NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
16-08-2009 7:53 d39 level 7 Reageer met quote

vanaf begin: 3 links, 1 omhoog, 2 links, 1 beneden, 2 links, 2 omhoog, dan die 3 ballen laten vallen en info pakken. groen zoveel mogelijk weghalen, maar 2 groene hokjes rechts laten staan. onder die ballen gaan staan, dan 1 naar beneden en direct 1 naar rechts. ballen uit laten vallen en dan de laatste bal naar links duwen en je kan naar boven.
gr abby

abbycail
16-08-2009 8:19 d39 level 9 Reageer met quote

vast een stukje boven kom je 5 ballen tegen die duw je naar beneden op die infotron, die laat je liggen, dan kan je die groene naar links duwen omdat vak te openen, die 3 gele, de eerste zet beneden tegen de bal, dan in het midden groen weg halen en bal laten zakken, en 1 naar links duwen en groen tot boven weg halen, dan zet je een gele daar boven tegen dat bruine vakje en de laatste gele zet je eronder tussen die 2 ballen, als je gele hebt ontploft ga je naar beneden en haal eerst groen weg bij die bal boven(onder de E) en bij die groene diskette, ga er aan de onderkant in en haal voor de groene het groen weg en ga er boven uit door de bal naar rechts te duwen, dan duw je de groene 1 naar links, en ga je terug dat vak in , ga onder die groene staan en naar beneden, beneden ga je 1 naar rechts en duw de groene meteen naar links op die andere groene en die 2 kan je ook pakken,
gr abby
abbycail
16-08-2009 8:23 d39 level 9 uitleg infotron helemaal rechts Reageer met quote

ga boven de rij staan waar die infotron zit, ga 2 naar beneden en weer omhoog, dan aan de linkerkant 2 naar beneden en onder zuigen en weer omhoog, de linkse bal naar links duwen, dan daar 1 naar beneden en onder zuigen ,en weer naar boven , bal naar links duwen en je kan hem pakken, bij toeval ontdekt door jou uitleg van het vak beneden, ga je van alles proberen, en huppa , het kwartje valt. de rechter kant is simpel....
gr abby
abbycail
16-08-2009 8:38 d39 level 12 Reageer met quote

de rechterkant, om die 6 rode te pakken... ik begon met rechts recht naar beneden te gaan en de onderste ballen liet ik vallen, dan weer naar boven en dan ga je alle ballen 1 voor 1 naar rechts duwen, af en toe wat groen weghalen, en dan zelf uit kienen tot hoever je kan gaan, dan ga je pas de linkerkant zo doen en je kan op een gegeven moment de laatste bal ook zo ver naar links duwen dat je dat groen naast de bal boven de infotron weg kan halen en die bal boven de infotron ook naar links kan duwen, en je kan naar beneden, wel oppassen , er komen wat ballen achter je aan, als het nog niet lukt geef je maar een gil dan zal ik het proberen om het nog een keer te doen en het dan te beschrijven, maar probeer het eerst want ik weet het niet precies meer,
gr abby
abbycail
16-08-2009 8:41 d39 level 12 bij de glitterdingen erboven Reageer met quote

eerst een rode bij dat glitterding te zetten en meteen een rode bij dat glitterding ernaast, en pas ontploffen als die eerste glitterding ernaast zat en dan is de 3de ook vrij en die 2 deed ik onder een bal ontploffen,
gr abby
abbycail
16-08-2009 8:44 d39 level 12 Reageer met quote

de gele diskettes , schuin een rij maken bij dat glitterding links tussen die stenen, eventueel naar die vak linksonder zodat die ook ontploft, en de rode gebruik je voor dat grote vak in het midden, goed kijken waar je ze neerzet, dan moet je als het goed is genoeg infotrons bij elkaar hebben.
gr abby
abbycail
16-08-2009 11:12 Re: Wat is supaplex ? Reageer met quote

Meriande schreef:
Mss een domme vraag
maar wat is supaplex precies?
heb er nog nooit van gehoord nl

thnx in advance

je kan het vergelijken met pac man , maar veel leuker, douwnload winplex , zoek dat op op google , en je hebt de nieuweste versie.
als je nog wat wil weten hoor ik het wel
gr abby
swiebertje
16-08-2009 19:25 Dank je wel Abby!!!! Reageer met quote

Abby bedankt weer! We kunnen weer ff vooruit. Soms denk ik ook echt te moeilijk geloof ik.....

Groetjes Susan
trudy r
05-09-2009 6:59 supaplex level 76 Reageer met quote

hallo zou iemand mij kunnen helpen met level 76,jaren geleden ooit supaplex gespeeld ,heb het gedownload maar loop vast in vak 4 tweede van links boven de door gang wordt iedere keer geblokkerd ? groetjes trudy
abbycail
05-09-2009 20:13 Re: supaplex level 76 Reageer met quote

trudy r schreef:
hallo zou iemand mij kunnen helpen met level 76,jaren geleden ooit supaplex gespeeld ,heb het gedownload maar loop vast in vak 4 tweede van links boven de door gang wordt iedere keer geblokkerd ? groetjes trudy

zal er morgen naar kijken, maar 1 vraag? de oude supaplex of de nieuwe?
gr abby
abbycail
10-09-2009 7:31  Reageer met quote

hoi trudy
ben weggeweest, druk gehad, als je me nou zegt of je de oude supaplex hebt of winplex leg ik je die level uit
bij de oude gaat het anders en werkt mijn uitleg niet zo

gr abby
trudy r
20-09-2009 8:42  Reageer met quote

hoi abbycail,bedankt dat je wil helpen maar ik ben inmiddels uit level76 maar loop vast in 79,kom daar iedere keer een level te kort heb wel wat terug gevonden in het forum maar kom er niet zit al de hele week op level 79 ik zie het gewoon even niet op een of andere manier.ik heb winplex dat spel niet met de scharen .gr,trudy
abbycail
25-09-2009 20:31  Reageer met quote

vervelend, dit is een van de weinige levels die ik totaal vergeten ben, weet dat het ergens helemaal links zit, maar ben vergeten hoe sorry

gr abby
trudy r
29-09-2009 15:40  Reageer met quote

abbycail schreef:
vervelend, dit is een van de weinige levels die ik totaal vergeten ben, weet dat het ergens helemaal links zit, maar ben vergeten hoe sorry

gr abby
trudy r
29-09-2009 15:42  Reageer met quote

weet je misschien wel iemand die dat wel weet/ ZIT AL 2 weken te puzzelen en kom er niet uit
abbycail
29-09-2009 20:26  Reageer met quote

trudy r schreef:
weet je misschien wel iemand die dat wel weet/ ZIT AL 2 weken te puzzelen en kom er niet uit

ik ga hem wel spelen, misschien kom ik er achter, kan wel even duren, sla die maar even over, ik kom er wel uit
gr abby
abbycail
29-09-2009 21:37 level 79 Reageer met quote

nou lukte het in een x, nu maar hopen dat het ook een tweede keer lukt.
ga naar rechts en naar beneden en pak daar beneden die rode diskette,
en met die rode pak je die 9 in dat vak erboven
ga weer daar recht naar beneden, we beginnen bij die 2 infotrons
boven die rechter infotron ligt een bal laat die naar rechts vallen, nu liggen er nog 5 ballen, ga boven op de tweede bal van rechts staan en zet daar een rode diskette
de rechtse infotron kan je nu pakken en ga 3 naar links en 1 naar boven en 1 naar links,dan weer 1 naar rechts en je kan de infotron pakken

ga naar rechts en zuig onder die bal 1 groen weg, kan je de infotron ertussen uit halen, ga daar naar beneden en 3 naar rechts en 1 naar boven en weer 1 naar rechts en zuig de infotron links van je.
ga verder naar rechts en pak die rode diskette en bevrijd met een rode die infotron daar links van je en daar beneden in het hoekje zet je ook een rode.

door ballen te laten vallen kan je boven je die infotrons ook pakken.alleen bij die ene daar zet je weer een rode
ga recht naar boven en laat de ballen vallen en zuig de infotrons die vallen , zet een rode boven voor de bruine vakjes en weer 2 infotronnen komen vrij
zet weer een rode daar voor de bruine vakjes en die 4 zijn ook vrij

door ballen te laten vallen kan je ook die 5 infotrons daar pakken en ga je naar links
eerst naar beneden en pak die infotron die achter die 2 ballen zit met een rode
recht aar boven kan je ook 3 infotrons pakken
ga naar links naar die rij ballen boven elkaar en haal het groen beneden weg, zodat de ballen vallen en je daar er door kunt.ga naar links zonder ballen te laten vallen, pak vast de rode die je tegen komt,helemaal links zitten 3 rode diskettes die ga je voorzichtig pakken, let op geen ballen laten vallen .als je de 3de rode links onder hebt gepakt ga je 2 naar beneden en zuig onder je groen weg en ga weer 2 naar boven.

dan ga je 1 naar beneden en 2 naar links2 naar beneden en 2 naar links en zet daar de rode diskette.
zie je 1 infotron vrij liggen ga er boven staan en zuig die infotron op en zet daar weer een rode, en pak die 2 infotrons
haal meteen rechts van je dat groen weg en laat die ballen vallen
de middelste infotron kan je pakken en zet daar weer een rode en je kan de andere 2 ook pakken

ga onderdoor naar rechts en pak die infotron en die 2de door de 2 ballen te laten vallen
zet daar beneden een rode om die infotron te pakken, let op dat je niet bij dat bruine vakje erboven gaat staan anders vallen die ballen, dus links van die infotron gaan staan
ga stukje naar boven naar boven en ga rechts precies boven die infotron staan, van daaruit ga je 1 naar recht , 2 naar beneden,weer 1 naar rechts en 2 naar beneden.
zet daar een rode, en pak die infotron.

nou die rode pakken links, dat doe je dor onder die bal te gaan staan, 1 naar beneden en naar rechts
dan ga je boven je de infotrons pakken door ballen te laten vallen
je kan ze allemaal pakken op 1 na en daar zet je weer een rode
dan de linker bovenkant

die ene infotron kan je pakken door ballen te laten vallen en in de hoek boven zet je weer een rode onder die 2 bruine vakken en alle drie de infotrons zijn vrij, de laatste rode is om de E vrij te maken
en dat was het dan.
gr abby
trudy r
30-09-2009 23:26  Reageer met quote

of is er toevallig iemand anders die mij zou kunnen helpen??
abbycail
01-10-2009 21:06  Reageer met quote

trudy r schreef:
of is er toevallig iemand anders die mij zou kunnen helpen??

ik heb hem toch uit gelegd?
ik hoor het wel als het is gelukt
gr abby
trudy r
02-10-2009 9:42  Reageer met quote

??[/quote]
Quote:
hoi abby alleen een probleempje is niet helemaal duidelijk voor mij als je begint pak ik die rode diskette dan die negen en schrijf je weer recht naar beneden bij die 2 inforons boven die rechter ????waar een bal op ligt? is me niet helemaal duidelijk je begint dus niet helemaal in de rechter hoek onderaan.
abbycail
02-10-2009 11:29  Reageer met quote

heel simpel je gaat naar beneden waar die ene rode zat en ernaast zie je 6 ballen op een rij, laat de uiterste rechts naar rechts vallen door groen weg te halen, en zet je rode erboven op tussen die bruine blokjes
gr abby
trudy r
02-10-2009 13:18  Reageer met quote

hoi abby hoeft niet meer ik hem uit eindelijk alvast harstikke bedankt kan eindelijk weer verder
trudy r
03-10-2009 18:20  Reageer met quote

heej abby zou je mij kunnen helpen bij 81 het gaat goed toot ik rechts boven in de problemen kom laat daar de bom ontploffen lukt ook nog maar daarna
abbycail
03-10-2009 18:49  Reageer met quote

trudy r schreef:
heej abby zou je mij kunnen helpen bij 81 het gaat goed toot ik rechts boven in de problemen kom laat daar de bom ontploffen lukt ook nog maar daarna

moet je even nader uitleggen hoor, waar gaat het precies nou mis, want als je voorbij die groene diskette in het midden ben is de rest toch een ei of niet?
gr abby
trudy r
04-10-2009 18:18  Reageer met quote

hoi abby ik ben er al uit ben nu met 82 bezig
abbycail
04-10-2009 20:13  Reageer met quote

trudy r schreef:
hoi abby ik ben er al uit ben nu met 82 bezig

oke
ik hoor wel als je me nodig hebt
gr abby
trudy r
06-10-2009 15:13  Reageer met quote

hoi ben ik alweer een vraagje over 82 dat stukje met die zeg maar sterretjes die je moet laten ploffen door een bal de buitenste ballen geven geen 9 infotrons en kom dan aan het eind iets tekort de rest van het spel lukt wel maar net dat gedeelte graag even berichtje terug de rest loopt wel zie misschien iets over het hoofd ,ik zag dat je een klein hondje hebt wat is het voor een ras?ik heb ook een kleine
vandaar
abbycail
06-10-2009 20:33  Reageer met quote

trudy r schreef:
hoi ben ik alweer een vraagje over 82 dat stukje met die zeg maar sterretjes die je moet laten ploffen door een bal de buitenste ballen geven geen 9 infotrons en kom dan aan het eind iets tekort de rest van het spel lukt wel maar net dat gedeelte graag even berichtje terug de rest loopt wel zie misschien iets over het hoofd ,ik zag dat je een klein hondje hebt wat is het voor een ras?ik heb ook een kleine
vandaar

ik ga even kijken, het hond je is een chihuahua x pincher
gr abby
abbycail
06-10-2009 20:41  Reageer met quote

trudy r schreef:
vandaar

als je het beneden goed doet heb je niet alle ballen nodig, de eerste rode zet je vooraan neer, tussen die 2 zodat er 2 glitterdingen vrij komen,
ga meteen 4 plaatsen naar rechts en zet daar rode neer , 1 gliterding gaat naar links naar boven de andere komt naar rechts , kien het zo uit dat die rode ontploft zodra die glitterding er is, dan heb je er daar ook negen, meteen weer 4 naar rechts enz .. tip haal niet meteen alle infotrons weg, laat de glitterdingen 1 voor 1 los
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
gr abby
trudy r
07-10-2009 19:41  Reageer met quote

hoi abby ok ik heb een jack russel maal chiuahua leuk blijft ook klein die van jou kijkt ook erg leuk hoe doet ze?of hij het?ga even proberen op level 82 alvast bedankt
ja volgens mij doe ik dat ook maar een bal gooit er maar 7 en aan het eind kom ik er 1 tekort???
Plaats Reactie Pagina 260 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: