar kom niet uit die beschrijving .zou je dat gedeelte voor mij kunnen uitleggen als je tijd hebt?? ik wacht wel af. |
zal er morgenochtend naar kijken ben nu een film aan het kijken
gr abby |
| trudy r |
| 09-02-2010 22:28 |
|
|
|
ok dank je wel |
| abbycail |
| 10-02-2010 9:01 Re: level 68 |
|
|
|
eerste infotron is makkelijk
tweede zit boven je. bom voor de raten plaatsen en infotron en bom komen vrij
dan ga je naar beneden op de plek waar een raat onder je en links van je zit en plaatst een bom. Een bom komt vrij
bom plaatsen op dezelfde plek waar je hem opat. Er komt weer een bom vrij. Bom pakken en 1 vakje terug stappen en plaatsen. Een info en bom komt vrij. Bom plaatsen in het vak daarboven (je bent nu omgeven door 3 raten)Er komt nu weer een bom vrij.
Bom pakken en 1 stapje naar beneden, plaatsen en er komt een info en bom vrij. (uitkijken dat de info niet op je koppie valt )
Bom pakken (infotrons natuurlijk ook he) en weer een stapje naar beneden, bom plaatsen, er komt weer een bom en infotron vrij.
Bom pakken, 1 stapje naar beneden en 1 stapje naar links zodat je weer tussen 3 raten staat. Plaatsen en een bom komt vrij.
bom pakken en 1 stapje naar rechts, bom plaatsen en 2 infotrons vallen vrij. De bom die je dan links ziet zitten (rondom ingesloten) laat je gewoon zitten waar die zit. Niets mee doen.
De volgende bom plaats je op de plek zodat de raat linksboven je zit en een raat rechts boven je zit. Nu even opletten want als deze ploft komt de infotron vrij (die valt) en de bom rechtsboven je en die valt ook. Dus even ontwijken daar. En er komt tegelijkertijd een rode bom vrij die je kan pakken.
Die bom plaats je in het vak waar de valbom uitkwam. Je bent nu dus boven, links en rechts omgeven door raten. Plaatsen daar en een bom komt vrij.
En nu komt het:
Je ziet nu linksboven de opgesloten infotron (dus niet die direct boven je maar daarboven) en rechtsboven de rij bommen en rechts van je op dezelfde lijn de rode bom die je nodig hebt om de infotron te bevrijden
Je plaatst de bom dus nu op de plek waar die vandaan kwam. De rij bommen gaat ploffen, er valt een infotron naar beneden (die gewoon even laten gaan !!!!) en de rode bom rechts van je komt vrij. Die pak je razendsnel, gaat linksboven en bevrijdt meteen met die bom de infotron. En dat redt je net binnen de tijd.
De rest is simpel.
gr abby |
| Joke B |
| 10-02-2010 17:08 d03 level 73 |
|
|
|
Hoi Abby
Heb je level 73 al gehaald? Ik ben nu bezig met level 77.
Ik kom 2 infotrons tekort, dus moet ff uitvogelen hoe ik die krijg.
Gr. Joke |
| abbycail |
| 10-02-2010 17:46 Re: d03 level 73 |
|
|
|
Gr. Joke |
ik heb verteld dat ik in het verleden alle levels moest overdoen omdat ik ze kwijt was, d 3 moet ik er nog een aantal doen voor ik bij 73 ben,zal even kijken bij 77
gr abby |
| abbycail |
| 10-02-2010 17:51 Re: levels |
|
|
|
| gerry schreef: | lieve abby.
mag ik je nog 1 keer vragen om de levels.
goeie vriend die ik warm gemaakt heb voor supaplex wil ze ook graag hebben. en je weet dat ik 2 linker handen op dat gebied.
hele dikke knuffel er voor.
gerry |
is goed maar ik heb je email niet meer, maar als je alle levels hebt bewaard in je email hoef je ze alleen maar door te sturen naar je vriend, ik heb ook 2 linkerhanden hahahhaah maar dat weet ik nog wel
gr abby |
| abbycail |
| 10-02-2010 18:02 Re: d03 level 73 |
|
|
|
Gr. Joke |
als je bij die glitterdingen komt dan moet je de bal helemaal rechts bij het muurtje op die infotron eronder laten vallen, zit hij niet meer tegen het muurtje aan, en dan 1 infotron met die groene ontploffen
gr abby |
| Joke B |
| 11-02-2010 15:35 Re: d03 level 73 |
|
|
|
| abbycail schreef: | als je bij die glitterdingen komt dan moet je de bal helemaal rechts bij het muurtje op die infotron eronder laten vallen, zit hij niet meer tegen het muurtje aan, en dan 1 infotron met die groene ontploffen
gr abby |
Abby
Ik heb hem inmiddels gehaald! Ben nu bij level 80, maar die valt niet mee. Ik weet niet hoe ik die 2 infotrons moet pakken gelijk aan het begin en de linkerkant met die rode bom erin de rest lukt me wel. Weet jij die misschien?
Gr. Joke |
| gerry |
| 11-02-2010 16:16 levels. |
|
|
|
hallo abby.
dat is het nu juist.
had ze al een poosje bewaard.
maar toch weggegooid.
vandaar dat ik je vraag.
heel lief dat je er voor wilt zorgen.
liefs
gerry |
| Joke B |
| 11-02-2010 17:04 Re: d03 level 73 |
|
|
|
Ik heb hem inmiddels gehaald! Ben nu bij level 80, maar die valt niet mee. Ik weet niet hoe ik die 2 infotrons moet pakken gelijk aan het begin en de linkerkant met die rode bom erin de rest lukt me wel. Weet jij die misschien?
Gr. Joke |
Het eerste stuk met de 2 infotrons weet ik inmiddels nu het blok nog met de rode bom (links). Ik kom daar niet doorheen.
Gr. Joke |
| supaplexjan |
| 11-02-2010 23:17 Supaplex besturing |
|
|
|
Hallo,
Sinds lange tijd weer begonnen met Supaplex. Maar weer loop ik vast bij level 7.
Ik zag op youtube een filmpje hierover, maar daar kan Murphy een infotron of chip pakken terwijl hij stilstaat, dus onder, links, rechts of boven.
Volgensmij is dit een vereiste voor het oplossen van level 7 en volgende.
Mijn vraag is dus hoe moet ik dit doen, want ik kom niet meer verder nu.
Vriendelijke groet,
Jan |
| abbycail |
| 11-02-2010 23:25 Re: levels. |
|
|
|
| gerry schreef: | hallo abby.
dat is het nu juist.
had ze al een poosje bewaard.
maar toch weggegooid.
vandaar dat ik je vraag.
heel lief dat je er voor wilt zorgen.
liefs
gerry |
geef dan je mail , ben ik kwijt
gr abby
heb hem opgezocht zal het proberen te sturen mijn mail is niet in orde dus ik hoop dat het lukt, bewaar ze in de concepten, je weet maar nooit.
Laatst aangepast door abbycail op 12-02-2010 8:55, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 11-02-2010 23:39 Re: Supaplex besturing |
|
|
|
| supaplexjan schreef: | Hallo,
Sinds lange tijd weer begonnen met Supaplex. Maar weer loop ik vast bij level 7.
Ik zag op youtube een filmpje hierover, maar daar kan Murphy een infotron of chip pakken terwijl hij stilstaat, dus onder, links, rechts of boven.
Volgensmij is dit een vereiste voor het oplossen van level 7 en volgende.
Mijn vraag is dus hoe moet ik dit doen, want ik kom niet meer verder nu.
Vriendelijke groet,
Jan |
allereerst de vraag, speel je de nieuwe versie van winplex of de oude supaplex, winplex kan ik je mee helpen en heeft ook veel meer levels dan de oude, de oude gaat vaak anders dus die kan ik je niet uitleggen , dus ik raad je aan winplex te downloaden.
gr abby |
| abbycail |
| 11-02-2010 23:40 Re: d03 level 73 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Het eerste stuk met de 2 infotrons weet ik inmiddels nu het blok nog met de rode bom (links). Ik kom daar niet doorheen.
Gr. Joke |
kijk er morgenochtend even naar oke
gr abby |
| gerry |
| 12-02-2010 8:32 levels |
|
|
|
hoi abby.
vergeet ik toch mijn a-mail adres.
g-koops@home.nl
fijne dag
liefs
gery |
| abbycail |
| 12-02-2010 9:08 Re: d03 level 73 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Het eerste stuk met de 2 infotrons weet ik inmiddels nu het blok nog met de rode bom (links). Ik kom daar niet doorheen.
Gr. Joke |
ben daar ook niet doorheen gekomen,
gr abby |
| Joke B |
| 12-02-2010 13:39 Re: d03 level 73 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben daar ook niet doorheen gekomen,
gr abby |
jammer, dan ik ga ik maar verder puzzelen, hij moet toch te doen zijn.
Toch bedankt voor het kijken.
Gr. Joke |
| Joke B |
| 12-02-2010 14:39 d02 level 8 |
|
|
|
Abby
Ik ben maar begonnen met d02. Hoe doe je het laatste stukje bij de E? Het laatste blok lukt me niet, ik kan alle infotrons pakken maar dan kom ik niet bij de E.
Gr. Joke |
| abbycail |
| 12-02-2010 17:41 Re: d02 level 8 |
|
|
|
Ik ben maar begonnen met d02. Hoe doe je het laatste stukje bij de E? Het laatste blok lukt me niet, ik kan alle infotrons pakken maar dan kom ik niet bij de E.
Gr. Joke |
ja je moet daar heel snel naar boven en boven meteen naar links drukken dan ga je tussen de ballen door tegen de E
gr abby |
| abbycail |
| 13-02-2010 11:02 Re: d03 level 73 |
|
|
|
Gr. Joke |
heb 73 gehaald, toen ik bezig was herkende ik hem weer ,had hem al eerder gehaald, in 1x gehaald
gr abby |
| Joke B |
| 13-02-2010 19:16 Re: d02 level 8 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja je moet daar heel snel naar boven en boven meteen naar links drukken dan ga je tussen de ballen door tegen de E
gr abby |
oke ik ga het proberen.
Bij d03 level 80 ben ik nog steeds niet uit, baal er van. Hij moet toch kunnen? Ik kan er ook niets van vinden op het forum.
Gr. Joke |
| abbycail |
| 13-02-2010 23:32 Re: d02 level 8 |
|
|
|
| Joke B schreef: | oke ik ga het proberen.
Bij d03 level 80 ben ik nog steeds niet uit, baal er van. Hij moet toch kunnen? Ik kan er ook niets van vinden op het forum.
Gr. Joke |
nee 80 heeft niemand, en 81 lukt ook niet , jou wel?
gr abb |
| abbycail |
| 14-02-2010 13:51 |
|
|
|
ben nu d1 helemaal aan het doen, die moest ik ook nog over doen
gr abby |
| Joke B |
| 15-02-2010 13:09 d02 level 8 |
|
|
|
Met d03 ga ik niet meer verder, die lukt toch niet. Ik ben gestopt met d01 want ik heb levels 7,17,75 en 87 niet, dus kan niet verder.
Ik ga d02 level 8 maar weer eens proberen, ik heb overigens levels 2,4, en 5 ook niet van d02. Heb jij die wel?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 15-02-2010 13:25 Re: d02 level 8 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Met d03 ga ik niet meer verder, die lukt toch niet. Ik ben gestopt met d01 want ik heb levels 7,17,75 en 87 niet, dus kan niet verder.
Ik ga d02 level 8 maar weer eens proberen, ik heb overigens levels 2,4, en 5 ook niet van d02. Heb jij die wel?
Gr. Joke |
leven 7 van d1 heb ik wel, en 87 heb ik ook eerder gehaald, wat is het probleem?
van d3 heb ik 2 4 en 5 ook niet kom daar ook maar tot 23
gr abby |
|
|