NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
02-04-2009 16:24 Re: d6, level 60 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, als je het vak boven je hebt gedaan, ga je naar links. volgens mij moet je 2x door dat vak. klopt dat? en hoe doe je dat dan?
gr corina

ìk zit al een urr te proberen maar het lukt niet meer stom he heb het de vorige keer steeds in 1x gedaan, want in het onderste vak is gravitie en daar had ik de meeste moeite mee, maar ik blijf proberen.
gr abby

abbycail
02-04-2009 16:46 d6 level 60 Reageer met quote

denk dat je je zoon in moet schakelen
gr abby
abbycail
03-04-2009 9:22 d6 level 60 Reageer met quote

kan het niet hebben dat het nu niet lukt, heb hem gehaald maar hoe, raak er gefrustreerd van,snap er niets van.
gr abby
abbycail
03-04-2009 9:43 d6 level 60 Reageer met quote

he he ik heb het voor elkaar, je hoef helemaal niet 2x door dat vak, je pakt gewoon alles daar en ga door het bovenste poortje, dan in dat vak eerst die infotron boven je pakken en helemaal naar links gaan en 2 ballen helemaal naar rechts duwen en dan het groen weghalen in dat vakje onder je in het midden, naar boven ballen laten vallen en heen en weer duwen, dan kan je in het midden naar boven en groen weghalen voor de groene aan de linkerkant, terug gaan en door het poortje naar links naar boven en rechts het poortje in groene naar rechts duwen en de rest van dat vak doen en dan er niet uit gaan rechts maar in het midden weer naar benden door het poortje naar links.
gr abby
Corina
03-04-2009 12:10 Re: d6 level 60 Reageer met quote

abbycail schreef:
he he ik heb het voor elkaar, je hoef helemaal niet 2x door dat vak, je pakt gewoon alles daar en ga door het bovenste poortje, dan in dat vak eerst die infotron boven je pakken en helemaal naar links gaan en 2 ballen helemaal naar rechts duwen en dan het groen weghalen in dat vakje onder je in het midden, naar boven ballen laten vallen en heen en weer duwen, dan kan je in het midden naar boven en groen weghalen voor de groene aan de linkerkant, terug gaan en door het poortje naar links naar boven en rechts het poortje in groene naar rechts duwen en de rest van dat vak doen en dan er niet uit gaan rechts maar in het midden weer naar benden door het poortje naar links.
gr abby

ik snap het en heb hem geprobeerd maar ging af bij de gravity links. ga het nog een keer proberen. bedankt.
gr corina
abbycail
03-04-2009 15:25 Re: d6 level 60 Reageer met quote

Corina schreef:
ik snap het en heb hem geprobeerd maar ging af bij de gravity links. ga het nog een keer proberen. bedankt.
gr corina

heb je hem al? of heb je hulp nodig?
gr abby
Corina
03-04-2009 15:58 Re: d6 level 60 Reageer met quote

abbycail schreef:
heb je hem al? of heb je hulp nodig?
gr abby

ik heb hem net gehaald.
gr. corina
abbycail
03-04-2009 16:47 Re: d6 level 60 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb hem net gehaald.
gr. corina

ha fijn, moet je er nog veel van d6?
gr abby
Corina
03-04-2009 18:36 Re: d6 level 60 Reageer met quote

abbycail schreef:
ha fijn, moet je er nog veel van d6?
gr abby

best wel. nog 51.
gr corina
abbycail
04-04-2009 10:53 Re: d6 level 60 Reageer met quote

Corina schreef:
best wel. nog 51.
gr corina

als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
gr abby
Corina
08-04-2009 15:22 Re: d6 level 24 Reageer met quote

abbycail schreef:
als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
gr abby

ik heb hulp nodig met 24. het rechtervak waar al die ballen vallen, daar kom ik niet doorheen naar boven. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
abbycail
08-04-2009 17:21 Re: d6 level 24 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb hulp nodig met 24. het rechtervak waar al die ballen vallen, daar kom ik niet doorheen naar boven. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

foutje van mij, die heb ik ook niet, weet ook niet hoe het komt dat ik die wel vermeld hebt stom....
dacht juist van he he en je vraagt net een level die ik niet hebt.
gr abby
abbycail
29-04-2009 16:20  Reageer met quote

hoe vinden jullie mijn nieuwe kind
gr abby
Corina
29-04-2009 22:29  Reageer met quote

Wat is ze een schatje abby. maar je hebt haar toch nog niet of wel? ze komt toch pas in juli? hoe oud is ze dan?
gr corina
abbycail
01-05-2009 13:20  Reageer met quote

Corina schreef:
Wat is ze een schatje abby. maar je hebt haar toch nog niet of wel? ze komt toch pas in juli? hoe oud is ze dan?
gr corina

nee, ze is nu pas 4 weken, begin juni kan ik haar halen, die mevrouw stuurd elke week foto's, ben gisteren wezen kijken, en ze is zo klein.
net zo groot als het hoofd van sandy, ze zal nog wel wat groeien, maar ze blijft denk ik wel heel klein, de moeder was nog kleiner als sandy, en de vader is nog kleiner..ik wacht wel vol ongeduld tot ik haar kan halen.
gr abby
Corina
02-06-2009 20:18  Reageer met quote

abby, heb jij d14 al gedaan? en welke kunnen niet opgelost worden?
gr corina
abbycail
04-06-2009 13:03  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb jij d14 al gedaan? en welke kunnen niet opgelost worden?
gr corina

heb 15 niet ervan, daar zit geen E en 37 , 56 moet ik nog doen geen geduld en ben ik 59 gekomen
gr abby
swiebertje
01-07-2009 21:25 d25, 28, 30??? Reageer met quote

hallo allemaal!

Al zoekend naar een oplossing voor een ander level viel mijn oog op berichtjes van jullie over d25, 28 en 30. mag ik vragen waar jullie deze gevonden hebben?

Groeten Susan
abbycail
02-07-2009 9:17 Re: d25, 28, 30??? Reageer met quote

swiebertje schreef:
hallo allemaal!

Al zoekend naar een oplossing voor een ander level viel mijn oog op berichtjes van jullie over d25, 28 en 30. mag ik vragen waar jullie deze gevonden hebben?

Groeten Susan

geef me je email en ik stuur ze en nog vele anderen
ge abby
swiebertje
02-07-2009 19:11 alvast bedankt Reageer met quote

Hoi Abby,

Leuk dat je ze door wilt sturen! Heb zin in weer andere levels want deze ken ik nou wel.

susanswieb@live.nl

groeten Susan
abbycail
02-07-2009 21:46 Re: alvast bedankt Reageer met quote

swiebertje schreef:
Hoi Abby,

Leuk dat je ze door wilt sturen! Heb zin in weer andere levels want deze ken ik nou wel.

susanswieb@live.nl

groeten Susan

ik zal ze doorsturen, hoef je ze alleen maar in je map levels van winplex te zetten, het kan zijn dat ik dubbele stuur of die je al hebt, maar daar kom je wel achter, heb ook dlevels die je al hebt,maar deze kan je doorspelen, dat wil zeggen, de dlevels die je nu hebt zijn rood en een paar gele, klopt dat? en die gele moet je eerst steeds 1 van gehaald hebben om door te kunnen, op een gegeven moment kan je dan niet door omdat je ze niet haalt, dat is met deze niet zo je kan alle levels proberen.
gr abby
abbycail
05-07-2009 11:19 Re: alvast bedankt Reageer met quote

swiebertje schreef:
Hoi Abby,

susanswieb@live.nl

groeten Susan

heb je ze nou binnen gekregen?
swiebertje
06-07-2009 19:01 Re: d25, 28, 30??? Reageer met quote

abbycail schreef:
geef me je email en ik stuur ze en nog vele anderen
ge abby

Hoi Abby

Bedankt voor al die levels! Geweldig! We zijn al weer druk bezig.

Groeten Susan
gerry
08-08-2009 18:30 hallo abby Reageer met quote

zou je mij nog de levels kunnen sturen die toen eens hebt gestuurd.
ben aan het klooien geweest en ben alles kwijt geraakt. zou het erg lief vinden.

bij voorbaat dank dank dank

liefs

gerry
abbycail
09-08-2009 8:51 Re: hallo abby Reageer met quote

gerry schreef:
zou je mij nog de levels kunnen sturen die toen eens hebt gestuurd.
ben aan het klooien geweest en ben alles kwijt geraakt. zou het erg lief vinden.

bij voorbaat dank dank dank

liefs

gerry

is goed zal het doen, even kijken of ik je email nog kan vinden
gr abby
gerry
09-08-2009 9:02 levels Reageer met quote

hallo abby.
ben er erg blij mee.
dank je wel.

liefs

gerry
abbycail
09-08-2009 9:29 Re: levels Reageer met quote

gerry schreef:
hallo abby.
ben er erg blij mee.
dank je wel.

liefs

gerry

oke speel ze
gr abby
swiebertje
15-08-2009 20:20 D39 level 7, 9 en 12 Reageer met quote

Hallo hallo

Help!! Level 7 lukt niet bovenin. Al die ballen vallen en ik kan er niet meer uit! 9 snap ik niet en bij 12 kom ik te kort. Wie weet het wel?

Alvast bedankt!

Groeten Susan
abbycail
15-08-2009 22:02 Re: D39 level 7, 9 en 12 Reageer met quote

swiebertje schreef:
Hallo hallo

Help!! Level 7 lukt niet bovenin. Al die ballen vallen en ik kan er niet meer uit! 9 snap ik niet en bij 12 kom ik te kort. Wie weet het wel?

Alvast bedankt!

Groeten Susan

hoi, ik heb ze alle 3 maar nogal lang geleden, moet ze even op mijn gemak spelen, wou net naar bed aan, dus dat doe ik morgen, als het kwartje valt en ik weet ze weer, dan zal ik ze uitleggen tot morgen....
gr abby
Meriande
15-08-2009 22:30 Wat is supaplex ? Reageer met quote

Mss een domme vraag
maar wat is supaplex precies?
heb er nog nooit van gehoord nl

thnx in advance
Plaats Reactie Pagina 259 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: