NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Joke B
02-12-2009 9:27 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
je moet voor je dat vak in gaat eerst door dat gele poortje, of juist niet? weet niet wat je hebt gedaan?
of 1 zo n poortje of alle 2 moet je even uitzoeken dan ben je de gravitie kwijt
gr abby

Abby

Je moet door 2 poortjes anders kom je er niet. Of heb ik genoeg infotrons dat ik niet door dat ene poortje moet?Daar zijn 4 infotrons. Dat betekent dat ik ook geen ballen naar beneden hoeft te laten vallen?

Joke

abbycail
02-12-2009 10:15 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Je moet door 2 poortjes anders kom je er niet. Of heb ik genoeg infotrons dat ik niet door dat ene poortje moet?Daar zijn 4 infotrons. Dat betekent dat ik ook geen ballen naar beneden hoeft te laten vallen?

Joke

je weet dat grote vak waar je al die ballen in het begin in hebt gegooid, en dan ga je de ronde maken , en je komt weer terug bij dat vak, je gaat er onder langs naar rechts , een stukje naar boven en weer naar links, en weer stukje naar boven en weer naar rechts en dat vakje bedoel ik er zitten daar 2 poortjes , en daar ligt het geheim van de gravitie, ben vergeten of je er door moet of juist niet, ik kan dat level wel weer gaan spelen om duidelijker te zijn maar ik weet niet goed meer hoe hij moest en moet ik eerst de uitleg zoeken, dan al die ballen er in gooien voor ik rond kan, vind ik nu een beetje te veel werk , moet het misschien ook wel een paar keer doen, omdat ik het ook niet meer goed weet, kan ook zijn dat je juist niet door die poortjes moet om de gravitie kwijt te raken ik weet het niet meer
gr abby
Joke B
02-12-2009 14:41 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
je weet dat grote vak waar je al die ballen in het begin in hebt gegooid, en dan ga je de ronde maken , en je komt weer terug bij dat vak, je gaat er onder langs naar rechts , een stukje naar boven en weer naar links, en weer stukje naar boven en weer naar rechts en dat vakje bedoel ik er zitten daar 2 poortjes , en daar ligt het geheim van de gravitie, ben vergeten of je er door moet of juist niet, ik kan dat level wel weer gaan spelen om duidelijker te zijn maar ik weet niet goed meer hoe hij moest en moet ik eerst de uitleg zoeken, dan al die ballen er in gooien voor ik rond kan, vind ik nu een beetje te veel werk , moet het misschien ook wel een paar keer doen, omdat ik het ook niet meer goed weet, kan ook zijn dat je juist niet door die poortjes moet om de gravitie kwijt te raken ik weet het niet meer
gr abby

Abby

Ik weet nu hoe het moet, maar ik kom 1 infotron tekort, hoe kan dat?
Doe ik misschien iets verkeerd met dat glitterding? ik gooi een bal op hem als hij links boven de andere infotron zit en dan krijg ik er 9.
Heb jij level 58 al gehaald van d79?

Gr Joke
abbycail
02-12-2009 14:46 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik weet nu hoe het moet, maar ik kom 1 infotron tekort, hoe kan dat?
Doe ik misschien iets verkeerd met dat glitterding? ik gooi een bal op hem als hij links boven de andere infotron zit en dan krijg ik er 9.
Heb jij level 58 al gehaald van d79?

Gr Joke

was hem net aan het doen bij dat glitterding moet je er 10 krijgenzal even opzoeken hoe ik dat deed, nee 58 heb ik niet gehaald
gr abby
abbycail
02-12-2009 14:59 d93 Reageer met quote

eerst dat schaartje ontploffen onder e bal links tegen de muur, laat die andere bal 1 zakken, haal het groen onder die bal weg, behalve natuurlijk 1 groen vakje waar de bal op ligt, laat die glitterding vrij en ga onder de bal staan, laat de glitterding gewoon komen en op het moment dat hij omhoog wil komen bij dat bruine vakje gooi je de bal , je hebt 9 infotrons, het vakje is open en daar zit dan die 10de infotron
gr abby
Joke B
02-12-2009 16:26 Re: d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
eerst dat schaartje ontploffen onder e bal links tegen de muur, laat die andere bal 1 zakken, haal het groen onder die bal weg, behalve natuurlijk 1 groen vakje waar de bal op ligt, laat die glitterding vrij en ga onder de bal staan, laat de glitterding gewoon komen en op het moment dat hij omhoog wil komen bij dat bruine vakje gooi je de bal , je hebt 9 infotrons, het vakje is open en daar zit dan die 10de infotron
gr abby

Ik heb hem gehaald, bedankt.

Gr Joke
Joke B
02-12-2009 17:25 Re: d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

Hoever ben jij nu? Ik ben nu bij level 24 van d93, maar hoe pak ik die 3 links in de hoek? Is er ook een manier om die paar in het midden te pakken zonder dat je steeds naar beneden valt?
Gr Joke
abbycail
02-12-2009 18:50 d 93 Reageer met quote

een aantal maanden geleden heb ik een nieuwe pc moeten kopen omdat de oude stuk was, alle supaplex levels moest ik toen overdoen, d93 had ik uit gespeeld maar zie nu dat ik pas bij 22 ben nu,ik had wel een methode dat je alle levels tijdelijk groen kon maken zodat ik kon kijken vooruit, maar weet die code niet meer, corina weet die vast nog wel, ik zal het even aan haar vragen, zie haar nog regelmatig op een andere site
dus even geduld
gr abby
abbycail
02-12-2009 21:17 level 24 d93 Reageer met quote

Level 24

De infotron bij die buisjes linksbovenin kan je niet pakken dus die moet je laten zitten.

Die schaar heb je nodig om de 2 infotronnen te pakken die boven dat honingraadje zitten Als de schaar er is duw je dat blok naar rechts zodat je hem opsluit en dan laat je die groene diskette vallen Duw die gele diskette die daar in de buurt zit naar links boven op dat buisje waar groen onder zit

Die schaar krijg je daar door 2 buisjes te laten ontploffen Dat doe je met de 2 gele diskettes in het vak midden in zitten Voor dat je die gele diskettes voor de buisjes zet zorg je er voor dat je die groene diskette boven aan bij het linker buisje naar rechts komt(maak met de gele diskettes een soort brug) Die moet je op de 2 E's laten vallen (De linker 2 van de 4) Voor dat je die groene diskette op die E's laat vallen moet je eerst de gele diskettes laten ontploffen zodat je de infotron tussen de E's kunt pakken

Je hebt rechts boven in bij het hok van de schaar ook een groene diskette die moet je op de rechter 2 E's laten vallen

In dat vak midden in zit ook een groene disketten Die duw je hele maal naar rechts en laat je naar beneden vallen op de E midden onde
gr abby
Joke B
02-12-2009 23:37 Re: level 24 d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
Level 24

De infotron bij die buisjes linksbovenin kan je niet pakken dus die moet je laten zitten.

Die schaar heb je nodig om de 2 infotronnen te pakken die boven dat honingraadje zitten Als de schaar er is duw je dat blok naar rechts zodat je hem opsluit en dan laat je die groene diskette vallen Duw die gele diskette die daar in de buurt zit naar links boven op dat buisje waar groen onder zit

Die schaar krijg je daar door 2 buisjes te laten ontploffen Dat doe je met de 2 gele diskettes in het vak midden in zitten Voor dat je die gele diskettes voor de buisjes zet zorg je er voor dat je die groene diskette boven aan bij het linker buisje naar rechts komt(maak met de gele diskettes een soort brug) Die moet je op de 2 E's laten vallen (De linker 2 van de 4) Voor dat je die groene diskette op die E's laat vallen moet je eerst de gele diskettes laten ontploffen zodat je de infotron tussen de E's kunt pakken

Je hebt rechts boven in bij het hok van de schaar ook een groene diskette die moet je op de rechter 2 E's laten vallen

In dat vak midden in zit ook een groene disketten Die duw je hele maal naar rechts en laat je naar beneden vallen op de E midden onde
gr abby

Abby

Oke tot zover snap ik het, maar hoe ik dat in het midden waar ik naar beneden val? Hoe pak ik die?

Gr Joke
Joke B
03-12-2009 0:03 Re: level 24 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Oke tot zover snap ik het, maar hoe ik dat in het midden waar ik naar beneden val? Hoe pak ik die?

Gr Joke

Ik heb hem al gehaald, ga je nu ook verder met d 93? Ik ben nu bij level 25, 23 sla ik even over, die is te moeilijk.
Welterusten voor straks en misschien tot morgenmiddag?

Gr Joke
trudy r
03-12-2009 8:02  Reageer met quote

hallo is er iemand die mij level 98 zou kunnen uitleggen heb alles door gebladerd maar staat haast niets over in .gr,trudy
abbycail
03-12-2009 10:19 level 98 Reageer met quote

trudy r schreef:
hallo is er iemand die mij level 98 zou kunnen uitleggen heb alles door gebladerd maar staat haast niets over in .gr,trudy

neem aan dat ik niet alle vakjes uit hoef te leggen maar dat het gaat om de vakken met de gele diskette, het vak helemaal rechts waar dat glitterding is kan je 1 of 2 infotrons niet pakken maar dat geeft niet ,
dat vak met die gele daar boven doe je eerst, je gaat erin, pak daar de infotrons, let op die infotron tegen de kant onder met de 2 ballen erop ga net als bij 3 ballen op elkaar in het midden staan daar en 1 stap naar links het muurtje is nu vrij , pak de infotron en schuif die gele in dat hoekje daar, pak de rest daar aab de rechterkant ga er weer uit en ga naar het vak met de glitterding , stuur die glitterding de andere kant op , pak die 3 rode daar en maak dat vak ernaast open en de tweede rode zet je bij het poortje waar die andere gele zit, maak daar de weg vrij om die gele laat dat glitterding daar komen en gooi daar een bal op zijn kop, de weg word wat vrijer de gele moet naar links geduwd worden, in dat hoekje waar de schaar zit met dat poortje schaar ontploft en poortje ook, dat vak je ernaast open je met een schaar, en de laatste rode gebruik je bij de E, als een vak niet lukt vraag het dan maar dan leg ik hem uit, heb geen zin om alle vakken uitgebreid uit te leggen , er zijn er genoeg bij die je wel kunt. succes
gr abby
Joke B
03-12-2009 17:37 Re: level 29 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik heb hem al gehaald, ga je nu ook verder met d 93? Ik ben nu bij level 25, 23 sla ik even over, die is te moeilijk.
Welterusten voor straks en misschien tot morgenmiddag?

Gr Joke

Abby

Hoe ver ben jij met level 93? Ik zit maar steeds te puzzelen bij level nummer 29, Hoe moet je dat doen in het begin? ik krijg die ene infotron niet en dan verder?
Met level 30 krijg ik niet alle infotronnen in het midden nadat ik de bommen hebt ontploft met de ballen. Ik zie hier ook niets van op het forum staan. Weet jij het toevallig?

Gr. Joke
abbycail
03-12-2009 21:59 Re: level 29 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Hoe ver ben jij met level 93? Ik zit maar steeds te puzzelen bij level nummer 29, Hoe moet je dat doen in het begin? ik krijg die ene infotron niet en dan verder?
Met level 30 krijg ik niet alle infotronnen in het midden nadat ik de bommen hebt ontploft met de ballen. Ik zie hier ook niets van op het forum staan. Weet jij het toevallig?

Gr. Joke

dat eerste vakje bij level 29? je gaat ge woon 1 naar beneden en meteen 1 naar links, dan 1 naar beneden zuig links groen weg , ga naar rechts zuig vlug die infotron en meteen bal naar links duwen en je bent er weer uit.
ga nu naar 30 kijken
gr abby
abbycail
03-12-2009 22:23 Re: level 29 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Gr. Joke

level 30 is weer helemaal nieuw voor me kan me hem niet meer herinneren, ik kom niet eens door de 2de vakken heen met al die ballen krijg ze niet allemaal te pakken en bij de groenen diskettes ontploft er 1 en in het laatste vak boven de E ook , weet het echt niet meer en ik weet zeker dat ik d93 helemaal uit had gespeeld, als het goed is gaat hij ook maar tot level 30, ik zoek nog even of hij ergens vermeld staat
gr abby
Joke B
04-12-2009 0:02 Re: level 29 d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
dat eerste vakje bij level 29? je gaat ge woon 1 naar beneden en meteen 1 naar links, dan 1 naar beneden zuig links groen weg , ga naar rechts zuig vlug die infotron en meteen bal naar links duwen en je bent er weer uit.
ga nu naar 30 kijken
gr abby

Oke het eerste stuk snap ik nu, maar dan, hoe krijg ik die bom boven die andere infotron? Dat stuk boven de schaar lukt me de 2e infotron ook niet, en helemaal links als ik alles laat ontploffen gaan toch ook de infotrons mee die in de hokjes zitten? Gek word ik er van. Weet jij dit?
gr. joke
Joke B
04-12-2009 0:35 Re: level 29 d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
level 30 is weer helemaal nieuw voor me kan me hem niet meer herinneren, ik kom niet eens door de 2de vakken heen met al die ballen krijg ze niet allemaal te pakken en bij de groenen diskettes ontploft er 1 en in het laatste vak boven de E ook , weet het echt niet meer en ik weet zeker dat ik d93 helemaal uit had gespeeld, als het goed is gaat hij ook maar tot level 30, ik zoek nog even of hij ergens vermeld staat
gr abby

Abby

Ik ben er achter gekomen dat je ze allemaal nodig hebt, dus ik denk dat het eraan ligt waar of je de 2 gele disks plaats. Op de een of andere manier moeten we eerst door de vakken helemaal rechts, want als je dat niet doet kom je niet meer helemaal aan de rechterkant en ontploffen ook de infotrons daar die je dus ook nodig hebt, nu nog even puzzelen hoe of dat nu moet.
Trouwens bij dat 2e vak krijg ik 1 infotron niet. BRRRR Ik ga slapen mijn ogen zijn moe van het turen.
Gr. Joke
abbycail
04-12-2009 9:39 Re: level 29 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik ben er achter gekomen dat je ze allemaal nodig hebt, dus ik denk dat het eraan ligt waar of je de 2 gele disks plaats. Op de een of andere manier moeten we eerst door de vakken helemaal rechts, want als je dat niet doet kom je niet meer helemaal aan de rechterkant en ontploffen ook de infotrons daar die je dus ook nodig hebt, nu nog even puzzelen hoe of dat nu moet.
Trouwens bij dat 2e vak krijg ik 1 infotron niet. BRRRR Ik ga slapen mijn ogen zijn moe van het turen.
Gr. Joke

ja raar he moet hem ooit gehaald hebben maar er gaat geen lichtje branden
en in dat 2de vak blijven er en heleboel zitten bij bij zeker daar boven
gr abby
ps je ziet meteen hoeveel je nodig hebt op de rand rechts boven.
Joke B
04-12-2009 13:08 Re: level 29 d93 Reageer met quote

abbycail schreef:
ja raar he moet hem ooit gehaald hebben maar er gaat geen lichtje branden
en in dat 2de vak blijven er en heleboel zitten bij bij zeker daar boven
gr abby
ps je ziet meteen hoeveel je nodig hebt op de rand rechts boven.

Abby

Ik kom er niet meer uit. Volgens mij moeten de ballen boven op een gele disk gedaan worden en dan naar beneden op de groene bommen leggen, als je het weer weet hoor ik wel
Gr joke
abbycail
04-12-2009 13:38 Re: level 29 d93 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik kom er niet meer uit. Volgens mij moeten de ballen boven op een gele disk gedaan worden en dan naar beneden op de groene bommen leggen, als je het weer weet hoor ik wel
Gr joke

probeer het nog wel een keer
gr abby
trudy r
06-12-2009 10:25  Reageer met quote

hoi abby ben er uit gekomen bedankt alleen 100 is ook weer zoiets met al die diskettes kom er maar niet door heen zonder dat ik kapot ga
abbycail
06-12-2009 12:18  Reageer met quote

trudy r schreef:
hoi abby ben er uit gekomen bedankt alleen 100 is ook weer zoiets met al die diskettes kom er maar niet door heen zonder dat ik kapot ga

neem aan dat he de onderste vakken bedoelt met de groene diskettes, de eerste vak gewoon snel naar beneden infotron zuigen en naar rechts,
de tweede met de groene diskettes, ga onder de bovenste groene staan, nar beneden tot de andere groene diskette gaan, meteen naar links en weer naar boven, je kan dan die 2 onder en 1 boven rechts pakken en dan groen weg halen bij die 4 ballen en de laatste groene erboven erop laten vallen, bij de laatste vak die 3 groenen gewoon laten vallen
gr abby
trudy r
07-12-2009 7:40  Reageer met quote

nee bedoel 99 niet 100
abbycail
07-12-2009 9:51  Reageer met quote

trudy r schreef:
nee bedoel 99 niet 100

die diskettes daar boven? meteen helemaal naar naar rechts gaan,
gaat het vanzelf
gr abby
Joke B
07-12-2009 13:28 d14 level 56 Reageer met quote

Abby

Ik ben inmiddels weer met een andere begonnen die ik ook nog niet had.
Ik blijf steken bij level 56, dat is die level met al die bommen. Ik ga steeds dood bij dat stuk met die 4 bommen boven elkaar, hoe krijg je die infotrons daar weg? Mij lukt het niet, ik heb al op dit forum gekeken maar kan niets vinden. 57 is ook al een rot ding om te doen, maar die ga ik nog wel even proberen.

Gr Joke
abbycail
07-12-2009 14:11 Re: d14 level 56 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik ben inmiddels weer met een andere begonnen die ik ook nog niet had.
Ik blijf steken bij level 56, dat is die level met al die bommen. Ik ga steeds dood bij dat stuk met die 4 bommen boven elkaar, hoe krijg je die infotrons daar weg? Mij lukt het niet, ik heb al op dit forum gekeken maar kan niets vinden. 57 is ook al een rot ding om te doen, maar die ga ik nog wel even proberen.

Gr Joke

ja heb dit level al 2 jaar geleden gedaan , dus die 4 bommen op elkaar zie ik niet zo gauw het hele veld is vol met bommen je moet iets duidelijker de plaats zeggen
gr abby
Joke B
07-12-2009 15:56 Re: d14 level 56 Reageer met quote

abbycail schreef:
ja heb dit level al 2 jaar geleden gedaan , dus die 4 bommen op elkaar zie ik niet zo gauw het hele veld is vol met bommen je moet iets duidelijker de plaats zeggen
gr abby

Abby

Als je de level start zie je hem gelijk helemaal onderaan. 4 bommen boven op elkaar.

Gr Joke
abbycail
07-12-2009 20:55 Re: d14 level 56 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Als je de level start zie je hem gelijk helemaal onderaan. 4 bommen boven op elkaar.

Gr Joke

sorry ben een tijdje bezig geweest maar ik kom er ook niet meer uit
gr abby
Joke B
08-12-2009 0:05 Re: d14 level 56 Reageer met quote

abbycail schreef:
sorry ben een tijdje bezig geweest maar ik kom er ook niet meer uit
gr abby

Abby

Jammer, weet je toevallig nog hoe of level 60 moet in het begin? Wat moet ik met de gele disk? Ik kom niet door de poortjes.
Heb jij d 14 helemaal gehaald?

Gr. Joke
Plaats Reactie Pagina 263 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: