NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 261, 262, 263 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
24-11-2009 19:40 Re: d39 level 15 Reageer met quote

Joke B schreef:
hallo abby

Ik hoop dat je mij weer kunt helpen.
Ik kan niet verder mer level 15 want de rechterkant lukt mij niet.
Ik krijg te weinig infotrons, hoe kan dit?
Moet ik de gele disk op een aparte manier neer zetten?

groetjes Joke

ga naar pagina 207 op die pagina hebben we het over dit level en kijk maar of je het kunt gebruiken
33 infotrons moet je in ieder geval krijgen met die gele
gr abby

Joke B
25-11-2009 1:02 d39 level 15 Reageer met quote

Abby

Bedankt ik heb hem gehaald!!!!!
Ik wist wel dat de gele disk aan de linkerkant moesten, maar niet hoe... eindelijk heb ik hem.
Heb jij levels 36, 37 en 40 ook gehaald?
Ik kom er niet meer uit.

Groetjes Joke
abbycail
25-11-2009 10:05 Re: d39 level 15 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Bedankt ik heb hem gehaald!!!!!
Ik wist wel dat de gele disk aan de linkerkant moesten, maar niet hoe... eindelijk heb ik hem.
Heb jij levels 36, 37 en 40 ook gehaald?
Ik kom er niet meer uit.

Groetjes Joke

nee heb 29 36 37 en 38 ook niet , die zijn of iet te doen of ik heb ze nooit gehaald. ben daar niet meer verder gegaan
gr abby
abbycail
28-11-2009 23:24  Reageer met quote

hoi joke kunnen we op dit forum doorgaan , lijkt me beter, level 35 van d79 weet ik wel helemaal, maar weet niet hoe ik kan voorkomen dat je gewichtsloos word en dan het vak rechts te doen
gr abby
abbycail
29-11-2009 13:46  Reageer met quote

hoi joke
heb 35 gehaald
gr abby
abbycail
29-11-2009 16:44  Reageer met quote

ben ook bij 48 van d79 heb jij hem al?
gr abby
gerrit
29-11-2009 20:43  Reageer met quote

hoi mensen kan een van jullie me helpen hoe ik een level moet spelen die ik zelf gemaakt heb want ik druk op test level en dan druk ik op yes en komt er ineens een nieuw leeg scherm aan help please
abbycail
29-11-2009 23:06  Reageer met quote

gerrit schreef:
hoi mensen kan een van jullie me helpen hoe ik een level moet spelen die ik zelf gemaakt heb want ik druk op test level en dan druk ik op yes en komt er ineens een nieuw leeg scherm aan help please

sorry van zelfgemaakte levels heb ik geen verstand
gr abby
Joke B
30-11-2009 12:25 d79 Reageer met quote

Abby

Heb je level 35 nu gehaald? Ben zelf nu bij level 48, kom er nog niet uit, jij wel?

Gr joke
Joke B
30-11-2009 12:26 d 79 level 48 Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

Ik heb level 48 nog niet, weet nog niet hoe ik dat moet doen.

gr joke
Joke B
30-11-2009 14:50  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

Ik kom er niet meer uit. Ik heb inmiddels level 17 gehaald, dus kan nu verder. Ik sla level 35 maar even over. Ben nu bij level 52.
Als jij level 48 hebt gehaald, hoor ik het wel.

Gr joke
abbycail
30-11-2009 22:18  Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik kom er niet meer uit. Ik heb inmiddels level 17 gehaald, dus kan nu verder. Ik sla level 35 maar even over. Ben nu bij level 52.
Als jij level 48 hebt gehaald, hoor ik het wel.

Gr joke

hoe heb je 17 gehaald?
gr abby
abbycail
30-11-2009 22:20 Re: d 79 level 48 Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik heb level 48 nog niet, weet nog niet hoe ik dat moet doen.

gr joke

level 48 kan ik in het begin wel voorkomen dat de groene valt door er onder te haperen zodat hij ontploft maar red het niet om snel genoeg te zijn aan het einde als die bal valt
gr abby
Joke B
30-11-2009 23:42 d79 level 17 Reageer met quote

abbycail schreef:
hoe heb je 17 gehaald?
gr abby

Ik kon alles halen behalve de infotron aan de rechterkant, maar nu ben ik er achter gekomen als je de bom aan de linkerkant ( schuin) neer zet, en eerst de infotron in het vierkant pakt, en dan naar boven onder de bom door, helemaal naar rechts gaan en dan naar beneden, wachten tot de bom beneden is en dan rustig naar links lopen boven de bommen als ze afgaan. Ik ben u bij level 58, maar daar kom ik er aan het eind er niet meer uit, ik weet niet hoe ik bij de E kom.

gr. joke
abbycail
01-12-2009 9:02 Re: d79 level 17 Reageer met quote

Joke B schreef:
Ik kon alles halen behalve de infotron aan de rechterkant, maar nu ben ik er achter gekomen als je de bom aan de linkerkant ( schuin) neer zet, en eerst de infotron in het vierkant pakt, en dan naar boven onder de bom door, helemaal naar rechts gaan en dan naar beneden, wachten tot de bom beneden is en dan rustig naar links lopen boven de bommen als ze afgaan. Ik ben u bij level 58, maar daar kom ik er aan het eind er niet meer uit, ik weet niet hoe ik bij de E kom.

gr. joke

heb 17 ook gehaald , de rechterkant had ik nog nooit gedaan en de linkerkant dus te vlug opgegeven, maar 49 hoe voorkom jij dat de E ontploft?
gr abby
Joke B
01-12-2009 11:09 Re: d79 level 17 Reageer met quote

abbycail schreef:
heb 17 ook gehaald , de rechterkant had ik nog nooit gedaan en de linkerkant dus te vlug opgegeven, maar 49 hoe voorkom jij dat de E ontploft?
gr abby

Je moet zachtjes de bom naar rechts duwen zodat de bal daar precies op komt zonder te ontploffen. Bij mij duurt het ook wel een tijdje voordat het echt lukt, je moet gewoon geluk hebben.

gr Joke
Joke B
01-12-2009 11:36 d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Abby

Ik kom niet meer verder met d79, ik ga maar verder met d92, daar heb ik een paar levels niet. Weet jij hoe jij de 2 infotrons pakt met de schaar erin? Elke keer als ik die wil pakken ga ik dood.
Heb jij inmiddels level 49 ook gehaald?

Groetjes Joke
abbycail
01-12-2009 12:59 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik kom niet meer verder met d79, ik ga maar verder met d92, daar heb ik een paar levels niet. Weet jij hoe jij de 2 infotrons pakt met de schaar erin? Elke keer als ik die wil pakken ga ik dood.
Heb jij inmiddels level 49 ook gehaald?

Groetjes Joke

die 2 infotronsmet de schaar erin is gewoon een kwestie van snel zijn ,er in 1 naar beneden vlug zuigen en terug.
en 15 22 en 52 heb ik ook niet
gr abby
Joke B
01-12-2009 13:38 Re: level 8, d93 Reageer met quote

Corina schreef:
die groene diskette scuif je naar rechts, de bal linksboven laat je iets zakken en dan haal je daaronder groenen weg tot die groene diskettes onderaan. onderop zie je nog een bal liggen: daarmee moet je proberen een schaartje op te sluiten. dan ga je die glitterdingen vrijlaten en allereerst moet een glitterding links met die bal ontploffen, de krijgt dan dacht ik 18 infotrons. 2e glitterding laten ontploffen met die groene diskette die rechts klaarstaat. als je alles goed hebt gedaan en je hebt alle infotrons gepakt hoef je in het rechter gedeelte nog maar 30 infotrons pakken. ga dan door het poortje naar rechts en probeer die schaartjes te ontregelen. als dat is gelukt ga je die ene infotron boven proberen te laten vallen zonder een schaartje te raken. de E's blijven dan heel. maak je geen zorgen om die andere infotrons die ontploffen want je hebt precies genoeg. ga dan naar rechts onder die ballen en infotrons door en schuif die ballen van die eerste rij heen en weer. als je last hebt van die schaartjes kun je ze met die 2 ballen in dat vak laten ontploffen.
als die eerste rij weggeschoven is ga je die 6(?) infotrons pakken en dan weer terug naar rechts en boven en die andere 2 infotrons pakken.
je hebt dan nog maar 18 infotrons nodig. ga door het poortje naar boven en laat een bal van rechts op een vrijgelaten glitterding bij het poortje vallen en zo ook die 2e bal. dan nog even die groene diskette op het poortje laten vallen en als alles goed is gegaan, heb je voldoende infotrons gehaald en kan je terug naar de E's. succes
gr. corina

Hoi Corina

Ik ben bezig met level 8, maar wet niet hoe je de glitterdingen los laat, ik heb toch geen bom daarvoor? Snap er niets van.

groetjes Joke
Joke B
01-12-2009 13:41 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Abby

Level 14 lukt me echt niet, brrrr word er gek van. Heb jij inmiddels level 48 gehaald?
Ik ga d93 maar weer proberen, ben nu bezig met level 8 maar kom er ook niet uit, heb op het forum gelezen dat ik de glitterdingen moet vrijlaten , maar waar mee????

Gr Joke
abbycail
01-12-2009 13:53 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Level 14 lukt me echt niet, brrrr word er gek van. Heb jij inmiddels level 48 gehaald?
Ik ga d93 maar weer proberen, ben nu bezig met level 8 maar kom er ook niet uit, heb op het forum gelezen dat ik de glitterdingen moet vrijlaten , maar waar mee????

Gr Joke

level 48, lukt aan het einde niet, je moet te snel zijn, bij level 50 heb ik steeds 1 infotron te kort, hoe los ik dat op?
corina komt hier haast niet meer maar ik zal even kijken bij dat level
gr abby
abbycail
01-12-2009 13:59 d93 level 8 Reageer met quote

ik snap al welke level dat is, als je daar komt gooi je dus die bal op de groene diskettes je kan het zo uit kienen dat er zo'n min mogelijk scharen over blijven daar, dan pak je de bal die in het midden zit en die ga je naar rechts naar beneden schuiven, wacht op een schaar en gooi die bal naar rechts als de schaar op het poortje is dan ontploft het poortje en zijn de glitterdingen vrij

gr abby
Joke B
01-12-2009 14:15 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
level 48, lukt aan het einde niet, je moet te snel zijn, bij level 50 heb ik steeds 1 infotron te kort, hoe los ik dat op?
corina komt hier haast niet meer maar ik zal even kijken bij dat level
gr abby

je moet onder drukken en gelijk naar rechts lopen en dan naar beneden en naar links, het moet wel vlug gaan, anders krijg je te weinig infotrons.
Probeer het even, ik hoor wel als het niet lukt.
Bij level 8 van d93 doe ik precies wat er staat, maar ik krijg maar 5 infotrons, doe ik iets verkeerd?

gr Joke
abbycail
01-12-2009 14:38 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
je moet onder drukken en gelijk naar rechts lopen en dan naar beneden en naar links, het moet wel vlug gaan, anders krijg je te weinig infotrons.
Probeer het even, ik hoor wel als het niet lukt.
Bij level 8 van d93 doe ik precies wat er staat, maar ik krijg maar 5 infotrons, doe ik iets verkeerd?

gr Joke

moet ik even weten welk plek precies, is zo lang geleden dat ik dat level hebt gedaan, dan kan ik het even spelen en dan weet ik het wel weer
ga 50 nog maar proberen dan
gr abby
Joke B
01-12-2009 17:42 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
moet ik even weten welk plek precies, is zo lang geleden dat ik dat level hebt gedaan, dan kan ik het even spelen en dan weet ik het wel weer
ga 50 nog maar proberen dan
gr abby

Abby

Ik heb hem gehaald!!! eindelijk. Hoever ben jij?

Joke
abbycail
01-12-2009 18:08 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Abby

Ik heb hem gehaald!!! eindelijk. Hoever ben jij?

Joke

ben bij level 58 van d79, hoe kom je daar bij de E?

gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 01-12-2009 18:18, in totaal 1 keer bewerkt
Joke B
01-12-2009 18:18 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
ben bij level 58 van d79
gr abby

ben benieuwd of jij wel bij de E komt. Mij lukt het niet!

Gr Joke
abbycail
01-12-2009 18:29 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
ben benieuwd of jij wel bij de E komt. Mij lukt het niet!

Gr Joke

hahhaahah puzzelen dus
gr abby
Joke B
01-12-2009 18:53 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

abbycail schreef:
hahhaahah puzzelen dus
gr abby

Erg he als je er niet uit komt.....
Ben nu bij level 18 van d 93 maar ik weet niet hoe ik verder moet als ik de ronde heb gedaan en ik kom bij de bommen, welke weg moet ik dan volgen? want alle bommen vallen tegelijk, omdat ik steeds naar beneden val??

Joke
abbycail
01-12-2009 20:39 Re: d92 level 14,15,22 en 52 Reageer met quote

Joke B schreef:
Erg he als je er niet uit komt.....
Ben nu bij level 18 van d 93 maar ik weet niet hoe ik verder moet als ik de ronde heb gedaan en ik kom bij de bommen, welke weg moet ik dan volgen? want alle bommen vallen tegelijk, omdat ik steeds naar beneden val??

Joke

je moet voor je dat vak in gaat eerst door dat gele poortje, of juist niet? weet niet wat je hebt gedaan?
of 1 zo n poortje of alle 2 moet je even uitzoeken dan ben je de gravitie kwijt
gr abby
Plaats Reactie Pagina 262 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 261, 262, 263 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: