|
|
|
|
| abbycail |
| 02-01-2010 15:07 Re: 2010. |
|
|
|
| gerry schreef: | ik wil graag iedereen een gezond 2010 toewensen.
en nog veel supaplex plezier.
vooral abby die mij tot vervelens toe toch maar weer
de levels stuurde.
gerry |
jij ook een heel gelukkig 2010 ,en als je hulp nodig hebt geef je maar een gil
gr abby |
|
|
|
|
| Joke B |
| 05-01-2010 13:52 swje d14 level 73 |
|
|
|
Hallo
Ik ben bezig met swje level 73 maar kom er niet meer uit.
Het gaat om het blok helemaal onder in het midden, je kunt daar 7 infotrons pakken, alleen lukt het mij niet. Wie heeft dit level wel?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 05-01-2010 15:33 Re: swje d14 level 73 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Hallo
Ik ben bezig met swje level 73 maar kom er niet meer uit.
Het gaat om het blok helemaal onder in het midden, je kunt daar 7 infotrons pakken, alleen lukt het mij niet. Wie heeft dit level wel?
Gr. Joke |
als het goed is gebruik je daar die rode voor die helemaal rechts boven in het hoekje zit
gr abby |
| trudy r |
| 16-01-2010 6:36 |
|
|
|
hoi abby bedankt voor het uitleggen van level 103 is gelukt geen probleem, maar ben nu met 107 bezig maar in het begin loop ik al vast, weet dat ik ik sommige vakken 2keer in moet maar het eerste vak loop ik al vast en weet niet hoe ik dat onderste poortje vrij krijg want ik moet daar later volgens mij weer door terug; |
| abbycail |
| 16-01-2010 19:17 level 107 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi abby bedankt voor het uitleggen van level 103 is gelukt geen probleem, maar ben nu met 107 bezig maar in het begin loop ik al vast, weet dat ik ik sommige vakken 2keer in moet maar het eerste vak loop ik al vast en weet niet hoe ik dat onderste poortje vrij krijg want ik moet daar later volgens mij weer door terug; |
eerste vak 2 naar links weer 2 terug, dan 1 naar boven en helemaal naar rechts bal naar rechts duwen en linkerbal naar links duwen, 1 naar beneden boven de infotron en bal verder naar links duwen,2 naar rechts 1 naar boven en 2 naar rechts 1 naar beneden en bal naar links duwen. 1 naar beneden 2 naar rechts 1 omhoog 2 naar rechts 1 naar beneden en bal naar links duwen.2 naar rechts groen onder je wegzuigen , 2 naar links 1 naar benden en bal naar rechts duwen. 1 omhoog 2 naar rechts, 1 naar beneden 2 naar rechts, 1 omhoog 1 naar links en omhoog.
door poortje en die bovenste bal naar links en groen weg bij poortje.
naar rechts groen weg bij poortje en verder naar rechts, pak die 2 infotrons daar boven en naar rechts tot poortje en daar naar beneden,
haal daar alle groen weg behalve 2 strookjes groen boven elkaar, boven dat poortje ga onder de ballen door naar links en ga rechts tegen die ballen staan onder en boven zuigen en naar links.
doe dit ook aan de linkerkant en dan naar rechts.
ga eerst door het bovenste poortje en weer eruit rechts en dan door het poortje naar beneden.
alleen het groen boven het poortje mag weg niet dat groen erboven , de ballen mogen er niet op vallen.
dat vak is simpel en dan naar links, haal groen weg bij dat poortje en ga door dat poortje naar links, haal alles aan de rechterkant in dat vak weg en die ene in fotron naast die 2 ballen bij dat poortje, laat de linkerkant zitten en ga er boven weer uit.in de rondte weer helemaal terug en naar beneden door het poortje
1 naar links, groen onder je zuigen en 1 naar rechts, da naar links bal 1 naar links schuiven en onder je zuigen zodat de infotron op het poortje valt, maak dan de rechterkant leeg en duw die 2 ballen naar rechts.
pak de infotron op dat poortje en ga recht naar beneden daar links onder de ballen door naar rechts en pak die 3 infotrons.
ga het vak rechts in pak de infotrons en erboven weer eruit. laat links de ballen vallen en ga door het poortje naar links.
in dat vak in 1 x naar beneden, daar vlug groen wegzuigen onder je en naar links, en infotrons pakkend weer naar boven.
dan het vak erboven,
ga door het poortje erboven en weer eruit daar boven ga terug naar links
het middelste vakje moet nog ga erin en door het poortje eronder er weer uit, terug naar die plek en dan bal naar links duwen en zoveel mogelijk groen weg en erboven weer eruit
eerst infotron eronder pakken dan komt het moeilijkste rechts eruit door het poortje bal er boven naar rechts duwen en dan zo snel mogelijk door al die poortjes naar beneden, laat die ene infotron even zitten, naar links infotron onder je zuigen en door poortje naar links.
groen links wegzuigen en naar boven eruit , ga 2 naar links, naar beneden, tot je niet verder kunt haal het groen weg zodat die bal valt pak de infotron in het hoekje en ga door het poortje naar links.
het volgende vak wijst zichzelf, je kunt alleen 1 infotron niet pakken maar dat geeft niet die heb je niet nodig, het vak erna ook 3 infotrons pakken en dan verder naar links de laatste pakken die onder het eerste vak zit, en dan de rechterkant, denk dat je die na even kijken wel kent, zoniet dan hoor ik het wel
gr abby |
| trudy r |
| 17-01-2010 16:18 |
|
|
|
hoi abby dank je voor de beschrijving
ik loop even vast bij het vak onder derde van links waar er 3infotons onder elkaar liggen,en weeet dat ik ze niet allemaal hoef te hebben maar ik kan er niet meer doorheen
stenen vallen niet allemaal?? |
| abbycail |
| 17-01-2010 21:30 |
|
|
|
| trudy r schreef: | hoi abby dank je voor de beschrijving
ik loop even vast bij het vak onder derde van links waar er 3infotons onder elkaar liggen,en weeet dat ik ze niet allemaal hoef te hebben maar ik kan er niet meer doorheen
stenen vallen niet allemaal?? |
je haalt daar toch eerst de linkerkant leeg en dan ga je er uit, de rechterkant benader je als je rechts door het poortje naar links komt, en dan pak je die 3
gr abby |
| trudy r |
| 18-01-2010 22:25 |
|
|
|
hoi ja snap ik maar als ik naar beneden ga en aan de rechterkant erin en boven er weer uit kan ik die drie inftrons niet meer pakken ,en als ik helemaal eerst naar beneden ga en naar links en pak eerst die 3infotron kan ik niet meer rechts erin want een bal blokkeerd de ingang dan |
| abbycail |
| 18-01-2010 23:26 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi ja snap ik maar als ik naar beneden ga en aan de rechterkant erin en boven er weer uit kan ik die drie inftrons niet meer pakken ,en als ik helemaal eerst naar beneden ga en naar links en pak eerst die 3infotron kan ik niet meer rechts erin want een bal blokkeerd de ingang dan |
snap echt nu niet wat je bedoelt, als je precies doe wat ik heb beschreven moet het toch echt lukken
gr abby |
| trudy r |
| 19-01-2010 7:30 |
|
|
|
ok nou even blijven proberen,alleen je schrijft op een gegeven momentgroen bij het poortje mag weg niet het groen erboven over welk vakje heb je het daar loop ik vasr denk ik. |
| abbycail |
| 19-01-2010 22:30 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | ok nou even blijven proberen,alleen je schrijft op een gegeven momentgroen bij het poortje mag weg niet het groen erboven over welk vakje heb je het daar loop ik vasr denk ik. |
dat is aan de rechterkant waar je al die ballen ziet, naast die ballen haal je al het groen weg behalve 2 vakjes boven elkaar boven het poortje zodat de ballen op het groen vallen als je er onderdoor naar links gaat, en als je daar dus weer terug komt, en je moet door het poortje naar beneden dan het vakje boven je (als je dus boven het poortje staat) laten zitten. omdat je er nog een keer door moet en de ballen dus niet op het poortje mogen vallen
gr abby |
| trudy r |
| 20-01-2010 18:40 |
|
|
|
ja abby ben er uit zag ineens wat ik fout deed las jou verhaal nogeens goed en ineens viel het kwartje,maar bedankt voor de moeite kan weer vooruit |
| Joke B |
| 25-01-2010 13:45 d95 level 3 |
|
|
|
Hallo
Heeft er iemand al level 3 gehaald van d95? Het lukt me in het begin niet met al die ballen.
Verder heb ik 6, 10 en 13 ook niet.
Gr. Joke |
| abbycail |
| 25-01-2010 15:14 Re: d95 level 3 |
|
|
|
Heeft er iemand al level 3 gehaald van d95? Het lukt me in het begin niet met al die ballen.
Verder heb ik 6, 10 en 13 ook niet.
Gr. Joke |
nee die is niet te doen zoals de meeste van d 95
gr abby |
| Joke B |
| 26-01-2010 13:34 d93 levels 20, 29, 30 en 32 |
|
|
|
Hallo
Is er iemand die deze levels wel heeft gehaald?
Ben bij level 32 maar kom niet uit de onderste kant waar 1 infotron in het midden zit, hoe pak je die?
Gr Joke |
| abbycail |
| 26-01-2010 14:29 Re: d93 levels 20, 29, 30 en 32 |
|
|
|
Is er iemand die deze levels wel heeft gehaald?
Ben bij level 32 maar kom niet uit de onderste kant waar 1 infotron in het midden zit, hoe pak je die?
Gr Joke |
20 heb ik zeg maar waar je hulp nodig hebt, 29 heb ik niet, 30 ook niet, en 32 lukt ook op sommige plaatsen niet
gr abby |
| Tjaco |
| 27-01-2010 19:22 level 92 classic: ham and cheese sandwich |
|
|
|
Hallo,
Kan iemand mij helpen met het vak linksonder?
Ik kom niet bij de 4 onderste infotrons.
De rest lukt wel.
Tjaco |
| abbycail |
| 27-01-2010 22:34 Re: level 92 classic: ham and cheese sandwich |
|
|
|
| Tjaco schreef: | Hallo,
Kan iemand mij helpen met het vak linksonder?
Ik kom niet bij de 4 onderste infotrons.
De rest lukt wel.
Tjaco |
je gaat dat vak in duw die bal naar links, ga 1 naar beneden en zuig het groen onder je weg, ga het vak uit laat deschaar die aan de rechterkant zit los, ga terug en ga onder die bal boven je staan, wacht tot de schaar het vak in is hij gaat naar beneden, duik onder die bal vandaan het vak uit en zorg dat de bal op de schaar valt zodat er wat ballen daar mee ontploffwen en je kan bij de infotrons, even het juiste moment van gooien uitkienen
gr abby |
| Tjaco |
| 28-01-2010 10:56 level 92 |
|
|
|
Het is gelukt.
Ik heb de gehele tijd over de mogelijkheid van het schaartje heen zitten kijken. hehe |
| Joke B |
| 28-01-2010 12:40 D39 |
|
|
|
Hallo
Is er iemand die levels 36, 37 , 40 en 41 heeft gehaald?
Ik kom er niet meer uit.
Gr Joke |
| abbycail |
| 28-01-2010 13:10 Re: D39 |
|
|
|
Is er iemand die levels 36, 37 , 40 en 41 heeft gehaald?
Ik kom er niet meer uit.
Gr Joke |
nee je noemt net de levels op die volgens mij niet mogelijk zijn
gr abby |
| Joke B |
| 29-01-2010 17:32 d16 level 34 |
|
|
|
Is er iemand die level 34 heeft uitgespeeld?
Hoe kom ik bij de rode bommen?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 29-01-2010 21:09 Re: d16 level 34 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Is er iemand die level 34 heeft uitgespeeld?
Hoe kom ik bij de rode bommen?
Gr. Joke |
ook niet te doen, zie je meteen
gr abby |
| Joke B |
| 02-02-2010 13:48 d03 level 31 |
|
|
|
Hallo
Is er iemand die level 31 heeft gehaald?
Ik ga elke keer dood als ik bij die 2 ballen kom die op de bom valt. is dit te doen? Ben ik niet snel genoeg?
Gr Joke |
| abbycail |
| 02-02-2010 22:25 Re: d03 level 31 |
|
|
|
Is er iemand die level 31 heeft gehaald?
Ik ga elke keer dood als ik bij die 2 ballen kom die op de bom valt. is dit te doen? Ben ik niet snel genoeg?
Gr Joke |
nee ook niet te doen
gr abby |
| Joke B |
| 03-02-2010 14:53 d03 level47 |
|
|
|
Abby
Kun je bij level 47 ook onder graviti uitkomen?
Waar moet ik de bom gebruiken?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 03-02-2010 15:12 Re: d03 level47 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Abby
Kun je bij level 47 ook onder graviti uitkomen?
Waar moet ik de bom gebruiken?
Gr. Joke |
het is zo lang geleden dat ik die hebt gedaan ik zou hem weer helemaal moeten spelen, je kan in ieder geval door die rode bom de gravitie uit doen,maar weet niet goed meer hoe, kan een hele poos duren voor ik daar weer uit ben, zal eens zoeken of hij ergens uitgelegd staat
gr abby |
| Joke B |
| 04-02-2010 16:45 d03 level 53 |
|
|
|
Abby
Ik heb hem inmiddels gehaald.. pfffff
Ben nu aan het martelen met level 53, wat ik ook doe ik lop elke keer vast. Heb jij dit level ook gehaald en hoe?
gr Joke |
| abbycail |
| 04-02-2010 17:35 Re: d03 level 53 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Abby
Ik heb hem inmiddels gehaald.. pfffff
Ben nu aan het martelen met level 53, wat ik ook doe ik lop elke keer vast. Heb jij dit level ook gehaald en hoe?
gr Joke |
heb dit level wel maar hoe? is 2 jaar geleden , weet het echt niet, hij is in ieder geval mogelijk, hi hi
gr abby |
| Joke B |
| 09-02-2010 14:07 d03 level73 |
|
|
|
Hoi Abby
Ik ben nu bij level 73. Heb jij die ook gehaald?
Kun je ook onder de graviti uitkomen? Ik ga dood bij het level met die bommen. Of is deze ook niet te doen?
Gr. Joke |
|
|