|
|
|
|
| abbycail |
| 08-12-2009 9:34 d14 |
|
|
|
level 60 heb ik ook niet, en verder ben ik daar niet gekomen, sommige levels zijn onmogelijk
gr abby |
|
|
|
|
| Joke B |
| 11-12-2009 14:40 Re: d32 level 25 en 46 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben d32 juist weer opnieuw aan het doen, vorige keer heb ik 25 wel gehaald, het is ook heel lastig die glitterding, op het moment lukt het me nu ook niet, ben het wel steeds aan het proberen, tot het kwartje valt, dan hoorje het wel, maar denk niet dat ik vanavond nog ga spelen, zit nu sávonds meestal tv te kijken, en te breien, kinder truien voor de kids,
gr abby echt abby nu hoor ha ha |
Hoi Abby
Ik ben nu ook bezig met dit level, ben eindelijk door die glitterdingen, maar nu moet ik door de bommen, kan ik die gewoon laten vallen?
Ik wil het niet verprutsen, ik heb het eindelijk tot zover gehaald.
Level 46 kan ik helemaal halen, ik kom alleen niet bij de E, hoe doe jij dat?
Gr Joke |
| Joke B |
| 11-12-2009 16:40 d32 level 76 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi abbycail,bedankt dat je wil helpen maar ik ben inmiddels uit level76 maar loop vast in 79,kom daar iedere keer een level te kort heb wel wat terug gevonden in het forum maar kom er niet zit al de hele week op level 79 ik zie het gewoon even niet op een of andere manier.ik heb winplex dat spel niet met de scharen .gr,trudy |
Ik kom niet uit deze level, ik heb te weinig infotrons, kent iemand deze level wel?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 12-12-2009 0:02 Re: d32 level 25 en 46 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Hoi Abby
Ik ben nu ook bezig met dit level, ben eindelijk door die glitterdingen, maar nu moet ik door de bommen, kan ik die gewoon laten vallen?
Ik wil het niet verprutsen, ik heb het eindelijk tot zover gehaald.
Level 46 kan ik helemaal halen, ik kom alleen niet bij de E, hoe doe jij dat?
Gr Joke |
neem aan dat je 25 intussen hebt? en 46 is het inderdaad een heel gedoe om bij de E te komen maar is mogelijk met heel veel geduld
gr abby |
| abbycail |
| 12-12-2009 0:05 Re: d32 level 76 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Ik kom niet uit deze level, ik heb te weinig infotrons, kent iemand deze level wel?
Gr. Joke |
was daar een hele tijd bezig , en alleen met de gele diskettes lukt het me om er genoeg te hebben , maar dan is de E ook ontploft
gr abby |
| Joke B |
| 14-12-2009 14:29 Re: d35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben tot level 53 gekomen.
gr abby |
Hoi Abby
Ik ben met d35 verder gegaan, maar bij level 54 kom ik niet door de bommen bovenin rechts. Je moet daar 1 infotron pakken, maar ik ga elke keer dood, hoe kan ik dat het beste doen?
Gr Joke |
| Joke B |
| 14-12-2009 16:54 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nog een vraag, je zet de 2de rode dus in het vak rechts, de andere rode bij dat poortje anders kan je niet terug, hoe kom jij zonder rode aan de linkerkant bij al die groene diskettes, zeg maar?
gr abby |
Abby
Ik heb de andere levels opgegeven ben u maar weer hier verder gegaan.
Hoe zit dat met de linkerkant van level 1? Waar moet ik de 1e rode bom neerzetten? Ik kom niet bij de groene bommen.
Ik ga eerst alle infotrons pakken en dan weer naar boven, maar dan kom ik 1 bom tekort???
Gr Joke |
| abbycail |
| 14-12-2009 18:48 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Abby
Ik heb de andere levels opgegeven ben u maar weer hier verder gegaan.
Hoe zit dat met de linkerkant van level 1? Waar moet ik de 1e rode bom neerzetten? Ik kom niet bij de groene bommen.
Ik ga eerst alle infotrons pakken en dan weer naar boven, maar dan kom ik 1 bom tekort???
Gr Joke |
je gaat eerst rechtstreeks naar beneden via de infotrons en weer naar boven infotrons pakken maar heel langzaam, er vallen steeds ballen naar beneden en je moet er zoveel mogelijk naar rechts naar beneden duwen, dan ga je eerst naar de linkerkant, ga door het poortje en pak de eerste infotron zet aan de binnenkant de rode om het poortje te ontploffen pak alles daar en ga terug naar links en kijk goed waar je de rode neer kan zetten om er door heen te kunnen glippen en dan kan je daar ook alles pakken, de linkerrij in 1 ruk door naar beneden onder groenen door en rechts aan het einde blijven staan en je kunt weer terug naar links en naar boven naar de E
gr abby |
| Joke B |
| 15-12-2009 12:30 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je gaat eerst rechtstreeks naar beneden via de infotrons en weer naar boven infotrons pakken maar heel langzaam, er vallen steeds ballen naar beneden en je moet er zoveel mogelijk naar rechts naar beneden duwen, dan ga je eerst naar de linkerkant, ga door het poortje en pak de eerste infotron zet aan de binnenkant de rode om het poortje te ontploffen pak alles daar en ga terug naar links en kijk goed waar je de rode neer kan zetten om er door heen te kunnen glippen en dan kan je daar ook alles pakken, de linkerrij in 1 ruk door naar beneden onder groenen door en rechts aan het einde blijven staan en je kunt weer terug naar links en naar boven naar de E
gr abby |
Abby
Ik heb hem gehaald! Bedankt.
Zit nu nog met levels 5, 13 en 15.
Bij level 5 kom ik 2 infotrons tekort, weet jij hoe ik die kan krijgen? Of is die niet te halen?
Gr. Joke |
| abbycail |
| 15-12-2009 15:26 Re: level 1, d76 |
|
|
|
Ik heb hem gehaald! Bedankt.
Zit nu nog met levels 5, 13 en 15.
Bij level 5 kom ik 2 infotrons tekort, weet jij hoe ik die kan krijgen? Of is die niet te halen?
Gr. Joke |
nee 5 en 13 heb ik ook niet en 15 ook niet, 12 trouwens ook niet, heb nooit het geduld gehad om die echt door te blijven proberen heb jij die wel?
gr abby |
| trudy r |
| 15-12-2009 18:13 |
|
|
|
HOI abby zou je mij 102 iut kunnen leggen met name de bovenste vakjes helemaal rechts kom ik wel uit maar dan |
| Joke B |
| 15-12-2009 18:29 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee 5 en 13 heb ik ook niet en 15 ook niet, 12 trouwens ook niet, heb nooit het geduld gehad om die echt door te blijven proberen heb jij die wel?
gr abby |
Abby
Ja ik heb level 12 wel, wat lukt jou niet dan?
Ik ben momenteel bezig met d77, level 1,3,en 4 lukt mij niet ben nu bezig met level 5.
Gr Joke |
| abbycail |
| 15-12-2009 21:26 Re: level 1, d76 |
|
|
|
Ja ik heb level 12 wel, wat lukt jou niet dan?
Ik ben momenteel bezig met d77, level 1,3,en 4 lukt mij niet ben nu bezig met level 5.
Gr Joke |
ik heb 12 ooit wel eens gehaald maar bleef steeds steken bij de gele diskettes op de middelste rij en kan me herinneren dat ik toen geen zin meer had om steeds op nieuw te gaan, d77 was ik een heel eind maar heb hem nu nog niet overnieuw gedaan 3 en 4 lukte mij ook niet 1 had ik wel
gr abby |
| gerry |
| 15-12-2009 21:53 levels |
|
|
|
hallo abby.
fijn dat je even antwoord geeft. de levels waar ik het over heb staan zo in mijn rijtje die weer van jou komen.
muzozavr.dat.
level 1 quick
2 getall.
3 push.
4 no problem.
en dan nog een paar en komt nr. 15 tot en met 111.
die heten winplex 15 en 16 en ga zo maar door naar 111.
maar ik kom we niet uit. of het zijn foute levels.
ik hoop dat je het een beetje snapt.
en die andere vraag heb je daar ook een antwoord op. hoop het.
alvast harstikke bedankt.
liefs gerry |
| abbycail |
| 16-12-2009 0:44 Re: levels |
|
|
|
| gerry schreef: | hallo abby.
fijn dat je even antwoord geeft. de levels waar ik het over heb staan zo in mijn rijtje die weer van jou komen.
muzozavr.dat.
level 1 quick
2 getall.
3 push.
4 no problem.
en dan nog een paar en komt nr. 15 tot en met 111.
die heten winplex 15 en 16 en ga zo maar door naar 111.
maar ik kom we niet uit. of het zijn foute levels.
ik hoop dat je het een beetje snapt.
en die andere vraag heb je daar ook een antwoord op. hoop het.
alvast harstikke bedankt.
liefs gerry |
oke dat zijn de russische levels, en die gaat maar tot 14 de rest is een fout denk ik, en die andere vraag begrijp ik niet, wat je er mee bedoeld
gr abby |
| abbycail |
| 16-12-2009 0:46 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | HOI abby zou je mij 102 iut kunnen leggen met name de bovenste vakjes helemaal rechts kom ik wel uit maar dan |
zal hem morgen uit legen ga nu naar bed welterusten
gr abby |
| abbycail |
| 16-12-2009 10:38 level 102 |
|
|
|
begin wel links bovenaan,
eerst dat 3 hoekige vakje.
poortje in 1 omhoog 1 naar rechts, 1 omhoog 1 zuigen links.
1 omhoog 2 zuigen rechts, 1 naar links. naar rechts, pak de infotron in die hoek, zuig 1 infotron links en duw die bal naar rechts. pak de 2 links en duw die bal ook naar rechts en via de 3 infotrons eruit naar beneden.
vak erboven
door het poortje , 1 links zuigen en 1 omhoog.
1 naar links 1 omhoog en 1 naar links.
pak die 4 infotrons, en ga helemaal rechts omhoog, haal het groen weg bij die onderste bal en laat het vallen en zuig de in fotrons die vallen, haal die ene bal eronder ook weg en duw hem naar rechts, haal het vakje groen weg onder de bal links waar die 2 infotrons op liggen en ga weer rechts naar boven,
laat 1 bal vallen en ga daar boven naar links.
pak al die infotrons en ga naar beneden, die 3 infotrons links van je...... ga 2 links onder zuigen en weer terug naar rechts .
dan die 2 infotrons pakken, en bal naar rechts duwen.
bovenlangs naar links groen naast de bovenste bal laten zitten , 1 naar beneden en 1 naar links, 1 naar beneden en 1 naar links en onder zuigen en weer terug.
duw bal weg boven het poortje en pak de infotrons in dat vak.
pak helemaal rechts die laatste 2 infotrons en naar beneden eruit.
vak met scharen spreekt voor zich
en dat vak ernaast ook neem ik aan.
het vak daarnaast ga er aan de rechterkant in.
1 omhoog en 1 naar rechts omhoog en naar rechts, naar beneden en vlug infotron rechts zuigen en bal naar rechts duwen.
naar boven en ballen laten vallen helemaal rechts. dan vlug naar links tweede rij ballen laten vallen, 1 naar links infotron links zuigen en terug rechts eruit
door poortje naar links, en 1 naar beneden en 1 onder zuigen en weer omhoog.
bal 1 opschuiven naar links groen onder weg zuigen en weer omhoog.
pak de infotron en naar rechts ga via die infotrons 4 naar beneden en 1 naar links, dan die infotrons pakken, tegen die ballen gaan staan, onder en boven zuigen en een stap naar rechts , eroverheen naar links, en naar beneden infotrons pakken en door poortje naar rechts en eruit
laatste vak
poortje in en naar rechts en links zuigen, 1 omhoog en links zuigen, weer 1 omhoog en naar links, wacht tot de ballen zijn gevallen , 1 omhoog en 1 naar rechts en de rest pakken zonder dat er een bal valt en eruit,
vak beneden lukt wel denk ik , als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
gr abby |
| Joke B |
| 16-12-2009 14:24 Re: level 12, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik heb 12 ooit wel eens gehaald maar bleef steeds steken bij de gele diskettes op de middelste rij en kan me herinneren dat ik toen geen zin meer had om steeds op nieuw te gaan, d77 was ik een heel eind maar heb hem nu nog niet overnieuw gedaan 3 en 4 lukte mij ook niet 1 had ik wel
gr abby |
Abby
Middelste rij gele disks:
Middelste naar boven, middelste tussen de twee andere gele disk neerzetten, onderste en bovenste naar links duwen en de middelste dan weer naar boven, onderste naar rechts duwen en onder de ballen gaan staan en links wegzuigen, als de ballen naar beneden komen duw je 1 bal naar rechts, de gele disk naar beneden duwen naast de bal,gele disk weer tussen de andere zetten, onder en bovenste disk naar links duwen, de middelste weer naar boven, infotrons pakken, weer bovenste en onderste disk naar links en de middelste naar boven, als je deze volgorde aan houd moet het goed komen. als je niet verder kunt, hoor ik wel.
gr Joke |
| abbycail |
| 17-12-2009 12:17 Re: level 12, d76 |
|
|
|
Middelste rij gele disks:
Middelste naar boven, middelste tussen de twee andere gele disk neerzetten, onderste en bovenste naar links duwen en de middelste dan weer naar boven, onderste naar rechts duwen en onder de ballen gaan staan en links wegzuigen, als de ballen naar beneden komen duw je 1 bal naar rechts, de gele disk naar beneden duwen naast de bal,gele disk weer tussen de andere zetten, onder en bovenste disk naar links duwen, de middelste weer naar boven, infotrons pakken, weer bovenste en onderste disk naar links en de middelste naar boven, als je deze volgorde aan houd moet het goed komen. als je niet verder kunt, hoor ik wel.
gr Joke |
`heb hem gehaald en meteen ook tot 18, 19 is weer niet te doen |
| Joke B |
| 17-12-2009 13:36 Re: level 12, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | `heb hem gehaald en meteen ook tot 18, 19 is weer niet te doen |
Abby
Ik heb 18 wel gehaald, ik vind hem niet zo moeilijk. 19 is inderdaad niet te doen.
Gr Joke |
| abbycail |
| 17-12-2009 15:31 Re: level 12, d76 |
|
|
|
Ik heb 18 wel gehaald, ik vind hem niet zo moeilijk. 19 is inderdaad niet te doen.
Gr Joke |
ja 18 heb ik ook hoor
gr abby |
| trudy r |
| 22-12-2009 16:54 |
|
|
|
hoi kan mij iemand vertellen waar ik met spel 103 moet beginnen om genoeg diskettes over te houden heb pag,10 wel gelezen maar kom daar niet helemaal uit |
| Joke B |
| 22-12-2009 20:33 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi kan mij iemand vertellen waar ik met spel 103 moet beginnen om genoeg diskettes over te houden heb pag,10 wel gelezen maar kom daar niet helemaal uit |
Hoi trudy
Level 103 van wat?? D??? Met welke ben je bezig?
Gr Joke |
| abbycail |
| 22-12-2009 21:41 |
|
|
|
| Joke B schreef: | Hoi trudy
Level 103 van wat?? D??? Met welke ben je bezig?
Gr Joke |
ze bedoelt de classic, ik heb nu geen tijd dus als jij het zou willen uitleggen?
sta op het punt om op vakantie te gaan
gr abby |
| Joke B |
| 22-12-2009 23:02 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ze bedoelt de classic, ik heb nu geen tijd dus als jij het zou willen uitleggen?
sta op het punt om op vakantie te gaan
gr abby |
Abby
Ik zal het wel uitleggen.
Fijne vakantie, waar ga je heen? Naar een warm land zeker?
Gr Joke
Fijne vakantie |
| abbycail |
| 23-12-2009 16:13 |
|
|
|
Ik zal het wel uitleggen.
Fijne vakantie, waar ga je heen? Naar een warm land zeker?
Gr Joke
Fijne vakantie |
nee, naar oosten rijk aahaaha
gr abby |
| Joke B |
| 23-12-2009 17:05 classic levels |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee, naar oosten rijk aahaaha
gr abby |
Abby
Geniet van de vakantie! Fijne feestdagen.
Volgens mij heb ik de classic niet meer. Ik kan hem tenminste niet meer vinden. Ik kan dus niet meer verder helpen.
Gr Joke |
| trudy r |
| 23-12-2009 18:25 |
|
|
|
hoi joke fijn dat je mij even wil helpen met 103 van de classic |
| abbycail |
| 26-12-2009 14:19 Re: level103 |
|
|
|
Het feitelijke antwoord zit in het linkerdeel van dit level dat deel wat je in het begin geopend hebt met die valbom. waar je een infotron onder een steen ziet met een steen ernaast. Schuif de steen boven de infotron 1 vakje naar rechts en pak die infotron en laat die ballen dan zo zitten!!! Je moet wel het groene vakje wegzuigen dat uiterst links op het vak zit. Kijk nou eens daarboven. Het linkervak zie je een rode diskette. Open die zodat de onderkant geheel weg is. Je krijgt die diskette terug. Die plaats je in de rechterbovenhoek zodat de opgesloten valbom daar naar beneden valt, je tegelijk de rode diskettes in beide open vakken kan pakken. De valbom opent het vak aan de onderkant, de stenen openen weer met de opgesloten bom daaronder weer een vak en daaronder zit weer een bom die je met een steen kan openen. (zodat je precies genoeg diskettes overhoudt. Hier hoef je dus geen rode diskettes voor te gebruiken en een flink deel is dan al open.
Dan moet je even slim plaatsen zodat 2 vakken tegelijk opengaan zodat je uiteindelijk echt genoeg overhoudt.
Als je dan beneden alles hebt (Aan de linkerkant bedoel ik dus) kun je boven aan de linkerkant verdergaan. Zorg ervoor dat je geen rode diskette verspeelt aan dat vak met die valbom. Denk slim daar
gr abby vanuit oostenrijk |
| gerry |
| 31-12-2009 17:56 2010. |
|
|
|
ik wil graag iedereen een gezond 2010 toewensen.
en nog veel supaplex plezier.
vooral abby die mij tot vervelens toe toch maar weer
de levels stuurde.
gerry |
|
|
|