|
|
|
|
| trudy r |
| 07-10-2009 20:46 |
|
|
|
hey abby bedankt dat was die ja kan weer verder |
|
|
|
|
| abbycail |
| 07-10-2009 21:47 |
|
|
|
oke ik hoor het wel als ik weer moet helpen hahah
gr abby |
| trudy r |
| 18-10-2009 20:40 |
|
|
|
hoi abby weer een probleempje eigenlijk loop ik vast in85 maar ligt aan mij heb de beschrijving gelezen klopt ook maar ik kan niet verder dus wil phil first uit spelen maar loop daar vast in het midden stuk met al die ballen en daar na moet ik naar bneden naar reschts dat stuk loopt ook wel alleen in midden boven kom ik niet uit dus graag op dat stukje even uitleg als het kan |
| abbycail |
| 18-10-2009 21:23 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | hoi abby weer een probleempje eigenlijk loop ik vast in85 maar ligt aan mij heb de beschrijving gelezen klopt ook maar ik kan niet verder dus wil phil first uit spelen maar loop daar vast in het midden stuk met al die ballen en daar na moet ik naar beneden naar reschts dat stuk loopt ook wel alleen in midden boven kom ik niet uit dus graag op dat stukje even uitleg als het kan |
weet niet goed wat je bedoelt,maar level 63 staat helemaal beschreven, ga hieronder aan de pagina naar, ga naar supaplex, dan kom je op een pgina met allemaal onderwerpen, ertussen zie je ook staan, supaplex voor windows XP , die klik je aan op pagina 5, daar staat de uit leg van level 63, en gaat door op pagina 6
gr abby |
| trudy r |
| 21-10-2009 9:16 |
|
|
|
hoi abby ben er al uit |
| nelleke |
| 23-10-2009 12:11 |
|
|
|
hallo, zou iemand mij die extra levels willen sturen. ik heb d1 t/m 12 en 77 en 78 en 92 t/m 98
ik vind het een erg leuk spel maar kan eigenlijk nergens meer verder. |
| abbycail |
| 23-10-2009 14:23 |
|
|
|
| nelleke schreef: | hallo, zou iemand mij die extra levels willen sturen. ik heb d1 t/m 12 en 77 en 78 en 92 t/m 98
ik vind het een erg leuk spel maar kan eigenlijk nergens meer verder. |
prima hoor maar moet je wel even je mailadres geven ,dan stuur ik ze meteen op
en als je uitleg nodig hebt bij levels die je niet hebt vraag het maar,als ik hem heb leg ik hem je uit
gr abby |
| nelleke |
| 23-10-2009 15:45 |
|
|
|
dag abby, fijn dat je ze door wil sturen.
mijn emailadres is nelthijssen@home.nl
kan ik misschien eindlijk weer verder
gr nelleke |
| abbycail |
| 23-10-2009 21:44 |
|
|
|
| nelleke schreef: | dag abby, fijn dat je ze door wil sturen.
mijn emailadres is nelthijssen@home.nl
kan ik misschien eindlijk weer verder
gr nelleke |
kan zijn dat ik dubbele stuur moet maar kijken
gr abby |
| gerry |
| 24-10-2009 17:24 levels |
|
|
|
hallo abby.
ik zat even te kijken naar berichtjes. toen zag ik dat je iemand had geholpen met 3 levels 259 260 261. heb ook even gezocht maar niet gevonden. heb ik die wel? mag ik ze van je.
fijne avond
liefs
gerry |
| abbycail |
| 28-10-2009 7:48 Re: levels |
|
|
|
| gerry schreef: | hallo abby.
ik zat even te kijken naar berichtjes. toen zag ik dat je iemand had geholpen met 3 levels 259 260 261. heb ook even gezocht maar niet gevonden. heb ik die wel? mag ik ze van je.
fijne avond
liefs
gerry |
weet echt niet welke je bedoelt,ik heb je alles gestuurd wat ik heb en deze levels komen mij niet bekend voor
gr abby
ps elke level gaat maar uiterlijk tot 111 |
| nelleke |
| 31-10-2009 16:07 |
|
|
|
hallo abby
ik zie bij verschillende berichtjes dat jullie meer dan 4 levels kunnen overslaan. jij hebt me heel veel levels gestuurd, nog heel erg bedankt daarvoor, maar ik kan nog steeds maar 4 levels overslaan, en bij sommige levels zou dat toch wel erg handig zijn. doe ik iets fout of zo.
groetjes nelleke |
| abbycail |
| 31-10-2009 18:25 |
|
|
|
| nelleke schreef: | hallo abby
ik zie bij verschillende berichtjes dat jullie meer dan 4 levels kunnen overslaan. jij hebt me heel veel levels gestuurd, nog heel erg bedankt daarvoor, maar ik kan nog steeds maar 4 levels overslaan, en bij sommige levels zou dat toch wel erg handig zijn. doe ik iets fout of zo.
groetjes nelleke |
heb je alles gestuurd wat ik had,en daar zitten ze toch bij, voor alle zekerheid zal ik nog een keer alles sturen,dan kan je zelf kijken,of er nieuwe bij zitten
gr abby |
| nelleke |
| 31-10-2009 23:26 |
|
|
|
bedankt dat je ze weer gestuurd hebt, maar het is nog steeds het zelfde, kan nog steeds maar 4 levels overslaan. wat doe ik verkeerd.
groetjes nelleke |
| abbycail |
| 31-10-2009 23:47 |
|
|
|
| nelleke schreef: | bedankt dat je ze weer gestuurd hebt, maar het is nog steeds het zelfde, kan nog steeds maar 4 levels overslaan. wat doe ik verkeerd.
groetjes nelleke |
het moeten die dlevels zijn die ik gestuurd hebt,staan ze er wel in?
gr abby |
| nelleke |
| 01-11-2009 11:48 |
|
|
|
ja ik heb de dlevels en nog een hoop andere levels, maar het is nog steeds hetzelfde 4 geel, die ik gespeeld heb groen en de rest is rood. gr. nelleke |
| abbycail |
| 01-11-2009 13:57 |
|
|
|
| nelleke schreef: | | ja ik heb de dlevels en nog een hoop andere levels, maar het is nog steeds hetzelfde 4 geel, die ik gespeeld heb groen en de rest is rood. gr. nelleke |
vreemd ,de dlevels de al bestaan bij winplex, die moet je hebben
er nogmaals in zetten en die kun je spelen, niet de dlevels die nieuw ijn die komen bij je oude dlevels te staan
gr abby |
| nelleke |
| 09-11-2009 20:20 |
|
|
|
dag abby. ik durf het bijna niet tevragen maar mijn computer was gecrasht en nu ben ik al die nieuwe levels die je me gestuurd heb weer allemaal kwijt. had de andere levels gelukkig weg op een cdtje gezet, maar zou je ze me misschien nog 1 keer willen sturen dan sla ik ze dan ook gelijk op een cdtje op.
alvast bedankt nelleke |
| abbycail |
| 10-11-2009 9:14 |
|
|
|
| nelleke schreef: | dag abby. ik durf het bijna niet tevragen maar mijn computer was gecrasht en nu ben ik al die nieuwe levels die je me gestuurd heb weer allemaal kwijt. had de andere levels gelukkig weg op een cdtje gezet, maar zou je ze me misschien nog 1 keer willen sturen dan sla ik ze dan ook gelijk op een cdtje op.
alvast bedankt nelleke |
oke
komt eraan
gr abby |
| Tieske |
| 15-11-2009 20:56 Algemene vraag |
|
|
|
Ik zie dat het mogelijk zou moeten zijn om een bal (waar nog een bal boven zit) opzij te duwen zonder dat de bal (die Murphy dus) op z'n kop heeft) naar beneden valt. Murphy komt dan terug en duwt de volgende bal dezelfde kant op. Ik heb een oude Supaplex |
| abbycail |
| 15-11-2009 23:08 Re: Algemene vraag |
|
|
|
| Tieske schreef: | | Ik zie dat het mogelijk zou moeten zijn om een bal (waar nog een bal boven zit) opzij te duwen zonder dat de bal (die Murphy dus) op z'n kop heeft) naar beneden valt. Murphy komt dan terug en duwt de volgende bal dezelfde kant op. Ik heb een oude Supaplex |
ikkan je alleen levels uitleggen met de winplex,de oude supaplex gaat in veel gevallen heel anders
gr abby |
| gerry |
| 16-11-2009 17:04 levels. |
|
|
|
lieve abby.
ik durf het haast niet te vragen maar doe ik toch. mijn pc is gecrast en ben alles kwijt.
heb inmiddels een nieuwe maar ben alles kwijt.
mag ik nog 1 keer de levels van supa.
mijn dank is erg groot.
liefs
gerry |
| abbycail |
| 20-11-2009 12:08 Re: levels. |
|
|
|
| gerry schreef: | lieve abby.
ik durf het haast niet te vragen maar doe ik toch. mijn pc is gecrast en ben alles kwijt.
heb inmiddels een nieuwe maar ben alles kwijt.
mag ik nog 1 keer de levels van supa.
mijn dank is erg groot.
liefs
gerry |
heb het gedaan hoor
gr abby |
| gerry |
| 20-11-2009 13:12 levels. |
|
|
|
lieve abby
mijn dank is heeeeeeeeeeeeeel groot.
hoop niet dat ik je nog weer lastig moet vallen.
dank dank
liefs
gerry |
| trudy r |
| 20-11-2009 18:01 level 96 |
|
|
|
kan iemand mij zeggen waar ik moet beginnen met de rode diskettes te zetten |
| abbycail |
| 20-11-2009 18:59 Re: level 96 |
|
|
|
| trudy r schreef: | | kan iemand mij zeggen waar ik moet beginnen met de rode diskettes te zetten |
heb op dit moment geen tijd om die level weer te spelen maar hij is uitgebreid uitgelegd, normaal zoek ik het even op maar heb echt geen tijd, en het zijn nogal veel bladzijdes
dus neem er de tijd voor en ga het even opzoeken.
gr abby |
| trudy r |
| 21-11-2009 18:16 |
|
|
|
ok |
| abbycail |
| 22-11-2009 10:05 level 96 |
|
|
|
dit heb ik kunnen vinden van level 96 ik hoop dat je er wat aanhebt, De eerste rode zet je helemaal rechtsonder aan naast het onderste hok en de rij rode diskettes Als je alle rode diskettes hebt gepakt doe je eerst de hele onderste rij en werk van rechts naar links
Daarna zette ik altijd een diskette tussen de middelste 2 rijen en dan de linker 2 hokken Daarna kun je alles met 2 tegelijk weer openen
gr abby |
| Joke B |
| 24-11-2009 15:06 d39 level 15 |
|
|
|
Wie heeft d39 level al gehaald? Ik kan niet uit de rechterkant komen, ik kom infotrons tekort, misschien doe ik iets verkeerd met de gele disk?
Groetjes Joke |
| Joke B |
| 24-11-2009 17:30 d39 level 15 |
|
|
|
hallo abby
Ik hoop dat je mij weer kunt helpen.
Ik kan niet verder mer level 15 want de rechterkant lukt mij niet.
Ik krijg te weinig infotrons, hoe kan dit?
Moet ik de gele disk op een aparte manier neer zetten?
groetjes Joke |
|
|